Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Фірсова І. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Фірсова І. В. 
Активізація професійної соціалізації майбутнього викладача-педагога в освітньому середовищі закладу вищої освіти / І. В. Фірсова. — Б.м., 2020 — укp.

У дослідженні уточнено, що професійна соціалізація майбутньоговикладача-педагога – це опанування соціально-професійним досвідом в умовахцілеспрямованої, спеціалізованої організації, що виявляється як сукупність усіхосвітніх впливів. Професійну соціалізацію майбутніх викладачів-педагогів восвітньому середовищі закладу вищої освіти розглянуто через взаємозв'язок їхніхпрофесійних очікувань, професійної активності та професійних досягнень.Визначено критерії професійної соціалізації: професійні очікування,професійна активність та професійні досягнення. Виокремлено показники виявута рівні актуалізації професійної соціалізації майбутнього викладача-педагога.Теоретично обґрунтовано педагогічні умови активізації професійноїсоціалізації майбутнього викладача-педагога: розвиток студентськогосамоврядування, формування професійної позиції та активізація проблемнодослідницької діяльності.Розкрито логіку, етапи та методику педагогічного експерименту іззалучення майбутніх педагогів до різних видів діяльності з метою активізації їхпрофесійної соціалізації, обґрунтовано вибір діагностичного апаратуекспериментального дослідження.Наведено результати експериментальної перевірки, що підтвердилиефективність педагогічних умов активізації професійної соціалізації майбутньоговикладача-педагога^UIn the research it has been specified that future lecturer-pedagogue's professionalsocialization – is mastering social and professional experience in conditions ofpurposeful, specialized organization, that manifests itself as a combination of all 20educational influences. Future lecturer-pedagogue's professional socialization in theeducational environment of establishment of higher education has been consideredthrough the interrelation of their professional expectations, professional activity andprofessional achievements.The criteria have been determined, the indices of manifestation and the levels ofactualization of future lecturer-pedagogue's professional socialization have beendistinguished.Pedagogical conditions of activation of future lecturer-pedagogue's professionalsocialization: development of students' self-government, formation of professionalposition and activization of problem-research activity have been theoreticallysubstantiated.Logics, stages and methodic of the pedagogical experiment of involving futurepedagogues to different kinds of activity aimed at activization of their professionalsocialization have been disclosed, the choice of diagnostic apparatus of experimentalresearch has been substantiated.The results of the experimental verification that proved the effectiveness of thepedagogical conditions of activization of future lecturer-pedagogue's professionalsocialization have been presented.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського