1. |
Янковчук М. М. Психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. М. Янковчук ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. — К., 2011. — 20 с. — укp.Розглянуто розвиток обдарованості як розгортання структурно-функціональної одиниці нужди. Досліджено ставлення до сімейної освіти студентів-педагогів і спеціалістів галузі освіти в порівнянні з практиками сімейної освіти (батьками дітей, що навчаються екстерном). Показано негативне ставлення педагогів до сімейної освіти в цілому та недовіри до якості сімейної освіти зокрема. Проведено експериментальне дослідження розвитку обдарованих (альтодональних) дітей у сім'ях. Одержані матеріали за результатами проведених інтерв'ю дозволяють виділити схожі ознаки у розвитку обдарованих дітей, а також деякі відмінності, які можна пояснити індивідуальними особливостями кожної особистості та характером сімейних стосунків. Виділено п'ять типів ставлення батьків до факту дитячої обдарованості (негативне, ігнорувальне, гіперсоціальне, позитивне та конструктивно-позитивне). Розроблені психолого-педагогічні рекомендації щодо організації навчання та виховання обдарованих дітей у сім'ї дозволяють батькам позитивно впливати на розвиток обдарованих дітей. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю956-996-06-734 Шифр НБУВ: РА384069 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|