Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ОБДАРОВАН$<.>+<.>K=ОСОБИСТІСТЬ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Ясінська (12.11.2010) Тема запиту: Обдарованість |
Ключові слова: здібності -- навички Видання є в НБУВ: ВА689999 Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень : колективна моногр./ ред. В. О. Моляко, О. Л. Музика; Державний фонд фундаментальних досліджень Міністерства освіти і науки України. -Житомир: Рута, 2006.-320 с., ВА671248 Антонова О. Є. Обдарованість: досвід історичного та порівняльного аналізу/ О. Є. Антонова; Житомирський держ. ун-т ім. Івана Франка. -Житомир: [б.в.], 2005.-456 с. -Бібліогр.: с. 431-456. , ВА719040 Тадеєв П. О. Обдарованість і творчість особистості: Американський підхід : монографія/ П. О. Тадеєв. -Т.: Навчальна книга - Богдан, 2008.-240 с., ВА722970 Здібності. Обдарованість. Таланти. Система роботи з обдарованими дітьми/ упоряд. М. К. Голубенко. -К.: Шкільний світ, 2009.-128 с. ТО ЩО Ж ТАКЕ ОБДАРОВАНІСТЬ, Проект 9. Обдарованість, Обдарованість , ЗДІБНОСТІ, ТВОРЧІСТЬ, ОБДАРОВАНІСТЬ:
|
| 2. |
Запитує: Добра (25.11.2010) Тема запиту: Робота з обдарованими дітьми |
Ключові слова: обдаровані діти -- Робота з обдарованими дітьми Видання є в НБУВ: ВА718615 Особливості роботи з обдарованими дітьми [Текст] / уклад. М. І. Тіхонова, А. О. Молдованова ; Управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації, Луганський обласний ін-т післядипломної педагогічної освіти. - Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2007. - 176 с., ВА722970 Здібності. Обдарованість. Таланти. Система роботи з обдарованими дітьми [Текст] / упоряд. М. К. Голубенко. - К. : Шкільний світ, 2009. - 128 с.: табл. - (Бібліотека "Шкільного світу". Загальнопедагогічний напрям) (Сільська школа України. Завуч. Бібліотека)., Р114083 Пінчук, Наталія Іванівна. Технологія роботи з обдарованими дітьми [Текст] : спецкурс / Н. І. Пінчук ; АПН України, Університет менеджменту освіти. - К. : [б.в.], 2009. - 20 с. , Р111324 Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми та молоддю [Текст] / С. О. Терепищий [та ін.]. - К. : ВМГО "Союз обдарованої молоді", 2008. - 20 с. , ВА677996 Позакласна робота з географії: Сценарії заходів, робота з обдарованими дітьми / В.М. Андрєєва (уклад.). — Х. : Видавнича група "Основа", 2006. — 234с., Ж22620 Готовність педагогічних кадрів до роботи з обдарованими школярами / В. Демченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. — 2008. — N 4. — С. 33-36. , Ж14958 Актуальні проблеми роботи з обдарованою молоддю / Л.О. Бондар, Н.О. Гладушина // Освіта на Луганщині. — 2006. — N 1. — С. 117-124. , Ж70151 Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань / Т.І. Мантула // Вісн. Житомир. держ. ун-ту. — 2008. — N 41. — С. 58-63. , Ж22868 Запровадження діагностики та рівневого оцінювання педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми / П. Соломчук // Нова пед. думка. — 2007. — N 4. — С. 17-20. , Ж22868 Значення та роль світоглядної культури вчителя в системі роботи з обдарованими дітьми та молоддю / С. Макаренко // Нова пед. думка. — 2007. — N 4. — С. 44-46. , Ж16225 Интерес как мотив учебной деятельности одаренных детей / Л.М. Джуринская // Наука і освіта. — 2007. — N 4-5. — С. 49-52. , Ж69408 Обдарованість як багатогранне явище / О.І. Коваленко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. — 2009. — Вип. 157. — С. 82-86. , Ж70151 Організація роботи з обдарованими учнями у закладах нового типу (досвід роботи шкіл м. Житомира) / О.Є. Антонова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2007. — N 35. — С. 66-72. , Ж70151 Особливості навчання і виховання обдарованих дітей у новаторських навчально-виховних закладах / Ю.М. Клименюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2008. — N 38. — С. 50-53. , Ж69411 Підготовка вчителя до роботи з обдарованими дітьми / Л.В. Герасіменко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2002. — N 5. — С. 45-51. Особливості роботи з обдарованими дітьми в системі психологічної служби школи, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ, Обдарована дитина у сучасній школі, ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦКУРСУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ БІОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ”, КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ ПРИСКОРЕНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ: АМЕРИКАНСЬКІ РЕАЛІЇ − УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ, ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ, ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ, ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДОШКІЛЬНИКІВ, ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ, Форми і методи роботи з обдарованими дітьми, Організація роботи з обдарованими дітьми, КРИТЕРІЇ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ ОБДАРОВАНОСТІ ДИТИНИ, Робота з обдарованими дітьми в умовах школи-інтернату
|
| 3. |
Запитує: Юлія (01.06.2011) Тема запиту: Доброго дня! Чи могли б Ви мені допомогти із розкриттям понять "моральне виховання", "мораль", "особистість" радянського ПЕРІОДУ 60 - 80-х рр. ХХ ст. (не сучасне!). Мене цікавлять словники ЦЬОГО періоду з етики, філософії, педагогіки, соціології, психології. Буду дуже Вам вдячна за інформацію та допомогу!!! |
| 4. |
Запитує: Юлія (12.11.2011) Тема запиту: Доброго дня.Допоможіть будь ласка знайти літературу в електроному варіанті на курсову роботу з "Методики вихованн"на тему:Зміст особистісно орієнтованого виховання в сучасному загальноосвітньому закладі. |
Ключові слова: особистість -- особистісно орієнтований підхід -- особистісно орієнтований урок -- особистісно орієнтоване виховання
Добрий день! Сподіваємося, що Ви знайдете цю інформацію корисною: ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ У ХОДІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ НА БАЗІ ШКОЛИ-ДИТСАДКА МОНТЕССОРІ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК УМОВА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ ТА САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ, ІННОВАЦІЙНІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ВИХОВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я, Методика професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до використання особистісно орієнтованих виховних технологій, МОДЕЛЮВАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ПРИВАТНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНІЙ СИТУАЦІЇ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЯК ОДИН ІЗШЛЯХІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГОПІДХОДУВ ОСВІТНЬО-ОЗДОРОВЛЮВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, ТЕХНОЛОГІЯ КОНСТРУЮВАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, Упровадження особистісно орієнтованого навчання та виховання: проблеми і перспективи розвитку, ҐЕНДЕРНИЙ АНАЛІЗ БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ГУМАНІЗАЦІЯ І ОСОБИСТІСНА ОРІЄНТАЦІЯ ОСВІТИ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ВИХОВНА СИСТЕМА ПРИВАТНОЇ ШКОЛИ ТА ПРИНЦИПИ ЇЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ, ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
|
| 5. |
Запитує: юлія (03.12.2011) Тема запиту: Доброго дня.Допоможіть знайти джерела до курсової. Особистісно-орієнтоване виховання як психолого педагогічна проблема. Теоретичні основи особистісно-орієнтованого виховання Ціннісно-ставленнєвий підхід до визначення змісту ООВ,ставлення особистості до себе,Батьківщини,природи. |
Ключові слова: особистість -- особистісно орієнтований підхід -- психолого-педагогічний процес -- виховання
Добрий день! Радимо звернутись до наступних матеріалів: Видання є в НБУВ: ВА708715 Бех Іван Дмитрович. Виховання особистості: підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К. : Либідь, 2008. — 848с, В347213 Бех Іван Дмитрович. Виховання особистості: У 2 кн. — К. : Либідь, 2003. Кн. 1 : Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. — К. : Либідь, 2003 — 280с. , В347213 Бех Іван Дмитрович. Виховання особистості: У 2 кн. — К. : Либідь, 2003. Кн. 2 : Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади. — К. : Либідь, 2003 — 344с. , ВА586442 Бех Іван Дмитрович. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково- метод. посібник / Інститут змісту і методів навчання. — К., 1998. — 204с., ВА654054 Виховні технології / В. Варава (упоряд.), В. Зоц (упоряд.). — К. : Редакції загальнопед. газет, 2004. — 120с. , ВА624381 Психология личности: Сб. статей / А.Б. Орлов (сост.). — М. : ООО "Вопросы психологии", 2001. — 192с., Ж22868 Міжособистісна взаємодія педагога та вихованця у процесі особистісного орієнтованого виховання / Н. Савінова // Нова пед. думка. — 2007. — N 2. — С. 92-94, ВА662758 . Особистісно орієнтоване виховання старшокласників у процесі позакласної роботи: Навч.-метод. посіб. / Н.С. Тимощук; Наук.-метод. центр серед. освіти. — Рівне, 2004. — 281 с - (На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень і досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів Волинщини, Рівненщини та Хмельниччини розкрито теоретичні засади особистісно орієнтованого виховання (ООВ). Наведено структурно-логічну модель та організаційно-функціональну структуру процесу ООВ старшокласників у позакласній роботі.), Ж22469 Особистісно орієнтований підхід до освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах / С. Крайник // Рідна шк. — 2006. — N 11. — С. 57-58. - (Висвітлено проблему розвитку особистості дітей дошкільного віку. Розглянуто й охарактеризовано освітній, оздоровчий та культурологічний компоненти особистісного розвитку дошкільника. Проаналізовано наявні педагогічні методики в галузі навчання й виховання дошкільнят.), ВА711222 Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах: кол. моногр. / В.П. Андрущенко, Н.О. Дівінська, Б.І. Корольов, М.М. Левшин, В.І. Луговий, О.П. Муковіз; АПН України, Ін-т вищ. освіти. — К.: Пед. думка, 2008. — 254 с., Ж69411 Особистісно-орієнтований підхід у вихованні / А.М. Третяк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2005. — N 10. — С. 119-121, Ж69411 Особливості функціонування особистісно орієнтованої технології виховання / А.Л. Сембрат // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2005. — N 20. — С. 71-82. ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНІЙ СИТУАЦІЇ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК УМОВА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ ТА САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНА ОРІЄНТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЯК СКЛАДОВА ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПРОБЛЕМИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯМОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ У ХОДІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ НА БАЗІ ШКОЛИ-ДИТСАДКА МОНТЕССОРІ, ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДИТИНИ ДО СЕБЕ, ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ, ТЕОРЕТИЧНІ ТАМЕТОДОЛОГІЧНІАСПЕКТИОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГОНАВЧАННЯ, ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ, ПАРАМЕТРИ ВИМІРУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
|
| 6. |
Запитує: Олександр (15.05.2012) Тема запиту: Мовна особистість як об'єкт лінгвістичних досліджень |
Ключові слова: особистість -- мовна особистість -- мовленнєва особистість
Доброго дня! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію: Видання є в НБУВ: ВА736305 Мовна особистість політика: когнітивно-дискурсивний аспект: монографія / Л. Л. Славова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Житомир, 2010. — 358 с. , ВА660601 Мовна особистість у просторі медійного дискурсу (досвід лінгвокогнітивного аналізу): Моногр. / С.І. Потапенко; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. — К., 2004. — 359 с. , ВА717267 Харизматика: мовна особистість і дискурс: монографія / Н.В. Петлюченко; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О.: Астропринт, 2009. — 458 с. , ВА719062 Основи комунікативної лінгвістики: підручник / Ф.С. Бацевич. — 2-ге вид., доповн. — К.: Академія, 2009. — 376 с. , ВА731727 Основи теорії мовної комунікації: навч. посіб. / О. В. Яшенкова. — К.: Академія, 2010. — 310 с., Ж24479 Мовна особистість в сучасному соціальному просторі / Л. Засєкіна // Соц. психологія. — 2007. — N 5. — С. 82-89. — Бібліогр.: 12 назв. — укp., Ж16225 Мовна особистість студента-філолога / Ж.Д. Горіна // Наука і освіта. — 2006. — N 5-6. — С. 187-190. — Бібліогр.: 6 назв. — укp., Ж73632 Мовна особистість у лінгвістичному та лінгводидактичному аспектах: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., листоп., 2010 р., Горлівка / Ред.: А. Р Габідулліна. — Горлівка, 2010. — 164 с. — (Вісн. студент. наук. т-ва Горлів. держ. пед. ін-ту інозем. мов; Вип. 25). — укp. Загальне поняття мовної особистості, НАЦІОНАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ, МОВНА ОСОБИСТІСТЬ В АНТРОПОКУЛЬТУРНІЙ ЛІНГВІСТИЦІ, МОВЛЕННЄВА ОСОБИСТІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В АСПЕКТІ ТОЛЕРАНТНОСТІ, МОВНА ОСОБИСТІСТЬ НОСІЯ СУЧАСНОГО МІСЬКОГО ПРОСТОРІЧЧЯ, ДОСЛІДЖЕННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ДІАЛЕКТОНОСІЯ: СТАН, МЕТОДИ, ПЕРСПЕКТИВИ
|
| 7. |
Запитує: Марина (13.12.2012) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, у підборі літератури, дисертацій, авторефератів з проблеми формування готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників. Дякую за допомогу! |
Ключові слова: професійне самовизначення -- старшокласники
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА725129 Массанов А.В. Психологічні бар'єри в професійному самовизначенні особистості: монографія / А.В. Массанов ; АПН України. — О.: Вид. М.П.Черкасов, 2010. — 371 с., ВС40022 Кравченко, Ірина Ф. Професійне самовизначення старших підлітків у сфері обслуговування засобами професіографії [Текст] / І. Ф. Кравченко. - Херсон : ХДПУ, 2002. - 76 с. , ВА279093 Дьяченко М. И., Кандыбович Л. А. Психологические проблемы готовности к деятельности. – Мн., 1976. – , ДС76721 Середюк, Лариса Анатоліївна. Педагогічні умови оптимізації процесу особистісного самовираження старшокласників [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Середюк Лариса Анатоліївна ; Рівненський держ. гуманітарний ун-т. - Рівне, 2002. - 246 арк., РА324257 Ткачук Л.В. Професійне самовизначення та його емпатійні детермінанти у сучасного юнацтва: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Ткачук ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 20 с., Ж22868 Папуша В. Психологічні особливості старшокласників і вибір професії / В. Папуша // Нова пед. думка . — 2007. — Спец. вип. — С. 46-48. , Ж25188 Якимова Н.С. Професійне самовизначення і професійна орієнтація молоді: сучасні тенденції та проблеми / Н.С. Якимова // Демографія та соц. економіка . — 2011. — N 1. — С. 142-149. Мельник М. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ / М. Мельник // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика : збірник наукових праць. Київ. - 2010. - № 4. - C. 32 - 38., Рощіна С. М. МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШЛЯХОМ УВЕДЕННЯ СПЕЦКУРСІВ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС / С. М. Рощіна // Педагогічний альманах : збірник наукових праць. Херсон. - 2011. - Вип. 12, ч. 3. - С. 169 - 174., Безкоровайна О. В. Проблеми професійного самовизначення обдарованих старшокласників у навчально-виховному процесі ЗНЗ / О. В. Безкоровайна // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика : збірник наукових праць. Київ. - 2009. - Вип. 2. - С. 97 - 107., Ващук О. В. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ АКАДЕМІЧНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ / О. В. Ващук // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки. - 2012. - № 221. - С. 13 - 17., Єрьоменко О.А. ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОБДАРОВАНОЇ МОЛОДІ / Єрьоменко О.А. // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наукових праць. Харків. - 2011. - № 30 - 31. - С. 236 - 241. С. , Костенко Н.І. Профільна освіта як засіб формування професіцних домагань старшокласників ( зарубіжний досвід) / Н.І. Костенко // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". Хмельницький. - 2011. - № 3. - С. 84 - 87. , Калініченко О. В. ЗНАЧЕННЯ ДОПРОФЕСІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ У САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ, ХУДОЖНЬО ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ / О. В. Калініченко // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету Сер. Педагогічні науки . - 2010. - № 4. С. 89 - 96.С. , Калінська А. В. ГОТОВНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЙ СФЕРИ ЕКОНОМІКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА / А. В. Калінська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2010. - № 49. - С. 100 - 105. , РА312266 Пащенко О.Ю. Підготовка старшокласників до вибору майбутньої професії працівника міліції: Автореф. дис... канд. пед. наук / О.Ю. Пащенко ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 2000. — 18 с. — укp., РА310400 Кавецький В.Є. Підготовка учнів загальноосвітніх шкіл до професійного самовизначення в сучасних умовах: Автореф. дис... канд. пед. наук / В.Є. Кавецький ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2000. — 20 с., РА326976 Ковальська Н.М. Формування готовності старшокласників до вибору професії у сфері менеджменту: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.М. Ковальська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 19 с., РА382508 Вінтюк Ю. В. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров'я як умова адекватного професійного самовизначення: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю. В. Вінтюк ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с., РА374718 Шабдінов М. Л. Формування професійного самовизначення старшокласників у процесі технологічної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. Л. Шабдінов ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.
|
| 8. |
Запитує: Татьяна Шелест (08.04.2013) Тема запиту: Пишу диплом на тему "Вплив суб'єктивного сприйняття батьківського ставлення на самоставлення особистості", интересует литература, которая исследует вопросы детско родительских отношений и как они влияют на самоотношение личности. |
Примітка: научная литература, современники Ключові слова: сім'я -- батьківське ставлення -- особистість -- самоставлення особистості
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді Видання є в НБУВ: ВА719106 Дубінець І.В. Педагогічна просвіта батьків: історико-педагогічний аспект: монографія / І.В. Дубінець ; Бердян. держ. пед. ун-т. — Донецьк: Юго-Восток, 2009. — 159 с., ВС46393 Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте [Текст] / Л. И. Божович. - СПб. [и др.] : Питер, 2008. - 398 с., ВА566898 Божович Л. И. Проблемы формирования личности [Текст] : избранные психол. труды / Л. И. Божович ; ред. Д. И. Фельдштейн ; Академия педагогических и социальных наук, Московский психолого- социальный ин-т. - М. : [б.в.] ; Воронеж : [б.в.], 1995. - 352 с, РА386157 Вільдгрубе С. О. Структурні особливості самоставлення особистості в умовах соціальної депривації: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / С. О. Вільдгрубе ; НАПН України ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка . — К., 2011. — 21 с. — укp., Ж70586 Козловська Е. В. Гармонійні стосунки в сім'ї як фактор особистісного зростання / Е. В. Козловська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти . — 2008. — Вип. 41. — С. 82-85. РА366363 Яцюк М.В. Соціально-психологічні умови розвитку автономності особистості в юнацькому віці: автореф. дис... канд. психол. наук / М.В. Яцюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp., Пац Л.И. Влияние семьи на эмоциональное развитие ребенка / Л.И. Пац // Таврійський вісник освіти 2012. - №3. - С. 233 – 237., Махнева Ж.Г. Формирование психологической зависимости подростков от родителей в семьях с различным типом детско-родительских отношений / Ж.Г.Махнева // Наукові праці Вищого навчального закладу Донецький національний технічний університет. Сер: Педагогіка, психологія і соціологія. Донецьк. - 2009. – Вип. 4. – С. 297 – 303., Яблонська Т.М. Особливості функціонування сім'ї як умова розвитку особистості дитини / Т.М. Яблонська // Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 2012. – Т.12.,ч. 2. – С. 401 – 407., Назарук О.М. Молодший шкільний вік: теоретичний аналіз психічного розвитку та формування соціально адаптованої особистості /О.М.Назарук // Проблеми сучасної психології: зб. наук. праць. - Кам’янець-Подільський, 2012. - № 18. – С. 565 – 576., Повалій Л.В. Специфіка батьківсько-дитячих взаємин у сучасній сім’ї / Л.В. Повалій // Теоретико-методичні проблеми, Горецька О.В. Вплив батьківського ставлення на психологічне здоров’я дошкільника / О.В. Горецька // Проблеми загальної та педагогічної психології : зб. наук. праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України. – К., 2011. – Т.13, ч. 3. – С. 93 – 101.
|
| 9. |
Запитує: Тетяна (21.11.2013) Тема запиту: Мовна особистість |
Ключові слова: Мовна особистість
Доброго дня! Скористайтеся наступними матеріалами. Видання є в НБУВ: ВА660601 Потапенко С. І. Мовна особистість у просторі медійного дискурсу [Текст] : досвід лінгвокогнітивного аналізу / С. І. Потапенко ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К. : Видавничий центр КНЛУ, 2004. - 359 с., ВА702600 Семеног О. М. Мовна особистість учителя в художній літературі [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Семеног, Л. О. Базиль ; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України, Глухівський держ. педагогічний ун-т ім. Олександра Довженка. - К. : Фенікс, 2008. - 224 c., ВА717267 Петлюченко Н. В. Харизматика: мовна особистість і дискурс [Текст] : монографія / Н. В. Петлюченко ; Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : Астропринт, 2009. - 458 с., ВА731218 Радзієвська Т. В. Нариси з концептуального аналізу та лінгвістики тексту. Текст - соціум - культура - мовна особистість [Текст] : монографія / Т. В. Радзієвська ; Ін-т мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України. - К. : Інформ.-аналіт. агентство, 2010. - 491 с., ВА736305 Славова Л. Л. Мовна особистість політика: когнітивно-дискурсивний аспект [Текст] : монографія / Л. Л. Славова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. - 358 с., ВА765147 Даниліна О. В. Мовна особистість у контексті сучасної літератури [Текст] : монографія / Олена Даниліна, Світлана Єрмоленко. - Мелітополь : Вид. будинок Мелітоп. міськ. друк., 2013. - 210 с., ДС115259 з дод. Санченко Є. М. Елітарна мовна особистість: від діалектних витоків до літературної мови [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Санченко Євгенія Миколаївна ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ, 2009. - 185 арк., Ж70151 Хименко С. А. Аналіз особливостей мовленнєвої домінанти мовної особистості матері (на матеріалі сучасної англійської мови) / С. А. Хименко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка . - 2005. - № 23. - С. 211-214., Ж16225 Горіна Ж. Д. Мовна особистість студента-філолога / Ж. Д. Горіна // Наука і освіта . - 2006. - № 5-6. - С. 187-190. Застровська С. О. Загальне поняття мовної особистості / C. О. Застровська, О. А. Застровський // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Сер. Філологічні науки. Мовознавство. - 2011. - № 6, ч. 1. - С. 159-163., Трифонова О. Змістова характеристика феномена "мовна особистість" [Електронний ресурс] / О. Трифонова. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Npd/2012_4/trifono.pdf . – Назва з екрану., Гусєва Г. Г. Мовна особистість як суб'єкт дискурсу / Г. Г. Гусєва // Функциональная лингвистика : сборник научных трудов. - Симферополь, 2011. - Т. 1. - С. 151-153., Ємельянова О. До питання про лінгвістичну концепцію мовної особистості / О. Ємельянова // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Сер. Філологічні науки. - Кіровоград, 2010. - Вип. 89 (1). - С. 93-96.
|
| 10. |
Запитує: юля (23.12.2013) Тема запиту: Добрий вечір! Підкажіть літературу для написання дипломної роботи, бажано українську. Нематеріальні інтереси. Філософсько-правовий підхід. |
Ключові слова: нематеріальні інтереси -- потреби -- особистість
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА675808 Бабак О. М. Духовні потреби дітей України (грант Президента України для обдарованої молоді для проведення дослідження "Духовні потреби дітей України"): Моногр. / О. М. Бабак, О. В. Безпалько, О. В. Биковська, Т. В. Бондар, Д. М. Дікова-Фаворська, К. О. Журба, О. Г. Карпенко, Т. В. Кравченко, О. М. Кошелівська, Ж. В. Петрочко. - К. : Вид. дім "Калита", 2005. - 107 с., ВА634291 Бережной Н. М. Человек и его потребности [Текст] / Н. М. Бережной ; ред. В. Д. Диденко ; Московский гос. ун-т сервиса. - 2.изд., испр. и обновл. - М. : ФОРУМ, 2001. - 160 с., ВС38543 Маслоу А. Мотивация и личность [Текст] / А. Маслоу ; пер. с англ. Т. Гутман, Н. Мухинана. - 3.изд. - СПб [и др.] : Питер, 2003. - 351 с. , ВА708823 Вступ до економічної теорії [Текст] : підручник / З. Ватаманюк [та ін.] ; ред. З. Ватаманюк. - Вид. 3-тє, доп. - Л. : Новий Світ-2000, 2007. - 501 с. , ВА705910 Коноплева Н. А. Сервисология (человек и его потребности) [Текст] : учеб. пособие / Н. А. Коноплева ; РАО, Московский психолого-социальный ин-т. - М. : Флинта : МПСИ, 2008. - 245 с. Шестак В. С. Адміністративно-правове забезпечення реалізації культурної функції держави: поняття, зміст та напрямки / В. С. Шестак // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ: зб. наук. праць. – Харків, 2007. – Вип. 39. – С.275-281. , Юхименко Н. Ф. Філософія освіти діяльно-творчої особистості (діалектика духовних потреб) / Н. Ф. Юхименко // Філософія науки: традиція та інновації. – 2011. – № 1. – С. 161-169., Костенко Н. В. Динаміка культурних потреб населення України: очікування і ризики / Н. В. Костенко // Наука та інновації. – 2010. – № 6. – С. 60-66., Трифонова О. В. Використання соціально-психологічних методів в сфері нематеріальної мотивації на підприємствах України / О. В. Трифонова, Є. А. Щасливець // Економіка і регіон. Науковий вісник Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка. – 2012. – № 3. – С. 198-201., Венедіктова І. В. Економічні охоронювані законом інтереси / І. В. Венедіктова // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Сер. Право. – Харків, 2011. – № 945. – С.113-118., Чекмарев О. П. Нематериальные интересы в экономических отношениях и их влияние на удовлетворенность индивида [Электронный ресурс] / О. П.Чекмарев. – Режим доступа : URL : http://www.m-economy.ru/art.php?nArtId=1476. – Название с экрана., Реферативна база даних, Наукова періодика України, Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 11. |
Запитує: Катерина (10.07.2014) Тема запиту: Доброго дня. Мені потрібно знайти літературу для написання курсової роботи на тему: "Розвиток інформаційної культури особистості". |
Ключові слова: інформаційна культура -- особистість
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук в електронних каталогах і базах даних НБУВ (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА699575 Матвієнко О. В. Інформаційна культура особистості: освітньо-виховний контекст : навч.-метод. посібник / О. В. Матвієнко ; Ун-т економіки та права "КРОК". - К., 2006. - 116 с., ВА729757 Ткаченко Т. П. Основи інформаційної культури : навч. посібник / Т. П. Ткаченко, В. І. Сологуб, Г. І. Пасинкова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Вид. 2-ге, випр. та доп. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2010. - 350 с., ВС52683 Богуш В. М. Основи інформаційної культури : навч. посібник / В. М. Богуш, О. Й. Куляниця. - К. : ДУІКТ, 2011. - 287 с., Ж22868 Волкова Н. Особливості формування інформаційної культури / Н. Волкова // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 116-118. (Висвітлено проблему формування інформаційної культури серед учнів. З'ясовано логіку розвитку інформаційної культури. Акцентовано увагу на участі бібліотек у зазначеному процесі. Доведено, що професійно організоване інформаційне середовище буде впливати на формування та розвиток інформаційної культури людини)., Ж23569/2002/3 Левшин М. Педагогічна сутність поняття "інформаційна культура особистості" / М. Левшин // Вища освіта України. – 2002. – №3. – С. 67-74. Степанов В. Ю. Інформаційна культура особистості в освіті / В. Ю. Степанов // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. праць. - Х., 2012. - Вип. 37. - С. 276-284., Дарморіз О. Особливості розвитку інформаційної культури в добу глобалізації / О. Дарморіз // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Філос. науки. - Львів, 2012. - Вип. 15. - С. 190–196., Антонченко М. О. Інформаційна культура як складова загальнолюдської культури [Електронний ресурс] / М. О. Антонченко. – Режим доступу : URL : http://www.ii.npu.edu.ua/files/Zbirnik_KOSN/2/25.pdf. – Назва з екрана., Іванишина Н. М. Сутність та поняття інформаційної культури [Електронний ресурс] / Н. М. Іваньшина – Режим доступу : URL : http://oaji.net/articles/690-1396510618.pdf. – Назва з екрана., Луговськова І. А. Формування інформаційної культури як складова розвитку особистості [Електронний ресурс] / І. А. Луговськова. – Режим доступу : URL : http://oaji.net/articles/690-1396514419.pdf. – Назва з екрана., Електронні каталоги і бази даних НБУВ
|
| 12. |
Запитує: Гільманова Роза Разимівна (10.12.2014) Тема запиту: Педагогічні технологіі та підтримка обдарованих студентів у вищих учбових закладах Великобританії (Оксфордський, Кембріджський, Імперський , Дархемський та технічні університети) Закони, програми, акти Велибританіі щодо навчання обдарованих, талановитих студентів у університетах Великої Британії. |
Примітка: автореферати за останні 15 років, статті, книги Ключові слова: вища освіта -- Великобританія
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних "Україніка наукова" (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА764571 Зубченко О. С. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освіті (досвід Великобританії) : навч. посіб. / О. С. Зубченко ; Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Гуманіт. ін-т. - Київ : 2012. - 139 с., ВА743615 Закордонний досвід забезпечення роботи з обдарованими дітьми : монографія / [за ред. В. М. Титова] ; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - Київ : Інформаційні системи, 2010. - 314 с. , ВА738994 Гаврилюк М. В. Феномен лідерства в університетській освіті. На матеріалах Англії та Уельсу : навч. посіб. / М. В. Гаврилюк ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2011. - 130 с., ВА662878 Терентьєва Н. О. Вища (університетська) освіта: становлення і розвиток : Навч.-метод. посіб. / Н. О. Терентьєва. - Черкаси, 2005. - 192 c. (Висвітлено питання становлення системи вищої, зокрема, університетської освіти в світі. Описано сучасні системи вищої / університетської освіти окремих країн світу (Австрії, Великобританії, Іспанії, Італії, Франції, Японії, України, Угорщини), освітні реформації за умов сучасних інтеграційних процесів. Здійснено модернізацію освітніх процесів у закладах вищої освіти.), Ва656641 Сбруєва А. А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті рр. ХХ - початок ХХІ ст.) : Моногр. / А. А. Сбруєва; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми : ВАТ "Сум. обл. друк."; Вид-во "Козац. вал", 2004. - 500 c. (Висвітлено сучасні тенденції реформування середньої освіти п'яти розвинених англомовних країн - США, Великої Британії, Канади, Австралії та Нової Зеландії у контексті глобалізації, проявом якої стало поширення неоліберальної ідеології освітніх змін. Визначено провідні стратегії сучасних освітніх реформ, зокрема, централізаційно-децентралізаційну, стандарто- та професійно-орієнтовані.), ВА635318 Василюк А. Сучасні освітні системи : Посіб. з порівнял. педагогіки для самост. роботи студ. / А. Василюк, Р. Пахоцінський, Н. Яковець; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2002. - 139 c. (Розглянуто системи освіти 18-ти країн світу - екс-соціалістичних, розвинутих та країн третього світу: України, Польщі, Росії, США, Німеччини, Великобританії, Франції, Італії, Іспанії, Швеції, Японії, Китаю, Ізраїлю, Єгипту, Нігерії, Індії, Бразилії, Ірану.), ВА671248 Антонова О. Є. Обдарованість: досвід історичного та порівняльного аналізу : Моногр. / О. Є. Антонова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2005. - 458 c., ДС47049 Парінов А. В. Реформа вищої педагогічної освіти в Англії: передумови і тенденції розвитку (кінець 80-х-початок 90-х років ХХ століття) : дис...канд. пед. наук: 13.00.01 / Парінов Андрій Веніамінович ; АПН України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - Київ, 1995. - 170 л., РА368338 Саргсян А. Л. Реформування системи вищої освіти Великобританії в кінці XX - на початку XXI століття : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Саргсян Асмик Людвиговна ; Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c., РА381227 Погребняк Н. М. Науково-дослідна робота студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Погребняк Наталія Миколаївна ; РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". - Ялта, 2011. - 20 с., Ж69478 Журкина С. В. Генеза розвитку системи тьюторства у Великій Британії / С. В. Журкина // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37. - С. 148-152., Ж22868 Півторак О. "Оксфордські дебати" як ефективна складова формування риторської майстерності обдарованого учня в контексті особистісно зорієнтованого навчання (з досвіду персонал-технологізації та адаптації в сучасний освітній процес методики неформальної європейської освіти) / О. Півторак, В. Півторак // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 221-226. , Ж70861 Avshenyuk N. M. Higher education quality assurance: current practice in Great Britain = Забезпечення якості вищої освіти: сучасний англійський досвід / N. M. Avshenyuk // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2005. - № 2. - С. 164-168. (Розглянуто міжнародну проблему забезпечення якості вищої освіти в умовах сучасного суспільства, зокрема у Великій Британії. Незважаючи на очевидне поліпшення якості освіти у вищих навчальних закладах країни, виникають сумніви щодо тривалого збереження рівня досягнутих результатів. Обгрунтовано новий для англійської академічної практики підхід до розв'язання цієї проблеми, який дістав назву "процес удосконалення якості". Він розглядається науковцями і викладачами Великої Британії як процес поєднання заходів, спрямованих на удосконалення освіти і забезпечення її якості.) Вискребенцева М. В. Професійна підготовка молоді в країнах далекого зарубіжжя: Німеччина, Сша, Японія, Велика Британія / М. В. Вискребенцева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах . - 2013. - Вип. 30. - С. 109-116., Розенфельд Ю. Н. Особенности системы высшего образования в Великобритании / Ю. Н. Розенфельд, Г. В. Рощупкин // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 141-143., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 13. |
Запитує: Ірина (15.01.2015) Тема запиту: Книга з психології англійською мовою для перекладу (для складання кандидатського мінімуму) не менше 250 сторінок. Видання після 2000 року. Ключові слова: конфлікт, особистість, особистісна позиція. |
Примітка: Для складання кандидатського мінімуму з англійської мови. Ключові слова: conflict -- personality -- personal position
Доброго дня! В фонді НБУВ присутнє наступне видання. Видання є в НБУВ: ІВ207948 Bringing peace into the room: how the personal qualities of the mediator impact the process of conflict resolution / ed. D. Bowling, D. A. Hoffman. - San Francisco : Jossey-Bass, 2003. - VIII, 310 p.
|
| 14. |
Запитує: Іванна (14.12.2015) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, знайти інформацію для курсової роботи на тему: "Творча особистість майбутнього вчителя". Дякую за вашу роботу! |
Ключові слова: педагогічна творчість -- педагогічна творча діяльність -- творча особистість -- майбутні учителі
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА794360 Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя / О. В. Акімова, В. М. Галузяк, Т. Р. Браніцька [та ін.]. - Вінниця : Нілан, 2014. - 415 c., ВА785218 Оршанський Л. В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі творчої художньо-трудової діяльності / Л. В. Оршанський; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2014. - 186 c., Ж16225 Яремчук С. В. Роль "кейс"-методу в розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога / С. В. Яремчук, М. О. Семікін // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 154-159. , Ж69843 Марків В. М. Фахова підготовка майбутнього вчителя початкових класів до педагогічної творчої дяльності / В. М. Марків // Пед. науки : зб. наук. праць. - Полтава, 2014. - Вип. 65. - С. 349-353., Ж70151 Колесник Н. Є. Педагогічна майстерність майбутніх учителів початкових класів на уроках трудового навчання: історико-педагогічний аспект / Н. Є. Колесник // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 50. - С. 99-103. Ярощук Л. Творча особистість майбутнього вчителя: теоретичні аспекти становлення / Л. Ярощук // Гір. шк. Укр. Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 146-148. , Цмур І. До питання формування творчої особистості майбутнього вчителя музики / І. Цмур // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 158-162., Щербак І. В. Педагогічні умови виховання творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. В. Щербак // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - Київ, 2012. - Вип. 16. - С. 164-168. , Яківчук Г. В. Результативність виховання творчої особистості майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору / Г. В. Яківчук // Пед. дискурс : зб. наук. праць. - Хмельницький, 2009. - Вип. 6. - С. 197-203., Старєва А. М. Формування творчої особистості майбутнього педагога в системі аудиторної і позааудиторної виховної роботи вищих закладів освіти [Електронний ресурс] / А. М. Старєва. - Режим доступу : URL : http://lib.chdu.edu.ua/pdf/naukpraci/pedagogika/2000/7-1-23.pdf. - Назва з екрана., Радченко М. В. Формування творчої особистості майбутніх учителів початкових класів в умовах інформаційно-освітнього середовища [Електронний ресурс] / М. В. Радченко. - Режим доступу : URL : http://visnyk.chnpu.edu.ua/download/vs110/78.pdf. - Назва з екрана., Бойченко В. Проблема формування творчої особистості майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / В. Бойченко. - Режим доступу : URL : http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/29/visnuk_3.pdf. - Назва з екрана., Шиян Н. І. Розвиток творчих здібностей майбутнього вчителя хімії [Електронний ресурс] / Н. І. Шиян. - Режим доступу : URL : http://vspu.edu.ua/faculty/geogr/chemistry/art25_03/2_8.pdf. - Назва з екрана. , Ревчук Т. Підготовка майбутньою вчителя до педагогічної творчості [Електронний ресурс] / Т. Ревчук. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/12618/1/3.pdf. - Назва з екрана., Масалова О. А. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя до педагогічної творчої діяльності [Електронний ресурс] / О. А. Масалова. - Режим доступу : URL : http://tme.umo.edu.ua/docs/Dod/3_2010/masalova.pdf. - Назва з екрана., Стась М. Формування цілісної творчої особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / М. Стась. - Режим доступу : URL : http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/29/visnuk_23.pdf. - Назва з екрана., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 15. |
Запитує: Іванна (16.12.2015) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, знайти інформацію для написання курсової роботи на тему: "Творча особистість майбутнього вчителя". Дякую!!! |
Ключові слова: творча особистість
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні видання. Також на Ваше питання вже є готова відповідь в Архіві виконаних довідок. Тому здійсніть пошук за ключовими слова : "творча особистість" та перегляньте відповідь. Видання є в НБУВ: ВА577759 Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. праць / відп.ред. Н. В. Гузій [та ін.] ; Український держ. педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Київ, 1997. - 319 с. , ВА698381 Пріма Р. І. Професійна мобільність майбутнього вчителя початкових класів : навчально-метод. посібник / Р. М. Пріма ; Волинський національний ун-т ім. Лесі Українки. Педагогічний ін-т. - Луцьк : Вежа, 2008. - 128 с., ВА653195 Творча особистість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі : зб. наук. праць Всеукр. наук.-практ. конф., 27-29 квіт. 2004 р. / Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка, Пед. ф-т, Упр. освіти і науки Житомир. обл. держ. адмін., Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ; відп. ред. В. Г. Тарасов. - Житомир : Вид-во ЖДУ, 2004. - 251 с. , Ж72786/с.16 Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики / ред.: В. П. Андрущенко. - Київ, 2004. - 154 с. - (Наук. часопис Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. Сер. 16; Вип. 2(12)). (Розглянуто проблему, що пов'язана з вивченням ролі аутопсихологічної компетенції у формуванні професійної компетентності сучасного вчителя іноземних мов. Розкрито суть поняття організаційної моделі впровадження освітніх інновацій у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу. Проаналізовано особливості формування достатнього рівня інформаційної культури сучасної молодої освіченої людини. Здійснено моделювання особистості творчого педагога на підставі виявлення професійно значущих якісних показників і умінь креативного вчителя, спроможного до фахового використання сучасних освітніх технологій, розроблених з урахуванням положень гуманно-особистісної педагогіки.), Ж15641 Драгнєв Ю. Творча самореалізація особистості майбутнього вчителя фізичної культури у процесі професійного розвитку / Ю. Драгнєв // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 1. - С. 158-164., Ж21367 Єлагіна Н. І. Проблема творчості вчителя у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / Н. І. Єлагіна // Наша шк. - 2011. - № 3. - С. 10-13., Ж70936 Смолова С. О. Формування творчої особистості педагога / С. О. Смолова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32. - С. 478-485., Ж24982 Харкавців І. Педагогічна творчість : ретроспективний огляд / І. Харкавців // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 131-134. (Здійснено ретроспективний огляд визначень педагогічної творчості, сформульованих в працях мислителів минулого та видатних педагогів сучасності. Визначено суть, специфічні риси, та соціально значущі характеристики цього поняття. Підсумовано: у сучасній психоло-гопедагогічній літературі поняття “педагогічна творчість” трактується неоднозначно : розглядається з точки зору оптимізації навчально-виховного процесу як цілісний процес професійної реалізації та самореалізації педагога, як критерій якісного становлення особистості вчителя тощо.), Ж70936 Щербина Д. В. Зміст та сутність творчої комунікативної позиції майбутнього вчителя / Д. В. Щербина // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33. - С. 252-257. , Ж73286 Заверуха С. І. Формування творчих здібностей майбутніх учителів музики в позааудиторній діяльності / С. І. Заверуха // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 177-178., Ж16225 Ульяніч І. В. Поліпшення творчої діяльності вчителя за рахунок його рефлексивної компетентності / І. В. Ульяніч // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 274-278. (Розкрито зміст поняття творчої діяльності вчителя, рефлексії і рефлексивної компетентності. Розглянуто взаємозв'язок рефлексивної компетентності вчителя з його творчою діяльністю.), Ж70437 Мешко О. І. Творча самореалізація особистості вчителя і деякі аспекти розвитку його професійно-педагогічної позиції / О. І. Мешко // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 4. - С. 240-247. , Ж70936 Заредінова Е. Р. Формування творчої особистості майбутнього вчителя в контексті сучасного навчально-виховного процесу вищого навчального закладу / Е. Р. Заредінова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 360-364.
|
| 16. |
Запитує: Щербанюк Богдана (22.04.2016) Тема запиту: Роль сім"ї в становленні особистості дитини. |
Ключові слова: роль сім'ї -- становлення особистості дитини -- особистість дитини
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА718235 Кравченко Т. В. Соціалізація дітей шкільного віку у взаємодії сім'ї і школи / Т. В. Кравченко. - Київ : Фенікс, 2009. - 416 c., ВА667974 Кузьмінський А. І. Педагогіка родинного виховання : навч. посібник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - Київ : Знання, 2006. - 324 c. , ВС49899 Щербакова К. Й. У сім'ї росте дитина : родина і становлення особистості / К. Й. Щербакова, Г. І. Григоренко. - Київ : Неопалима купина, 2006. - 238 с. , ВС34374 Батьки і діти: соціальне самопочуття дітей в українських сім'ях / авт.-упоряд. Г. М. Святненко, Л. С. Волинець, Є. М. Луценко [та ін.] ; ред. Т. М. Тележенко ; Український ін-т соціальних досліджень, Інститут дитинства. - Київ : Логос, 2000. - 92 с. , ВА656197 Вечерок Т. В. Сімейні традиції у моральному вихованні старшокласників : метод. посіб. / Т. В. Вечерок ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон : ХДУ, 2004. - 84 с. Безлюдний О. Роль сім’ї у особистісному розвитку дитини [Електронний ресурс] / О. Безлюдний. - Режим доступу : URL : http://library.udpu.org.ua/library_files/poriv_ped_stydii/2011/2011_1_6.pdf. - Назва з екрана., Кутишенко Я. Ю. Вплив стилю сімейного виховання в повних сім’ях на відношення до себе [Електронний ресурс] / Я. Ю. Кутишенко. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/12533/1/%D0%9A%D1%83%D1%82%D0%B8%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf. - Назва з екрана., Суятинова К. Є. Формування особистості дитини дошкільного віку в сім'ях розлучених батьків [Електронний ресурс] / К. Є. Суятинова. - Режим доступу : URL : http://mdu.edu.ua/spaw2/uploads/files/31_4.pdf. - Назва з екрана., Михальська С. А. Родинне спілкування як чинник мовленнєвого розвитку дошкільника / С. А. Михальська // Міжнарод. наук. форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : зб. наук. праць. - Київ, 2011. - Вип. 5. - С. 35-44., Михальська С. А. Вплив сім’ї на формування особистості дитини / С. А. Михальська // Вісн. Чернігів. нац. пед. університету. Сер. Психол. науки. - 2014. - Вип. 121(2). - С. 22-28., Петрик В. Вплив виховання на формування особистості дитини / В. Петрик // Міжнарод. наук. форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : зб. наук. праць. - Київ, 2009. - Вип. 1. - С. 263-272., Іншакова І. Вплив сім’ї на всебічний розвиток особистості дитини / І. Іншакова // Психол.-пед. проблеми сіл. школи. - 2013. - № 44. - С. 210-214., Безлюдна В. Батьківське ставлення і його вплив на формування особистості дитини (погляди американських фахівців) / В. Безлюдна // Психол.-пед. проблеми сіл. школи. - 2008. - № 25. - С. 121-125., Овадюк О. Формування духовних цінностей особистості дитини в умовах сучасної сім’ї / О. Овадюк // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 201-203., Радчук Г. К. Діалогізація дитячо-батьківських стосунків як умова становлення повноцінної особистості дитини у сім’ї / Г. К. Радчук. // Вісн. Нац. акад. Держ. прикордон. служби України. - 2014. - Вип. 3., Руденко І. Вплив стилю сімейного спілкування на розвиток особистості дитини / І. Руденко // Вісн. Ін-ту розв. дитини. Сер. Філософія, педагогіка, психологія. - Київ, 2014. - Вип. 31. - С. 152-156., Циганенко Г. Стилі батьківського ставлення: що може стати бар’єром у розвитку особистості дитини молодшого шкільного віку? / Г. Циганенко, Г. Шкуратенюк // Вісн. Ін-ту розв. дитини. Сер. Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 33. - С. 153-161., Максимова Н. Позитивний клімат у сім’ї як запорука успішного формування особистості дитини / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 44-49., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 17. |
Запитує: Юлія (04.10.2016) Тема запиту: Форми і методи роботи з літературно обдарованими учнями основної та старшої школи. |
Ключові слова: обдаровані учні -- літературно обдаровані учні
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА684541 Коваленко В. М. На осонні слова : методика роботи з літературно обдарованими учнями: посіб. для вчителя / В. М. Коваленко. - Черкаси : Брама-Україна, 2004. - 120 с. , РА329607 Коваленко В. М. Формування образного мислення в обдарованих учнів основної та старшої школи засобами художньої літератури : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Коваленко Валентина Михайлівна ; Ін-т педагогіки АПН України. - Київ, 2004. - 20 с., РА419824 Петрович О. Б. Формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими учнями : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Петрович Ольга Борисівна ; Глухів. нац. пед. ун-т ім. Олександра Довженка. - Глухів, 2015. - 24 с., Ж69408 Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки. Вип. 18 / ред.: І. І Кукурудза. - Черкаси, 2000. - 168 с. (Проаналізовано особливості використання електронно-інформаційного середовища у навчальному процесі, педагогічні умови розвитку творчих здібностей літературно обдарованих учнів, методологічні та теоретичні основи навчального процесу післядипломної освіти.), Ж100396 Нерубайська Л. А. Із досвіду роботи з обдарованими дітьми: міжшкільний факультатив з української мови і літератури / Л. А. Нерубайська // Пед. вісн. - 2012. - № 3. - С. 80-82. (Висвітлено досвід створення міжшкільного факультативу з української мови і літератури Заслуженого вчителя України, вчителя української мови та літератури Тальнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Л. А. Нерубайської Визначено такі завдання факультативу: підготовка обдарованих учнів до олімпіад і конкурсів різних рівнів, підготовка до певного фаху, остаточного визначення дитини щодо свого подальшого навчання, підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання. Окреслено вимоги, які ставляться перед учнями в підготовці до олімпіад та конкурсів. Запропоновано орієнтовний план роботи міжшкільного мовно-літературного факультативу з обдарованими дітьми IX - XI класів. Подано зразки окремих завдань, а саме: бліц-опитування з української літератури та бліц-опитування з української мови; редагування словосполучень, речень текстів; літературний диктант. Зазначено, що вчитель повинен допомогти обдарованому учню й підтримати його, щоб розвиток його здібностей був усвідомлений ним самим і підкріплений власним вибором.), Ж16674 Хілінська Л. Життя та його сенс у рецепції сучасних старшокласників / Л. Хілінська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 59-66. , Ж21367 Андрощук І. М. Управління розвитком професійної компетентності вчителя-філолога в роботі з обдарованими учнями / І. М. Андрощук // Наша шк. - 2013. - № 1. - С. 15-19., Ж22469 Діденко Т. Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко // Рідна шк. - 2014. - № 10. - С. 25-31. Петрович О. Б. Сучасні організаційні форми позакласної роботи з літературно обдарованими учнями / О. Б. Петрович // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 1. - С. 32-35., Петрович О. Б. Використання інтерактивної мультимедійної дошки в позакласній роботі з літературно обдарованими учнями / О. Б. Петрович, С. Д. Петрович // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 4. - С. 25-28., Петрович О. Б. Інформаційно-комунікаційні технології в організації позакласної роботи з обдарованими учнями в системі літературної освіти / О. Б. Петрович // Наук. зап. Терноп. нац. педагог. ун-ту ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 39-45., Петрович О. Б. Сучасні підходи до організації позакласної роботи з літературно обдарованими учнями / О. Б. Петрович // Сучасні інформац. технології та інновац. методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 50-55., Наукова періодика України , Реферативна база даних
|
| 18. |
Запитує: Марина (01.06.2017) Тема запиту: Вітаю! Буду вдячна за підбір літератури з проблеми психологічної діагностики, ідентифікації обдарованої особистості. |
Ключові слова: обдарована особистість
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА762260 Психологічна діагностика обдарованості / Р. О. Семенова, Д. К. Корольов, М. О. Мельник, О. С. Нечаєва, І. І. Карабаєва, М. А. Сніжна; ред.: Р. О. Семенова; НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - Київ : Імекс, 2012. - 171 c. (Розглянуто результати теоретико-емпіричних досліджень присвячених методологічним основам психодіагностики обдарованості (ПО) на різних етапах онтогенезу. Розкрито зміст і структуру психодіагностичного обстеження залежно від віку та типу обдарованості. Досліджено теоретико-методологічні проблеми ПО в психологічній науці: методологічні принципи ПО, визначення її критеріїв і її адаптивна модель. Емпірично досліджено діагностичні можливості методів ідентифікації обдарованих: діагностичні мождивості методу оцінювання проявів обдарованості, стабільність її проявів як діагностичний показник тощо.), ВА715510 Волощук В. М. Методичні основи діагностики інтелектуальної обдарованості / В. М. Волощук, І. С. Волощук; Ін-т обдар. дитини АПН України. - Київ : Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, 2009. - 167 c. (Викладено концептуальні підходи до визначення сутності обдарованості та методичної реалізації методологічних засад діагностики інтелектуальної обдарованості (ІО). Висвітлено результати вивчення людського інтелекту, описано природу здібностей ІО, визначено місце творчої компоненти в структурі ІО особистості. Розглянуто методи визначення інтелектуальних здібностей, обгрунтовано типологічні характеристики ІО індивідів. Запропоновано концепцію обдарованості в контексті розумової, духовної та енергетичної сфер особистості, а також методичні підходи її діагностики.), ВА762260 Семенова Р. О. Психологічна діагностика обдарованості / Р. О. Семенова, Д. К. Корольов, М. О. Мельник, О. С. Нечаєва, І. І. Карабаєва, М. А. Сніжна; ред.: Р. О. Семенова; НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка . - Київ : Імекс, 2012. - 171 c., ДС82928 Зазимко О. В. Психологічні основи ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Зазимко Оксана Володимирівна ; АПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - Київ, 2003. - 240 арк. , РА387603 Тадеєв П. О. Теорія і практика організації навчання обдарованих школярів у США (20-ті роки XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / П. О. Тадеєв; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 40 c. (Обгрунтовано теоретико-методологічні засади та досліджено організацію практики навчання обдарованих школярів США у 1920-х рр. - на початку XXI ст. Проаналізовано особливості становлення освіти обдарованих учнів наприкінці XIX - на початку XX ст. Вивчено розвиток теорії та практики навчання обдарованих школярів у період між двома світовими війнами, виявлено якісні зміни в галузі освіти обдарованих школярів у "супутниковий період". Охарактеризовано досягнення в теорії та практиці навчання обдарованих школярів у 1970 - 1980-х рр. XX ст. Окреслено взаємозв'язок національних пріоритетів у галузі освіти обдарованих з теорією та практикою їх навчання на сучасному етапі (1990-ті рр. - початок XXI ст.) й обгрунтовано ефективність використання інноваційних технологій в організації навчання обдарованих американських учнів. Розкрито основні концепції обдарованості, якими оперували педагоги та психологи США, починаючи з 1920-х рр. до сьогодні, обгрунтовано та підтверджено спрямувальну роль законодавчих освітніх ініціатив урядів США у розвитку сфери освіти обдарованих школярів, визначено ефективні технології ідентифікації обдарованих учнів, якими послуговувалися американські педагоги та психологи упродовж означеного періоду, та простежено їх еволюцію з 1920-х рр. до початку XXI ст. Узагальнено теоретичні погляди та практичний досвід організації навчання обдарованих школярів у працях відомих учених-педагогів і вчителів-практиків США. Простежено вплив результатів наукових досліджень та суспільно-демократичних рухів у США на державну політику організації навчання обдарованих учнів, встановлено закономірності модернізаційних змін у стратегіях їх навчання упродовж вказаного періоду й обгрунтовано умови творчого використання американського досвіду навчання обдарованих особистостей у системі загальної освіти України.), Ж73683 Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: Л. І. Миронова; Ін-т обдар. дитини АПН України. - Київ, 2009. - 276 с. (Проаналізовано розвиток антиципації як прояв творчого потенціалу старшокласників. Описано доекспериментальні методи визначення та діагностування обдарованості, теоретичну модель дослідження духовно-катарсичної активності обдарованої особистості у системному підході. Розглянуто питання психодіагностики академічних настановлень як складової системи ідентифікації обдарованості в учнів і студентів, комп'ютерної діагностики інтелектуальної обдарованості. Висвітлено психолого-педагогічні умови відбору обдарованих дітей-інвалідів у школах-інтернатах. Розкрито аспекти організації самостійної життєдіяльності обдарованих дітей, інтегрованого підходу до змісту і методів навчання у контексті розвитку особистості учня.), Ж71961 Василькевич Я. Ідентифікація обдарованості школярів як проблема сучасної освіти / Я. Василькевич // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2010. - Вип. 19. - С. 288-293. (Здійснено аналіз можливостей використання та результатів апробації адаптованих варіантів опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості (здібностей до навчання, мотиваційно-особистісних, творчих і лідерських характеристик) за допомогою експертної рейтингової оцінки.) Будз І. Практичний досвід Великої Британії в ідентифікації обдарованих і талановитих школярів / І. Будз // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 5(1). - С. 195-200. , Гоцуляк Ю. Механізм ідентифікації обдарованих дітей у системі середньої освіти: організаційний та правовий аспект / Ю. Гоцуляк // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2014. - Вип. 2. - С. 6-11., Коваленко О. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 24-28. , Бойченко М. Особливості ідентифікації обдарованих школярів у загальноосвітніх навчальних закладах: американський досвід / М. Бойченко // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 14–19., Мельник М. Портфоліо як альтернативний метод ідентифікації обдарованості / М. Мельник // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 2. - С. 81-85., Буров О. Ю. Діагностика інтелектуальних якостей обдарованих підлітків: результати та прогноз / О. Ю. Буров, н. Д. Вінник, І. О. Плаксенкова, М. А. Перцев, Ю. М. Черняк // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 1. - С. 48-52., Коломійченко С. Ю. Проблема виявлення і діагностики обдарованості / С. Ю. Коломійченко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 80-86. , Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 19. |
Запитує: Аріна (23.04.2018) Тема запиту: Доброго дня! Так як я сама не впоралася із цим завданням, хочу попросити у Вас допомоги. Мені потрібно два реферати в електронній формі на одну із запропонованих нижче тем. 1.1. Сутність, види та типи лідерства. 1.2. Особистість лідера, її соціально-психологічні компоненти. 1.3. Чинники, які впливають на успішність лідерства. 1.4. Методи оцінки професійних компетенцій управлінців – лідерів. 1.5. Способи взаємодії між лідером і керівником. |
Ключові слова: лідер -- особистість лідера -- успішність лідерства
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: м. Київ, Голосіївський пр., 3. Видання є в НБУВ: СО34481 Історія становлення лідера, 1917-2016 / [В. М. Панасюк та ін. ; за заг. ред. В. М. Панасюк] ; Терноп. нац. екон. ун-т, Ф-т обліку і аудиту. - Тернопіль ; Нововолинськ : Формат, 2016. - 211 с., ВА787489 Підлуцький О. Г. Лідери / О. Г. Підлуцький ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - Київ : НЕУУ "КПІ", 2014. - 154 с., ВС62963 Нестуля О. О. Основи лідерства. Наукові концепції (від найдавніших часів до середини XX ст.) : навч. посіб. / О. О. Нестуля, С. І. Нестуля. - Полтава : ПУЕТ, 2016. - 277 с., ВА816894 Ланкастер Дж. Лідерство в стилі Lean. Шлях до постійного вдосконалення вашого бізнесу : [пер. з англ.] / Джим Ланкастер. - Київ : Фенікс, 2017. - 238 с., ВА813901 Лідерство : навч. посіб. для студентів ВНЗ / К. В. Комарова, С. П. Коляда ; Ун-т мит. справи і фінансів. - Дніпро : [б. в.], 2017. - 430 с, ВА758890 Пірен М. І. Лідерство: сутність та реалізація в українському суспільстві : навч. посіб. для студ. ВНЗ / М. І. Пірен; Відкр. міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - Київ : Ун-т "Україна", 2012. - 231 c., РА378827 Копитова Л. С. Політичне лідерство як феномен сучасної політичної культури : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.03 / Л. С. Копитова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Київ, 2011. - 20 c. Нестуля О. О. Харизма й харизматичне лідерство: аналіз основних концепцій / О. О. Нестуля, С. І. Нестуля // Соц.-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. праць. – Київ, 2014. - № 1. - С. 125-131., Слюсаренко О. Поняття "лідер" і "лідерство" в сучасній науковій літературі / О. Слюсаренко // Наук. вісн. Ужгородськ. нац. ун-ту. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2016. - Вип. 2. - С. 244-246., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| 20. |
Запитує: Хомишен Яна Михайлівна (07.11.2018) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, з пошуком літератури до курсової роботи з теми : Робота з обдарованими дітьми на уроках української мови й літератури. |
Ключові слова: обдаровані діти -- робота з обдарованими дітьми
Добрий день! Конкретної відповіді на Ваші питання не знайдено. Пропонуємо короткий список літератури більш загального характеру. Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика України" та Реферативною базою даних "Україніка наукова". Видання є в НБУВ: В342606 III Конференція Соросівських Учителів, 13-14 груд. 1997 р. : Зб. доп. Ч. 2 / Міжнар. фонд "Відродження", Конференція Соросівських Учителів (3; 1997; Київ). - Київ, 1998. - 359 c., ВА614360 Смульсон М. Л. Психологія розвитку інтелекту / М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ: [б.в.], 2001. - 274 с., ВА742596 Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді : [за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф.] / ред.: Л. В. Корінна. - Житомир : ЖДУ, 2011. - 428 c., ВА793891 Моделювання інноваційних систем навчання й виховання обдарованих дітей: теорія і практика : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 24 берез. 2015 р., Харків / НАПН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Ін-т педагогіки, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Оперативна поліграфія, 2015. - 254 c., СО27978 Обдарована молодь України : оцінка сучасного стану та поширення перспективного досвіду роботи з обдарованою молоддю в регіонах України / С. О. Терепищий [та ін.] ; ред. С. О. Терепищий ; Всеукраїнська молодіжна громадська організація "Союз обдарованої молоді". - К. : ВМГО "Союз обдарованої молоді", 2008. - 155 с., Ж22620 Лисий І. Організація роботи з обдарованими дітьми у технічному ліцеї / І. Лисий, І. Ситник // Директор шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 157 164., Ж22469 Шепотько В. П. Організація і навчання обдарованих і талановитих школярів (навчально-методичний посібник) / В. П. Шепотько, І. С. Волощук // Рідна школа. - 2006. - № 2. - С. 27-50. Сокол Н. П. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми / Н. П. Сокол // Пед. пошук. - 2014. - № 3. - С. 26–28., Вєтрова О. Д. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми / О. Д. Вєтрова // Наук. зап.[Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-пед.науки: зб. наук. праць. – Ніжин, 2012. - № 3. - С. 73-75., Григорова Л. С. Форми і методи роботи соціального педагога з обдарованими дітьми в Україні у 1900-1917 роках / Л. С. Григорова // Теорія та методика навчання та виховання: зб. наук. пр. / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2011. - Вип. 28. - С. 46-51., Падалка Л. Обдарованість дитини: знайти і підтримати / Л. Падалка // Рідна школа. - 2010. - № 6. - С. 74., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| | |
|
|