Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Фаренюк Я. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Фаренюк Я. В. 
Моделювання маркетингової діяльності підприємств за допомогою Data Science технологій.: автореферат дис. ... д.філософ : 051 / Я. В. Фаренюк. — Б.м., 2023 — укp.

Робота присвячена дослідженню процесів формування бізнес­стратегії підприємства, а також теоретичним та практичним засадам моделювання та прогнозування результатів маркетингової діяльності, економіко­математичним методам, моделям та інформаційним технологіям для підтримки прийняття стратегічних маркетингових рішень. Практична цінність роботи полягає у розробці та пропозиції дієвих та ефективних концептуальних підходів, економікоматематичних моделей, а також системи підтримки прийняття маркетингових рішень, які можуть бути впроваджені на українських та зарубіжних підприємствахдля вдосконалення маркетингової діяльності, підвищення ефективності маркетингових (в т. ч. медійних) інвестицій, тобто зростання ROMI, формування ефективної маркетингової стратегії та прийняття зважених бізнес­рішень.Одним із найважливіший і вкрай необхідних завдань підприємства є ведення ефективної маркетингової діяльності, що дає змогу посилювати розвиток бізнесу, забезпечувати ефективне функціонування з достатнім рівнем прибутковості.Підвищення ефективності є рушійною силою маркетингової діяльності будь­яких підприємств в ринковій економіці, адже воно сприяє збільшенню прибутку. Одним із головних напрямків удосконалення бізнес­стратегії є широке застосуваннярізноманітних технологій та методів для вибору тактичних та стратегічних напрямків роботи, ефективних маркетингових засобів, оскільки така концепція максимально відповідає рівню конкурентного оточення та розвитку сучасних економічних систем.^UThe thesis is devoted to the study of the processes of forming the business strategy of the enterprise, as well as the theoretical and practical principles of modeling and forecasting the results of marketing activities, economic and mathematical methods, models, and information technologies to support the adoption of strategic marketing decisions. The practical value of the work consists in the development and proposal of effective and efficient conceptual approaches, economic and mathematical models, as well as a marketing decisions support system, which can be implemented at Ukrainian and foreign enterprises to improve marketing activities, increase the effectiveness of marketing (including media) investments, i.e. the growth of ROMI, the formation of an effective marketing strategy and the adoption of business decisions.One of the most important and absolutely necessary tasks of the enterprise is conducting effective marketing activities, which makes it possible to strengthen business development, to ensure effective functioning with a sufficient level of profitability. Increasing efficiency and increasing profits are the driving forces of marketing activities of any enterprise in a market economy. One of the main directions of improving business strategy is the wide application of various technologies and methods for choosing tactical and strategic areas of work, and effective marketing tools since this concept corresponds to the level of the competitive environment and the development of modern economic systems as much as possible.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського