Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Березан В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Березан В. І. 
Дидактична система формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів соціономічних спеціальностей / В. І. Березан. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів соціономічних спеціальностей. Обґрунтовано концепцію дидактичної системи формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів соціономічних спеціальностей в умовах нової соціокультурної реальності. Розроблено й науково обґрунтовано авторську модель дидактичної системи формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів соціономічних спеціальностей. Окреслено наукові підходи до моделювання дидактичної системи. Визначено критерії та показники рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності студентів соціономічних спеціальностей. На підставі дослідно-експериментальної перевірки моделі дидактичної системи доведено її ефективність, зроблені рекомендації та окреслені перспективи подальших наукових розвідок.^UThe thesis is a theoretical and experimental study of the problem of information and communication competence formation of students of socionomic specialties. The objective of the research is to substantiate theoretically and test the effectiveness of the author's model of the didactic system of information and communication competence formation of students of socionomic specialties. The concept of the didactic system of information and communication competence formation of students of socionomic specialties under the conditions of new sociocultural reality has been substantiated, which is of a systemic character and integrates separate concepts: objective, genesis-methodological, core, design-research, and prognostic. Scientific approaches to modeling the didactic system have been outlined. The author's model of the didactic system of information and communication competence formation of students of socionomic specialties has been designed and scientifically substantiated, integrating seven functionally interconnected components: motivational-objective, problem-based content, designing, communicative, operational-collaborative, demonstration-effective, reflexive-prognostic. The stages of the author's model implementation have been described.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського