Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Шаранова Ю. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Шаранова Ю. В. 
Виховання громадянськості студентів у закладах вищої освіти США / Ю. В. Шаранова. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації вперше представлено наукове осмислення проблеми виховання громадянськості студентів у контексті вищої освіти США. Виявлено, що виховання громадянськості студентів на основі поваги до прав кожної людини, визнання влади закону, свідомого добровільного виконання громадянами своїх обов'язків та піклування про загальний добробут є ключовою концепцією філософії вищої школи США. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше у вітчизняній педагогічній науці здійснено комплексне дослідження проблеми виховання громадянськості американських студентів у єдності цілей, організаційних форм і методичних засад її реалізації в закладах вищої освіти США, зокрема: вивчено і систематизовано наукові погляди на педагогічний феномен «громадянськість особистості» у контексті вищої освіти США; досліджено й узагальнено широку типологію досліджуваного феномену; виокремлено і схарактеризовано когнітивний, емоційно-ціннісний і праксеологічний компоненти громадянськості американських студентів; визначено і схарактеризовано організаційно-педагогічні умови виховання громадянськості студентів та форми і методи їхньої практичної реалізації у вищій школі США; проаналізовано стан розробленості проблеми виховання громадянськості студентської молоді в Україні; узагальнено американський досвід з виховання громадянськості студентів у форматі рекомендацій, які доцільно враховувати в українському освітньому середовищі; введено у вітчизняний науковий обіг маловідомі директивні документи урядових і недержавних громадських організацій США щодо громадянського навчання і виховання студентів бакалаврату та доповіді національних комісій США про стан, тенденції і перспективи розвитку громадянської освіти.У дослідженні уточнено зміст і сутність поняття «громадянськість» та укладено глосарій базових понять дослідження проблеми виховання громадянськості студентів закладів вищої освіти США.^UThe dissertation is the first attempt to give a scholarly insight into the problem of shaping students' citizenship in the context of the U. S. higher education.It has been found that shaping students' citizenship based on respect for the rights of everyone, recognition of the rule of law, conscious voluntary performance of the duties, and concern for the common good is a key concept in the U.S. higher education philosophy. This concept presupposes the priority of preparing students as responsible members of a democratic society for conscious activity for the benefit of the community.The novelty of the study results lies in the fact that for the first time in the Ukrainian pedagogical science comprehensive research into the problem of shaping students' citizenship in the unity of goals, organizational forms and methodological principles of its implementation in the U. S. higher education institutions is carried out, in particular: scholarly views on pedagogical phenomenon “citizenship of a personality” in the context of the U. S. higher education are studied and systematized; a wide typology of the phenomenon under scrutiny is researched into and generalized; the cognitive, emotional-value and praxeological components of the U. S. students' citizenship are singled out and characterized; the organizational and pedagogical conditions of shaping students' citizenship, as well as forms (interactive lectures, Socratic seminars, tutorials, problem-solving classes, demonstration classes to present the results of community service, practical classes in real conditions, field-based learning classes) and interactive methods (discussion methods (Socratic conversation, debate, discussion, “world café” method, “barometer” method, story method), project methods of organizing and gaining experience of socially significant activity (problem-based learning, experiential learning, case method, place-based learning); role play methods) of their practical realization in the U. S. higher education institutions are defined and characterized; the state of elaborating the problem of shaping students' citizenship in Ukraine is analyzed; the U. S. experience in shaping students' citizenship is generalized and elaborated in the format of recommendations worth implementing in the Ukrainian educational environment; little-known documents of the U. S. governmental and non-governmental organizations on the policy of civic education of youth, as well as reports of the U. S. national commissions on the state and trends of civic education are put into the academic circulation in Ukraine.The research clarifies the content and essence of the concept “citizenship”, and provides a glossary of basic terms of the research.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського