![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Ченцов А. В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Ченцов А. В. Організація системно-рефлексивного маркетингу підприємства / А. В. Ченцов. — Б.м., 2021 — укp.Об'єкт – процес маркетингової діяльності підприємства; мета – розвиток теоретичних положень, розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо організації системно-рефлексивного маркетингу підприємства; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – теоретичне узагальнення та нове вирішення важливого науково-практичного завдання організації системно-рефлексивного маркетингу підприємства; новизна – удосконалено теоретичний базис організації маркетингової діяльності підприємства; розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства; сформовано механізм системно-рефлексивного маркетингового управління підприємством; обґрунтовано науково-методичний підхід до переорієнтування маркетингової стратегії на системно-рефлексивну парадигму; розвинуто інструментарій системно-рефлексивного маркетингу; результати впроваджені у виробництво та навчальний процес^UThe object of the study is enterprises' marketing activities; the purpose is the development of theoretical provisions, implementation of methodical approaches and practical recommendations on the enterprise's system-reflective marketing organization; the used methods of study are the general scientific and specific; the results of the research are the theoretical generalization and a new solution of an important scientific and practical problem of the enterprise's system-reflective marketing organization; the novelty of the study: the theoretical basis of the enterprise's marketing activity organization has been improved; a methodical approach to evaluating the enterprise's marketing activities effectiveness has been developed; the mechanism of enterprise's system-reflexive marketing management has been formed; scientific and methodological approach to marketing strategy reorientation on the system-reflexive paradigm has been justified; system-reflexive marketing tools has been developed; the results are implemented in the manufacturing and educational process Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|