Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Цилюрик Т. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Цилюрик Т. В. 
Креолізація та персуазивність соціальної реклами ВеликоїБританії та Німеччини (на матеріалі англійської та німецької мов) / Т. В. Цилюрик. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню лінгвальних, структурних іфункціонально-прагматичних ознак текстів традиційної (шаблонної) тапостмодерної (загадкової) статичної соціальної реклами Великої Британії таНімеччини, окресленню персуазивності текстів соціальної реклами на тематикуактуальних соціальних проблем.Актуальність дослідження соціальної реклами як дискурсу тасоціокультурного феномену в системі масової комунікації зумовленанеобхідністю подальшого вивчення особливостей національних менталітетів,ефективного використання вербальних і невербальних засобів комунікації зметою переконання, феноменів зворотнього зв'язку та впливу на масовусвідомість. Глобальні проблеми, так само як культура, цінності, суспільнополітичний та економічний розвиток країн, мають своє відображення в тематицісоціальної реклами, персуазивних стратегіях, які в ній використовуються, таемоційному складнику. За допомогою компаративного аналізу соціальноїреклами Великої Британії та Німеччини в дисертації досліджено норми тацінності, емоційність та стереотипи, що спостерігаються у відповіднихлінгвокультурних спільнотах. Актуальність теми роботи пов'язана, зокрема, зіспрямованістю сучасних лінгвістичних студій на системне й інтегративневивчення мовних одиниць у поєднанні з невербальними засобами в текстахсоціальної реклами, а також на дослідження лексико-семантичних, стилістичних,структурних, прагматичних, семіотичних особливостей таких текстів.^UThe thesis analyzes linguistic, structural, and functional-pragmatic aspects oftraditional (linear) and postmodern (enigmatic) static public service advertising (PSA)in Great Britain and Germany, reveals the persuasive potential of PSA on current socialproblems.The relevance of the PSA study as discourse and socio-cultural phenomenonwithin mass communication is predetermined by the demand of advanced research inthe peculiarities of national mentalities, effective use of verbal and non-verbal meansof communication with persuasive intent, phenomena of feedback and influence onmass consciousness. Global issues, together with cultural agenda, values, sociopolitical and economic development of countries, are represented in the PSA theme,applied persuasive strategies, and emotionality. Comparative analysis of British andGerman PSA reveals norms, values, emotionality, and stereotypes peculiar to therespective linguo-cultural communities. The importance of the dissertation is alsodefined by the orientation of modern linguistic studies on the systematic and integrativeresearch of verbal means in combination with non-verbal means in the PSA posters, aswell as on the research of lexical-semantic, stylistic, structural, pragmatic, and semioticpeculiarities of these texts.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського