Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=GADGETS<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Вербицька Г. А. 
Соціальні мережі в арабському світі та їх вплив на трансформацію еліт / Г. А. Вербицька. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню соціальних мереж як інструменту впливу на трансформацію еліт в арабському світі. Встановлено, що соціальні мережі та сучасні засоби комунікацій використовуються дедалі частіше при мобілізації широких мас населення. Досліджено, що інтернет відіграє роль ефективного інструменту для створення та руйнування соціальних суб'єктів, як це спостерігалося під час хвилі демократичних революцій у країнах Близького Сходу і Північної Африки. Виявлено, що соціально-комунікаційні технології в соціальних мережах були основним засобом популяризації рухів і публічного контакту із зовнішнім світом під час подій «Арабської весни». Розкрито, що за допомогою соціальних мереж раніше розрізнені спільноти швидко об'єднувалися через Інтернет у групи із загальною метою, планували й організовували спільні акції протесту. Ключові слова: соціальні мережі, арабський світ, «Арабська весна», еліти, революція.^UThe dissertation is devoted to the social networks study as a tool of influence on the Arab world elite's transformation. The modern Arab world is one of the most complex social systems in the global world. Firstly, it is a separate civilizational phenomenon, with the core being quite firmly entrenched in the framework of two continents – Asia and Africa, – having its own quite powerful branches to other content, Europe and America in particular. Secondly, this world consists of various subsystems, sometimes contradicting each other – up to mutual destruction. The reason for this is a different level of social, political, cultural, and economic development destabilizing the Arab world. The most consolidating element of the Arab world is Islam – one of the largest world religions. In fact, the Arab world was formed as a single social system only in virtue of the Islamic religion, resulting in it still remains an influential international factor, despite various internal contradictions and shocks. The need for a thorough theoretical analysis of the features and level of the social networks influence on both the process of social development and the Arab world elite's transformation in the process of revolutionary events at beginning of the XXth century makes this study significance. The study focuses on events that changed political life in a vast space and entered the scientific discourse as the «Arab Spring» and the Twitter/Facebook revolution. The latter identified the main scenarios of the Middle East protests in the form of an unprecedentedly active involvement of participants in the process of using information and communication technologies in most social networks, which influenced the elite's transformation. The chronological framework covers the 2010–2015 periods. The lower chronological border is associated with the beginning of the protests deployment in social networks in Tunisia, which led to revolutionary events in several Arab countries. The upper border is associated with the final cessation of active protests in the Arab countries, in particular in Bahrain, Egypt and Yemen, with the civil war beginning in the latter one. The geographical scope of the study covers the countries of the Arab world, primarily such as Tunisia, Egypt, Libya, Yemen, Syria and other territories of the Middle East. The paper studies the level of Internet accessibility in the Arab world. Thus, the information and communication technologies made it possible to use mobile TVsystems and various gadgets connected to the Internet and resulted in growing the number of its social networks users. Just on the eve of the Arab Spring, in 2010, the media began to create an information space and lay down the ideological basis of the protest. Social networks have provided Arab citizens with the opportunity to speak out about their choice and to attract a large number of citizens both within the country and abroad through sharing personal thoughts and observations of what is happening. Media channels also provided citizens with the opportunity to get news from not «censored» sources. And it helped to perceive news programs from various sources, and not just those highlighted by their own state-controlled media. Therefore, social networks during the «Arab Spring», been originally created as virtual communication zones, unexpectedly turned out to be a serious alternative to the traditional media, been under severe pressure from censorship in individual countries. Based on this, it is established that the people's virtual solidarity, as a new phenomenon, had an important place in the course of those events. As a result, some countries' authorities drew their attention to this phenomenon and made significant efforts (blocking social networks) to take them under their control. Most of the popular communities created in the Arabic-language segment of social networks used materials of a similar orientation, the main characteristics of which should be pointed out: emotional colouring; brevity and simplicity of theses; a high-quality audio-visual realization. Horizontal connections between users played a significant role of the social networks gaining its popularity as the main information source; that is, the very nature of the network with all participants been connected and able to freely share information. Social networks and modern means of communication are increasingly being used to mobilize the masses. The Internet plays the role of an effective tool for creating and destroying social actors, as it was observed during the wave of democratic revolutions in the countries of the Middle East and North Africa. Social communication technologies in social networks were the main means of popularizing movements and public contact with the outside world during the events of the Arab Spring. Key words: social networks, the Arab world, «Arab Spring», elites, revolution.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Савельєва І. В. 
Мовленнєвий портрет особи в системі криміналістичних знань / І. В. Савельєва. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено комплексне дослідження мовлення особи та запропоновано розв'язання наукового завдання щодо криміналістичноїідентифікації, діагностики та групофікації за ознаками мовленнєвого портрету особи.Одержані результати надали змогу зробити низку теоретичних висновків та деякі практичні рекомендації щодо вдосконалення норм чинногозаконодавства щодо врегулювання складання мовленнєвого портрету особи під час кримінального провадження.Встановлено, що методологія дослідження мовленнєвого портрету особи в системі криміналістичних знань пов'язана з його предметом, метою тазавданнями й передбачає єдність діалектичного, формально-логічного, герменевтичного, історико-правового, формально-юридичного, соціологічного,статистичного методів та методу системного аналізу.Висвітлено основні поняття мовлення, мови, голосу людини та їх співвідношення. Надано класифікацію мовлення особи за формами вираження наусне і писемне. Виділено новий вид мовлення – мережеве. Розглянуто ознаки, притаманні будь-якому мовленню людини та відмінні ознаки усного, писемногоі мережевого мовлення.Встановлено, що мовленнєва функція реалізується шляхом: утворення повітряного струменя, утворення голосу (фонація) та утворення звуків мови(артикуляція). При цьому індивідуалізація мовленнєвого сигналу здійснюється на всіх етапах його утворення, від зародження в центральній нервовій системіпрограми передачі запланованого повідомлення (виникнення думки) і до моменту появи акустичного сигналу. Вивченням особливостей писемногомовлення встановлено його тісний зв'язок з усним мовленням та взаємність їх впливу один на одного.Вводиться поняття «мовленнєвий портрет» особи, визначаються його відмінність від понять «мовний портрет» та «словесний портрет».Проаналізовано досягнення медицини, логопедії, педагогіки та філології щодо впливу на формування індивідуальних особливостей мовлення особирізних чинників, таких як стан здоров'я, перенесені захворювання, вік, стать, соціальне оточення та географічне середовище, професія та рід занять, рівеньосвіти тощо). Підкреслено, що у криміналістиці, на відміну від інших наук, складність пізнання мовлення полягає в тому, що для встановлення причини(чинника, який зумовив формування мовленнєвої особливості) потрібно пізнати наслідок (саму мовленнєву особливість). Для цього за ознаками мовлення таголосу, які відобразились у звуковому чи графічному слідах, потрібно реконструювати сукупність криміналістично значимих ознак даної особи, тобтомає бути вирішене складне зворотнє діагностичне та ідентифікаційне завдання.У роботі розкрито, що мовленнєві навички особи утворюють унікальну сукупність мовленнєвих засобів конкретної особи, які мають індивідуальніваріації мовної моделі, а також соціальні варіанти, які виникають у зв'язку з приналежністю особи до певних соціальних груп за ознаками території, професіїта роду занять, освіти тощо.Запропоновано класифікацію чинників формування мовлення особи на біологічні (стать, вік, особливості фізіологічного стану) та соціальні (ступіньволодіння мовою, етнічна, територіальна належність, соціокультурний статус, професія, рід занять).Структура мовленнєвого портрету особи містить ознаки мовленнєвого портрету особи, які різнобічно характеризують її як носія мовлення.У роботі виділено горизонтальну та вертикальну підструктури ознак мовленнєвого портрету. Вертикальній підструктурі структури мовленнєвогопортрету притаманні: окремі (групофікаційні) ознак, до яких віднесено ті, які дозволяють визначити належність особи до певної біологічної чи соціальноїгрупи); ситуаційні (діагностичні), які дозволяють виявити «стани» особи під час акту мовлення; індивідуальні (ідентифікаційні), які характеризують найбільшвідмінні особливості мовлення особи.Горизонтальна підструктура мовленнєвого портрету (за типами мовлення) містить: усно-мовленнєві ознаки (проявляються в комунікативних ситуаціяхусного спілкування безпосередньо між людьми чи за допомогою технічних засобів, які передають голосові повідомлення без відтермінування часу доставкитакого повідомлення); писемно-мовленнєві ознаки (характерні для написаних власноруч, набраних електронних документів чи надрукованих паперовихдокументів із тривалим часом для їх підготовки); змішані ознаки (проявляються в комунікативних ситуаціях мережевого мовлення з використанням засобівтелефонного зв'язку, комп'ютерної техніки та засобів для під'єднання до мережі Інтернет: чати, голосові та текстові повідомлення в месенджерах тощо).Обов'язковим елементом мовленнєвого портрету особи є особливості використання засобів реалізації мовлення (голос – для усного мовлення,знаряддя письма та ґаджети – для письмового мовлення) у мовленнєвому акті.^UIn the thesis, the complex research of speech of the person is carried out and thedecision of a scientific problem concerning criminological identification, diagnostics,and grouping on signs of a person`s speech portrait is offered.The obtained results allowed us to draw some theoretical conclusions and some practical recommendations for improving the current legislation on the regulation ofthe composition of the speech portrait of a person during criminal proceedings.It is established that the methodology of research of speech portrait of a person in the system of forensic knowledge is related to its subject, purpose, and tasks and provides unity of dialectical, formal-logical, hermeneutic, historical-legal, formal-legal, sociological, statistical methods and method of system analysis.The basic concepts of speech, language, human voice, and their relationship are highlighted. The classification of a person's speech according to the forms of expression into oral and written is given. There is a new type of broadcasting - network. The features inherent in any human speech and the distinctive features of oral, written, and network speech are considered.It is established that the speech function is realized by the formation of an air stream, the formation of a voice (phonation), and the formation of sounds of speech(articulation). Thus individualization of a speech signal is carried out at all stages of its formation, from origin in the central nervous system of the program of transfer of theplanned message (emergence of thought) and to the moment of emergence of an acoustic signal. The study of the peculiarities of written speech established its closeconnection with oral speech and the reciprocity of their influence on each other.The concept of "speech portrait" of a person is introduced, its difference from the concepts of "language portrait" and "verbal portrait" is determined.The achievements of medicine, speech therapy, educational science, and philology in terms of influencing the formation of individual speech characteristics ofvarious factors, such as health, disease, age, gender, social environment and geographical environment, profession and occupation, level of education, etc. areanalyzed. It is emphasized that in criminology, in contrast to other sciences, the difficulty of cognition of speech is that to establish the cause (the factor that led to theformation of a speech feature) you need to know the consequence (the speech feature itself). To do this, according to the features of speech and voice, which are reflected inthe sound or graphic traces, it is necessary to reconstruct a set of criminologically significant features of the person, that is a complex inverse diagnostic andidentification task must be solved.The paper reveals that a person's speech skills form a unique set of speech means of a particular person, which have individual variations of the language model, as well as social options that arise in connection with a person's membership in certain social groups by territory, profession and occupation, education, etc.The classification of factors that determine of a person's speech on biological (sex, age, features of physiological condition) and social (degree of language proficiency, ethnicity, territorial affiliation, sociocultural status, profession, occupation) is offered.The structure of the speech portrait of a person contains features of the speech portrait of a person, which comprehensively characterize him as a speaker.The horizontal and vertical substructures of the features of the speech portrait are distinguished in the work. The vertical substructure of the structure of the speechportrait is characterized by individual (grouping) features, which include those that allow to determine its belonging to a particular biological, demographic, or socialgroup); situational (diagnostic), which allows to identify the "states" of the person during the act of speech; individual (identification), which characterize the mostdistinctive features of a person's speech.The horizontal substructure of the speech portrait (by types of speech) contains: oral-speech features (characteristic of situations of oral communication directlybetween people or with the help of technical means that transmit voice messages without delaying the time of delivery of such a message); written and speech features(characteristic of handwritten or printed documents with a long time for their preparation); mixed signs of speech (typical of communication on the Internet: chats,text messages, voice messages in messengers, etc. ).An obligatory element of a person's speech portrait is the peculiarities of the use of means of speech realization (voice - for oral speech, writing instruments and gadgets- for written speech) in a speech act.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Тищенко І. А. 
