Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Переверзєва О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Переверзєва О.С. 
Міжнародний комерційний арбітражний суд з вирішення спорів у сфері торговельного мореплавства: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.С. Переверзєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 16 с. — укp.

Досліджено правову природу міжнародного комерційного арбітражу з вирішення спорів у сфері торговельного мореплавства. Визначено, що арбітраж створюється для вирішення особливої категорії спорів комерційного характеру, які виникають у процесі реалізації цивільно-правових і торговельних угод, зокрема морських, а також тих, що містять "іноземний елемент" у тій або іншій формі. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку арбітражу, особливості організації діяльності у даній сфері, визначено розбіжності регламентів спеціалізованих міжнародних арбітражних судів та Морської арбітражної комісії України. Досліджено зарубіжну практику щодо застосування принципів міжнародного приватного морського права. Обгрунтовано основні шляхи еволюції міжнародного комерційного арбітражу, вивчено існуючі підходи щодо визначення правової природи міжнародного комерційного арбітражу. На підставі аналізу значного обсягу теоретичного та практичного матеріалу обгрунтовано пропозиції щодо організації міжнародного комерційного арбітражу у контексті новітніх тенденцій його розвитку. Проаналізовано положення регламентів міжнародних морських арбітражних судів ряду зарубіжних країн та України. Особливу увагу приділено вивченню практики застосування принципів і норм міжнародного приватного морського права в арбітражних рішеннях. Зроблено висновок, що правова природа міжнародного морського арбітражу може забезпечити застосування не лише матеріального права країни, але й матеріальних норм іноземного права, а також встановлені у міжнародних конвенціях уніфіковані матеріальні та колізійні норми міжнародного приватного права.Обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення вітчизняного механізму захисту законних прав та інтересів учасників морегосподарських відносин під час розгляду спорів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х939.41 + Х939.212.03 +
Шифр НБУВ: РА343824

Рубрики:

      
2.

Півторак Г. Ф. 
Ґенеза інституту реального зв'язку судна з державою прапора в міжнародному морському праві. / Г. Ф. Півторак. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена комплексному теоретико-правовому аналізу міжнародно-правових аспектів становлення та розвитку інституту «реального зв'язку» судна з державою прапора. Проаналізована правова природа та специфіка принципу «реального зв'язку» історичні чинники його виникнення. Досліджено поняття судна в міжнародному морському праві, розглянуто сучасні критерії визначення «реального зв'язку» з державою прапора. Окрему увагу приділено діяльності Міжнародної морської організації (ІМО), яка внесла значний вклад в розвиток та імплементацію державами конвенційних норм, що визначають зміст даного принципу. Узагальнено практику Міжнародного Суду ООН, Міжнародного трибуналу з морського права та арбітражних органів, що стосується суперечок, які виникають в процесі здійснення державами «реального зв'язку» з суднами власної національності. Деталізовано особливості поняття «реального зв'язку» судна з державою прапора, що полягає у визначенні його на основі поєднання внутрішнього права та норм міжнародного морського права. Кожне судно для свого подальшого використання, на вимогу міжнародного морського права, має бути зареєстроване під прапором певної держави. Показано, що початком зв'язку судна з державою прапора є реєстрація цього судна. Необхідність забезпечення «реального зв'язку» між державою та суднами сьогодні є однією з ключових проблем, які ще до кінця нерозв'язані в силу суперечливої практики держав. Досліджено різноманітні концепції «реального зв'язку» судна з державою прапора, що віддзеркалюють відповідну практику держав, і яка нерідко суперечить одна одній. Наведено аргументи на користь договірної концепції юрисдикції судна держави прапора порівняно з територіальною, персональною та визнання концепціями, що має сприяти дотриманню державами «реального зв'язку» з судном її національності.Доводиться, що колізія юрисдикцій держав відносно судна у міжнародному морському праві немає універсального вирішення, підлягаючи розв'язанню в кожному конкретному випадку, що має свою специфіку. Існуюча в міжнародному морському праві ієрархічна пріоритетність застосування юрисдикції у випадку колізії, все ще характеризується абстрактністю, зумовленою відсутністю в ньому достатніх спеціальних норм. Конвенція ООН з морського права 1982 р. більш детально визначила обов'язки держави прапора судна, виходячи з деталізації нею внутрішньоправових заходів технічного, адміністративного та соціального характеру, що стала важливою новацією в розвитку принципу «реального зв'язку».Доведено необхідність прийняття міжнародно-правового акту з єдиними стандартами, що стосуються надання державою права плавання під її прапором.Для України є надзвичайно важливим питання ратифікації Конвенції про умови реєстрації суден 1986 р. (чинності ще не набула). Вона спрямована на уніфікацію умов реєстрації судна і закріплення мінімальних умов реєстрації, забезпечення і зміцнення «реального зв'язку» судна з державою прапора. В ній міститься також вимога про утворення в державі прапора компетентної національної морської адміністрації, що, безумовно, сприятиме реалізації на практиці зазначеного зв'язку.^UThe dissertation is devoted to the complex theoretical and legal analysis of international legal aspects of formation and development of the Institute of «genuine link» of the vessel with the flag state. The legal nature and specificity of the principle of «genuine link» and historical factors of its origin are analyzed. The concept of a vessel in the international law of the sea is explored, modern criteria of definition of «genuine link» with the flag state are considered.Particular attention is paid to the work of the International Maritime Organization (IMO), which has made a significant contribution to the development and implementation by States of the conventions governing the content of this principle. The practice of the International Court of Justice, the International Tribunal for the Law of the Sea and arbitration bodies concerning the disputes that arise in the course of the implementation by States of a «genuine link» with vessels of their own nationality is generalized. The peculiarities of the concept of «genuine link» of a vessel with a flag state are detailed, which is to determine it on the basis of a combination of domestic law and norms of international maritime law.Each vessel for its further use, at the request of international maritime law, must be registered under the flag of a particular state. It is shown that the beginning of a link between a vessel and a flag State is the registration of this vessel. The need to ensure a «genuine link» between the state and the vessels today is one of the key issues that are still unresolved due to the contradictory practice of the states. Various concepts of the «genuine link» of a vessel with a flag state are investigated, reflecting the relevant practice of the states, and which often contradict each other. Arguments in favor of the contractual concept of the jurisdiction of the vessel of the flag State in comparison with the territorial, personal and recognition concepts, which should promote compliance with States «genuine link» with the vessel of its nationality.It is proved that the conflict of jurisdictions of states relatively to a vessel in international maritime law does not have a universal solution, subject to a solution in each particular case having its own specifics. The existing hierarchical priority of the application of jurisdiction in the case of conflict in international maritime law is still characterized by abstraction due to the lack of sufficient special rules in it.The United Nations Convention on the Law of the Sea of 1982 further defined the obligations of the flag State of the vessel on the basis of its detailed internal, technical, administrative and social measures, which became an important innovation in the development of the principle of «genuine link».The necessity of adopting an international legal act with the common standards concerning the provision of the state with the right of navigation under its flag is proved.For Ukraine, the ratification of the Convention on the Registration of Vessels in 1986 (which has not yet entered into force) is extremely important. It is aimed at unification of the conditions of registration of the vessel and fixing the minimum registration conditions; provision and strengthening of «genuine link» of the vessel with the flag state. It also contains a requirement for the creation in the State of a flag of a competent national maritime administration, which will undoubtedly facilitate the practical implementation of the link.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського