Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Хань С. ..$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Хань С. .. 
Організаційно-економічний механізм розвитку експортного потенціалу підприємств агропромислового виробництва / С. .. Хань. — Б.м., 2020 — укp.

В дисертації обґрунтовані теоретичні, методичні та прикладні положення щодо формування та функціонування організаційно-економічного механізму управління розвитком експортного потенціалу підприємств агропромислового виробництва. Обґрунтовано концептуальні засади побудови економічного, організаційного та організаційно-економічного механізмів формування експортного потенціалу підприємств у складі інтегрованих структур аграрного бізнесу та функціонуючих систем ринкового розподілу експортно-орієнтованої продукції. Удосконалено напрями інституційного впливу на розвиток експортного потенціалу підприємств агропромислового виробництва. Розвинуто наукове тлумачення поняття «експортний потенціал підприємств агропромислового виробництва» шляхом формалізації соціальних та економічних складових його формування і реалізації, а також розгляду в органічному співвіднесенні з категоріями ринок, конкуренція та конкурентоспроможність через призму створення умов підвищення ефективності основної діяльності суб'єктів економічних відносин. Обґрунтовано методичні підходи до прогнозування обсягів виробництва сільськогосподарської продукції аграрними підприємствами в залежності від змін кон'юнктури зарубіжних ринків, що є основою стратегічного управління розвитком експортного потенціалу підприємств агропромислового виробництва. Запропоновано корекцію складу інструментів державної підтримки експорту ключових видів сільськогосподарської продукції в періоди сприятливої цінової кон'юнктури. Ідентифіковано систему факторів формування експортного потенціалу підприємств агропромислового виробництва шляхом обґрунтування їх типології на основі виділення цінових, якісних, виробничих, логістичних, інтеграційних, соціальних їх груп та формалізації казуальних зв'язків між їх елементами. В дисертації виконане обґрунтування концептуальних засад побудови економічного, організаційного та організаційно-економічного механізмів формування експортного потенціалу вітчизняних підприємств агропромислового виробництва. При цьому вказані механізмі були розглянуті в ракурсі синтетичної концепції, коли організаційний механізм опосередковує процедури здійснення реакцій та впливів підприємства на прояви об'єктивних факторів, які опосередковується в межах економічного механізму. В свою чергу, за допомогою організаційно-економічного механізму, який синтезується в процесі поєднання зазначених двох, підприємство отримує здатність до повноцінного відкриття можливостей свого залучення до здійснення експортної діяльності в складі інтегрованих структур аграрного бізнесу чи раціоналізації комерційної взаємодії з суб'єктами сфери обігу сільськогосподарської продукції, які здійснюють експортні операції. Доведено, що побудова конкурентних структур ринків сільськогосподарської продукції, систем ринкового розподілу основних її видів, низький рівень ринкової влади підприємств агропромислового виробництва фактично унеможливлюють їх здатність до самостійного здійснення експортних операцій та значною мірою пригнічують їх участь в розподілі доходів від реалізації продукції на зарубіжні ринки, що зумовлює інтеграційну взаємодію з учасниками ринку. Встановлено, що пріоритетне використання інструментів маркетингового менеджменту безпечності та якості продукції дозволяє формувати та повною мірою реалізувати цінові конкурентні переваги за рахунок забезпечення відповідності якісних характеристик вимогам зарубіжних споживачів з одночасною корекцією організації виробничих процесів. Цьому процесу має передувати ідентифікація загроз та визначення критичних точок контролю функціонування виробничих та збутових систем підприємств агропромислового виробництва. Розвинуто наукове тлумачення поняття «експортний потенціал підприємств агропромислового виробництва», під яким необхідно розуміти сукупність можливостей підприємства щодо ефективного виробництва та успішної реалізації продукції, яка затребувана на зарубіжних ринках збуту. Головною метою формування, розвитку та реалізації експортного потенціалу підприємств агропромислового виробництва є підвищення ефективності їх діяльності, як економічної, так і соціальної. При цьому експортний потенціал реалізується в певних ринкових умовах, за сформованої конкурентної структури цільових ринків збуту, а поряд з отриманням адекватних завданням розширеного відтворення авансованого підприємством капіталу результатом його успішної реалізації є підвищення конкурентоспроможності підприємства та продукції.^UThe thesis substantiates theoretical, methodological and applied provisions on the formation and functioning of the organizational and economic mechanism for managing the development of export potential of agricultural enterprises. The conceptual bases of construction of economic, organizational and organizational-economic mechanisms of formation of export potential of enterprises within the integrated structures of agrarian business and functioning systems of market distribution of export-oriented products are substantiated. The directions of institutional influence on the development of export potential of agro-industrial enterprises have been improved. The scientific interpretation of the concept of "export potential of agricultural enterprises" has been developed by formalizing the social and economic components of its formation and sale, as well as considering it in organic relation with the categories of markets, competition and competitiveness through the lens of creating conditions for improving the efficiency of the main activity of economic relations. Methodical approaches to forecasting agricultural production volumes by agricultural enterprises, depending on changes in the situation of foreign markets, are the basis for strategic management of the export potential development of agricultural enterprises. The correction of the composition of the instruments of state support of export of key agricultural products during the favorable price conditions is suggested. The system of factors of formation of export potential of agro-industrial enterprises is identified by substantiation of their typology on the basis of allocation of price, quality, production, logistic, integration, social groups and formalization of casual links between their elements.In the dissertation the substantiation of conceptual bases of construction of economic, organizational and organizational and economic mechanisms of formation of export potential of domestic enterprises of agroindustrial production is made. At the same time, these mechanisms were considered in the context of the synthetic concept, when the organizational mechanism mediates the procedures of implementation of reactions and influences of the enterprise on manifestations of objective factors, which are mediated within the economic mechanism. In turn, through an organizational and economic mechanism that is synthesized in the process of combining the two, the enterprise gets the ability to fully open the possibilities of its involvement in the implementation of export activities within the integrated structures of agrarian business or rationalization of commercial interaction with subjects of circulation of agricultural products. exporting operations. It is proved that the construction of competitive structures of agricultural markets, systems of market distribution of its main types, low level of market power of agroindustrial enterprises actually make it impossible for them to carry out export operations independently and significantly inhibit their participation in the distribution of income from the sale of products on the market causes integration interaction with market participants. It is established that the priority use of the tools of marketing management of safety and quality of products allows to form and fully realize price competitive advantages by ensuring compliance of quality characteristics with the requirements of foreign consumers with simultaneous correction of the organization of production processes. This process must be preceded by the identification of threats and the identification of critical control points for the functioning of production and marketing systems of agro-industrial enterprises. The scientific interpretation of the concept of "export potential of agro-industrial enterprises" has been developed, under which it is necessary to understand the totality of the enterprise's opportunities for efficient production and successful sales of products that are in demand in foreign markets. The main purpose of the formation, development and realization of export potential of agricultural enterprises is to increase the efficiency of their activity, both economic and social. In this case, export potential is realized in certain market conditions, under the competitive structure of the target markets, and along with obtaining adequate tasks of expanded reproduction of capital advanced by the enterprise, the result of its successful realization is to increase the competitiveness of the enterprise and products.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського