Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ПОЗИЦІОНУВАННЯ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Теоретикометодологічні засади позиціонування фінансових послуг |
Ключові слова: позиціонування -- фінансові послуги
Перегляньте наступні матеріали: Видання є в НБУВ: Ж69299 Стратегії позиціонування банків на ринку фінансових послуг / В.В. Корнєєв // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. — 2007. — Вип.1. — С. 292-298., ВА721779 Зозульов Олександр Вікторович, Писаренко Наталія Леонідівна. Ринкове позиціонування. З чого починається створення успішних брендів. — К. : Знання-Прес, 2004. — 199c., ВС40423 Хулей Грэм, Сондерс Джон, Пирси Найджел. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование: Пер. с англ. — Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. — XIV, 774с., ВА642961 Райс Эл, Траут Джек. Позиционирование: битва за узнаваемость / С. Жильцов (пер.с англ.). — Юбилейное изд. — СПб. : Питер, 2003. — 249с. Позиціонування небанківських фінансових установ на ринку фінансових послуг як фактор підвищення їх конкурентоспроможності, ДОСЛІДЖЕННЯ ДОСВІДУ ПОЗИЦІОНУВАННЯBANK OF AMERICA НА СВІТОВОМУ РИНКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ, Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії, Позиціонування товару на ринку
|
| 2. |
Запитує: Людмила Скрегунець (27.01.2017) Тема запиту: Добрий день! Шановні бібліотекарі! Допоможіть мені, будь ласка, знайти матеріал для моєї дипломної роботи на тему : "Реклама як засіб позиціонування бібліотеки". Дякую! |
Ключові слова: Реклама -- бібліотека
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА643433 Реклама бібліотеки, комфорт і стиль : матеріали конф. учасників навчання Центру з проблеми "Комфортність обслуговування як показник рівня роботи бібліотек" / Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Українська бібліотечна асоціація. Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти ; упоряд. Я. О. Хіміч, І. О. Шевченко ; наук. ред. В. К. Скнарь. - Київ : [б.в.], 2001. - 34 с., ВА601199 Башун О.В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. / О. В. Башун; Донец. від-ня Наук. Т-ва ім. Шевченка. - Донецьк, 2000. - 60 c. (Подано матеріали, в яких висвітлено проблеми цінового маркетингу та фандрейзингу в бібліотеках, зокрема, економіки й управління бібліотекою, платних і безплатних послуг бібліотек, стратегічного планування, реклами.), ВА764272 Електронні книжки та електронні читанки (рідери) в бібліотеці: з чого почати / уклад.: В. С. Пашкова, Т. О. Ярошенко; Укр. бібл. асоц., Нац. парламент. б-ка України, Наук. б-ка Нац. ун-ту "Києво-Могилян. акад.". - Київ : Самміт-Книга, 2013. - 63, [1] c. (Запропоновано орієнтовні правила користування електронними читанками в бібліотеці, методи реклами нової бібліотечної прослуги.), ДС57991 Кашкарьова О.В. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки : дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 1997. - 205 л., РА298764 Кашкарьова О.В. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки : автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 1997. - 17 с. Самохіна Ж. Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності / Ж. Самохіна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 42. - С. 103-114., Міщенко І. Г. Бібліотечна реклама – засіб позиціонування сучасної бібліотеки / І. Г. Міщенко // Наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2015. - Вип. 4. - С. 288-290., Булахова Г. Реклама бібліотечних закладів / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2010. - Вип. 26. - С. 291-296. , Булахова Г. Бібліотечна реклама як засіб комунікації / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30. - С. 150-160. , Булахова Г. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 131-137. , Булахова Г. Виставкова діяльність у рекламній стратегії бібліотек / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 556-566. , Булахова Г. Бібліотеки в соціальних мережах та блогосфері як засіб рекламування / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2013. - Вип. 36. - С. 192-199. , Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2014. - Вип. 39. - С. 256-266., Самсонов М. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах / М. Самсонов // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 532-542. , Грет М. Реклама бібліотек у блогах / М. Грет // Бібліот. вісник. - 2015. - № 1. - С. 52-57. , Грабар Н. Г. Конкурсні програми як засіб рекламної діяльності бібліотек / Н. Г. Грабар // Вісн. Харків. держ. академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 161-166., Коханова І. Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами / І. Коханова // Вісн. Книжк. палати. - 2013. - № 6. - С. 21-23., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
|
|
|