Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Сіньковська В. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Сіньковська В. М. 
Оцінювання лояльності споживачів промислових підприємств / В. М. Сіньковська. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт – процес оцінювання лояльності споживачів промислових підприємств; мета – розроблення науково-методичних положень щодо оцінювання лояльності споживачів промислових підприємств; методи – наукової абстракції, аналізу та синтезу, системний, статистичного аналізу, кореляційно-регресійного аналізу, декомпозиції часового ряду, багатофакторні регресійні моделі, методи прогнозування за трендами; новизна – полягає у розробленні науково-методичних положень та рекомендацій щодо оцінювання лояльності споживачів промислових підприємств в умовах сезонності попиту на продукцію промислових підприємств; результати – наукові методично завершені рекомендації щодо оцінювання лояльності споживачів промислових підприємств; впроваджено – ТОВ «ЛА ГРІНПІС» (акт впровадження № 10/10 від 07.10.2017 р.), ТОВ «ІНАУТ» (акт впровадження № 448/07 від 10.07.2018 р.), ТОВ «ЛОДЖІКПАУЕР» (акт впровадження № 198-02 від 10.09.2019 р.), ТОВ «Ледекс Україна» (акт впровадження № 42 від 12.03.2019 р.), у навчальному процесі Одеського національного політехнічного університету МОН України (акт впровадження № 3242/102-06 від 27.12.2019 р.).^UObject - the process of assessing the loyalty of consumers of industrial enterprises; the purpose - development of scientific and methodical provisions concerning an estimation of loyalty of consumers of the industrial enterprises; methods - scientific abstraction, analysis and synthesis, system, statistical analysis, correlation-regression analysis, time series decomposition, multifactor regression models, methods of forecasting by trends; novelty - is to develop scientific and methodological provisions and recommendations for assessing the loyalty of consumers of industrial enterprises in terms of seasonality of demand for products of industrial enterprises; results - scientifically methodically completed recommendations for assessing the loyalty of consumers of industrial enterprises; implemented - LA GREENPICE LLC (certificate number 10/10 dated 07.10.2017), INAUT LLC (certificate number 448/07 dated 10.07.2018), LOGIC POWER LLC (certificate number 198-02 dated 10.09.2019), Ledex Ukraine LLC (certificate number 42 dated 12.03.2019), in the educational process of Odessa National Polytechnic University of the Ministry of Education and Science of Ukraine (act of implementation № 3242 / 102-06 dated 27.12.2019).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського