Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=АУДІЮВАННЯ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Запитує: Віра (06.03.2012) Тема запиту: Формування компетенції в аудіюванні у молодших школярів на початковому етапі вивчення англійської мови. |
Ключові слова: аудіювання -- початкова школа -- англійська мова
Доброго дня! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію: Видання є в НБУВ: ВА684284 Бігич, Оксана Борисівна. Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови початкової школи [Текст] : навч. посіб. / О. Б. Бігич. - К. : Ленвіт, 2006. - 200 с., ВА625401 Филатов, Валерий Михайлович. Теория и практика раннего обучения иностранным языкам [Текст] : для пед. колледжей, языковых педвузов / В. М. Филатов, Г. Е. Филатова ; общ.ред. В. М. Филатов ; Российская академия образования. Южное отделение, Образовательный центр "АНИОН". - Ростов-н/Д : АНИОН, 1999. - 382 с., ВА702510 Гальскова, Наталья Дмитриевна. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика [Текст] : учеб. пособие для студ., обучающихся по спец. "Теория и методика преподавания иностранных языков и культур" / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. - 5-е изд., стер. - М. : Академия, 2008. - 334 с. - (Высшее профессиональное образование. Иностранные языки). - Библиогр.: с. 319-331., ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. - Бібліогр.: с. 191-192., РА290779 Метьолкіна, Оксана Борисівна. Індивідуалізація навчання аудіювання учнів 1 класу середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням англійської мови [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Метьолкіна Оксана Борисівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1996. - 23 с., Ж70151 Мовний портфель молодшого школяра як засіб формування стратегічної компетенції в процесі навчання іншомовного аудіювання / Л.В. Ягеніч // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту. — 2003. — N 12. — С. 125-128. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. - (Подано короткий опис частин мовного портфеля з аудіювання для молодшого школяра та системи оцінювання у процесі роботи з ним.) Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі, МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ В НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОМУ КОМПЛЕКСІ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, Формування навичок аудіювання на різних етапах вивчення англійської мови, АУДИТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, РА352866 Формування у молодших школярів стратегічної компетенції в процесі навчання аудіювання англійською мовою: автореф. дис... канд. пед. наук / Л.В. Ягеніч; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 21 с. — укp.
|
| 2. |
Запитує: Мар'яна (10.01.2014) Тема запиту: Доброго часу доби! Чи не могли б Ви допомогти скласти список літератури (автореферати дисертацій, реферати, друковані й електронні видання, які можна знайти в бібліотеці), які б були корисними для дослідження тем, пов'язаних із: 1) навчанням студентів немовних спеціальностей аудіюванню і говорінню за допомогою відео(фільмів) і пісень; 2) дослідженням особливостей аудіовізуальних засобів навчання та їх застосування під час навчання студентів. Заздалегідь вдячна! |
Ключові слова: аудіювання -- говоріння -- аудіовізуальні засоби навчання
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3; здійснити пошук у каталогах та інформаційних ресурсах, розміщених на сайті НБУВ (див. посилання): Видання є в НБУВ: ВА728866 Шехавцова С. О. Англійська мова для бізнес діяльності для студентів магістратури немовних спеціальностей: навч. посіб. для студ. ВНЗ / С. О. Шехавцова, О. В. Отравенко. - Луганськ : Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, 2010. - 161 с., ВА641147 Візуальні та аудіовізуальні засоби навчання [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів, вчителів та слухачів системи підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти / А. М. Гуржій [и др.] ; Інститут педагогіки АПН України. Науково-методичний центр організації розробки та виробництва засобів навчання, Переяслав-Хмельницький педагогічний ун-т ім. Г.Сковороди. - К. : [б.в.], 2002. - 173 с., ДС80942 Шмирова О. В. Педагогічні умови використання аудіовізуальних засобів навчання іноземної мови у професійній підготовці менеджерів-аграріїв [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Шмирова Ольга Володимирівна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2004. - 232 арк., РА328742 Шмирова О. В. Педагогічні умови використання аудіовізуальних засобів навчання іноземної мови у професійній підготовці менеджерів-аграріїв [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Шмирова Ольга Володимирівна ; Інститут вищої освіти АПН України. - К., 2004. - 22 с., Ж23366 Білер О. С. Розширення якісних можливостей процесу навчання з використанням аудіовізуальних засобів / О. С. Білер // Гуманіт. науки. - 2010. - № 2. - С. 43-48., Ж14642 Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія. - С. 97-106., Ж70151 Тарнопольський О. Б. Використання інтернет-технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування студентів немовних спеціальностей / О. Б. Тарнопольський // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - № 53. - С. 47-51., Ж73103 Саєнко Н. С. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей / Н. С. Саєнко // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 16. - С. 195-204., Ж16225 Мультимедійні посібники з іноземної мови професійного спрямування для студентів немовних спеціальностей / О. Б. Бігич, М. М. Волошинова, О. М. Метьолкіна, Я. В. Окопна // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 26-30., Ж14958 Рудіна М. В. Навчання студентів немовних спеціальностей англійської мови засобами проектної діяльності / М. В. Рудіна // Освіта на Луганщині. - С. 149-153., Ж70151 Сліпченко Л. Б. Особливості аудіювання та говоріння у процесі навчання англомовних ділових телефонних бесід та переговорів майбутніх економістів / Л. Б. Сліпченко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - № 53. - С. 134-139. Бубнова Д. В. Методика навчання ділового спілкування англійською мовою студентів старших курсів вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Д. В. Бубнова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 24 с., Корнєва З. М. Методика навчання майбутніх економістів англійського ділового мовлення на основі технології занурення : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / З. М. Корнєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2006. — 22 с., Дегтярьова Ю. В. Методика навчання студентів вищих немовних навчальних закладів читання англійською мовою для ділового спілкування : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. В. Дегтярьова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2006. — 22 с., Горіна Ж. Д. Розвиток українського розмовного мовлення студентів національних груп нефілологічних факультетів вищих навчальних закладів південного регіону України : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ж. Д. Горіна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 20 с., Каталоги
|
| 3. |
Запитує: Марченко (30.03.2015) Тема запиту: IELTS -що це таке? Для чого він існує, популярність IELTS- має 4 аспекти: 1. Reading (Читання) 2. Speaking (Усне мовлення) 3. Listening (Аудіювання) 4. Writing (Письмо) Розвиток навичок усного мовлення для IELTS, тобто на 1 аспект детальніше. |
| 4. |
Запитує: Анна (20.04.2018) Тема запиту: Навчання учнів аудіювання і читання в процесі вивчення української мови. |
Примітка: До теми курсової дуже потрібен список літератури. Ключові слова: вивчення української мови -- аудіювання -- читання
Доброго дня! Сподіваємося, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА722700 Формування мовної особистості учня : навч.-метод. вид. / О. М. Горошкіна, О. М. Рудіна, О. С. Кузьмішина [та ін.] ; Упр. освіти і науки Луган. облдержадміністрації. - Луганськ : [СПД Рєзніков В.С.], 2008. - 212 c. (Розглянуто сучасні науково-методичні підходи щодо викладання української мови у загальноосвітній школі. Проаналізовано особливості навчання учнів рецептивних та продуктивних видів мовленнєвої діяльності, зокрема, аудіювання, діалогічного, монологічного та писемного мовлення та розвитку механізму слухової пам'яті. Розкрито можливості використання лінгвістичних мініатюр як засобів формування мовної компетенції учнів. Проаналізовано особливості викладання української мови у середніх класах загальноосвітньої школи. Показано роль регіонального компонента у формуванні соціокультурної компетенції учнів. Розкрито виховні можливості фольклорних жанрів, розроблено рекомендації щодо використання народних творів на уроках української мови з метою формування мовної та соціокультурної компетенцій учнів.), ВА812008 Калмикова Л. О. Перспективність і наступність в навчанні мови й розвитку мовлення дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: психолінгвістичний і лінгвометодичний виміри : навч.-метод. посіб. / Л. О. Калмикова. - Київ : Слово, 2017. - 446, [1] c. (Розглянуто процес оволодіння дітьми рідною мовою, мовною компетенцією та мовленнєвими навичками й уміннями з огляду на реалізацію принципів наступності та перспективності. Узагальнено та систематизовано сучасні психолінгвістичні погляди на мову та мовлення, аудіювання та говоріння дітей. Запропоновано інноваційні лінгвометодичні підходи до навчання мови та розвитку мовлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Увагу приділено питанням використання дітьми багатозначних прийменників для вираження відношень, особливостям мовленнєвих навичок дітей створювати описи, специфіці дитячих міркувань.), Ж69961 Дроздова І. П. Система навчання української мови у вищих технічних закладах східного регіону України / І. П. Дроздова // Наука і сучасність. - Київ, 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 60-68. (Проаналізовано сучасну мовленнєву ситуацію на Сході України. Запропоновано певну систему навчання української мови студентів вищих технічних навчальних закладів за умов російськомовного оточення та паралельного викладання української та російської мов у школі. Завдання, які вирішує запропонована система навчання, можна розподілити за різними видами мовної діяльності: говорінням, аудіюванням, читанням тощо. У процесі навчання української мови студентів технічних спеціальностей на основі запропонованої методичної системи створено послідовність формування україномовної компетенції з урахуванням професійної специфіки майбутнього спеціаліста.), Ж22868 Сміліченко Я. Уроки аудіювання з української мови в російськомовних класах / Я. Сміліченко // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 69-74. (За різними методиками навчання української мови проаналізовано уроки аудіювання в школах з російською мовою навчання, які необхідно проводити з використанням підготовчого етапу з метою покращення сприймання та розуміння російськомовними учнями української мови і мовлення. Розглянуто приклад розробки власного уроку з аудіювання для 8 класу з російською мовою навчання як основну частину вивчення синтаксису простого речення. Наведено таблицю змісту навчального матеріалу з аудіювання з окремими вимогами для кожного класу відповідно до Програми з української мови для шкіл з російською мовою навчання.), Ж22868 Власенко Л. Особливості навчання аудіюванню як виду мовленнєвої діяльності / Л. Власенко, О. Левурда // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 165-167. (Проаналізовано основні особливості аудіювання, які є важливою складовою мовленнєвої діяльності. Акцентовано увагу на необхідності та способах розвитку аудіювання у процесі вдосконалення комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів. Підкреслено, що аудіювання, як вид мовленнєвої діяльності, відіграє велику роль в досягненні практичних, розвиваючих, освітніх і виховних цілей, служить ефективним засобом навчання мови.), Ж70586 Степанова О. І. Психолінгвістичні основи навчання аудіювання дітей дошкільного віку / О. І. Степанова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. праць. - 2011. - Вип. 2. - С. 110-113. (Зазначено, що у лінгводидактиці зв’язне мовлення визначається як мовленнєва діяльність, що становить єдине самостійне ціле, передає закінчену думку та поділяється на складові частини. Висвітлено визначальні риси аудіювання, фактори формування такої здатності у дітей-дошкільників, технології навчання мовленнєвих умінь. Зроблено висновок про те, що ефективність оволодіння аудіюванням дітьми дошкільного віку залежить від певних індивідуально-вікових особливостей їх розвитку, що зумовлюють закономірні відмінності в успішності навчання.) Цінько С. В. Розвиток у п'ятикласників умінь аудіювання на уроках української мови : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Цінько ; Ін-т педагогіки АПН України. - Київ, 2000. - 18 c. (Теоретико-експериментально досліджено важливу проблему української лінгводидактики - навчання аудіювання. Висвітлено теоретичні засади розвитку аудіативних умінь учнів на уроках рідної мови. Визначено ефективні форми, методи, прийоми та засоби навчання аудіювання. Розроблено критерії відбору аудіотекстів. Запропоновано систему роботи над розвитком аудіативних умінь п'ятикласників, ефективність якої обгрунтовано теоретично і підтверджено практикою.), Горіна Ж. Д. Розвиток українського розмовного мовлення студентів національних груп нефілологічних факультетів вищих навчальних закладів південного регіону України : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ж. Д. Горіна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2001. - 20 c. (Розроблено експериментальну програму для початкового навчання української мови. Запропоновано методику організації системи вправ, спрямованих на формування навичок і вмінь аудіювання, говоріння та запобігання інтерферуючому впливу російської мови. Визначено критерії, показники, рівні розвитку розмовно-монологічного та розмовно-діалогічного мовлення. Виявлено закономірності, тенденції, психолого-педагогічні умови розвитку мовлення студентів різних національних груп.), Суржук Т. Б. Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. Б. Суржук ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2005. - 21 с. (Досліджено проблему навчання читання молодших школярів з урахуванням особливостей психічного розвитку стосовно оволодіння навичкою читання. Запропоновано та впроваджено методику зазначеного навчання. З'ясовано вплив індивідуального та диференційованого навчання читання. Наголошено на важливості забезпечення успішної взаємодії основних видів мовленнєвої діяльності для всього мовного розвитку дитини, зокрема читання. Розкрито причини відставання в оволодінні навичкою читання, а саме: недостатнє відпрацювання вмінь використовувати продуктивні способи читання, читання з помилками, зниження темпу та виразності. Розроблено спеціальні завдання з метою відпрацювання кожного з компонентів, які утворюють у цілому техніку читання. Опрацьовано систему вправ, що забезпечує вирівнювання учнів у оволодінні навичкою читання. Визначено, що основними критеріями їх систематизації є спрямованість з метою прийому та видачі інформації (рецептивні, репродуктивні, рецептивно-продуктивні, продуктивні) та комунікативність.), Правова Н. В. Про деякі підходи до визначення методів навчання аудіювання [Електронний ресурс] / Н. В. Правова // Наук. вісн. Донбасу. - 2013. - № 2. - Режим доступу : URL : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2013_2_10.pdf . - Назва з екрана., Михайлова О. С. Формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи в процесі навчання аудіювання / О. С. Михайлова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту імені Івана Франка. - 2013. - Вип. 6. - С. 131-136., Чупріна О. В. Проблема розвитку аудіативних умінь учнів початкових класів [Електронний ресурс] / О. В. Чупріна. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/20039/1/13 МАН 14 шр.pdf . - Назва з екрана., Пономарьова К. Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів на уроках української мови [Електронний ресурс] / К. Пономарьова. - Режим доступу : URL : http://lib.iitta.gov.ua/8027/1/Формування_мовленнєвої_компетентності_молодших_школярів.pdf . - Назва з екрана., Скасків Г. Використання інформаційних технологій при формуванні комунікативних умінь учнів на уроках української мови [Електронний ресурс] / Г. Скасків, Т. Скасків. - Режим доступу : URL : http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/3531/1/Skaskiv_Hanna.pdf . - Назва з екрана., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
|
|
|