Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (28)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Боднар І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Боднар І.Р. 
Фізичне виховання студентів з низьким рівнем фізичної підготовленості: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / І.Р. Боднар ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2000. — 19 с. — укp.

Узагальнено та проаналізовано досвід теорії та практики фізичного виховання студентської молоді з урахуванням рівня фізичної підготовленості. У 30 % студентів вищих закладів освіти Львова зафіксовано низький рівень фізичної підготовленості. Функціональні показники характеризують рівень їх здоров'я як такий, що перебуває на нижній межі норми. Фізична підготовленість визначається низьким рівнем розвитку усіх основних фізичних якостей. За більшістю показників студенти з низьким рівнем фізичної підготовленості утворюють гомогенний контингент. Доведено ефективність розробленої програми фізичного виховання студентів із низьким рівнем фізичної підготовленості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18
Шифр НБУВ: РА307916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Боднар І. М. 
Концептосфера ОСВІТА в англійській мові (національно-маркований та індивідуально-авторський аспекти). / І. М. Боднар. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертаційній роботі досліджено концепти сфери ОСВІТА з позиції їх когнітивно-культурного сприйняття та мовної інтерпретації носіями англійської мови. Здійснено комплексне семантико-концептуальне дослідження концептосфери ОСВІТА в національно-мовній картині світу носіїв англійської та індивідуальній мовній картині світу Девіда Лоджа як окремого їх представника. Досліджувану концептосферу формують концептуальні поля «Людина в сфері освіти», «Освіта як процес», «Освіта як результат», «Освіта як фізичний об'єкт», «Освіта як абстрактне поняття». Порівняльний кількісно-якісний аналіз номінативної складової концептосфери ОСВІТА розкрив різні типи зв'язків між концептами: включення, доповнення, перетину, лакунарності.^UThe work studies the problem of organization of the concepts of EDUCATION in terms of their cognitive and cultural perception and linguistic interpretation by the native speakers of English.Current research is based on semantic and conceptual analysis of the domain EDUCATION in the national picture of the world of the native speakers of English and the individual author's picture of the world of David Lodge. The domain under the study comprises the following conceptual fields: «Man in Education», «Education as a process» «Education as a result», «Education as a physical object», «Education as an abstract notion». The comparative analysis of the nominative content of the domain EDUCATION revealed different types of relations between the concepts, namely hypero-hyponymy, complementarity, intersection, lacunarity.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Михальчук Т. Д. 
Удосконалення функціональних показників жінок похилого віку з використанням комплексної програми оздоровчої ходьби / Т. Д. Михальчук. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт − заняття оздоровчою ходьбою з жінками похилого віку; метa − обґрунтувати, розробити та перевірити ефективність комплексної програми занять оздоровчою ходьбою, спрямованої на поліпшення функціональних показників жінок похилого віку, підвищення рівня їхньої рухової активності та якості життя; методи – теоретичні, емпіричні, педагогічні методи, методи математичної статистики; новизна − обґрунтовано алгоритм індивідуалізації обсягу та інтенсивності навантаження; обґрунтовано зміст освітнього та психоемоційного, рухового, рекреаційного та контрольного компонентів комплексної програми занять оздоровчою ходьбою для жінок похилого віку; обґрунтовано зміст програми тренувальних занять оздоровчою ходьбою для жінок похилого віку; результати − розроблено комплексну програму занять оздоровчою ходьбою; укладено алгоритм індивідуалізації фізичного навантаження для жінок похилого віку під час оздоровчої ходьби, готовий для програмування самостійних чи групових занять; оптимізація фізичної активності, підтриманні мотивації і освітньої компетентності жінок похилого віку у дотриманні здорового способу життя; забезпечення оптимального рівня фізичної підготовленості, соматичного здоров'я та фізичної працездатності жінок похилого віку; галузь – фізичне виховання.^UObject - recreational walking with elderly women; goal - to substantiate, develop and test the effectiveness of a comprehensive program of walking, aimed at improving the functional performance of older women, increasing their level of physical activity and quality of life; methods - theoretical, empirical, pedagogical methods, methods of mathematical statistics; novelty - the algorithm of individualization of volume and intensity of loading is substantiated; substantiated the content of educational and psycho-emotional, motor, recreational and control components of a comprehensive program of recreational walking for older women; the content of the program of training classes in health walking for elderly women is substantiated; results - a comprehensive program of recreational walking classes has been developed; the algorithm of individualization of physical activity for elderly women during health-improving walking is concluded, ready for programming of independent or group employment; optimization of physical activity, maintenance of motivation and educational competence of elderly women in maintaining a healthy lifestyle; ensuring the optimal level of physical fitness, physical health and physical performance of elderly women; specialization - physical education.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського