![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>A=HENNEKE$<.>+<.>A=KATRIN$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Запитує: Оксана (22.04.2011) Тема запиту: Чи не могли б Ви мені допомогти знайти інформацію по темі "Етапи навчання діалогічного мовлення в школі".(бажано не книжні джерела)Щиро дякую!Зі святом! |
Ключові слова: діалогічне мовлення
Шановна Оксано! Сподіваємось, підібрані нами матеріали Вам допоможуть. Дякуємо за привітання! Звертайтеся до нас надалі. Успіхів! Видання є в НБУВ: РА323683 Ляшкевич, Антоніна Іванівна. Наступність і перспективність формування діалогічного мовлення учнів початкових і 5 класів загальноосвітньої школи [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ляшкевич Антоніна Іванівна ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон, 2003. - 18 с., ВА641805 Палихата, Елеонора Ярославівна. Методика навчання українського усного діалогічного мовлення учнів основної школи [Текст] / Е. Я. Палихата. - Т. : ТДПУ ім. Володимира Гнатюка, 2002. - 272 с.
РОЗВИТОК НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ІНШОМОВНІЙ АУДИТОРІЇ, СИТУАТИВНІСТЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В ЛІНГВОДИДАКТИЧНОМУ АСПЕКТІ, Врахування індивідуальних особливостей учнів у навчанні діалогічного мовлення в умовах сільської школи, РОЗВИТОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПЕРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ЗАСОБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ, НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ, Внутрішня контрастивність діалогічного мовлення: до вибору параметрів аналізу , ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УСНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО ТА МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ, Діалогічне мовлення, Особливості діалогічного мовлення та його функції
|
| 2. |
Запитує: Катерина (05.11.2012) Тема запиту: Мене цікавить література з теми "Інформаційна компетентність учнів". Заздалегідь вдячна за допомогу. |
Ключові слова: Інформаційна компетентність -- середня освіта -- педагогіка
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВС52410 Комп'ютерно орієнтовані засоби навчання з фізики в школі [Текст] : посібник / [Ю. О. Жук та ін. ; за заг. ред. Ю. О. Жука] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Педагогічна думка, 2011. - 151 с., РА378338 Ткачов, Артем Сергійович. Формування інформаційної компетентності старшокласників у процесі навчання [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Ткачов Артем Сергійович ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 с., Ж14642 Верлань А.Ф. Дидактичні принципи в умовах традиційного і комп'ютерного навчання / А.Ф. Верлань, Н.Т. Тверезовська // Педагогіка і психологія . — 1998. — N 3. — С. 126-132., Ж22868 Богачик М. Інформаційна компетентність старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів на уроках іноземної мови як чинник активізації пізнавальної діяльності учнів у сучасному педагогічному просторі / М. Богачик // Нова пед. думка . — 2010. — N 3. — С. 22-24.
БОГАЧИК М. Формування інформаційної компетентності старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів / М. Богачик // Нова пед. думка . — 2009. — N 4. — С. 52-54. , Науменко О. М. КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ [ Електронний ресурс ] / О. М. Науменко // Інформаційні технології і засоби навчання. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em17/content/10nomcia.htm. - Назва з екрану., В. С. Єфіменко ОСНОВНА ШКОЛА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕТАП ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦЯ / Єфіменко В. С. // Інформаційні технології в освіті. - 2010. - Вип. 6. - С. 147 - 153. , Казанцева О.П. МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-8 КЛАСІВ / О.П. Казанцева // Педагогічний альманах: збірник наукових праць. - Херсон, 2011. - Вип. 11 . - С. 141 - 145., Барановська О. Інформаційні компетентності – обов’язковий актив учня сучасної школи // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2003. – №2. – С. 67-71., Ліскович О.В. КОМП’ЮТЕР ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ / О.В. Ліскович // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Сер. Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 89. , Чайковська І. А. ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ / І. А. Чайковська // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 13. - С. 134 - 138., Повидиш Т.П. Формування інформаційної компетентності учнів на уроках хімії в умовах профілізації навчання / Т.П.Повидиш // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2009. - № 1. - С. 188 - 193., Грицька Т. С. УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ / Т. С. Грицька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Сер. Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 47 - 54., Колос Ю. З. ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ / Ю. З. Колос // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 201, Ч.2. - С. 35 - 38.
|
| 3. |
Запитує: Катя (26.02.2013) Тема запиту: Індивідуальні характеристики пам'яті і їх зв'язок з успішністю навчальної діяльності |
Примітка: статті, автореферати, десертації, реферати, книжки Ключові слова: пам'ять -- навчальна успішність
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступну літературу. Також рекомендуємо самостійно здійснити комплексний пошук у електронному каталозі НБУВ , ознайомитися з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою:м.Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3. На все добре! Видання є в НБУВ: ВА625018 Гоцуляк В. П. Основи психології та педагогіки: Конспект лекцій / В.П. Гоцуляк, Н.І. Демченко, М.П. Тішин ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 164 с. — Бібліогр.: 20 назв. — укp., ВА718448 Вітенко, Іван Семенович. Основи психології. Основи педагогіки [Текст] : навч.-метод. посіб. для студ. вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації / І. С. Вітенко [и др.] ; Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти. - Вид. 2-ге. - Чернівці : Книги-XXI, 2009. - 200 c., Ж69408 Степанська А. В. Роль нейродинамічних та психічних функцій в успішності навчальної діяльності / А.В. Степанська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Біол. науки . — 2011. — Вип. 204. — С. 142-146., Ж22620 Александров В. Базові механізми людської пам'яті як сутнісний фундамент в управлінні неперервною освітою / В. Александров // Дир. шк., ліцею, гімназії . — 2007. — N 4. — С. 99-111. , Ж14024 Мазурок Т. Д. Интеллектуальное управление процессом усвоения межпредметных знаний / Т.Д. Мазурок // Управляющие системы и машины . — 2010. — N 2. — С. 22-29, 46. , Ж22868 Чирва О. Правильне мовленнєве виховання - запорука успішного навчання дитини в школі / О. Чирва // Нова пед. думка . — 2008. — N 3. — С. 67-68. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.
Шварц Л. О., Велемець В. О. Характеристика короткочасної пам’яті школярів із різним рівнем тривожності / Л. О. Шварц, О. В. Велемець // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2008. - № 15. - С. 72 - 77., Гуменюк Г. В. Аналіз властивостей пам’яті та їх специфіки: системний підхід / Г. В.Гуменюк // Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології ". - 2011. - № 14. - С. 176 - 185., Мацейко І. І. Стан психофізіологічних функцій та успішність навчання учнів середнього шкільного віку і їх зв'язок з властивостями основних нервових процесів: Автореф. дис. канд. біол. наук / І.І. Мацейко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 18 с. — укp., ВАСИЛЬЄВА О. А. ДЕТЕРМІНАНТИ ШКІЛЬНОЇ НЕУСПІШНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ [ Електронний ресур с ] / О.А. ВАСИЛЬЄВА . - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pfto/2012_22/files/P2212_61.pdf. - Назва з екрану., Степанська А. В. РОЛЬ НЕЙРОДИНАМІЧНИХ ТА ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ В УСПІШНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ / А. В. Степанська // Вісник Черкаського університету. - 2011. Вип. 204. - С. 142 - 146., Електронні інформаційні ресурси НБУВ
|
| 4. |
Запитує: Катерина (06.01.2014) Тема запиту: Статистичні дані про кількість інвалідів в Україні, їх віковий розподіл, кількість інвалідів, які навчаються у вищих навчальних закладах. |
Ключові слова: кількість інвалідів в Україні -- віковий розподіл -- кількість інвалідів, які навчаються у вищих навчальних закладах -- статистичні дані
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук у каталозі книжкових видань та компакт-дисків (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА626724 Основні показники інвалідності з дитинства в Україні за 2000-2001 роки [Текст] : аналітико-статистичний довідник / авт.-упоряд. А. В. Іпатов ; Український держ. НДІ медико-соціальних проблем інвалідності. - Д. : Пороги, 2002. - 52 с., Табачник Д.В./ВА52 Про становище інвалідів в Україні та основи державної політики щодо вирішення проблем громадян з особистими потребами [Текст] : державна доповідь. - Офіц. вид. - К. : [б.в.], 2002. - 160 с., ВА695133 Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій України за 2007 рік [Текст] : аналітико-інформ. довідник / В. В. Марунич [та ін.] ; ред. В. М. Князевич ; Міністерство охорони здоров'я України. Відділ медико-соціальної експертизи та проблем інвалідності, Український держ. НДІ медико-соціальних проблем інвалідності. - Д. : Пороги, 2008. - 102 с., ВА681568 Матяш О. М. Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій Київської області за 2004 рік [Текст] : аналітико-інформаційний довідник / О. М. Матяш [и др.] ; ред. О. М. Матяш ; Управління охорони здоров'я Київської обласної держ. адміністрації. Бюро медико-соціальної експертизи. - К. : [б.в.], 2005. - 123 с., ВА682280 Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій України за 2006 рік [Текст] : аналітико-інформаційний довідник / В. В. Марунич [та ін.] ; Український держ. НДІ медико-соціальних проблем інвалідності. - Д. : Пороги, 2007. - 98 с., ВА672835 Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій України за 2005 рік [Текст] : аналітико-інформаційний довідник / В. В. Марунич [та ін.] ; ред. Ю. В. Поляченко ; Міністерство охорони здоров'я України. Відділ медико-соціальної експертизи, Український держ. НДІ медико-соціальних проблем інвалідності. - Д. : Пороги, 2006. - 104 с., ВА711096 Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій України за 2008 рік [Текст] : аналітико-інформаційний довідник / В. В. Марунич [та ін.] ; ред. В. М. Князевич ; Український держ. НДІ медико-соціальних проблем інвалідності. - Д. : Пороги, 2009. - 118 с., ВА737415 Освіта осіб з інвалідністю в Україні [Текст] : темат. нац. доп. / Ін-т інновац. технологій і змісту освіти ; [редкол.: О. А. Удод (голова) та ін.]. - Чернівці : Букрек, 2010. - 434 с., ВА740275 Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій України за 2010 рік [Текст] : аналіт.-інформ. довід. / [В. В. Марунич та ін. ; за ред. І. М. Ємця] ; МОЗ України, Від. мед.-соц. експертизи та пробл. інвалідності, Укр. держ. НДІ мед.-соц. пробл. інвалідності. - Д. : Пороги, 2011. - 135 с., ВА750983 Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій України за 2011 рік [Текст] : аналіт.-інформ. довід. / [В. В. Марунич та ін.] ; М-во охорони здоров'я України, Від. мед.-соц. експертизи та пробл. інвалідності, ДУ "Укр. держ. НДІ мед.-соц. пробл. інвалідності МОЗ України". - Д. : Пороги, 2012. - 150 с., ВА721942 Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій України за 2002 рік [Текст] : аналітико-інформ. довідник / [В. В. Марунич та ін.] ; М-во охорони здоров'я України, Упр. медико-соц. експертизи, Укр. держ. НДІ медико-соц. проблем інвалідності. - Д. : Пороги, 2003. - 96 с., ВА722735 Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій України за 1998 рік [Текст] : аналітико-інформ. довідник / [В. В. Марунич та ін. ; під ред. В. В. Марунича, В. П. Топки] ; М-во охорони здоров'я України, Голов. упр. медико-соц. експертизи, Укр. держ. НДІ медико-соц. проблем інвалідності. - Д. : Поліграфіст, 1999. - 89 с., ВА719170 Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій України за 2003 рік [Текст] : аналітико-інформ. довідник / [В. В. Марунич та ін. ; під ред. В. В.Марунича] ; М-во охорони здоров'я України, Упр. медико-соц. експертизи, Укр. держ. НДІ медико-соц. проблем інвалідності. - Д. : Пороги, 2004. - 95 с., ВА719037 Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій України за 2000 рік [Текст] : аналітико-інформ. довідник / [В. В.Марунич та ін. ; під ред. В. Ф. Москаленка, Ю. В. Поляченка] ; М-во охорони здоров'я України, Упр. медико-соц. експертизи, Укр. держ. НДІ медико-соц. проблем інвалідності. - Д. : Пороги, 2001. - 112 с., ВА765752 Основні показники інвалідності та діяльності медико-соціальних експертних комісій України за 2012 рік [Текст] : аналіт.-інформ. довід. / [С. І. Черняк та ін.] ; за ред. дир. Департаменту реформ та розв. мед. допомоги МОЗ України М. К. Хобзея ; М-во охорони здоров'я України, Від. мед.-соц. експертизи, ДУ "Укр. держ. НДІ мед.-соц. пробл. інвалідності МОЗ України". - Д. : Пороги, 2013. - 150 с., Табачник Д.В./ВА2240 Шевцов А. Г. Сучасні проблеми освіти і професійної реабілітації людей з вадами здоров'я [Текст] : [монографія] / А. Г. Шевцов ; Нац. пед. ун-т ім. М. Драгоманова, Ін-т вищ. освіти Акад. пед. наук України, Всеукр. громад. соц.-політ. об-ня "Нац. Асамблея інвалідів України". - К. : Соцінформ, 2004. - 199 с.Сучасні проблеми освіти і професійної реабілітації людей з вадами здоров'я [Текст] : [монографія] / А. Г. Шевцов ; Нац. пед. ун-т ім. М. Драгоманова, Ін-т вищ. освіти Акад. пед. наук України, Всеукр. громад. соц.-політ. об-ня "Нац. Асамблея інвалідів України". - К. : Соцінформ, 2004. - 199 с.
Книжкові видання та компакт-диски - простий пошук
|
| 5. |
Запитує: Катерина (14.01.2014) Тема запиту: Доброго дня! Ви дуже допомогли мені раніше, тому звертаюся знову, оскільки зіткнулася з труднощами у пошуку. Мене цікавить інклюзивне навчання, і зокрема філософський аспект інклюзивної освіти. Буду вдячна за допомогу. |
Ключові слова: інклюзивне навчання -- інклюзивна освіта
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит пропонуємо переглянути наступний список джерел: Видання є в НБУВ: ВА693692 Як організувати інноваційні соціальні послуги для дітей з особливими потребами [Текст] : моделі та документи: рання інтеграція та інклюзивне навчання / О. О. Савченко [та ін.] ; упоряд. Л. Л. Сідєльнік ; Український фонд соціальних інвестицій. - К. : ЛДЛ, 2007. - 256 c., ВС52417 Шнайдер В. І. Інклюзивна освіта: теоретико-методологічні, організаційні засади впровадження: навч.-метод. посіб. / В. І. Шнайдер; Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Хмельницький : ОІППО, 2010. - 176 с. (Розглянуто методологічні засади інклюзивної освіти. Розкрито особливості організації й управління інклюзивною школою. Досліджено питання взаємодії школи та психолого-медико-педагогічної консультації. Висвітлено педагогічні стратегії та підходи, які можна використовувати в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Подано характеристику різних розладів і визначено їх вплив на навчання та розвиток таких дітей. Обгрунтовано необхідність створення співпрацюючої команди педагогів, батьків і фахівців для роботи з ними)., Ж22868 Мороз О. До проблеми інклюзивного навчання учнів з особливими потребами / О. Мороз // Нова пед. думка . - 2007. - № 2. - С. 61-63. (Висвітлено процес навчання учнів з особливими навчальними потребами у загальноосвітньому навчальному закладі в контексті проблеми модернізації освіти в Україні. Розглянуто й охарактеризовано проблеми, пов'язані з організацією навчання, виховання та реабілітації дітей з вадами фізичного розвитку. Досліджено перспективи розвитку національної освітньої системи)., Ж69802 Кабанець М. М. Інклюзивна освіта та підходи до її забезпечення в університетах Великої Британії / М. М. Кабанець // Наукові праці ДНТУ. Серія Педагогіка, психологія і соціологія . - С. 19-25. (Висвітлено ідеологічне та законодавче підгрунтя розвитку інклюзивної освіти, проаналізовано основні законодавчі акти Європейського Союзу та Великої Британії щодо рівного доступу всіх громадян до освіти та підтримки осіб з обмеженими можливостями та особливими освітніми потребами. Узагальнено деякі аспекти практичного впровадження інклюзивної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії)., Ж15708 Колупаєва А. А. Засадничі понятійно-термінологічні визначення інклюзивної освіти / А. А. Колупаєва // Дефектологія . - 2009. - № 2. - С. 3-8. (Досліджено теоретичні підходи у науковій літературі до визначення понять - "мейнстримінг", "інтеграція", "інклюзивне навчання" щодо надання освіти дітям з обмеженими можливостями здоров'я. Акцентовано увагу на вживанні словосполучень "діти з особливостями психофізичного розвитку", "діти з порушеннями", "діти з обмеженими можливостями здоров'я", "інваліди " тощо. Визначено категорії дітей з особливими потребами)., Ж15708 Колупаєва А. Інклюзивна освіта як модель соціального устрою / А. Колупаєва // Дефектологія . - 2009. - № 4. - С. 3-4. (Висвітлено засади інклюзивної освіти (ІО) як моделі соціального устрою, в якій навчання відповідним чином адаптовано до потреб дітей з особливими освітніми проблемами (ООП) на відміну від традиційної спеціальної системи освіти для них. Обгрунтовано актуальність ІО, за якої увага акцентується насамперед на розвитку сильних якостей і талантів дітей, а не на їх проблемах. Наголошено на позитивному досвіді інклюзивної школи (ІШ) у багатьох країнах. Перераховано основні принципи ІШ. Зазначено, що концепція ІО відображає одну з головних демократичних ідей (усі діти є цінними й активними членами суспільства), є корисною для учнів з типовим рівнем розвитку, які вчаться природно сприймати людські відмінності)., Ж69028 Кузава И. Б. Теоретико-методологічні аспекти інклюзивної освіти дітей дошкільного віку, які потребують корекції психофізичного розвитку / И. Б. Кузава // Педагогічний пошук . - С. 21-23. (Розглянуто один з пріоритетних напрямів сучасної педагогічної науки – інклюзивна освіта (ІО), яка досить широко впроваджується в Україні. Відзначено, що у дошкільників ІО має переважно стихійний характер і потребує розробки науково-теоретичних основ її складових. Стверджено, що діти з психофізичними вадами мають право сповна користуватися можливостями суспільства і повинні спілкуватися зі своїми здоровими ровесниками. Визначено основні принципи впровадження ІО та умови включення цих дітей у навчально-виховний процес: створення відповідної інклюзивної моделі, адаптація відповідно до особливостей дітей та побажань батьків, виховання толерантності в дитячому колективі, спеціальна допомога у вигляді занять за індивідуальними програмами, доступність, позитивність і доцільність освітнього середовища, формування педагогічної та соціальної компетенції батьків через включення їх у педагогічний процес тощо. Зроблено висновок, що для того, щоб інклюзія стала успішною, має зміниться саме середовище, в якому знаходиться дитина з психофізичними вадами)., Ж71961 Левінець Н. Підготовка майбутніх вихователів до інклюзивного навчання дітей дошкільного віку / Н. Левінець // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди": Наук.-теорет. зб . - 2008. - Вип. 14. - С. (Презентовано досвід підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до реалізації інклюзивних підходів у навчанні дітей з особливими потребами. Обгрунтовано важливість фахової підготовки до такої роботи, розкрито її зміст та методику)., Ж15685 Ярмощук І. В. Інклюзивне навчання в системі освіти / І. В. Ярмощук // Шлях освіти . - 2009. - № 2. - С. 24-28. (Розкрито поняття "заклад інклюзивного навчання" та "інклюзивна освіта". Акцентовано увагу на складності та багатоаспектності процесу впровадження інклюзивної освіти. Охарактеризовано перший проект із спільного навчання дітей звичайних та з обмеженими можливостями, що фінансуватиметься канадським урядом (2008 - 2013 рр.) і виконуватиметеся на базі двох шкіл. Розглянуто компоненти проекту: освітній, законодавчий, соціального розвитку. Висвітлено досвід проведення у 2001 - 2007 рр. науково-педагогічного експерименту із запровадженням інтегрованого навчання дітей з фізичними вадами у звичайному закладі. З'ясовано труднощі, які стримують розвиток інклюзивної освіти)., Ж22469 Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна шк . - 2011. - № 3. - С. 10-14. (Проаналізовано сучасний стан освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Обгрунтовано проблеми і причини її невідповідності потребам сьогодення та міжнародним вимогам. Розкрито напрями й умови модернізації спеціального навчання відповідно до чинного законодавства України. Висвітлено зміст виступу на міжнародній науковій конференції "Сучасні тенденції розвитку спеціальної освіти - 2004". Зазначено, що спеціальні школи для дітей з особливостями розвитку є неоціненними осередками знань і досвіду, адже Україна наблизилася до прийняття серйозних рішень стосовно інклюзивного навчання. Розглянуто поняття "інтегрована освіта" як процес і результат навчання учнів з особливостями розвитку в загальноосвітньому середовищі у спеціальному класі творчо адаптованими методами й методиками викладання)., Ж21367 Здрагат С. Г. Інклюзивна освіта - шлях до рівних можливостей / С. Г. Здрагат, Ж. І. Романчак, О. В. Чумаєва // Наша шк . - 2011. - № 4. - С. 14-17. (Розглянуто проблему створення умов для здобуття якісної освіти дітьми з вадами психофізичного розвитку, їх соціалізації та адаптації до суспільного життя. Окреслено правову основу інклюзивного навчання в Україні. Розмежовано поняття "інклюзія" та інтеграція". Зазначено, що інтегроване навчання передбачає створення в загальноосвітніх навчальних закладах класів чи груп для дітей з порушеннями психофізичного розвитку, а інклюзивне навчання - це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Визначено основні вимоги до впровадження на початковому етапі інклюзивного та інтегрованого навчання. Названо низку переваг інклюзивного навчання перед навчанням у спеціалізованих закладах. Висвітлено досвід вирішення означеної проблеми в Одеській області. Виокремлено основні заходи запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у 2011 - 2012 навчальному році)., Ж24944 Савельєва О. Инклюзивне навчання / О. Савельєва, А. Сікач // Післядиплом. освіта в Україні . - 2006. - № 1. - С. 41-44. (Досліджено нову інклюзивну модель спільного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку і здорових дітей. Це створює умови для особистісного розвитку, творчої самореалізації та утвердження людської гідності дітей з особливими освітніми проблемами за умов загальноосвітніх навчальних закладів у комплексному поєднанні з корекційно-реабілітаційними заходами. Розглянуто чотири форми інтегрованого навчання: повну, комбіновану, часткову та тимчасову інтеграцію. Починаючи з 2001 р. з ініціативи Всеукраїнського фонду "Крок за кроком" та відповідних наказів Міністерства освіти і науки проводиться науково-педагогічний експеримент "Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах". Висвітлено експериментальну роботу Полтавських навчально-виховних закладів. Педагоги цих закладів пройшли відповідну підготовку щодо роботи в експериментальних класах/групах. Упродовж 2003 - 2005 рр. здійснено другий етап науково-педагогічного експерименту, що передбачав продовження роботи над формуванням моделі інклюзивної освіти, проведення прикладних досліджень, формування методичної та дидактичної бази експерименту)., Ж15708 Лорман Т. Сім стовпів інклюзивної освіти. Як перейти від запитання "чому?" до запитання "як?" / Т. Лорман // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання . - 2010. - № 3. - С. 3-11. (Розглянуто створення в навчальних закладах та органах освіти необхідних умов для зосередження уваги на широкому спектрі навчальних потреб, що існують у сучасних класах. Висвітлено сім напрямів, які необхідно усвідомити для того, щоб створити головні вихідні умови для інклюзивної освіти. Зазначено, що для успішної інклюзії освітянам потрібно працювати над створенням освітнього клімату і сукупності практичних підходів, які охоплюють: позитивне ставлення до учнів; політику і лідерство, спрямовані на надання їм підтримки; гнучку навчальну програму і педагогіку. Визначено ресурси, які вважаються корисними для шкіл і вчителів. Зроблено висновок, що інклюзивна практика в школі з визначенням пріоритетів використання шкільних ресурсів, може справляти істотний вплив на навчання всіх учнів)., Ж22868 Яцюк І. Інклюзивна освіта в умовах сучасного навчального закладу / І. Яцюк // Нова пед. думка . - 2012. - № 2. - С. 159-161.(Розглянуто питання запровадження інклюзивної освіти в Україні. Обгрунтовано специфіку роботи сучасного загальноосвітнього закладу із дітьми з особливими потребами. Зазначено, що у вузькому значенні інклюзивна освіта - це гнучка, індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку за умов масової загальноосвітньої школи. Визначено завдання, які потрібно виконати для успішного запровадження та функціонування інклюзивної освіти)., Ж14642 Самбор А. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. Самбор // Педагогіка і психологія . - С. 36-39. (Досліджено можливості залучення студентів відділень трудового навчання зі спеціальності "Технологічна освіта" до проведення практичних занять у вищих навчальних закладах. Проаналізовано результати, яких студенти досягатимуть, використовуючи на практичних заняттях методики інклюзивного навчання. Визначено, що сутність освіти як соціального інституту полягає, передусім, у функціях, основні з яких такі: розвиток особи та забезпечення стійкого соціально-економічного та науково-технологічного поступу країн з урахуванням як національних і соціокультурних цінностей, так і глобальних тенденцій; культуротворча функція освіти; функція соціалізації. Описано неперервну технологію навчального процесу, але з урахуванням змін, зумовлених соціальним і технічним прогресом).
