Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Хачатурян Ю. Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Хачатурян Ю. Р. 
Соціально-психологічна адаптація дітей-мігрантів в освітньому середовищі. / Ю. Р. Хачатурян. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена дослідженню соціально-психологічної адаптації дітей-мігрантів в умовах освітнього середовища. У роботі узагальнено теоретичні положення соціально-психологічної адаптації дітей-мігрантів та емпірично виявлено систему і зміст соціально-психологічної адаптації дітей-мігрантів в умовах освітнього середовища.У роботі з'ясовано відмінності у показниках соціально-психологічної адаптації дітей-мігрантів та дітей місцевої громади (агресивність, ворожіть, негативізм, роздратування, підозрілість, образа). Встановлено відмінності у соціально-психологічній адаптації дітей-мігрантів залежно від статі. Встановлено чинники успішної соціально-психологічної адаптації до нового середовища (адекватна самооцінка, помірний рівень тривожності (особистісної і ситуативної), відсутність ворожого ставлення та підозрілості до оточуючих).^UThe dissertation is devoted to the study of socio-psychological adaptation of migrant children in the context of educational system. The paper summarizes theoretical provisions of socio-psychological adaptation of migrant children and empirically identifies the system and content of socio-psychological adaptation of migrant children in the context of educational system.The paper clarifies the differences in the indicators of socio-psychological adaptation of migrant children and children of the local community (aggression, hostility, negativism, irritation, suspicion, resentment). Differences in the socio-psychological adaptation of migrant children depending on gender have been established. Factors of successful social and psychological adaptation to the new environment (adequate self-esteem, moderate level of anxiety (personal and situational), lack of hostility and suspicion of others) have been established. It is determined that the socio-psychological adaptation of migrant children in the context of educational system is a process of building an interaction system (environment – person – group) which produces an adaptive space, which results in the interaction of educational institutions through a special system of influences directed changes in the cognitive, emotional and behavioral areas of the personality of a migrant child.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського