Примітка: підручники, монографічні дослідження,наукові статті,документи
Ключові слова: брендинг --
ребрендинг --
конкурентоспроможність
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми.
Видання є в НБУВ: Ж29409/А Брендинг та ре
брендинг в умовах сучасних промислових виробництв / О.С. Тєлєтов // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Логістика. — 2010. — N 690. — С. 463-468.,
РА349585 Мельник, Інна Валеріївна. Інтегрований
брендинг як стратегія медіа-діяльності [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / І.В.Мельник ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2007. - 20 с.,
РА345992 Штовба, Олена Валеріївна. Товарний
брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Штовба Олена Валеріївна ; Хмельницький національний ун-т. - Хмельницький, 2006. - 20 с.,
РА346783 Бук, Лариса Михайлівна. Оцінювання і розвиток
брендингової діяльності підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Бук Лариса Михайлівна ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л., 2006. - 21 с.,
ВА641664 Мороз, Олег Васильович. Теорія сучасного
брендингу [Текст] / О. В. Мороз, О. В. Пащенко ; Вінницький держ. технічний ун-т. - Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003. - 104 с,
ВА642962 Нильсон, Торстен. Конкурентный
брендинг [Текст] : заставьте чужой опыт работать на себя! / Т. Нильсон ; пер. с англ. С. Жильцов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2003. - 207 с.,
ВС38527 ЛеПла, Джозеф Ф. Интегрированный
брендинг [Текст] / Д. Ф. ЛеПла, Л. М. Паркер ; пер. с англ. А. Романченко ; ред. пер. БоС. Г. Божук. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 318 с,
ВА644404 Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с,
ВА654189 Анхолт, Симон.
Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с,
ВА719832 Стратегія ефективного
брендингу [Текст] / О. М. Азарян [та ін.] ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер (Донецька філія), 2009. - 280 c.,
ВА732388 Кендюхов, Олександр Володимирович. Паблік рилейшнз в корпоративному
брендингу: механізм управління та методологія оцінки [Текст] : монографія / О. В. Кендюхов, К. Ю. Ягельська ; Донец. нац. техн. ун-т. - Донецьк : [б. в.], 2010. - 225 с,
РА384218 Файвішенко, Діана Сергіївна. Оцінка ефективності
брендингу на основі функціонального підходу [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Файвішенко Діана Сергіївна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 20 с. : рис., табл.
БРЕНДІНГ ЯК СКЛАДОВА ПОЛІТИКИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ,
ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ,
МОДЕЛЬ БРЕНДА ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ,
Значення торговельної марки в управлінні конкурентоспроможністю підприємства,
БРЕНДИНГ ТА РЕБРЕНДИНГ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ПРОМИСЛОВИХ ВИРОБНИЦТВ,
РЕБРЕНДИНГ ЯК ЗАСІБ ТРИВАЛОГО ІСНУВАННЯ КОМПАНІЇ НА РИНКУ,
РОЛЬ БРЕНДУ В ФОРМУВАННІ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА