Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (37)Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Токарська$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Токарська 
Правова комунікація в контексті посткласичного праворозуміння: автореф. дис... д-ра юрид. наук: 12.00.12 / Антоніна Семенівна Токарська ; Київський національний ун-т внутрішніх справ. — К., 2008. — 35 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002 в
Шифр НБУВ: РА359364

Рубрики:

      
2.

Козак І. Б. 
Філософсько-правова кваліфікація конфліктної комунікації сторін у судовому процесі / І. Б. Козак. — Б.м., 2019 — укp.

У роботі реалізується концептуальна ідея філософсько-правової кваліфікації конфліктної комунікації в судовому процесі, яка полягає у з'ясуванні, оцінці, нейтралізуванні та внормуванні комплексу факторів, що становлять причини й наслідки юридичного конфлікту та забезпечують інтерсуб'єктивні зміни, динаміку в суперництві, а також мінімізацію завданої матеріальної, соціальної чи моральної шкоди суб'єктами права. Сформовано зміст ключової категорії «філософсько-правова кваліфікація конфліктної комунікації сторін у судовому процесі», який полягає у встановленні судом алгоритму оцінки причин, умов і наслідків юридичного конфлікту з метою нейтралізування, внормування чи припинення його засобами правової комунікації, основними маркерами якої є справедливість та верховенство права. Визначені бар'єри правової комунікації у конфліктному діалозі сторін судового процесу («планові» і спонтанні): маніпулювання свідченнями, зміна показань, відмова від попередніх свідчень чи показань, вживання інвективної (образливої) лексики, тону; приниження людської гідності; погроза вбивством; симулювання хвороб; а також неуважне слухання; перепитування; нерозуміння термінології та ін.Ключові слова: конфліктна комунікація, юридичний конфлікт, судовий процес, правосуддя, суспільство, комунікативна практика судді.^UThesis presents conceptual idea of philosophical and legal qualification of conflict communication in court proceedings. Qualification includes exploring, estimating, neutralizing and codifying of the complex of factors, which constitute causes and conditions of legal conflict and ensure intersubjective changes, dynamics of contest and mitigation of material, social or non-material damage. The work as well looks into ensuring law adherence by citizens, improving legal culture and reducing crime rate, providing personal security and strengthening law and order. The author has defined the grades of efficacy of qualification of conflict communication (QCC) between the parties in court proceedings, which could help monitor the level of professionalism of a judge and his or her communicative competences. These grades include the high, medium, low and abnormal levels of the QCC. The work puts forward factors for evaluating judge's communicative competences. These factors are seen through the prism of axiological, semiotic and hermeneutic elements, which indicate the level of both state and social control, of ensuring the principles of law and communication as well as the level of securing citizens' rights and freedoms (principles of equality, freedom, dignity, humanism, justice, responsibility and rule of law). Key words: conflict communication, legal conflict, judicial process, justice, society, communicative practice of a judge.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Токарська О. А. 
Розвиток професійної компетентності вчителя інформатики основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Токарська. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено наукове обґрунтування, розробку та практичне розв'язання проблеми розвитку професійної компетентності вчителя інформатики основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Обґрунтовано наукові методологічні підходи (синергетичний, системний, діяльнісний, особистісно-орієнтований, андрагогічний, акмеологічний, компетентнісний та технологічний), комплексне застосування яких забезпечує реалізацію поставлених мети і завдань дослідження. З'ясовано сутнісні характеристики професійної компетентності вчителя інформатики основної школи та визначено її структурні компоненти: ціннісно-мотиваційний, особистісно-організаційний, когнітивний, інформаційно-операційний, контрольно-рефлексивний, оцінно-результативний. Виокремлено критерії вивчення професійної компетентності вчителів інформатики основної школи до професійного розвитку засобами інформаційно-комунікаційних технологій: мотиваційний, особистісний, знаннєвий, операційно-діяльнісний, рефлексивний, результативний. На основі визначених критеріїв і показників охарактеризовано чотири рівні професійної компетентності вчителів інформатики основної школи: початковий (низький), репродуктивний (середній), репродуктивно-творчий (достатній), творчий (високий). Розроблено модель розвитку професійної компетентності учителів інформатики основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій, яка включає п'ять взаємопов'язаних і взаємодоповнюючих блоків: ціле мотиваційний, методологічний, змістовий, організаційно-технологічний, діагностико-результативний. Результати дослідно-експериментальної роботи засвідчують зростання ціннісних професійних позицій учителів інформатики основної школи, ґрунтовності та поглиблення спеціальних знань і вмінь, збагачення і розвиток їхнього творчого потенціалу, що спрямований на розвиток професійної компетентності та побудову індивідуальної траєкторії професійного зростання.^UThe dissertation presents scientific substantiation, theoretical and practical development of a solution of the problem of professional competence formation and corresponding growth of a primary school computer science teacher by means of information and communication technologies (ICTs). Relevant scientific methodological approaches are substantiated (synergetic, systemic, activity-based, personality-oriented, andragogic, acmeological, competence-based and technological), comprehensive application of which ensures the implementation of the goals and objectives of research. The essential characteristics of professional competence of a primary school computer science teacher are identified and clarified, its structural components are determined: value-motivational, personal-organizational, cognitive, information-operational, control-reflexive, assessment-effective. The criteria of professional competence of primary school computer science teachers for professional development by means of ICTs are singled out as follows: motivational, personal, knowledge-based, operational, reflexive, effective. Based on identified criteria and indicators, four levels of professional competence of primary school computer science teachers are singled out and characterized: primary (low), reproductive (secondary), reproductive-creative (sufficient), creative (high). A model for the development of professional competence of primary school computer science teachers by means of ICTs has been developed, it includes five interconnected and complementary blocks: goal-motivational, methodological, content-based, organizational-technological, diagnostic-effective. The results of research work indicate growth of value-based professional positions of primary school computer science teachers, thoroughness and deepening of special knowledge and development of skills, as well as enrichment and expansion of their creative potential0, which is aimed at developing professional competence and building an individual trajectory of professional growth of the educators.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського