Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ченцов А. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Ченцов А. В. 
Організація системно-рефлексивного маркетингу підприємства / А. В. Ченцов. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – процес маркетингової діяльності підприємства; мета – розвиток теоретичних положень, розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо організації системно-рефлексивного маркетингу підприємства; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – теоретичне узагальнення та нове вирішення важливого науково-практичного завдання організації системно-рефлексивного маркетингу підприємства; новизна – удосконалено теоретичний базис організації маркетингової діяльності підприємства; розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства; сформовано механізм системно-рефлексивного маркетингового управління підприємством; обґрунтовано науково-методичний підхід до переорієнтування маркетингової стратегії на системно-рефлексивну парадигму; розвинуто інструментарій системно-рефлексивного маркетингу; результати впроваджені у виробництво та навчальний процес^UThe object of the study is enterprises' marketing activities; the purpose is the development of theoretical provisions, implementation of methodical approaches and practical recommendations on the enterprise's system-reflective marketing organization; the used methods of study are the general scientific and specific; the results of the research are the theoretical generalization and a new solution of an important scientific and practical problem of the enterprise's system-reflective marketing organization; the novelty of the study: the theoretical basis of the enterprise's marketing activity organization has been improved; a methodical approach to evaluating the enterprise's marketing activities effectiveness has been developed; the mechanism of enterprise's system-reflexive marketing management has been formed; scientific and methodological approach to marketing strategy reorientation on the system-reflexive paradigm has been justified; system-reflexive marketing tools has been developed; the results are implemented in the manufacturing and educational process


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського