Примітка: написання Курсової/Ессе
Ключові слова: конкурентна боротьба підприємства --
товари повсякденного вжитку --
FMCG
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела:
Видання є в НБУВ: ВА592212 Старостіна А. О. Основи маркетингу: Теорія та господарські ситуації: Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів / А.О. Старостіна, О.В. Зозульов ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т", Міжнар. ун-т фінансів. — К., 1998. — 132 с. ,
ВА595652 Стонер Д. А. Ф. Вступ у бізнес: Пер. з англ. / Д.А.Ф. Стонер, Е.Г. Долан. — К.: Вид-во Європ. ун-ту фінансів, інформ систем, менеджменту і бізнесу, 2000. — 750 с. ,
ВА632614 Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посіб. / Л.Ф. Єжова ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 560 с.,
ВА747317 Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства: навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — К., 2012. — 612 с.,
ВА704405 Крикавський Є. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора ; НТУ "Львів. політехніка. — 2-ге вид. — Л., 2008. — 276 c. ,
ВА753588 Маркіна І. А. Управління конкурентоспроможністю підприємств на ринку харчових продуктів: монографія / І. А. Маркіна, С. В. Остряніна ; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". — Полтава: ПУЕТ, 2012. — 225 с.,
Ж29409/А Сержук А.В. Трейд-маркетинг у системі збуту підприємства / А.В. Сержук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Логістика. — 2008. — N 633. — С. 898-904.,
Ж16928 Григоренко В. К. Конкурентоспроможність української економіки на ринках товарів і послуг країн СНД / В.К. Григоренко // НТІ . — 2007. — N 1. — С. 31-35. ,
Ж23291 Трубей О. М. Залучення посередників до закупівельно-збутової діяльності на ринку споживчих товарів / О.М. Трубей // Актуал. пробл. економіки . — 2009. — N 1. — С. 143-151. ,
Ж29409/А Якимишин Л. Я. Електронні ланцюги поставок товарів повсякденного попиту / Л.Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Логістика. — 2011. — N 706. — С. 193-196. ,
Ж16622/екон Рильська Н. В. Оцінка ринкової частки роздрібного торговельного підприємства за коефіцієнтом його конкурентоспроможності / Н.В. Рильська // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Екон. науки . — 2007. — 10, N 2. — С. 29-32. ,
Ж29409/А Якимишин Л. Я. Оцінювання впливу управління ризиком у логістичних процесах на додану вартість товарів повсякденного попиту / Л.Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Логістика. — 2010. — N 690. — С. 171-176.,
Ж23291 Мізюк Б. М. Оцінювання ринкової частки торговельного підприємства за коефіцієнтом його конкурентоспроможності / Б.М. Мізюк, І.І. Тучковська // Актуал. пробл. економіки . — 2011. — N 7. — С. 125-130.
Єрьоменко В. В. Маркетинговий підхід в управлінні підприємством / В. В. Єрьоменко // Вісник економічної науки України. - 2008. - № 2. - С. 48-52.,
Семенчук А. О. Умови розвитку ринку продукції легкої промисловості / А. О. Семенчук // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - № 10. - С. 29-35.,
Ларионов А. С. Исследование глобальных, корпоративных и конкурентных стратегий FMCG компаний [Электронный ресурс] / А. С. Ларионов. - Режим доступа : URL : http://www.magistr-mba.com/aboutusmenu/seniorspublicsmenu/50 . - Название с экрана.,
Пилипчук В. П. ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ ТА РОЗВИТОК РИНКУ FMCG / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков, А. С. Ямчинська // Економічний вісник Національного технічного університету України КПІ. - 2009. - С. 293-300.,
Анализ рынка розничной торговли: продуктовые сети : демонстрационная версия,
Иванова Ю. Н. Проблемы конкурентоспособности в современной экономике [Электронный ресурс] / Ю. Н. Иванова, И. В. Перегудов. - Режим доступа : URL : http://www.m-economy.ru/art.php?nArtId=2981 . - Название с экрана.,
Дорощук Н. "Продажная" логика [Электронный ресурс] / Н. Дорощук. - Режим доступа : URL : http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/sales/sales_logic.htm?printversion . - Название с экрана.