Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Шаркіна А. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Шаркіна А. Г. 
Грим у модних інноваціях XXI століття: художні засоби і технології. / А. Г. Шаркіна. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено дослідженню сучасних гримерних практик у модних інноваціях. Наукова новизна дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та практичному застосуванні інноваційних засобів і технологій гриму у fashion-індустрії. У представленій до захисту праці вперше: творчість художника-гримера у fashion-індустрії розглянуто як самостійний різновид діяльності в сфері дизайну; проведено наукове комплексне дослідження сучасних гримерних практик у fashion-індустрії; виявлено можливості сучасних гримерних, декоративних, постижерних засобів у реалізації інноваційних ідей візуального перетворення тілесності. Практичне значення роботи полягає у виявленні й реалізації функцій гриму у розмаїтті його проявів у модних інноваціях XXI ст., у розкритті взаємозв'язку театрального і кіно-гриму з інноваційними практиками гриму у fashion-індустрії при створенні сучасних образів. Визначено, що специфіка гриму у fashion-індустрії полягає у наслідуванні традицій та принципів театрального і кіно-гриму та застосуванні новітніх засобів beauty-індустрії. Визначено, що стосовно fashion-індустрії грим – це система художніх засобів, спрямована на зміну зовнішнього вигляду людини за рахунок перетворення первинних даних обличчя і тіла і надання їм нових зображувальних форм шляхом живописно-пластичного моделювання.З метою співставлення історичного досвіду у гримерній справі із сучасними тенденціями проаналізовано прийоми і засоби художнього гриму таких майстрів голлівудського кінематографу XX ст., як М. Фактор (експерименти з екранним гримом на прикладі роботи з акторами Г. Уолтхолом і М. Дитрих), А. Шнайдер (авторські прийоми у роботі над екранним образом М. Монро), А. де Россі (розробка гриму для екранного образу Е. Тейлор). Специфіку театрального гриму проаналізовано на прикладі образу Мавки з драми-феєрії «Лісова пісня» Л. Українки у виконанні Р. Недашківської (2012).Інновації в українській fashion-індустрії проаналізовано на прикладі гримерних розробок українських візажистів і дизайнерів С. Чайки, О. Романової, М. Скальскої, візажиста і гримера кіно С. Римакової, візажистів М. Борщєвської і Т. Антоненко. Проаналізовано практики гриму в fashion-інноваціях на прикладах подіумних образів Galliano Balmain, Margiela, Chanel, Saint Laurent, Vanessa Seward, Elie Saab. Охарактеризовано інноваційні гримерні продукти і розробки, які значно розширили можливості художника-гримера. Визначено, що сучасна beauty-індустрія додає до арсеналу гримера ряд матеріалів, засобів і технологій, завдяки яким можна демонструвати інноваційні рішення: кольорові ефекти, різнокольорові стрілки і туші, декорування (аплікація) частин обличчя блискітками, стразами, перлами; вії – накладні, нарощені, з приклеєним пір'ям; графічні елементи на обличчі; нові технології виробництва перламутру; використання силікону і винахід стійких і комфортних текстур. Ці засоби дозволяють прискорити процес нанесення гриму, пришвидшити розтушовування і позбавляють необхідності підправляти грим під час зйомки чи дійства. На основі вивчення історичного досвіду та практик розробки образів із застосуванням інноваційних технологій обґрунтовано і запропоновано алгоритм створення модного образу за такими етапами: 1) пошук ідеї, визначення концептуального змісту образу відповідно до мети; 2) пошук засобів виразності, підготовка необхідних матеріалів; 3) стилізація, виконання образу. Основні функції гриму реалізовано у практичній частині дослідження – у створенні fashion-образів із застосуванням інноваційних прийомів. Проект представлено описом і фотофіксацією: тематичних образів з використанням художньо-образних засобів гриму; святкових образів з обґрунтуванням пластично-виражальних засобів гриму; сценічних і видовищних образів із застосуванням образотворчих засобів гриму; рекламних образів, здатних впливати на думку і вибір споживача.Визначено, що через процес і результат візуального перетворення образу моделі художником-гримером, дизайнером, стилістом, фотографом, режисером, відкривається можливість по новому сприймати формування модного зразка. Дослідження гримерних практик у fashion-індустрії – актуальний напрям у мистецтвознавстві, який забезпечуватиме нові підходи до розуміння взаємозв'язку всіх елементів презентації модного продукту. Ключові слова: грим, практики гриму, fashion-індустрія, fashion-інновації, художній образ, засоби, технології, тематичний образ, святковий образ, видовищний образ.^UThe dissertation is devoted to the research of modern make-up practices in fashion innovations. The scientific novelty of the research are in the theoretical substantiation and practical application of innovative means and technologies of make-up in the fashion industry. In this work we can find for the first time the following: the creation of a make-up artist in the fashion industry is considered as an independent activity in the field of design; a comprehensive scientific study of modern make-up practices in fashion industry; the possibilities of modern make-up, decorative, post-posture means in realization of innovative ideas of visual transformation of corporeality. The practical significance of the work is to identify and implement the functions of make-up in the diversity of its manifestations in fashion innovations of the XXI century, to reveal the relationship between theater and film make-up with innovative make-up practices in the fashion industry in creating modern images. It is determined that the specifics of make-up in the fashion industry is to follow the traditions and principles of theater and film make-up and the using of the latest tools in the beauty industry. It is determined that in relation to the fashion industry, make-up is a system of artistic means aimed at changing the appearance of a person by transforming the primary data of the face and body and giving them new pictorial forms through pictorial-plastic modeling.In order to compare the historical experience in make-up with the modern trends, the techniques and means of artistic make-up of such masters of Hollywood cinema of the XX century as M. Factor (experiments with screen make-up on the example of work with actors G. Walthall and M. Dietrich), A. Schneider (author's techniques in the work on the screen image of M. Monroe), A. de Rossi (development of make-up for the screen image of E. Taylor) are analyzed.The specifics of theatrical make-up are analyzed on the example of the image of Mavka from the drama – extravaganza «Forest Song» by L. Ukrainka performed by R. Nedashkivska (2012).Innovations in the Ukrainian fashion industry are analyzed on the example of make-up works by Ukrainian make-up artists and designers S. Chaika, O. Romanova, M. Skalska, visagiste and maquillagist S. Rymakova, make-up artists M. Borshchevska and T. Antonenko. Make-up practices in fashion innovations are analyzed on the examples of catwalk images (Galliano Balmain, Margiela, Chanel, Saint Laurent, Vanessa Seward, Elie Saab). Innovative make-up products and developments are described, which have significantly expanded the possibilities of a make-up artist. It is determined that the modern beauty industry adds to the make-up arsenal of the make-up artist a number of materials, means and technologies. Thanks to them it is possible to demonstrate innovative solutions: color effects, multi-colored arrows and mascaras, decoration (application) of parts of the face with sequins, rhinestones, pearls; eyelashes – false, extended, with glued feathers; graphic elements on the face; new technologies for mother-of-pearl production; the use of silicone and the invention of stable and comfortable textures. These tools speed up the process of applying make-up, speed up shading and eliminate the need to tweak make-up during shooting or action. Based on the study of historical experience and practices of image development with the use of innovative technologies, the algorithm of creating a fashionable image is substantiated and proposed in the following stages: 1) search for an idea, determining the conceptual content of the image in accordance with the purpose; 2) search for means of expression, preparation of necessary materials; 3) stylization, execution of the image. The main functions of make-up are realized in the practical part of the research – in the creation of fashion-images with the use of innovative techniques. The project is presented by description and photo fixation: thematic images with the use of artistic and figurative means of make-up; festive images with substantiation of plastic-expressive means of make-up; stage and spectacular images with the use of visual make-up; advertising images that can influence the opinion and choice of the consumer.It is determined that through the process and result of visual transformation of the image of the model by a make-up artist, designer, stylist, photographer, director, it is possible to perceive the formation of a fashion model in a new way. The study of make-up practices in the fashion industry is a topical area in art history, which will provide new approaches to understanding the relationship of all elements of the presentation of a fashion product.Key words: make-up, make-up practices, fashion-industry, fashion-innovations, artistic image, means, technologies, thematic image, festive image, spectacular image.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського