Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Реферативна база даних (16)Книжкові видання та компакт-диски (8337)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>K=IDT<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Самборська О. Д. 
Модернізація інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів. / О. Д. Самборська. — Б.м., 2021 — укp.

У дослідженні здійснено теоретичне обґрунтування та експериментальну перевірку результативності модернізації інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів внаслідок застосування комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу інформаційно-цифрових технологій (ІЦТ) в освітньому процесі початкової школи.У дисертації: визначено і теоретично обґрунтовано спосіб модернізації інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів на основі комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ в освітньому процесі; розкрито суть інформаційно-цифрової компетентності майбутнього вчителя початкових класів; схарактеризовано рівні сформованості інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкових класів; виокремлено чинники модернізації інформаційно-цифрової підготовки; удосконалено освітню компоненту інформаційно-цифрової підготовки майбутніх учителів початкових класів через обґрунтування мети, завдань і змісту професійно-орієнтованої дисципліни за вибором «Сучасні інформаційно-цифрові технології в освітньому процесі початкової школи»; уточнено поняття «інформаційно-цифрова підготовка майбутнього вчителя початкових класів».Подальшого розвитку набуло викладання і навчання дисциплін інформаційно-цифрової підготовки за рахунок застосування комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ під час навчальних занять, самостійної роботи, практичної підготовки, контрольних заходів.^UThe study provides a theoretical generalization and proposes a new solution to the problem of modernization of information and digital training of future primary school teachers. It is done by means of justifying a comprehensive approach to realization of the didactic potential of information and digital technologies in the educational process and developing appropriate educational and methodological support for its implementation.In the dissertation: the way of modernization of information and digital training of future primary school teachers on the basis of the complex approach to realization of didactic potential of IDT in educational process is defined and theoretically substantiated; it revealed the essence of information and digital competence of the future primary school teacher; the levels of formation of information and digital training of future primary school teachers are characterized; factors of modernization of information and digital training was singled; educational component of information and digital training of future primary school teachers was improved by substantiating the purpose, tasks and content of the professionally oriented elective course «Modern Information and Digital Technologies in the Educational Process of Primary School»; the concept of "information and digital training of future primary school teachers" was clarified.The teaching and learning of information and digital training disciplines has been further developed due to the application of a comprehensive approach to the realization of the didactic potential of IDT during training sessions, independent work, practical training, and testing.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського