1. |
Федоренко О.Д. Емоційно-оцінний потенціал демінутивів у публіцистиці (на матеріалі української періодики (1995 - 2004 років): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.Д. Федоренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. І-т журналістики. — К., 2006. — 20 с. — укp.Досліджено питання виявлення потенціалу демінутивних одиниць як засобу створення емоційно-оцінного колориту повідомлення й емоційного впливу на адресата. За допомогою контент-аналізу здійснено спробу описати мовні засоби, здатні реалізувати на словотвірному рівні емоційну оцінку у газетній періодиці. З'ясовано значення демінутивних утворень для комунікативно-впливового потенціалу газетно-публіцистичних текстів. З метою одержання даних про сприймання пестливих слів адресатом, вплив емотивно-оцінних слів (зокрема демінутивів) і читача, про роль цих засобів у вираженні авторської оцінки проведено анкетування. Здійснено порівняльний аналіз впливу лексем з демінутивними формантами на емоційно-оцінне забарвлення центральної та регіональної молодіжної преси. Виявлено шляхи досягнення адекватності емоційних оцінок, виражених або посилених демінутивними формантами, у російській та українській пресі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.161 + Шифр НБУВ: РА346075
Рубрики:
|