Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Таргоній І. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Таргоній І. В. 
Формування толерантності студентів педагогічних коледжів у позааудиторній діяльності / І. В. Таргоній. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація є комплексним дослідженням актуальної педагогічної проблеми формування толерантності студентів педагогічних коледжів у позааудиторній діяльності, що знайшло відображення в теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці педагогічних умов формування толерантності студентів педагогічних коледжів у позаадиторній діяльності.На засадах міждисциплінарного аналізу досліджуваної проблеми уточнено сутність понять: «толерантність», «толерантність студентів педагогічних коледжів», «формування толерантності студентів педагогічних коледжів».Розглянуто «толерантність студентів педагогічних коледжів» як важливу професійну якість майбутнього педагога, що виявляється в активній моральній позиції та готовності до конструктивної взаємодії з іншими учасниками педагогічного процесу; характеризується виявленням гуманності, терпимості, доброзичливості, спрямованістю на вирішення конфліктних ситуацій в професійній сфері на ненасильницькій основі.Схарактеризовано потенціал позааудиторної діяльності педагогічних коледжів у контексті проблеми формування толерантності студентів.Визначено критерії і показники сформованості толерантності студентів педагогічних коледжів: когнітивний; емоційно-ціннісний; поведінковий; а також визначено та схарактеризовано рівні (високий, середній, низький) сформованості толерантності студентів педагогічних коледжів. На основі визначених критеріїв і показників охарактеризовано рівні сформованості толерантності студентів педагогічних коледжів.Проведений аналіз результатів констатувального етапу дослідження дозволив дійти висновку про необхідність теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки педагогічних умов формування толерантності студентів педагогічних коледжів у позааудиторній діяльності.^UThe dissertation is a complex research of an actual pedagogical problem of formation of tolerance of students of pedagogical colleges in extracurricular activity that was reflected in the theoretical substantiation and experimental verification of pedagogical conditions of formation of tolerance of students of pedagogical colleges in extracurricular activity.On the basis of interdisciplinary analysis of the researched problem the essence of next concepts is specified: «tolerance», «tolerance of students of pedagogical colleges», «formation of tolerance of students of pedagogical colleges».The work considers the «tolerance of students of pedagogical colleges» as an important professional quality of a future teacher, shown in an active moral position and readiness for constructive interaction with other participants in the pedagogical process; it is characterized by the identification of humanity, tolerance, benevolence, focus on resolving conflict situations in the professional sphere on a non-violent basis.Criteria and indicators of tolerance formation of students of pedagogical colleges are determined: cognitive; emotional-valued; behavioral, and the levels (high, medium, low) of the formation of tolerance of students of pedagogical colleges are determined and characterized. The levels (high, medium, low) of tolerance formation of students of pedagogical colleges are characterized, based on certain criteria and indicators.Based on the analysis of educational practice, the results of the ascertaining stage of the experiment and the use of the method of expert evaluation, the following pedagogical conditions for the formation of tolerance of students of pedagogical colleges in extracurricular activities were identified and theoretically substantiated: development of the author's program of educational hours for students of pedagogical colleges «Stepping towards tolerance»; involvement of students of pedagogical colleges in participation in student self-government aimed at the formation of tolerant behavior; organization and holding of classes for mentors of student groups «Forming tolerance of future teachers».


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського