Філенко Л.В. Інформатизація навчального процесу вищих навчальних закладів фізичної культури з урахуванням когнітивних якостей студентів: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Л.В. Філенко ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2007. — 20 с. — укp.
Наведено дані щодо використання інформаційних технологій під час підготовки студентів вищих навчальних закладів фізичної культури та здійснено дослідження впливу когнітивних якостей студентів на рівень засвоєння знань з використанням комп'ютерних навчальних програм. Інформатизація начального процесу вищих навчальних закладів (ВНЗ) фізичної культури полягає у розробці та впровадженні інформаційно-алгоритмічних моделей навчання з урахуванням когнітивних якостей студентів. Здійснено теоретичне та практичне обгрунтування інформаційних технологій навчання з урахуванням когнітивних якостей студентів даних ВНЗ. Експериментально встановлено рівень впливу когнітивних якостей студентів різних спортивних спеціалізацій на засвоєння навчального матеріалу та створено їх групові й індивідуальні когнітивні моделі. Розроблено та впроваджено комбіновану безперервну та дискретну модель побудови навчального процесу з використанням комп'ютерних навчальних програм, які базуються на когнітивних моделях студентів.