1. |
Труханова Т.І. Індивідуалізація навчання професійно орієнтованого читання англійською мовою студентів технікумів та коледжів економічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.І. Труханова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.Теоретично обгрунтовано психолого-методичні передумови здійснення комплексної індивідуалізації навчання професійно орієнтованого читання англійською мовою, визначено види індивідуалізації (мотивуючий, регулюючий, формуючий види), релевантні для суб'єктивних та об'єктивних умов навчання в закладах даного типу, які реалізуються на базі розподілу студентів на типологічні підгрупи за їх індивідуально-психологічними особливостями. Регулюючий, формуючий та мотивуючий види індивідуалізації реалізуються за допомогою комплексу індивідуалізованих завдань, які варіюються за мірою допомоги студентам, складності тексту та згідно з комунікативною метою читання. Формуюча індивідуалізація реалізується за рахунок завдань, спрямованих на навчання, корекцію та вдосконалення стратегій. Мотивуюча індивідуалізація здійснюється за допомогою завдань, метою яких є підвищення відповідальності за результати навчання. Встановлено оптимальне співвідношення завдань різних видів індивідуалізації, яке відображає перевагу завдань формуючої індивідуалізації над завданнями регулювального і мотивувального видів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2 Шифр НБУВ: РА315270 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|