Примітка: Список літератури
Ключові слова: Медіаефект --
ЗМІ --
комунікація --
вплив --
громадська думка
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок за ключовим словом "
медіаефект".
Видання є в НБУВ: ВА660681 Леонтьєва Л.Є. Пропаганда як інформаційно-психологічний складник політичних процесів: Моногр. / Л.Є. Леонтьєва ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — К.; Л., 2004. — 298 с. — укp.,
ВА719814 Скуленко М.І. Психологія пропаганди: монографія / М.І. Скуленко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 180 с.,
ВА727719 Кузнєцова, Тетяна Василівна. Аксіологічні моделі мас-медійної інформації [Текст] : монографія / Тетяна Кузнєцова. - Суми : Університетська книга, 2010. - 304 с. ,
ВА744755 Дмитровський З. Є. Українське телебачення в ракурсі газети "День" / З. Є. Дмитровський. — Л.: ПАІС, 2011. — 240 с.,
ВА693681 Винтерхофф-Шпурк, Петер. Медиапсихология. Основные принципы [Текст] : пер. с нем. / П. Винтерхофф-Шпурк. - Х. : Гуманитарный Центр, 2007. - 288 с.,
ВА367761 Пронин Е.И. Текстовые факторы эффективной журналистского воздействия. М.: Изд-во Моск. у-нта, 1981. – 159 с.
,
РА391475 Шатун, Володимир Тимофійович. Інформаційна політика України як детермінанта формування громадської думки у сфері євроатлантичного співробітництва [Текст] : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Шатун Володимир Тимофійович ; Чорномор. держ. ун-т ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2012. - 20 с.,
РА327611 Городенко, Леся Михайлівна. Засоби масової інформації у контексті громадської думки: формування, функціонування, жанрові прийоми [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Городенко Леся Михайлівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2003. - 19 с.,
Ж28852/пед. Троханяк Н. Переоцінка суті й значення медіа-впливів на людину у ХХ столітті / Н. Троханяк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед . — 2008. — Вип. 24. — С. 198-208. ,
Ж23244/пр. Сердюк П.П. Концепція впливу медійного та ігрового насильства на агресивну поведінку молоді в США / П.П. Сердюк // Держава та регіони. Сер. Право . — 2010. — Вип. 1. — С. 92-103.,
Ж29137 Жулковський Ю.В. Проблема міфологічності громадської думки / Ю.В. Жулковський // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н.Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи . — 2000. — N 462. — С. 110-116. ,
Ж16622/соц Краснящих П.Г. Роль средств массовой информации в паблик рилейшнз / П.Г. Краснящих // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки . — 2008. — 11, N 1. — С. 25-28. ,
Ж15184 Кучменко О. Роль "Народного телебачення України" у формуванні громадської думки / О. Кучменко // Вісн. Кн. палати . — 2000. — N 11. — С. 36-39.,
Ж15184 Весельська Л. Особливості впливу політичної реклами на формування громадської думки в період підготовки та проведення виборчих кампаній / Л. Весельська // Вісн. Кн. палати . — 2008. — N 10. — С. 45-48.
Гаврилець Ю. Д. Історія дослідження медіаефектів у світовій науці / Ю. Д. Гаврилець // Наукові записки Інституту журналістики. - 2011. - № 45. - С. 172 - 177.,
РА306659 Щербакова О.А. Проблема формування національної еліти України крізь призму преси 90-х років: Автореф. дис... канд. філол. наук / О.А. Щербакова ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 1999. — 20 с. — укp.,
Бутиріна М. В. Напрями медіапсихологічних досліджень у контексті медіакритики / М. В. Бутиріна // НАУКОВІ ЗАПИСКИ ІНСТИТУТУ ЖУРНАЛІСТИКИ. 2011. - Том 43. - С. 6 - 9. ,
Максим’як О. КЛАСИФІКАЦІЯ РЕПОРТАЖНИХ МЕДІА-ЕФЕКТІВ [ Електронний ресурс ] / О. Максим’як. - Режим доступу : URL : http://www.lnu.edu.ua/faculty/jur/vypusk7/n9/tele-and_radio_journalism-9-32.pdf. - Назва з екрану.,
Чекмишев О. В. Новітні дослідження соціальни комунікацій в американській науці / О. В. Чекмишев // Актуальні питання. - 2011. - № 12. - С. 9 - 13.,
Бутиріна М.В. ЕФЕКТИВНІСТЬ МАСМЕДІА В КОНТЕКСТІ ТЕОРІЇ СТЕРЕОТИПІВ / М.В.Бутиріна // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского Серия «Филология. Социальная коммуникация». - 2008. - Том 21, №1. - С.262 - 267.