Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Твердохлєбова Ю. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Твердохлєбова Ю. М. 
Підготовка майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання здоров'явідновлювальних технологій у професійній діяльності / Ю. М. Твердохлєбова. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці моделі підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання здоров'явідновлювальних технологій у професійній діяльності.Наукова новизна одержаних результатів дослідження є у тому, що: уперше розроблено і теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання здоров'явідновлювальних технологій у професійній діяльності, яка ґрунтується на сукупності методологічних підходів (цілісний, діяльнісний, диференційований, редукційний, «self-made-man»-підхід) та принципів (загальнодидактичних (індивідуалізації; міцності знань, умінь і навичок; доступності; свідомості; активності і самостійності; систематичності і послідовності; науковості; наочності), дидактичних принципів підготовки фахівців ФКіС (доцільності і практичності; керованості та підконтрольності; позитивної мотивації; смислової і перцептивної «наочності»; планомірності і поступовості; методичного динамізму і прогресування; функціональної надлишковості та надійності; міцності та пластичності); специфічних принципів використання сучасних технологій відновлення здоров'я фахівців ФКіС (безперервність застосування відновлювальних заходів; комплексність застосування відновлювальних заходів; взаємообумовленість ефективності навчально-тренувального процесу і застосування відновлювальних заходів; творчий підхід до відбору технологій відновлення) та передбачає дотримання педагогічних умов (заохочення до самоосвітньої діяльності з опанування сучасних технологій відновлення здоров'я; педагогічна підтримка індивідуального вибору технологій відновлення здоров'я в умовах виробничої практики; посилення міжпредметних зв'язків через уведення інтегральних спецкурсів) й удосконалення методів (проблемні, дослідницькі, інтерактивні, ігрові, проєктні), засобів (Інтернет-ресурси; професійно-орієнтовані завдання; засоби на відновлення працездатності) та форм (проблемні лекції; семінари; майстер-класи, виробнича практика; самостійна робота; індивідуальна робота) організації навчальної діяльності студентів; уточнено сутність поняття «готовність майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання здоров'явідновлювальних технологій у професійній діяльності» та його структуру; розроблено діагностувальний інструментарій для оцінювання рівнів готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання здоров'явідновлювальних технологій у професійній діяльності.^UThe object of research is the process of professional training of future specialists in physical culture and sports. The purpose of the study is to theoretically substantiate, develop and experimentally test the model of preparation of future specialists in physical culture and sports for the use of health recreation technologies in professional activities. The scientific novelty of the obtained research results is that: for the first time the model of preparation of future specialists in physical culture and sports for the use of health recreation technologies in professional activities was developed and theoretically substantiated. This model is based on a number of methodological approaches (holistic, activity, differentiated, reduction, "self-made-man" approach) and general didactic (individualization; strength of knowledge, skills and abilities; accessibility; consciousness; activity and independence; systematicity and consistency; scientificity; clarity), didactic principles of training FCiS specialists (expediency and practicality; manageability and controllability; positive motivation; meaningfulness; regularity and gradualness; methodological dynamism and progression; functional redundancy and reliability; strength and ductility); and specific principles of using modern technologies of health restoration of FCiS specialists (continuity of application of restorative measures; complexity of application of restorative measures; interdependence of efficiency of educational and training process and application of restorative measures; creative approach to selection of recovery technologies), provides for compliance with pedagogical conditions (encouragement of self-educational activity in the development of modern technologies for health restoration; pedagogical support for the individual choice of health restoration technologies in the conditions of industrial practice; strengthening of interdisciplinary connections based on the introduction of integral special courses) and improvement of methods (problem, research, interactive, game, project), means (Internet resources; professionally-oriented tasks; means for recovery) and forms (problem lectures; seminars; master classes, industrial practice; independent work; individual work) organization of students' educational activities. The essence and structure of the categories "readiness of future specialists in physical culture and sports to use health recreation technologies in professional activity" and its structure are characterized. Diagnostic tools for assessing levels of the readiness of future specialists in physical culture and sports to use health-improving technologies in professional activities are developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського