Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Хомич О. Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Хомич О. Л. 
Формування просоціальної поведінки учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. / О. Л. Хомич. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено актуальній проблемі формування просоціальної поведінки учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. На основі аналізу психолого-педагогічних джерел уточнено сутність понять «формування просоціальної поведінки учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій», «готовність педагогів до формування просоціальної поведінки учнів основної школи». Визначено компоненти (когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-практичний), критерії (пізнавальний, емоційно-мотиваційний, діяльнісно-праксичний) з відповідними показниками та рівні сформованості просоціальної поведінки учнів основної школи (продуктивний, вибірковий, пасивний). У роботі схарактеризовано потенціал інформаційно-комунікаційних технологій щодо формування просоціальної поведінки учнів основної школи, вперше теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування просоціальної поведінки учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій (науково-методичне забезпечення формування просоціальної поведінки учнів основної школи з використанням інформаційно-комунікаційних технологій; підготовка педагогів-координаторів до впровадження проекту «Вчимося жити разом» шляхом тренінгової та дистанційної форми навчання; створення науково-методичного супроводу формування просоціальної поведінки за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій).^UThe dissertation is devoted to the urgent problem of formation of prosocial behaviour of students of the basic school by means of information and communication technologies. Based on analysis of psychological and pedagogical sources, the essence of the concepts has been clarified «formation of prosocial behaviour of students of the basic school by means of information and communication technologies», «readiness of teachers to form prosocial behaviour of students of the basic school».The structure (cognitive, emotional-value, activity-practical components), criteria (cognitive, emotional-motivational, activity-praxis) with the corresponding indicators and levels of formation of the prosocial behaviour of students of the basic school (productive, selective, passive) have been clarified. The educational potential of information and communication technologies in prosocial behaviour of students of the basic school has been revealed. For the first time, the organizational and pedagogical conditions of prosocial behaviour of students of the basic school by means of information and communication technologies (scientific and methodological support for prosocial behaviour of students of the basic school using information and communication technologies; training of teachers-coordinators for implementing the project «Learning to Live together» using training and distance learning, developing scientific and methodological support for the formation prosocial behaviour of students of the basic school by means of information and communication technologies).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського