Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Чередарчук Н. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Чередарчук Н. І. 
Метод порівняльної непрямої оцінки границі витривалості відновлених колінчастих валів двигунів внутрішнього згоряння / Н. І. Чередарчук. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі розроблено метод непрямої порівняльної прискореної оцінки опору втомі відновлених колінчастих валів ДВЗ, що дозволяє удосконалювати процес ремонту цих виробів. Для його розробки, теоретичного обґрунтування і перевірки точності попередньо було вирішено ряд наступних завдань. Науково обґрунтована можливість використання руйнівного напруження для непрямої порівняльної оцінки втомної міцності відновлених колінчастих валів ДВЗ.За допомогою кореляційних залежностей між параметрами кривої втоми і границею витривалості доведена можливість розрахункової оцінки руйнівних напружень для відновлених колінчастих валів ДВЗ.Проведено оцінку впливу перегинів і розривів експериментальної кривої втоми відновлених колінчастих валів ДВЗ на величину розрахункових значень руйнівних напружень при лінійно зростаючому навантаженні.Обґрунтовано застосування дволанкової кривої втоми для уточнення значень руйнівних напружень при розрахунковій оцінці втомної міцності відновлених колінчастих валів ДВЗ зі зростаючим навантаженням.Проведено аналіз точності розробленого методу з урахуванням впливу швидкості збільшення навантаження, а також випадкової і систематичної складових загальної похибки.Виконана перевірка точності розробленого прискореного методу на лабораторних зразках і елементах відновлених колінчастих валів ДВЗ за опублікованими в літературних джерелах даними.^UIn the dissertation work the method of indirect comparative accelerated estimation of fatigue resistance of the restored crankshafts of internal combustion engines is developed, which allows to improve the process of repair of theseproducts.For its development, theoretical substantiation and verification of accuracy, a number of the following tasks were previously solved.The possibility of using destructive stress for indirect comparative assessment of fatigue strength of restored crankshafts of internal combustion engines is scientifically substantiated.With the help of correlations between the parameters of the fatigue curve and the endurance limit, the possibility of estimated estimation of destructive stresses for restored crankshafts of internal combustion engines is proved.The influence of bends and breaks of the experimental fatigue curve of the restored crankshafts of the internal combustion engine on the value of the calculated values of the destructive stresses at linearly increasing load is estimated.The use of a two-link fatigue curve to clarify the values of destructive stresses in the calculated assessment of the fatigue strength of the restored crankshafts of the internal combustion engine with increasing load is substantiated.The analysis of accuracy of the developed method is carried out taking into account influence of speed of increase of loading, and also casual and systematic components of the general error.The accuracy of the developed accelerated method on laboratory samples and elements of the restored crankshafts of internal combustion engines according to the data published in literature sources is checked.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського