Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Юрков А. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Юрков А. В. 
Формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності / А. В. Юрков. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності в Збройних Силах України. Предметом дослідження виступають педагогічні умови формування готовності майбутніх військових психологів.У роботі з'ясовано стан сучасної підготовки військових психологів як наукової проблеми у психолого-педагогічній теорії та практиці, визначено суть поняття «готовність» і аргументовано потребу формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності.На основі констатувального експерименту, в якому взяли участь 536 респондентів, теоретично сформульовано основи професіограми й укладено професіо-психограму військового психолога як кінцевого результату сутності і структури готовності майбутніх військових психологів до практичної діяльності в екстремальних та бойових умовах професійної соціально значимої діяльності. Визначені критерії, показники та схарактеризовано рівні сформованості готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності.На етапі формувального експерименту було обґрунтована і практично розроблена педагогічна модель формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності в процесі професійної підготовки у вищому військовому навчальному закладі, ключовим елементом якої є дидактично виважені педагогічні умови. Провідна роль у формуванні готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності, займає дидактично аргументована педагогічна рольова гра, яка проводилася на практичних заняттях.Експериментально перевірена ефективність дієвості педагогічних умов і моделі формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності та оновлена система спеціальної військової підготовки майбутніх військових психологів шляхом упорядкування відповідного методичного забезпечення.Відповідно до поставлених завдань було використано комплекс методів дослідження: теоретичних – критичний аналіз філософської, психолого-педагогічної, спеціальної військової, навчально-методичної літератури; дидактичного забезпечення освітнього процесу – теоретичне обґрунтування і практичне розроблення ділових та рольових ігор, запровадження міні-лекцій викладання курсантами, використання «мозкового штурму» на практичних заняттях з експериментальних навчальних курсів спеціальної підготовки майбутніх військових психологів; педагогічний експеримент – для перевірки ефективності педагогічних умов і педагогічної моделі формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності у ЗСУ.^UThe paper is devoted to the problem of development the readiness of future military psychologists to resolve conflict situations in professional activity in the Armed Forces of Ukraine. The subject of the study is the pedagogical conditions for the formation and development of the readiness of future military psychologists.The paper clarifies the state of military psychologists training as an academic problem in psychological and pedagogical theory and practice, defines the concept of «readiness» and argues the necessity to form up the readiness of future military psychologists to resolve conflict situations in professional activities. Based on the observational experiment, which was attended by 536 respondents, we've theoretically developed the basics of the professional profile and concluded the professional psychogram of the military psychologist as the end staye of the essence and structure of readiness of future military psychologists for practical activities in extreme and combat conditions of professional socially significant activity. Criteria, indicators are defined and the levels of readiness of future military psychologists to resolve conflict situations in professional activity are characterized. At the stage of the formative experiment the pedagogical model of formation of readiness of future military psychologists to resolve conflict situations in professional activity in the course of professional training in the higher military educational institution, which key element is didactically balanced, pedagogical conditions was substantiated and practically developed. The leading role in shaping the readiness of future military psychologists to resolve conflict situations in professional activities is occupied by didactically argued pedagogical role play, which was conducted in practical classes. The effectiveness of pedagogical conditions and models of development the readiness of future military psychologists to resolve conflict situations in professional activities has been experimentally tested and the system of special military training of future military psychologists has been updated by streamlining the appropriate methodological support.In accordance with the tasks, a set of research methods was used: theoretical – critical analysis of philosophical, psychological and pedagogical, special military, educational and methodological literature; didactic support of the educational process – theoretical substantiation and practical development of business and role-playing games, introduction of mini-lectures by cadets, use of «brainstorming» in practical classes on experimental training courses for special military psychologists; pedagogical experiment – to test the effectiveness of pedagogical conditions and pedagogical model of development the readiness of future military psychologists to resolve conflict situations in professional activities in the Armed Forces of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського