Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Щербак О.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Щербак О.В. 
Порівняльний аналіз ооцитів, яйцеклітин та ембріонів великої рогатої худоби і свині, що були отримані в умовах Iin vivo/i та Iin vitro/i: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 03.00.20 / О.В. Щербак ; УААН. Ін-т тваринництва. — Х., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Проведено детальний аналіз жіночих гамет і ембріонів великої рогатої худоби та свині, отриманих за умов організму та поза ним. Встановлено, що дозрівання в культурі in vitro ооцитів свині до метафази II триває майже вдвічі довше, ніж ооцитів великої рогатої худоби. Виявлено, що у разі культивування поза організмом, кількість аномалій хромосомного апарату яйцеклітин знаходиться на однаково високому рівні. Досліджено морфологічні та цитогенетичні особливості процесів запліднення яйцеклітин і раннього ембріонального розвитку великої рогатої худоби та свині поза організмом. Встановлено, що поліспермне запліднення вірогідно частіше спостерігається у свині. З'ясовано, що геномні аномалії в ембріонах корів накопичуються (на рівні тенденції) з просуванням стадії розвитку ембріона, а в ембріонах свиней такої тенденції не спостережено. Проведено порівняльний аналіз ембріонів великої рогатої худоби, отриманих за умов in vitro та in vivo. Висунуто гіпотезу про різні механізми дегенерування таких ембріонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П527.396.32 + П60-341 + П65-341
Шифр НБУВ: РА313455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
2.

Щербак О.В. 
Розробка та обгрунтування раціональних параметрів з'єднально-керуючого модуля фронтального навантажувача: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.04 / О.В. Щербак ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено методику обгрунтування раціональної конструкції з'єднально-керуючого модуля для дорожньо-будівельних машин на основі дослідження ступеня його навантаженості. З метою підвищення ефективності проектування модульних дорожньо-будівельних машин створено інформаційно-пошукову систему на основі електронних каталогів сімейства колісних машин класу 30 кН. Подано адекватну математичну модель для визначення рівня навантаження з'єднально-керуючого модуля за умов асиметричного прикладення зовнішнього навантаження і довільного кута складання напіврам. З метою перевірки прийнятих у математичній моделі допущень і розрахункової схеми проведено експериментальні дослідження з визначенням ступеня навантаження гідропривода механізму рульового управління. Запропоновано методику оптимізації корпусу шарніра з'єднально-керуючого модуля на основі оцінки його напружено-деформованого стану з використанням методу кінцевих елементів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н623.031.23-5-02 + О311-063.04-5-02
Шифр НБУВ: РА308438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського