Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Хабюк А. Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Хабюк А. Я. 
Інтеграція інформаційно-комунікаційних і традиційних технологій у підвищенні кваліфікації вчителя предмету «Захист Вітчизни» / А. Я. Хабюк. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – система підвищення кваліфікації вчителів предмету «Захист Вітчизни». Мета дослідження – теоретичне обґрунтування моделі інтеграції інформаційно-комунікаційних та традиційних технологій у підвищенні кваліфікації вчителя предмету «Захист Вітчизни» та дослідно-експериментальній перевірці її ефективності. Методи дослідження: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, моделювання, інтеграція, педагогічний експеримент, анкетування, інтерв'ю, бесіди, методи математичної статистики, оцінювання результатів дослідження.Вперше обґрунтовано та побудовано модель інтеграції інформаційно-комунікаційних та традиційних технологій у підвищенні кваліфікації вчителів предмету «Захист Вітчизни» та експериментального перевірено її ефективність на практиці; обґрунтовано методологічні підходи до інтеграції інформаційно-комунікаційних і традиційних технологій у підвищенні кваліфікації вчителя предмету «Захист Вітчизни» (інтегративний, диференційований та інформаційний), виявлено сутність професійної діяльності та особливості підвищення кваліфікації вчителів предмета «Захист Вітчизни»; виявлено специфічні проблеми підготовки вчителів предмету «Захист Вітчизни» (різна базова освіта учителів, викладання предмету вчителями інших дисциплін тощо) та можливості професійного розвитку вчителя у підвищенні кваліфікації; обґрунтовано доцільність використання інтегративного підходу до інформаційно-комунікативних та традиційних технологій у підвищенні кваліфікації вчителів предмету «Захист Вітчизни»; визначено концептуальні засади інтеграції інформаційно-комунікаційних та традиційних технологій у сучасній у підвищенні кваліфікації; розроблено шляхи впровадження моделі та визначено умови її реалізації на практиці.Уточнено методичні аспекти викладання предмета «Захист Вітчизни» та вимоги до його викладання.Розроблено етапну методику інтеграції інформаційно-комунікаційних та традиційних технологій у підвищенні кваліфікації вчителів предмету «Захист Вітчизни».Набули подальшого розвитку положення щодо професійного розвитку вчителів предмету «Захист Вітчизни», методичні основи інтеграції технологій навчання.^UHomeland Defence teachers advanced training system is the research object. The theoretical substantiation of the model of integration of informational, communicative and traditional technologies in Homeland Defence teacher advanced training and the experimental verification of its effectiveness is the research aim. The research methods: analysis, synthesis, comparison, generalization, modeling, integration, pedagogical experiment, questionnaires, interviews, conversations, methods of mathematical statistics, evaluation of research results.For the first time the model of informational, communicative and traditional technologies integration in Homeland Defence teachers advanced training is substantiated and its effectiveness is experimentally verified in practice; the methodological approaches to the integration of informational, communicative and traditional technologies in Homeland Defence teachers advanced training (integrational, differentiated and informational) are argued, the essence of professional activity and the peculiarities of advanced training of Homeland Defence teachers are revealed; specific problems of Homeland Defence teachers training are identified (different basic education of teachers, teaching of the subject by teachers of other disciplines and others) as well as the opportunities for professional development of teachers in advanced training; the expediency of using the integrative approach to informational, communicative and traditional technologies in Homeland Defence teachers advanced training is substantiated; the conceptual fundamentals of informational, communicative and traditional technologies integration in Homeland Defence teachers advanced training are determined; ways of implementation of the model are developed and the conditions for its implementation in practice are determined.The research specifies the methodic aspects of Homeland Defence course teaching and the course teaching requirements. The author has developed the stage methodology of informational, communicative and traditional technologies integration in Homeland Defence teachers advanced training. The fundamentals of professional development of Homeland Defence teachers, as well as the methodic base of learning technologies integration have been further developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського