![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВІ$<.>+<.>K=ІНТРУМЕНТИ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові інструменти в умовах фінансової кризи |
Ключові слова: маркетинг -- фінансова криза -- маркетингові інтрументи -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА591181 Ансофф, Игорь. Новая корпоративная стратегия [Текст] / И. Ансофф ; пер.с англ. С. Жильцов ; при содействии Э. Д. Макдоннелл. - С.Пб. : Питер, 1999. - 416 с. - (Теория и практика менеджмента)., ВА578389 Боумэн, Клифф. Основы стратегического менеджмента [Текст] : пер.с англ. / К. Боумэн. - М. : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1997. - 175 с., ВА688990 Валдайцев, Сергей Васильевич. Антикризисное управление на основе инноваций [Текст] : учебник / С. В. Валдайцев. - М. : Проспект, 2007. - 310 с., ВА647629 Антикризисное управление предприятиями и банками [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по экон. и инж. спец. / В. Г. Балашов [и др.] ; Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации. - М. : Дело, 2001. - 839 с., ВА642876 Самоукина, Наталья. Антикризисное управление компанией [Текст] / Н. Самоукина. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2003. - 188 с, ВА594299 Булеев, Иван Петрович. Антикризисное управление предприятием [Текст] / И. П. Булеев, Н. Е. Брюховецкая ; НАН Украины, Институт экономики промышленности. - Донецк : [б.и.], 1999. - 178 с.
МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ, Економічний розвиток підприємства в умовах фінансової кризи, МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГОВОГО АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ, ВПЛИВ КРИЗИ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
|
| 2. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові стратегії просування фінансових послуг в умовах кризи |
Ключові слова: фінансові послуги -- макетинг -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА683290 Стефенсон, Рой. Маркетинг финансовых услуг [Текст] / Р. Стефенсон ; пер. с англ. В. В. Ильин, А. В. Болдышева ; ред. пер. КаЕ. В. Калугин. - М. ; СПб. : Вершина, 2007. - 250, ВА678905 Кубів, Степан Іванович. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів [и др.] ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. - 232 с, ВА592984 Ляпин, Зорий Федорович. Маркетинг в банковской сфере [Текст] : учеб. пособие / З. Ф. Ляпин, И. И. Гончарова ; Восточноукраинский гос. ун-т. - Луганск : Изд-во ВУГУ, 1998. - 186 с.
Перспективи розвитку маркетингу інституційних учасників фінансового ринку, ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ЩОДО ПРОСУВАННЯ НОВОЇ МАРКИ ТОВАРУ ЗГІДНО ІЗ ЗАЛЕЖНІСТЮ «ЦІНА-ЯКІСТЬ» ТОВАРУ, КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКІВ УКРАЇНИ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ, АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОГРАМ НА СПОЖИВАЧІВ У ПРОЦЕСІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ БАНКІВСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПАКЕТ ПОСЛУГ ЯК ІНСТРУМЕНТАНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКИМИ УСТАНОВАМИ УКРАЇНИ
|
| 3. |
Запитує: Олександр (24.11.2011) Тема запиту: Порівняння маркетингові стратегії передових банків України та Європи |
Ключові слова: маркетингові стратегії -- банки України
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: РА377075 Кривич, Яна Миколаївна. Управління інноваційним потенціалом банку [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Кривич Яна Миколаївна ; ДВНЗ "Укр. акад. банк. справи НБУ". - Суми, 2010. - 21 с. : рис., табл, ВА643255 Козьменко, Сергій Миколайович. Стратегічний менеджмент банку [Текст] : навч. посібник: Для студ. вищих навч. закл. / С. М. Козьменко [и др.]. - Суми : Університетська книга, 2003. - 732 с., ВА680534 Шпиг, Федір Іванович. Банківська конкуренція під впливом іноземного капіталу [Текст] / Ф. І. Шпиг. - Суми : Ділові перспективи, 2006. - 288 с., ВА678905 Кубів, Степан Іванович. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів [и др.] ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. - 232 с, РА317530 Гордіца, Тетяна Маноліївна. Особливості маркетингу нових послуг у філіях комерційних банків [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Гордіца Тетяна Маноліївна ; НАН України, Інститут регіональних досліджень. - Л., 2002. - 20 с., ВА645832 Завадська, Діана Володимирівна. Формування системи банківського маркетингу [Текст] / Д. В. Завадська ; Одеський національний політехнічний ун-т. - О. : ОНПУ, 2003. - 78 с, ВА718454 Сучасна банківська установа: організація управління та фінансів: монографія / О.А. Кириченко, І.М. Грищенко, М.П. Денисенко, А.П. Гречан, С.А. Єрохін, С.М. Лаптєв; Ун-т економіки та права "Крок", Київ. нац. ун-т технологій та дизайну, Ін-т вищ. освіти АПН України. — К.: ХНУ; Хмельницький, 2009. — 547 с. , РА339628 Платонова, Віра Віталіївна. Управління маркетинговими стратегіями міжнародних платіжних систем країн Центральної та Східної Європи [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Платонова Віра Віталіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 21 с.
МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ БАНКІВ З ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ В УКРАЇНІ, ОСНОВНІ ЧИННИКИ ВИБОРУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ, ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ БАНКІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ, РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ, Банківський маркетинг: теорія, методологія, організація: Автореф. дис... д-ра екон. наук / Л.Ф. Романенко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 33 с. — укp. , Маркетинг банківських послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук / Н.М. Перепечай; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2003. — 20 с. — укp., МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ, Маркетингова стратегія розвитку банку в сучасних умовах господарювання , Банки України, УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
|
| 4. |
Запитує: Вікторія (15.03.2012) Тема запиту: Дослідження та вибір цільового ринку підприємства |
Примітка: наукові статті, монографії, автореферати, журнали Ключові слова: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ -- маркетингова політика -- ЦІЛЬОВИЙ РИНОК -- маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми, або за ключовими словами МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ. Видання є в НБУВ: ВА678233 Максимов, Віталій Володимирович. Цільовий ринок підприємства [Текст] : навч. посіб. / В. В. Максимов [и др.] ; Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ : СНУ, 2006. - 128 с., ВА604746 Гронська, Наталія. Цільовий ринок сільськогосподарської техніки [Текст] / Н. Гронська [та ін] ; Національний ун-т "Львівська політехніка", Львівський держ. аграрний ун-т. - Л. : [б.в.], 2000. - 238 с., РА309279 Держак, Наталія Олександрівна. Формування комплексу маркетингового впливу підприємства на цільовий ринок [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Держак Наталія Олександрівна ; Східноукраїнський держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - 20 с., ВА725845 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [Текст] : монографія / С. М. Ілляшенко, Г. О Пересадько. - Суми : Університетська книга, 2009. - 328 с., ВА725192 Кардаш, Віктор Якович. Маркетингова товарна політика [Текст] : підруч. / В. Я. Кардаш, О. К. Шафалюк, М. Ю. Антонченко ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - 2-е вид., зі змінами. - К. : КНЕУ, 2009. - 419 с, ВА741919 Балабанова, Ірина Василівна. Маркетингові стратегії розвитку підприємств [Текст] : монографія / І. В. Балабанова, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 144 с., В353210/2 Сумець, Олександр Михайлович Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / О. М. Сумець, Є. М. Ігнатова. - Х. : Міська друкарня, 2011 . Ч. 2 : Маркетингові стратегії розвитку підприємства. - 2012. - 140 с, ВА743840 Шталь, Тетяна Валеріївна. Маркетингові стратегії підприємств ресторанного господарства [Текст] : монографія / Т. В. Шталь ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 273 с. , ВА735164 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Управління збутовою політикою [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр., Каф. маркетинг. менедж. - Донецьк : [ДонНУЕТ], 2010. - 252 с., Ж15960 ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg) , Ж23244/екон. та підпр. Управління процесом пошуку цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства / Ю.М. Богдан // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. — 2010. — Вип. 4. — С. 16-22.
РА315287 Вибір цільового ринку підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук / О.П. Савченко; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 24 с, МОДЕЛЬ БРЕНДА ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ, УПРАВЛІННЯ ВИБОРОМ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА, Інструментарій управління регіональними маркетинговими процесами, Вибір цільового ринку , ВИБІР ЦІЛЬОВИХ РИНКІВ, Дослідження цільового ринку як етап стратегічного маркетингового управління збутом підприємств, УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПОШУКУ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
|
| 5. |
Запитує: Наталя (12.02.2015) Тема запиту: Доброго дня. Мене цікавить можливість доступу до дисертації. Діброва Тетяна Георгіївна. Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств: Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Національний технічний ун-т України "Київський політехнічний ін-т". - К., 2002. - 209 арк. - Бібліогр.: арк. 163-171. Чи наявна в Вас дана дисертація і як можна отримати до неї доступ? Дуже дякую за відповідь. |
| 6. |
Запитує: Дубина Аліса (14.05.2015) Тема запиту: Маркетингові стратегії розвитку підприємства м’ясного птахівництва. |
Примітка: Періодика, монографії, автореферати. Ключові слова: Маркетингові стратегії розвитку підприємства -- М’ясне птахівництво
Доброго дня! Сподіваємось, Вам у нагоді стануть наступні видання. Для самостійного пошуку додаткових джерел інформації радимо скористатися Каталогом книжкових видань, Реферативною базою даних та базою "Наукова періодика України" (див. посилання). Видання є в НБУВ: РА396088 Бондарєва Ю. Г. Маркетингова стратегія сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Бондарєва Ю. Г. ; Луган. нац. аграр. ун-т. - Луганськ, 2013. - 20 с., РА405327 Гоголь І. А. Формування маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Гоголь І. А. ; Львів. нац. аграр. ун-т. - Львів, 2014. - 20 с., РА408402 Діденко С. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємств яєчного птахівництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. В. Діденко ; Білоцерк. нац. аграр. ун-т. - Біла Церква, 2014. - 23 с., РА413834 Кирилюк Д. О. Маркетинговий менеджмент на ринку продукції птахівництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Д. О. Кирилюк ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ, 2015. - 21 с., РА304474 Чапко І. П. Маркетингові методи забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І. П. Чапко; Ін-т аграр. економіки УААН. - Київ, 1999. - 19 c., РА386280 Чеботарьова О. М. Маркетингова діяльність підприємств АПК в умовах ринкової нестабільності : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Чеботарьова ; Луган. нац. аграр. університет. - Луганськ, 2011. - 20 с.
Бакіна Т. В. Підвищення ефективності діяльності підприємств з виробництва та перероблення продукції птахівництва на маркетингових засадах : автореф. дис... канд. екон. наук / Т. В. Бакіна; Держ. вищ. навч. закл. "Держ. агроекол. ун-т". - Житомир, 2008. - 20 c., Бербенець О. В. Стратегія розвитку підприємств з виробництва курячого м'яса і яєць : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Бербенець; Дніпропетр. держ. агр. ун-т. - Дніпропетровськ, 2009. - 20 c., Коваленко Л. Г. Організаційно-економічне забезпечення ефективного розвитку підприємств м'ясного птахівництва: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. Г. Коваленко ; Білоцерків. нац. аграр. ун-т. - Біла Церква, 2011. - 20 с., Артімонова І. В. Управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. В. Артімонова ; Білоцерк. нац. аграр. ун-т. - Біла Церква, 2010. - 20 с., Діденко С. В. Особливості маркетингового забезпечення продукції птахівничих підприємств / С. В. Діденко // Економіка та управління АПК. - 2012. - Вип. 9. - С. 36-40., Бужин О. А. Управління птахівничими господарствами: формування собівартості продукції птахівництва урахуванням амортизації птиці в умовах ринку / О. А. Бужин // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 11. - С. 136-139., Гуля Ю. В. Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств / Ю. В. Гуля // Вісн. Харків. нац. аграр. ун-ту ім. В. В. Докучаєва. - 2014. - № 5. - С. 231-240. - (Екон. науки), Кирилюк Д. О. Роль маркетингового менеджменту на підприємствах галузі птахівництва / Д. О. Кирилюк // Вісн. Акад. праці і соц. відносин Федер. профспілок України. - 2013. - № 4. - С. 29-33., Гаврик Л. Ю. Ефективність організації збутової діяльності підприємств яєчного птахівництва / Л. Ю. Гаврик // Економіка та управління АПК. - 2014. - № 2. - С. 27-30., Книжкові видання та компакт-диски, Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 7. |
Запитує: Дубина Аліса (18.05.2015) Тема запиту: Поняття маркетингових стратегій. Поняття маркетингових стратегій розвитку. |
Ключові слова: маркетингові стратегії
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА730719 Тараненко І. В. Маркетингові стратегії розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем в умовах глобалізації : монографія / І. В. Тараненко, О. В. Дашевська, Д. Ю. Ляшко, М. М. Фесун, Л. В. Ткаченко; ред.: І. В. Тараненко; Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Дніпропетровськ, 2010. - 304 c. - укp., ВА741090 Корж М. В. Механізм управління інструментарієм міжнародного маркетингу. Теорія і практика : монографія / М. В. Корж; Донбас. держ. машинобуд. академія. - Краматорськ, 2011. - 335 c., ВА741919 Балабанова І. В. Маркетингові стратегії розвитку підприємств : монографія / І. В. Балабанова, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків, 2011. - 144 c., ВА721815 Сухорська У. Р. Формування маркетингових стратегій в системі управління підприємством : монографія / У. Р. Сухорська; Львів. комерц. академія. - Львів, 2009. - 240 c., ВС54217 Ковальчук С. В. Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств / С. В. Ковальчук. - Хмельницький : Поліграфіст-2, 2012. - 279 c., ВА717885 Ларіна Я. С. Формування та механізми реалізації маркетингових стратегій в агропродовольчому підкомплексі АПК : монография / Я. С. Ларіна. - Київ : Преса України, 2008. - 344 c., РА405327 Гоголь І. А. Формування маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. А. Гоголь; Львів. нац. аграр. університет. - Львів, 2014. - 20 c. - укp., РА329322 Гогуля О. П. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств на ринку свинини : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О. П. Гогуля; Нац. аграр. університет. - Київ, 2004. - 21 c. - укp., Ж29409/А Коваль З. О. Поняття і сутність ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / З. О. Коваль // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 722. - С. 99-103., Ж69321/екон. Терехова І. В. Розроблення стратегій розвитку підприємств з позицій реалізації маркетингових можливостей / І. В. Терехова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2004. - № 5. - С. 162-167, Ж29409/А Бублик М. І. Електронна торгівля з погляду євромаркетингу як складова частина маркетингових стратегій підприємства / М. І. Бублик, О. М. Бєлуха, М. Р. Сокіл // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 10-18.
РА365798 Шведюк В. А. Маркетингові стратегії розвитку фермерських господарств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. А. Шведюк; Дніпропетр. держ. аграр. університет. - Дніпропетровськ, 2009. - 18 c. - укp., РА305505 Близнюк В. П. Міжнародний стратегічний маркетинг в системі управління зовнішньоторговельною діяльністю підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / В. П. Близнюк; Укр. акад. зовніш. торгівлі. - Київ, 1999. - 20 c. - укp. - рус., РА328640 Сліпенький В. В. Стратегічне маркетингове управління підприємством в умовах ринкової економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / В. В. Сліпенький; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 19 c. - укp., РА336654 Дикий О. В. Формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємстві в умовах глобалізації бізнесу : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03 / О. В. Дикий; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Київ, 2005. - 21 c. - укp., РА342324 Кудирко О. М. Формування економічної стратегії інноваційного розвитку підприємств харчової промисловості : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. М. Кудирко; Нац. ун-т харч. технологій. - Київ, 2005. - 22 c. - укp., РА377944 Ларіна Я. С. Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Я. С. Ларіна; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2010. - 36 c. - укp., РА377614 Корж М. В. Стратегії міжнародного маркетингу в умовах глобалізації : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.02 / М. В. Корж; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2010. - 38 c. - укp., РА369831 Мітяєва Т. Л. Маркетингові стратегії розвитку підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. Л. Мітяєва; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 20 c. - укp., Подольна В. В. Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємств / В. В. Подольна, І. В. Семенюк // Економічний простір. - 2013. - № 72. - С. 230-239., Ковальчук С. В. Концептуальні підходи до формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств / С. В. Ковальчук // Экономика Крыма. - 2013. - № 1. - С. 359-363., Лисюк В. М. Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання / В. М. Лисюк, Н. Л. Шлафман, М. М. Стоянова // Економічні інновації. - 2013. - Вип. 52. - С. 151-159., Фігун Н. В.Механізм застосування маркетингових стратегій на підприємствах харчової промисловості України / Н. В. Фігун, А. В. Дуда // Наук. вісн. НЛТУ України: зб. наук. пр. – Львів, 2014. - Вип. 24.3. - С. 269-274., Романенко О. О. Типологізація методів формування маркетингових стратегій промислових підприємств / О. О. Романенко // Наук. вісн. Академії муніципального упр. Сер. : Економіка: зб. наук. праць. – Київ, 2013. - Вип. 2. - С. 101-108. , Шукліна В. В. Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства / В. В. Шукліна // Вісн. соц.-економ. досліджень: зб. наук. праць. – Одеса, 2013. - Вип. 1. - С. 176-180., Івашків І. Р.Стратегічний маркетинг та маркетингова стратегія: сутність та взаємозв’язок / І. Р. Івашків // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 2. - С. 75-80., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 8. |
Запитує: Дубина Аліса (18.05.2015) Тема запиту: Маркетингові стратегії розвитку у підприємствах м’ясного птахівництва. |
Примітка: Періодика, монографії, автореферати. Ключові слова: м'ясне птахівництво -- птахівництво -- маркетингові стратегії розвитку
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА668233 Лисогор В. М. Моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств / В. М. Лисогор [та ін.] ; Вінницький держ. аграр. університет. - 2. вид., випр. та доп. - Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2005. - 121 с., ВА717885 Ларіна Я. С. Формування та механізми реалізації маркетингових стратегій в агропродовольчому підкомплексі АПК / Я. Ларіна. - К. : Преса України, 2008. - 344 с., ВА720150 Красноруцький О. О. Розвиток маркетингу на ринку агропродовольчої продукції України / О. О. Красноруцький, Ю. І. Данько. - Х. : Міськдрук, 2009. - 261 с., ДС110939 Бочко О. Ю. Маркетингове забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Бочко Олена Юріївна ; Львів. нац. аграр. університет. - Л., 2009. - 188, [4] арк., ДС61426 Сидоренко С. В. Кон'юнктура ринку продукції м'ясного птахівництва (на матеріалах підприємств та організацій АПК України) : дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Сидоренко Сергій Васильович ; Нац. аграр.університет. - К., 1999. - 174 л., РА382104 Коваленко Л. Г. Організаційно-економічне забезпечення ефективного розвитку підприємств м'ясного птахівництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Коваленко Любов Григорівна ; Білоцерк. нац. аграр. університет. - Біла Церква, 2011. - 20 с., РА391156 Заболотний В. С. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління конкурентоспроможністю продукції м'ясного птахівництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09 / Заболотний Вячеслав Сергійович ; Кабінет Міністрів України, Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2012. - 19 с., РА392728 Коломієць Н. О. Управління інвестиційним ризиком у галузі м'ясного птахівництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Коломієць Наталія Опанасівна ; Полтав. держ. аграр. академія. - Полтава, 2012. - 18 с.
Діденко С. В. Особливості маркетингового забезпечення продукції птахівничих підприємств / С. В. Діденко // Економіка та управління АПК : зб. наук. праць. - Біла Церква, 2012. - Вип. 9. - С. 36-40., Кирилюк Д. О. Роль маркетингового менеджменту на підприємствах галузі птахівництва / Д. О. Кирилюк // Вісн. Акад. пр. і соц. відносин Федерації профспілок України. - Київ, 2013. - № 4. - С. 29-33. , Кирилюк Д. О. Маркетинговий менеджмент на ринку продукції птахівництва України [Електронний ресурс] / Д. О. Кирилюк. - Режим доступу : URL : http://khntusg.com.ua/files/sbornik/vestnik_138/20.pdf. - Назва з екрана., Олійник В. І. Сучасний стан та проблеми виробництва м'яса птиці [Електронний ресурс] / В. І. Олійник. - Режим доступу : URL : http://elibrary.nubip.edu.ua/13089/1/11ovi.pdf. - Назва з екрана., Русак О. П. Економічна ефективність виробництва продукції птахівництва [Електронний ресурс] / О. П. Русак. - Режим доступу : URL : http://eztuir.ztu.edu.ua/2187/1/46.pdf. - Назва з екрана., Дуранова Т. А. Сучасний стан та перспективи розвитку птахівництва [Електронний ресурс] / Т. А. Дуранова. - Режим доступу : URL : http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/844/1/%D0%94%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%A2.%D0%90.%20%D0%A1%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%85%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%B0.pdf. - Назва з екрана. , Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 9. |
Запитує: Аліса (18.05.2015) Тема запиту: Організаційно-економічні чинники ефективності маркетингових стратегій. |
Примітка: Періодика, монографії, автореферати. Ключові слова: маркетингові стратегії -- економічна ефективність
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВС54044 Ресурси та моделі глобального економічного розвитку / Д. Г. Лук'яненко, А. М. Поручник, А. М. Колот, Я. М. Столярчук; ред.: Д. Г. Лук'яненко, А. М. Поручник; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана",. - К. : КНЕУ, 2011. - 703 с.
Ефективність функціонування сільськогосподарських підприємств: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (23-28 травня 2014 р). – Львів: Ліга-Прес, 2014. – 256 с., Лесний В. П. Оцінка ефективності маркетингового менеджменту промислового підприємства [Електронний ресурс] /В. П. Лесний. - Режим доступу : URL : http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2014/10/22.pdf. - Назва з екрана., Євтушевський В. Вплив організаційних чинників стратегічної гнучкості на конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / В. Євтушевський, М. Ситницький. - Режим доступу : URL : http://papers.univ.kiev.ua/ekonomika/articles/The_influence_of_organization_factors_of_strategic_flexibility_on_competitive_ability_of_enterprise_16559.pdf. - Назва з екрана., Кравчук О. С. Маркетингове моделювання: основні методи розробки системі їх застосування в економічній стратегії діяльності підприємств / О. С. Кравчук // Університет. наук. записки. - 2005. - № 3. - С. 379-382., Лисюк В. М. Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання / В. М. Лисюк, Н. Л. Шлафман, М. М. Стоянова // Екон. інновації : зб. наук. праць. - Одеса, 2013. - Вип. 52. - С. 151-159., Домашенко М. Д. Забезпечення економічної безпеки країни на основі стратегічного маркетингу / М. Д. Домашенко, В. А. Омельяненко, М. О. Прокопенко // Наук. пр. Кіровоград. нац. техн. університету. Сер. Екон. науки. - Кіровоград, 2014. - Вип. 25. - С. 198-205., Окландер М. А. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки / М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 14-20. , Сударев В. А. Маркетингові та виробничі чинники ефективної діяльності морського порту / В. А. Сударев // Методи та засоби управління розвитком транспортних систем : зб. наук. праць. - Одеса, 2013. - Вип. 1. - С. 81-94. , Жегус О. В. Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства / О. В. Жегус, В. Г. Бєліченко // Екон. стратегія і перспективи розвитку сфери торг. та послуг : зб. наук. праць. - Харків, 2012. - Вип. 1(2). - С. 247-254., Нечипорук С. В. Зміст та сутнісні характеристики стратегічного маркетингу / С. В. Нечипорук // Екон. і управління. - 2011. - № 2. - С. 100-106., Хоменко О. М. Організаційно-економічні засади формування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів аграрної освіти / О. М. Хоменко // Екон. та управління АПК : зб. наук. праць. - Біла Церква, 2012. - Вип. 8. - С. 38-43., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 10. |
Запитує: Дубина Аліса (28.05.2015) Тема запиту: Вплив менталітету нації на реакцію споживача на маркетингові інструменти. |
Примітка: Періодика, монографії, автореферати Ключові слова: поведінка споживачів
Доброго дня! Сподіваємось, Вам у нагоді стануть наступні видання. Для самостійного пошуку додаткових джерел інформації радимо скористатися Каталогом книжкових видань, Реферативною базою даних та базою "Наукова періодика України". Видання є в НБУВ: ВА651847 Скибінський С. В. Поведінка споживачів : Навч. посібник / С. В. Скибінський, Н. Ф. Басій, Л. М. Орел; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. комерц. акад. - Львів, 2004. - 103 c. (Розкрито структуру і сутність поведінки споживачів, описано процес прийняття рішень індивідуальним споживачем. Проаналізовано мотивацію як фактор внутрішнього впливу на поведінку споживачів.), ВА715366 Скибінський С. В. Поведінка споживачів у маркетингу : навч. посібник / С. В. Скибінський; Укоопспілка. - Львів : ЛКА, 2009. - 260 c. (Визначено місце та роль дослідження поведінки споживачів у маркетинговій діяльності фірми. Проаналізовано відмінності у прийнятті рішень споживачами-індивідами та споживачами-фірмами. Виявлено та класифіковано фактори, що впливають на формування поведінки-споживачів, обгрунтовано необхідність їх дослідження. Описано процес прийняття рішення покупцем товару, розглянуто варіанти мотивів відвідування маркетів, наведено характеристику дій споживачів за різних видів споживання. Розкрито вплив інформаційного чинника на процес прийняття рішення про покупку товару, запропоновано методику визначення ступеня зацікавленості потенційного покупця. Розглянуто логіко-математичні методи дослідження передкупівельного оцінювання варіантів товару покупцями.), ВА687268 Поведінка споживачів : Конспект лекцій / уклад. О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян; Сум. держ. університет. - Суми, 2007. - 134 c. (Розкрито сутність поведінки споживачів (ПС) за умов економічного обміну. Наведено мікроекономічний підхід до моделювання ПС. Визначено чинники зовнішнього та внутрішнього впливу на ПС. Охарактеризовано процес ухвалення рішень індивідуальним і організаційним споживачем. Розглянуто поведінкову реакцію покупців. Охарактеризовано маркетингові інструменти впливу на ПС. Викладено загальну характеристику методів дослідження ПС. Запропоновано методики, що застосовуються в процесі проведення якісних досліджень ПС.), Ж69184/Ек.н. Погасій В. І. Маркетингові комунікації як запорука успішної діяльності торгово-розважальних центрів / В. І. Погасій // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Екон. науки. - 2009. - Т. 94. - С. 75-78. (Розглянуто стан і перспективи розвитку ринку комерційної нерухомості в сегменті професіональних торгово-розважальних центрів. Проаналізовано та доведено об'єктивну необхідність проведення маркетингових заходів для підвищення економічної ефективності діяльності ТРЦ за умов економічного спаду в країні. Запропоновано нові інструменти маркетингової програми стимулювання відвідування ТРЦ.)
Щерба О. І. Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз) : Автореф. дис... канд. соціол. наук / О. І. Щерба; НАН України. Ін-т соціології. - Київ, 2007. - 18 c. , Мітяєва Т. Л. Поведінка споживачів на ринку продуктів швидкого приготування / Т. Л. Мітяєва // Екон. стратегія і перспективи розвит. сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 339-343. , Окландер М. А. Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживача / М. А. Окландер // Економ. вісн. Нац. техн. ун-ту України "Київ. політехн. інститут". - 2013. - № 10. - С. 386-392., Сушко О. В. Рекламні стратегії підприємств ресторанного господарства : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. В. Сушко; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 19 c. , Бокулева М. О. Ціноутворення на продукцію машинобудівних підприємств з урахуванням поведінки споживачів : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. О. Бокулєва; Класич. приват. університет. - Запоріжжя, 2010. - 20 c. , Гут І. О. Ірраціональність поведінки домашніх господарств як споживачів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / І.О. Гут ; Дніпропетр. ун-т екон. та права. — Дніпропетровськ, 2004. — 23 с.
|
| 11. |
Запитує: Марина (17.09.2015) Тема запиту: Доброго дня! Я працюю над магістерською роботою на тему "Формування маркетингових стратегій для досягнення конкурентоспроможності підприємств аграрного сектору". Якщо можливо отримати якусь інформацію щодо цієї теми (список літератури для опрацювання, схожу тему дисертації(й), буду щиро вдячна. З повагою, Марина |
Ключові слова: маркетингові стратегії -- конкурентноспроможність підприємства -- аграрний сектор
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит пропонуємо наступний список джерел. Також радимо переглянути Архів виконаних довідок за ключовими словами: " маркетингові стратегії" та "конкурентноспроможність підприємств" (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА730719 Маркетингові стратегії розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем в умовах глобалізації : монографія / [І. В. Тараненко та ін.] ; за наук. ред. канд. екон. наук, доц. І. В. Тараненка ; Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Дніпропетровськ : ДУЕП, 2010. - 304 с., ВА741919 Балабанова І. В. Маркетингові стратегії розвитку підприємств : монографія / І. В. Балабанова, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : ХДУХТ, 2011. - 144 с., ДС125420 Полонець В. М. Формування маркетингових стратегій росту підприємства : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Полонець Володимир Миколайович ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Київ, 2009. – 261., ДС85626 Сухорська-Кравець У. Р. Маркетингові стратегії підприємства : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Сухорська-Кравець Уляна Романівна ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 2004. - 195 арк., ДС122336 Ларіна Я. С. Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика : дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Ларіна Ярослава Степанівна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ, 2010. – 442 с., РА365798 Шведюк В. А. Маркетингові стратегії розвитку фермерських господарств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Шведюк В'ячеслав Анатолійович ; Дніпр. держ. аграрний ун-т. - Дніпропетровськ, 2009. - 18 с., РА377944 Ларіна Я С. Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Ларіна Ярослава Степанівна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ, 2010. - 36 с., РА369831 Мітяєва Т. Л. Маркетингові стратегії розвитку підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Мітяєва Тетяна Леонідівна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 20 с., РА375097 Юрченко А. Ю. Формування маркетингових стратегій підприємств агробізнесу на ринку овочевої продукції : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Юрченко Аліна Юріївна ; Міжнар. ун-т бізнесу і права. - Херсон, 2010. - 20 с., РА406271 Штепа О. В. Організаційно-економічний механізм формування і реалізації аграрними підприємствами маркетингових стратегій на ринку продукції овочівництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Штепа Олена Валентинівна ; Міжнар. ун-т бізнесу і права. - Херсон, 2011. - 20 с.
Білоткач І. А. Формування маркетингових стратегій аграрних підприємств / І. А. Білоткач, М. О. Багорка // Наук. вісн. Львів. нац. ун-ту вет. мед. та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(1). - С. 32-39., Томчук О. Ф. Формування портфеля маркетингових збутових стратегій сільськогосподарських підприємств / О. Ф. Томчук // Наук. вісн. Львів. нац. ун-ту вет. мед. та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(2). - С. 194-200., Гоголь І. А. Напрями формування маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств / І. А. Гоголь // Вісн. Хмельн. нац. ун-ту. – Cер. Економічні науки. - Хмельницьк, 2013. - № 4(1). - С. 189-191., Зозульов О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій / О. Зозульов, О. Підмогільна // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 41-48., Суха І. В. Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.В. Суха ; Нац. ун-т харч. технологій. — Київ, 2008. — 20 с., Петруня В. Ю. Екологічний менеджмент в системі ринкової конкурентоспроможності підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.06 / В.Ю. Петруня ; Нац. гірн. ун-т. — Дніпропетровськ, 2008. — 20 с., Архів виконаних довідок
|
| 12. |
Запитує: Вікторія (16.03.2016) Тема запиту: Перелік дисертацій України за остані 10 років за тематикою облікового аспекту Маркетингових комунікацій. |
Примітка: Тема дисертації: Облік та аудит витрат на маркетингові комунікації підприємств. Ключові слова: дисертації -- Маркетингові комунікації -- облік
Добрий день! Для того, щоб отримати необхідний Вам список авторефератів та дисертацій, рекомендуємо скористатися наступним :1) зайти в розширений пошук- книжкові видання НБУВ ( див. посилання); 2) зазначити ключові слова; тематику пошуку (Економіка.Економічні науки); вид видання ( автореферати або дисертації) та рік видання; 3) здійснити пошук. Також зверніться до пошуку в електронній бібліотеці авторефератів дисертацій ( див. посилання), зазначивши галузь та слова з назви або тексту анотації та рік видання. Ми сподіваємося, що відповіли на Ваше питання. Якщо у Вас є додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нас знову і ми будемо раді надати подальшу допомогу. Книжкові видання та компакт-диски - розширений пошук , Автореферати дисертацій
|
| 13. |
Запитує: Юля (11.10.2016) Тема запиту: Маркетингові комунікації бібліотек |
Ключові слова: маркетинг бібліотек -- маркетингові комунікації
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА713815 Огляд науково-дослідної роботи наукових бібліотек та вищих навчальних закладів культури України у галузі бібліотекознавства, бібліографознавства і основ книгознавства за 2001 - 2005 р. / ред.: З. Савіна; уклад.: Т. Богуш; Держ. закл. "Нац. парлам. б-ка України". - Київ, 2009. - 231 c. (Розглянуто особливості функціонування бібліотек за умов ринку, досліджено процеси становлення та розвитку маркетингового підходу у сучасному бібліотекознавстві, висвітлено питання розвитку бібліотечної соціології. Розкрито роль бібліотек як посередників між громадою та владою, проаналізовано основні напрями їх взаємодії з владними структурами, наведено матеріали про діяльність сільських книгозбірень. Узагальнено результати прикладних соціологічних досліджень щодо вивчення читача та формування читацької аудиторії бібліотеки. Вивчено проблеми книговидання та комплектування фондів бібліотек, використання рідкісних і цінних документів, періодичних видань. Наведено результати моніторингу надходження безплатного обов'язкового примірника місцевих видань до фондів ОУНБ, проведеного Донецькою, Дніпропетровською, Тернопільською, Закарпатською ОУНБ та Державною історичною бібліотекою України. Висвітлено перспективи впровадження нових інформаційних технологій у діяльність бібліотечних закладів. Розкрито вплив інформаційних технологій, ринкової економіки й електронних комунікацій на зміну моделі вищої бібліотечної освіти за умов інформатизації суспільства. Досліджено історію формування мереж спеціальних книгозбірень та окремих бібліотек як самостійних громадських, публічних, наукових установ.), ВА628771 Башун О. В. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек / О. В. Башун ; Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка, Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н.К.Крупської. - Донецьк : УКЦентр, 1999. - 204 с. , ВА601199 Башун О. В. Маркетинг і фандрейзинг в бібліотеках : бібліогр. покажчик: Для дослідників проблеми маркетингу і фандрейзингу в бібліотеках, в також бібліотекарям-практикам і для використання в навчальному процесі вузів / О. В. Башун ; Донецьке відділення Наукового Товариства ім. Шевченка, Донецька обласна універсальна бібліотека ім. Н.К. Крупської. - Донецьк : [б.в.], 2000. - 60 с., ВА646199 Міщенко Г. Г. Маркетинг і бібліотека / Г. Г. Міщенко ; Національна парламентська бібліотека України. Інформаційний центр з питань культури та мистецтва. - Київ : НПБ України, 2004. - 94 с. , Ж70113 Самохіна Ж. Маркетингові комунікації у бібліотечно-інформаційній діяльності / Ж. Самохіна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2015. - Вип. 42. - С. 103-114. (Висвітлено інструменти здійснення маркетингових комунікацій у бібліотеках, описано прийоми і методи вивчення читацького попиту. Розглянуто аспекти складання блог-маркетингової програми, особливості онлайн-маркетингу. Охарактеризовано нові форми рекламного впливу на читачів, рекламні прийоми в Інтернеті як засіб маркетингової діяльності. Підкреслено, що в рамках маркетингових комунікацій бібліотеки повинні приділяти велику увагу розробленню та веденню веб-сайтів.), Ж15184 Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки / С. Барабаш // Вісн. Кн. палати. - 2010. - № 6. - С. 30-32. (Обгрунтовано доцільність здійснення і підтримки постійних комунікацій на всіх рівнях науково-освітньої діяльності бібліотеки як пріоритетний напрям за умов розбудови інформаційного суспільства. Проаналізовано проблему комунікативного інструмента паблік рилейшнз у публікаціях провідних фахівців.)
Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек / Мая. Войцеховська // Бібл. вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27. , Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наук. пр. Кам’янець-Под. нац. ун-ту імені Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - Кам’янець-Подільськ, 2010. - Вип. 2. - С. 361-368. , Терещенко І. Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки / І. Терещенко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2012. - Вип. 33. - С. 122-130., Ісаєнко О. Маркетингова складова ефективного управління науковою бібліотекою / О. Ісаєнко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2013. - Вип. 38. - С. 384-399., Ростовцев С. Особливості застосування комплексу інтернет-маркетингу в організації обслуговування користувачів бібліотек / С. С. Ростовцев // Держава та регіони. Сер. Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 130-134. , Ростовцев С. Роль маркетингу взаємовідносин в онлайн-діяльності бібліотек [Електронний ресурс] / С. Ростовцев // Вісн. Книжк. палати. - 2015. - № 11. - С. 29-30. , Наукова періодика України, Наукова електронна бібліотека, Зал каталогів
|
| 14. |
Запитує: Катерина (15.03.2019) Тема запиту: Доброго дня! Я шукаю матеріали щодо оцінки інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства, а саме методи оцінки інтернет-маркетингу на підприємстві. У вас є щось на цю тему |
Ключові слова: інтернет-маркетинг -- інтернет-технології -- маркетингова діяльність підприємства
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА713966 Литовченко І. Л. Методологічні аспекти інтернет-маркетингу / І. Л. Литовченко. - Київ : Наук. думка, 2009. - 196 c., ВА680098 Дергачова В. В. Глобалізація бізнесу та інтернет-маркетинг: перспективи і проблеми : Моногр. / В. В. Дергачова, О. О. Скибіна; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2007. - 215 c., ВА662054 Маркетинг у секторах національної економіки / М. А. Олександер, В. М. Беспалов, А. О. Губерник, І. О. Жарська, Л. П. Коваленко; ред.: М. А. Окландер. - О. : Астропринт, 2004. - 405 c., ВА625790 Павлиш В. А. Маркетингові комунікації електронного бізнесу : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. А. Павлиш, Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко, І. В. Бойчук, Н. С. Ситник. - Львів : ВіРТУ, 2002. - 147 c., ВА676187 Пілюшенко В. Л. Інформаційні технології у маркетингу і рекламі : навч. посіб. / В. Л. Пілюшенко, Е. І. Славенко, Л. П. Полякова, І. В. Шкрабак, А. П. Тимофєєв; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2005. - 204 c., ВА705863 Бойчук І. В. Інтернет у маркетингу : навч. посіб. / І. В. Бойчук, О. М. Музика; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Львів, 2008. - 392 c., Ж72699 Домашева Є. А. Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій / Є. А. Домашева, О. В. Зозульов // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 13. - С. 353-360., Ж69299 Дейнека О. І. Регіональний Інтернет-маркетинг у сучасному суспільстві знань / О. І. Дейнека // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2006. - Вип. 2. - С. 513-523.
РА343941 Мартовой А. В. Підвищення обсягів продажу послуг на підприємствах туризму на основі інтернет-маркетингу : автореф. дис... канд. екон. наук / А. В. Мартовой; Таврій. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. - Сімферополь, 2006. - 20 c., РА341989 Стельмах О. О. Інтерактивні маркетингові комунікації в менеджменті підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук / О. О. Стельмах; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 19 c., Меленчук Ю. Т. Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств / Ю. Т. Меленчук // Технологическ. аудит и резервы производства. - 2015. - № 1(6). - С. 18-21., Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 64-74., Оксентюк Р. Класифікація та просування різних типів інформаційного продукту методами інтернет-маркетингу на прикладі підприємств машинобудування / Р. Оксентюк // Соц.-економіч. проблеми і держава. - 2013. - Вип. 2. - С. 138-151., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| 15. |
Запитує: Любов (27.10.2020) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, яка є в бібліотеці наявності навчальна література за 2017-2020 р. з дисциплін Маркетинг, Стратегічний маркетин, Маркетинговий менеджмент, Маркетингові комунікації, Маркетингова товарна політика, Економіка ліслгосподарського виробницва. Щиро дякую |
Ключові слова: маркетинг -- стратегічний маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетингові комунікації -- маркетингова товарна політика
Доброго дня! Пропонуємо переглянути список джерел. Також рекомендуємо самостійно здійснити розширений пошук необхідних джерел у каталозі книжкових видань : 1) зайдіть у розширений пошук (див. посилання); 2) зазначте ключові слова; тематику пошуку; 3)вид видання; 4) рік видання; 5) здійсніть пошук. Видання є в НБУВ: ВА838575 Стратегічний маркетинг : навч. посіб. / [Я. С. Ларіна та ін. ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. - 363 с., ВА837906 Приходько Д. О. Маркетинг : навч. посіб. для студентів екон. спец. закл. вищ. освіти / Д. О. Приходько ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків : Бровін О. В. [вид.], 2019. - 239 с., ВА821804 Ковшова І. О. Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика : монографія / Ковшова І. О. - Київ : Вишемирський В. С., 2018. - 515 с., ВА841242 Луцяк В. В. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / В. В. Луцяк, Л. М. Пронько, Т. В. Колесник ; Вінниц. нац. аграр. ун-т. - Вінниця : ТВОРИ, 2019. - 231 с. : рис., табл. - Назва обкл. : Маркетинговий менеджмент в сільському господарстві. - Бібліогр.: с. 220-231., ВА814952 Мудра І. М. Менеджмент і маркетинг ЗМІ : навч. посіб. / Ірина Мудра ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Ліга-Прес, 2017. - 211 с., ВА820058 Кібік О. М. Менеджмент і маркетинг : навч.-метод. посіб. / О. М. Кібік, В. О. Котлубай, К. В. Белоус. - Одеса : Фенікс, 2017. - 115 с. , ВА825827 Олексенко Л. В. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Л. В. Олексенко. - Київ : Ліра-К, 2018. - 467 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 440-442., ВА830576 Дейнега І. О. Маркетингові комунікації закладів вищої освіти на ринку освітніх послуг : монографія / Дейнега Інна Олександрівна ; Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. - Рівне : О. Зень, 2018. - 278 с., ВС65846 Демкура Т. В. Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти : монографія / Т. В. Демкура. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. - 222 с., ВА835636 Ярим-Агаєв О. М. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. / Ярим-Агаєв О. М., Устинович Н. В. ; [за заг. ред. О. М. Ярим-Агаєва]. - Київ : ТАЛКОМ, 2019. - 159 с.
Книжкові видання та компакт-диски - розширений пошук
|
| 16. |
Запитує: Анастасія (05.11.2020) Тема запиту: Добрий день! Мені дуже потрібна інформація (або ресурси де я зможу її знайти) з таких питань: 1. Попит користувачів бібліотеки та маркетингові характеристики. 2. Вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на діяльність бібліотеки. 3. Визначення оптимальної моделі номенклатури госпрозрахункових бібліотечно-бібліографічних, інформаційних та сервісних послуг. 4. Інформаційний маркетинг як інструмент управління ринковою діяльністю інформаційної структури. |
Ключові слова: потреби користувачів -- інформаційний маркетинг -- діяльність бібліотек
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ, каталогом залу бібліотекознавчої ліератури. Видання є в НБУВ: ВА797520 Прокопенко Л. І. Інформаційні потреби користувачів обласних універсальних наукових бібліотек України : монографія / Прокопенко Л. І. ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2015. - 218 с. , РА439341 Коновал Л. В. Інформаційні потреби користувачів наукових бібліотек: стан і перспективи розвитку в умовах електронної комунікації : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / Коновал Людмила Володимирівна ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2018. - 23 с., ВА582381 Реалії та перспективи українського книжкового ринку : про інформаційний маркетинг. І не лише про нього... / упоряд. Е. І. Огар ; Українська академія друкарства. - Львів : Аз-Арт, 1997. - 144 с. , ВА662083 Давидова І. О. Бібліотечне виробництво в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова; Харк. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2005. - 294 c., ВА619570 Чубукова О. Ю. Економіка інформації: ринок продуктів та послуг / О. Ю. Чубукова. - Київ : Нора-Прінт, 2001. - 344 c. , Р98630 Інформаційний маркетинг : навч.-метод. матеріали до курсу / уклад. І. О. Давидова ; Харківська держ. академія культури. Кафедра соціальних комунікацій. - Харків : ХДАК, 2003. - 15 с. , ВА637475 Уебб С. П. Стягнення плати за бібліотечні та інформаційні послуги : пер. з англ. / С. П. Уебб ; The British Council. Ukraine. - Б.м. : [б.в.], 1994. - 66 с.
Ігнатенко В. Бібліотека: забезпечення інформаційних потреб маркетологів / В. Ігнатенко // Вісн. Книжк. палати. - 2010. - № 8. - С. 18-21., Лопата О. Історія вивчення інформаційних потреб читача: сутність та методика (20-ті роки XX ст.) / О. Лопата // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 236-255. , Лопата О. Дослідження інформаційних потреб читача в контексті бібліотечноїпрактики 20-х — початку 30-х років XX століття / О. Лопата // Вісн. Книжк. палати. - 2011. - № 8. - С. 34-39., Лопата О. Дослідження інформаційних потреб читача в контексті бібліотечної практики 20-х — початку 30-х років XX століття / О. Лопата // Вісн. Книжк. палати. - 2011. - № 7. - С. 23-28, Яковенко О. Традиційні та новаційні аспекти організації роботи з незадоволеними запитами користувачів у науковій бібліотеці / О. Яковенко, Л. Коновал // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2016. - Вип. 44. - С. 126-140. , Коновал Л. Функціональні можливості САБ "ІРБІС64" у дослідженні інформаційних потреб користувачів бібліотеки / Л. Коновал // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 38. - С. 264-279. , Коваль Т. Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв / Т. Коваль // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 147-155., Дригайло С. В. Бібліотечно-інформаційні продукти і послуги для користувачів наукових бібліотек / С. В. Дригайло // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2010. - № 4. - С. 79-86., Касаткін В. Основні електронні інформаційні технології та їх вплив на розвиток сучасної бібліотечної діяльності / В. Касаткін, Т. Касаткіна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30. - С. 294-300., Грабар Н. Вплив спілкування на комунікаційні зв'язки в бібліотечній діяльності / Н. Грабар // Вісн. Книжк. палати. - 2016. - № 7. - С. 24-27., Жукова В. П. Вплив чинників на професійно-діяльнісне середовище бібліотеки / В. П. Жукова // Вісн. Харк. держ. акад. культури. - 2010. - Вип. 31. - С. 208-215. , Степанов В. Ю. Інформаційний маркетинг у сфері культури / В. Ю. Степанов // Культура України. - 2012. - Вип. 39. - С. 39-46. , Давидова І. Ринкова стратегія бібліотек з позицій інформаційного менеджменту / І. Давидова // Бібліот. вісник. - 2001. - № 5. - С. 10-12. , Розколупа Н. Платні послуги в бібліотеках / Н. Розколупа // Бібліот. планета. - 2012. - № 1. - С. 25-27. , Чуприна Л. Бібліотечний сайт: електронні розрахунки за платні послуги в контексті маркетингової стратегії / Л. Чуприна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2009. - Вип. 25. - С. 58-66., Добко Т. Платні довідково-бібліографічні послуги бібліотек: історія і сучасність / Т. Добко // Бібліот. вісник. - 2013. - № 1. - С. 19-28. , Добко Т. Платні інформаційні послуги у бібліотеках України: правові засади і практика / Т. Добко // Бібліот. планета. - 2012. - № 4. - С. 18-22., Семесько В. Платні послуги бібліотек: правовий аспект та зарубіжний досвід / В. Семесько // Вісн. Книжк. палати. - 2015. - № 5. - С. 19-21., Наукова періодика України - простий пошук, Реферативна база даних , Каталог залу бібліотекознавчої літератури
|
|
|
|