Інформаційні технології експлуатації голографічних 3D вітрин: автореферат дис. ... д.філософ : 122 / І. А. Тищенко. — Б.м., 2024 — укp.

Мета роботи полягає в дослідженні та формалізації методик подання візуальної інформації на уроках та презентаціях та аналіз доцільності використання сучасних інформаційних технологій для візуалізації презентаційних об’єктів, розкриття методів та засобів досягнення голографічного зображення за допомогою спеціалізованої інформаційної технології, а саме мультиплатформного програмного забезпечення. Під мультиплатформенний програмним забезпеченням розуміється програмне забезпечення, що використовується на всіх відомих ОС (браузери, відео редактори, презентаційні додатки).Об'єкт дослідження – розробка комплексу програмного забезпечення інформаційних технологій для експлуатації голографічних 3D вітрин та розробка рекомендацій до створення мультимедійного контенту голографічних презентацій на вже існуючих програмних забезпеченнях.Предмет дослідження – методологічний інструментарій для моделювання 3D зображення та експлуатації голографічної 3D вітрини. За основу в дослідженні взято нову технологію, яка має назву «Голографічна 3D-вітрина». Запатентована технологія світлової стіни використовується в пристрої, що має назву “uScreener”.Наукова новизна роботи, що виносяться на захист, характеризується наступними твердженнями:уперше:•?розроблено програмне забезпечення спеціалізованої технології «світлова стіна» для створення об’ємного 3D зображення за рахунок комплексного використання нової запатентованої технології перетворення звичайного зображення в голограму та програмного забезпечення голографічних презентацій на основі оптимізованого під відтворення контенту;•?в рамках використання технології «світлова стіна» розроблено та програмно реалізовано метод налаштування та оптимізації контенту під його відтворення у вигляді голографічного 3D зображення;•?розроблено методику подання інформації за допомогою голографічних презентацій на основі механізмів представлення голографічних 3D зображень з використанням оптимізованого під відтворення голографічного контенту веб-додатку або на основі розроблених рекомендацій, вимог, інструкцій до відтворення голографічного контенту з використанням Microsoft PowerPoint або медіа-плеєра;удосконалено: •?систему керування жестами голографічної 3D вітрини, за рахунок програмної реалізації процедур інверсування жестів із збереженням елементів дій кожної з рук;дістало подальшого розвитку: •?методи адаптації контенту в програмному забезпеченні для створення 3D об’єктів, які на відміну від інших, тільки за рахунок тонування відтінків кольорів зображення забезпечують можливість використання існуючого мультимедійного контенту в голографічних 3D вітринах, без його редагування.Актуальність роботи полягає в аргументації використання сучасних інформаційних технологій, що полегшують роботу викладача та збільшують можливості пристроїв, наявних в освітніх закладах. Портативність, мобільність та легкість – це запорука успішного використання ґаджетів у навчальних закладах.Практична значимість наукових результатів. Використання даної технології особливо важливо в класах НУШ (Нової Української школи), так як більшість дітей здатні сприймати інформацію лише в ігровій формі, що дозволяє максимально поринути учням в навчальний процес та не відволікатись на речі, не пов’язані з навчанням.На основі матеріалу дисертаційного дослідження розроблено та впроваджено методичний посібник «Використання голографічних технологій у вивченні англійської мови», що пройшов апробацію в Ржищівському індустріально-педагогічному фаховому коледжі та в класах НУШ Загальноосітнього навчального закладу I-III cт. №2 м.Олександрія.Представлені методичні матеріали розроблено відповідно до навчальної програми «Англійська мова» для студентів освітньо-професійного рівня молодший спеціаліст з огляду на сучасні вимоги щодо підвищення рівня фундаментальної підготовки з англійської мови, а також учнів початкових, середніх та старших класів.За результатами апробації поданий методичний посібник, що містить матеріали дисертаційного дослідження та зосереджений на використанні технологій та додатків, що представлені в даній роботі, доцільно використовувати в освітньому процесі закладів середньої та вищої освіти.В роботі описана методологія створення освітніх матеріалів для голографічної 3D вітрини, що дозволить оптимізувати процес розробки навчальних матеріалів та допоможе глибше зрозуміти специфічні особливості функціонування голографічної 3D вітрини. Окремо, в роботі створено демонстраційний урок англійської мови з використанням голографічних 3D презентацій. Приклад уроку дозволяє зрозуміти принцип використання технології в навчальному процесі та взяти за основу структуру уроку для подальшого створення власних.