Січкарчук Н. Д. Формування емоційно-оцінної лексики у дітей старшого дошкільного віку з моторною алалією засобами художньо-мовленнєвої діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Н. Д. Січкарчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.
Визначено рівні й особливості стану сформованості даного прошарку лексики у старших дошкільників з моторною алалією у порівнянні з дітьми без порушень мовлення та з дітьми із загальним недорозвитком мовлення. Обгрунтовано психолого-педагогічні та методичні передумови формування даного прошарку лексичної сторони мовлення, розроблено зміст та описано методику його формування на підставі залучення дітей до художньо-мовленнєвої діяльності з урахування рівня мовленнєвих можливостей дітей.