|
| 6. |
Запитує: Нікітенкова Ольга (24.11.2014) Тема запиту: Майнові та соціальні пільги чиновництва Правобережної України. |
Ключові слова: соціальні пільги чиновництва -- майнові пільги -- Правобережна Україна
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо звернутись за допомогою до Читального залу довідково-біблографічного обслуговування (Див. посилання) та самостійно здійснити пошук потрібного Вам матеріалу в базі "Наукова періодика України" за ключовими словами (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА671428 Бармак М. В. Державна служба в Російській імперії: правові основи формування та функціонування корпусу цивільних службовців (ХVІІІ- перша половина ХІХ ст.) / М. В. Бармак. - Т. : ТзОВ "Вид-во Астон", 2006. - 288 с., ВС49391 Бармак М. Формування владних інституцій Російської імперії на Правобережній Україні (кінець XVIII - перша половина XIX ст.) / М. Бармак. - Тернопіль : Астон, 2007. - 512 с., ВС51569 Філерська служба в Російській імперії : документи та матеріали (друга половина ХІХ ст. -1917 р.) / Держ. НДІ МВС України ; [авт.-упоряд.: В. М. Чисніков ; упоряд.: Т. О. Проценко ; С. Г. Лаптєв ; відп. ред. О. Н. Ярмиш]. - К. : "МП "Леся", 2010. - 655 с., ВА594091 Шандра В. С. Адміністративні установи Правобережної України кінця XVIII- початку XX ст. в російському законодавстві: джерелознавчий аналітичний огляд / В. С. Шандра ; Нац. акад. наук України, Ін-т укр. археографії та джерелознавства ім. М. С. Грушевського. - Київ, 1998. - 75 с. , ВА598533 Шандра В. С. Київське генерал- губернаторство (1832-1914): Історія створення та діяльності, архівний комплекс і його інформативний потенціал / / В. С. Шандра ; Український держ. НДІ архівної справи та документознавства. - Київ, 1999. - 142 с., ВА608106 Шандра В. С. Малоросійське генерал- губернаторство, 1802-1856 : функції, структура, архів / В. С. Шандра ; Держ. ком. арх. України, НАН України, Ін-т укр. археографії та джерелознавства ім. М. С. Грушевського. - Київ, 2001. - 355 с., ВА667443 Шандра В. С. Генерал-губернаторства в Україні: ХІХ- початок ХХ ст. / В. С. Шандра ; Нац. акад. наук України, Ін-т історії України. - Київ, 2005. - 428 с., В352103/Т. 2 Історія державної служби в Україні : у 5 т. / Голов. управ. держ. служби України, Ін-т історії України НАН України. - К. : Ніка-Центр, 2009. - Т. 2. - 512 с. , ВА756398 Філінюк О. Г. Правобережна Україна наприкінці ХVIII - на початку ХІХ століття: тенденції розвитку і соціальні трансформації : монографія / А. Г. Філінюк ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2010. - 727 с. , ВА702784 Крижановська О. О. Поміщицькі селяни Правобережної України у 30-50-х роках ХІХ ст. (умови життя, суспільно-політичний світогляд, соціальний темперамент) : монографія / / О. О. Крижановська ; Нац. акад. наук України, Ін-т історії України. - Київ, 2008. - 186 c.
Шандра В. С. Формування бюрократії в Правобережній Україні (ХІХ- початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / В. С. Шандра. - Режим доступу : URL : http://histans.com/JournALL/journal/2007/2/10.pdf. - Назва з екрана., Поліщук Ю. М. Національні меншини Правобережжя України у контексті етнічної політики Російської імперії (кінець XVIII – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Ю. М. Поліщук. - Режим доступу : URL : http://www.ipiend.gov.ua/img/monograph/file/naz_menshyny_site_154.pdf. - Назва з екрана., Гуржій І. О. Соціально-економічне становище, етнічний склад і діяльність купецтва міста Києва в XIX ст. [Електронний ресурс] / І. О. Гуржій. - Режим доступу : URL : http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/5666/1/Gurzhiy.pdf. - Назва з екрана., Маркевич О. В. Канцелярія Волинського губернатора першої половини ХІХ століття: склад, структура, повноваження [Електронний ресурс] / О. В. Маркевич. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/9169/1/%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%96%D1%8F%20%D0%B3%D1%83%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0.pdf. - Назва з екрана., Державна служба в українських губерніях Російської імперії [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://histans.com/LiberUA/Book/narusu/25.swf. - Назва з екрана., Дегтярьов С. І. Використання давніх форм чиновиробництва у державних цивільних установах на українських землях в останній чверті XVIII ст. / С. І. Дегтярьов // Наук. вісн. Миколаївського нац. ун-ту ім. В.О. Сухомлинського. Сер. Історичні науки . - 2012. - Вип. 3.33. - С. 74-82., Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування , Наукова періодика України
|
| 7. |
Запитує: Катерина (12.01.2015) Тема запиту: Вітаю! Допоможіть, будь ласка, у підборі матеріалу до теми "Сучасний новинний теледискурс". |
Ключові слова: теледискурс
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних "Україніка наукова" (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА693629 Сащук Г. Безпекові виміри телепростору : монографія / Г. Сащук. - К. : Грамота, 2007. - 136 c., ВА708724 Андрющенко М. Ю. Іміджеві імперативи українського телебачення : монографія / М. Ю. Андрющенко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Щек, 2008. - 216 c. , ВА634985 Гоян В. В. Типові та жанрові особливості інформаційної телепрограми : Посіб. для студ. Ін-ту журналістики / В. В. Гоян; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2001. - 53 c., ВА668289 Новини VS. Новини. Виборча кампанія в новинних телепрограмах / О. В. Зернецька, В. Ф. Іванов, Н. В. Костенко [та ін.] ; ред.: Костенко, Іванов; Ін-т соціол. НАН України, Ін-т журналістики Київ. ун-ту ім. Т.Шевченка, Акад. укр. преси. - К. : ЦВП, 2005. - 212 c., ВА687346 Яковець А. В. Телевізійна журналістика: теорія і практика : підруч. / А. В. Яковець. - К. : Вид. дім "Києво-Могилян. академія", 2007. - 240 c., РА335200 Побєдоносцева І. Є. Телевізійний дискурс у культурному просторі постмодернізму : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.04 / І. Є. Побєдоносцева; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. - К., 2005. - 21 c. , Ж69017 Федорів Т. Організація праці в редакції теленовин / Т. Федорів // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - Львів, 2003. - Вип. 11. - С. 511-519. , Ж23244/соц.комун. Галуза А. В. Семантичний діапазон поняття "теленовини" / А. В. Галуза // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 1. - С. 51-54.
Лютянська Н. І. Мас-медійний дискурс: типологічні та структурно-організаційні особливості / Н. І. Лютянська // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя : зб. наук. праць. - Ніжин, 2014. - Кн. 2. - С. 136-141. - Сер. Філологічні науки., Наукові записки Інституту журналістики : науковий збірник / за ред. В. В. Різуна ; КНУ імені Тараса Шевченка. - К., 2011. - Т. 42. - Січень - березень. - 178 с., Діалог : Медіа-студії : зб. наук. праць / ред. кол. : відп. ред. О. В. Александров [та ін.]. - Одеса : Астропринт, 2010. - Вип. 11. - 368 с., Реферативна база даних "Україніка наукова" , Наукова періодика України
|
| 8. |
Запитує: Катерина (13.05.2024) Тема запиту: Доброго дня. Шукаю видання журналу з народної медицини "Библиотечка газеты "Бабушка" за 1996-1997 рік. м.Кропивницький (Кировоград). Якщо є такі у вашому фонді чи можна отримати скани даних видань? Або як їх можна подивитися? Якщо немає, чи можете підказати де їх можна знайти. Дякую. |
Добрий день! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що у фондах НБУВ зберігаються наступні видання (див. посилання). За 1996-1997 роки надходження відсутні. Видання є в НБУВ: Ж100959 ОПЫТ НАРОДНОЙ МЕДИЦИНЫ. Библиотечка газеты "Бабушка" / учред. и гл. ред. Н. Бондарева. - Кировоград : [б. в.]. - Виходить щомісяця.- Наявні надходження за: 2012–2014 Останнє надходження: 2014 : № 10., Ж24317:Бібл. БИБЛИОТЕЧКА ГАЗЕТЫ "БАБУШКА" : журнал / ЧП "Ред. газ. "Бабушка" ; учредитель и гл. ред. Н. М. Бондарева. - Кропивницький : [б. в.].-Наявні надходження за: 2018 Останнє надходження: 2018 : № 12
|
|
|
|