^UThe purpose of the work is to research and formalize the methods of presenting visual information in lessons and presentations and analyze the feasibility of using modern information technologies to visualize presentation objects, reveal the methods and means of achieving a holographic image using specialized information technology, namely multi-platform software. Multi-platform software means software that is used on all known operating systems (browsers, video editors, presentation applications).The object of the research is the development of a complex of information technology software for the operation of holographic 3D showcases and the development of recommendations for creating multimedia content of holographic presentations on already existing software.The subject of research is a methodological toolkit for 3D image modeling and operation of a holographic 3D showcase. The research is based on a new technology called "Holographic 3D showcase". The patented light wall technology is used in a device called “uScreener”.The scientific novelty of the work submitted for defense is characterized by the following statements:for the first time:•?software has been developed to provide specialized technology “light wall” for creating volumetric 3D images within the framework of a complex vikoristan of new patented technologies for converting the original image into a hologram and software for holographic images presentation based on optimized content;•?within the framework of the new “light wall” technology, a method for adjusting and optimizing content for the purpose of creating a holographic 3D image has been developed and implemented in software;•?a methodology for presenting information using additional holographic presentations based on the mechanisms for presenting holographic 3D images has been developed using a web application optimized for the creation of holographic content, or based on separate recommendations This may include instructions before creating holographic content using Microsoft PowerPoint or a media player;improved:•?the gesture control system of the holographic 3D showcase, due to the software implementation of gesture inversion procedures with preservation of the action elements of each hand;received further development:•?methods of content adaptation in software for creating 3D objects, which, unlike others, only by toning shades of image colors provide the possibility of using existing multimedia content in holographic 3D showcases, without editing it.The relevance of the work lies in the argumentation of the use of modern information technologies, which facilitate the work of the teacher and increase the capabilities of the devices available in educational institutions. Portability, mobility and lightness are the keys to the successful use of gadgets in educational institutions.Practical significance of scientific results. The use of this technology is especially important in the classes of NUSH (New Ukrainian School), since most children are able to perceive information only in a playful form, that allows students to immerse themselves in the learning process as much as possible and not to be distracted by things not related to learning.On the basis of the material of the dissertation research, a methodical manual "Using holographic technologies in the study of English" was developed and implemented. It was tested in the Rzhyshchiv Industrial and Pedagogical Technical College and in the classes of NUSH of Comprehensive Educational Institution of I-III gr. №2 in Oleksandria.The presented methodical materials were developed in accordance with the "English Language" curriculum for students of the educational and professional level of a junior specialist, taking into account modern requirements for improving the level of fundamental training in the English language, as well as students of elementary, middle and senior classes.Based on the results of the approbation, a methodical manual containing the materials of the dissertation research and focused on the use of technologies and applications presented in this work is submitted, it is advisable to use it in the educational process of secondary and higher education institutions.The work describes the methodology of creating educational materials for a holographic 3D showcase, which will make it possible to optimize the process of developing educational materials and help to better understand the specific features of the functioning of a holographic 3D showcase.Separately, a demonstration English lesson using holographic 3D presentations was created in the work. An example of a lesson allows you to understand the principle of using technology in the educational process and take the structure of the lesson as a basis for further creation of your own.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського