Фодор К. Й. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов на засадах міждисциплінарного підходу / К. Й. Фодор. — Б.м., 2021 — укp.
У дисертації досліджено проблему формування соціокультурноїкомпетентності майбутніх учителів іноземних мов на засадахміждисциплінарного підходу. Здійснено науковий аналіз ключових категорійдослідження. Виникнення терміну соціокультурна компетентність вукраїнській методиці вивчення іноземної мови пов'язують з діяльністюміжнародної організації «Рада Європи з культурного співробітництва».^UDissertation thesis studies the problem of formation of socio-culturalcompetence of future foreign language teachers on the basis of interdisciplinary approach. Scientific analysis of key categories of research has been carried out.The emergence of the term socio-cultural competence in Ukrainian methodologyof foreign language study is associated with the activities of internationalorganization "Council for Cultural Co-operation of Europe".