Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Хомич О. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Хомич О. О. 
Тенденції підготовки вчителя початкової школи в Канаді (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) / О. О. Хомич. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації вперше висвітлено результати цілісного дослідження наукової проблеми, що не були предметом спеціального вивчення: еволюцію тенденцій підготовки вчителя початкової школи в Канаді в історикопедагогічному поступі (1950–2010-х років). Дисертацію структуровано згідно з логікою дослідження, зміст кваліфікаційної наукової праці висвітлено покомпонентно відповідно до мети та взаємозумовлених завдань. На основі аналізу міждисциплінарної джерельної бази здійснено систематизацію та групування джерел за хронологічним і проблемно-тематичним критеріями. За результатами теоретичних студій встановлено, що, попри чисельні дослідження українських і зарубіжних учених, зумовлені актуальністю наукової проблеми в контексті вибудовування суспільних стратегій підготовки вчителя в епоху суспільних і глобальних змін, досвід Канади щодо тенденцій професійної підготовки вчителя початкової школи в хронологічних межах 1950–2010-х років не був предметом цілісного й системного наукового вивчення. У дисертації висвітлено широкий пласт законодавчих, нормативно-правових джерел, котрі впливали на підготовку вчителя початкової школи відповідно до федеральних запитів, і тих, що відповідали потребам різнокультурних соціальних середовищ провінцій і територій Канади, регулювали ці зміни у їх поступі. Розкрито спільні (на федеральному рівні) та своєрідні (на рівні провінцій) впливи на розвиток тенденцій підготовки вчителя початкової школи у відтинку історичного часу(1950–2010-ті роки)^UThe dissertation for the first time highlights the results of a holistic study of a scientific problem that was not the subject of a special study – the evolution of trends in primary school teacher training in Canada in historical and pedagogical progress (1950–2010). According to the logic of the research, the content of the dissertation manuscript is structured and covered component by component in accordance with the purpose and interdependent tasks. Based on the analysis of the interdisciplinary source base, the systematization and grouping of sources according to chronological and problem-thematic criteria is carried out. Theoretical studies show that despite numerous studies by Ukrainian and foreign scholars, due to the urgency of the scientific problem in the context of building social strategies for teacher training in an era of social and global change, Canada's experience in trends in primary school teacher training in chronological terms 1950–2010 years, was not the subject of holistic and systematic research. The dissertation covers a wide range of legislative, regulatory and legal sources that regulate the progress of changes in the training of primary school teachers in accordance with federal requirements and those that meet the needs of diverse cultural environments of the provinces and territories. Joint (at the federal level) and diverse (at the provincial level) influences on the development of tendencies of primary school teacher training in the period of historical time (1950–2010) are revealed


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського