Шутка Г.І. Соціально-педагогічні умови вдосконалення фізичного стану дітей у літньому оздоровчому таборі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Г.І. Шутка ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.
Наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми розробки механізмів і організаційно-педагогічних умов вдосконалення фізичного стану дітей у літньому оздоровчому таборі. Визначено специфічні вимоги щодо організації та методики їх фізичного стану в таборі відпочинку як специфічному соціально-педагогічному середовищі. Обгрунтувано та створено експрес-методику розподілу дітей за групами для практичної роботи педагога з ними з метою позитивної зміни їх фізичного стану. Розроблено модель планування та оцінки заходів щодо покращання фізичного стану дитини як оптимальної передумови формування її здоров'я, а також апробовано оздоровчі програми для кожної групи дітей. Визначено соціально-педагогічні умови підвищення рівня фізичного стану та здоров'я шкільного віку.