Татаурова Г.П. Психологічні особливості формування відповідального ставлення до вивчення іноземної мови у студентів вищих навчальних закладів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.П. Татаурова ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.
Вперше визначено психологічні особливості викладання іноземної мови та формування відповідального ставлення у студентів неспеціалізованих факультетів вищих навчальних закладів. Запропоновано комплексну психодіагностичну методику оцінки та визначення рівнів прояву відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови як нефахового предмету. Наведено схему узагальнення одержаних результатів для складання психологічних характеристик студентів. Розроблено програму формування відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови. Удосконалено методи інтерактивного й автономного навчання, спрямовані на формування відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мові на базі використання особистісного та комунікативного підходів.