Примітка: Електронні та друковані видання; будь-яка інформація
Ключові слова: Моделювання --
креативність --
друкована реклама --
реклама
Шановна Ілоно! Сподіваємося, що наступні джерела Вам допоможуть. Бажаємо успіху!
Видання є в НБУВ: ВА573040 Крылов, И. В. Теория и практика рекламы в России [Текст] : учеб.- метод. пособие / И. В. Крылов. - М. : Центр, 1996. - 184 с.,
ВА642213 Уэллс, Уильям. Реклама: принципы и практика [Текст] / У. Уэллс [и др.]. - 5.изд., междунар. - СПб. и др. : Питер, 2003. - 797 с,
ВА645960 Джулер, А. Джером. Креативные стратегии в рекламе [Текст] : искусство создания эффективной рекламы / А. Д. Джулер, Б. Л. Дрюниани ; пер. с англ. Т. Виноградова, Л. Царук. - 7.изд. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2003. - 384 с.,
Ж70668/2006/6-7 Мистецтвознавство України [Текст] : збірник наукових праць/ Академія мистецтв України. - К. : "Спалах", 2000 - 2006 р. Вип. 6-7 Прищенко С.В. Проблеми колірної гармонії в сучасній рекламній графіці України С. 448-458.,
Ж70668/2007/8 Мистецтвознавство України [Текст] : збірник наукових праць/ Академія мистецтв України. - К. : "Спалах", 2000 - 2007 р. Вип. 8 Прищенко С.В. Художньо-естетичні аспекти реклами С. 111-118.,
Ж71135 Образ: Зб. наук. пр. Вип. 6 / Ред.: В. Різун; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2005. — 79 с. — укp. - (Висвітлено феномен духовних територій в українській періодиці кінця ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано розмежування образу та образності у комерційній друкованій рекламі. ),
СО27788 Шевченко, Володимир Якович. Композиція плаката [Текст] : навч. посіб. / В. Я. Шевченко ; Харківська держ. академія дизайну і мистецтв. - 2-ге вид., доп. - Х. : Колорит, 2007. - 133 с.,
ВС50388 Психологія реклами: навч. посіб. / В. А. Гупаловська; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2010. — 384 с. — Бібліогр.: 61 назв. — ISBN 978-966-613-755-8. — укp. - (Висвітлено психологічні основи реклами та рекламної діяльності, історію реклами, алгоритм психотехнології рекламної стратегії. Проаналізовано психологічні особливості різних видів реклами (зовнішньої, друкованої, у ЗМІ). Розкрито роль психічних процесів у створенні та споживанні реклами. Описано основні сугестивні психотехнології та маніпулятивні технології в рекламі відповідно до напрямів у психології (психоаналіз, нейролінгвістичне програмування, наведення трансового стану, гіпноз М. Еріксона, трансактивний аналіз). Визначено ефективність реклами й її вплив на споживачів, методики психологічних вимірювань ефективності рекламного впливу та психологічної експертизи реклами.),
ВС43222 Розробка і дизайн рекламних видань: Навч. посіб. / Б.В. Дурняк, А.Є. Батюк. — Л.: Укр. акад. друкарства, 2006. — 320 с. — Бібліогр.: с. 318-319. — ISBN 966-322-066-X. — укp. - (Розкрито сутність реклами як складової частини великої організаційної єдності суспільства та системи підприємництва. Висвітлено її основні принципи, методи та функції. Акцентовано увагу на різномітності засобів реклами та видів рекламних матеріалів, які безпосередньо впливають на формулювання рекламного звернення. Охарактеризовано елементи друкованої реклами, особливості розробки фірмового стилю, рекламні технології. Викладено особливості зорового сприйняття форми та простору, застосування кольору як інструменту дизайну, принципи побудови композиції в рекламі. Проаналізовано основні види дизайну упаковки й етикетки, а також їх вплив на просування товару.),
АО261118 Назайкин, Александр Николаевич. Эффективная реклама в прессе [Текст] : практ. пособие / А. Н. Назайкин. - М. : ООО "Гелла-Принт", 2000. - 306 с.,
Ж72515 Способи ароматизації друкованої продукції / К.С. Михайленко, В.В. Степанець // Технологія і техніка друкарства: зб. наук. пр. — 2010. — N 1. — С. 47-56. — Бібліогр.: 33 назв. — укp - (На підставі проведеного патентного пошуку і аналітичного огляду джерел інформації з метою дослідження стану розвитку технологій ароматизації друкарської продукції визначено, що даний вид поліграфічної продукції актуальний і має достатньо високий попит у споживачів даної продукції, оскільки має нагоду привертати увагу споживача в перші 27 секунд, що надзвичайно важливо при рекламуванні будь-якого товару, а також розроблена класифікація способів ароматизації друкарської продукції.),
ВС43006 Кнабе, Георгий Алексеевич. Энциклопедия дизайнера печатной продукции [Текст] / Г. А. Кнабе. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2006. - 726 с,
СО29614 Сьомкін, Володимир Васильович. Дизайн, тенденції та напрямки розвитку [Текст] : монографія : признач. для фахівців з дизайну - наук.-теорет., методистів, практ. дизайнерів, освітян в галузі дизайну, рекл., а також студ. зі спец. в галузі дизайну рекл. / Володимир Сьомкін ; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К. : Альтерпрес, 2009. - 525, [3] с
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДРУКОВАНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ,
Успешная реклама. Нужен ли креатив? ,
Мультибрендовая реклама,
ОБ’ЄКТНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА,
" Секрет фірми " , чи... Як створити фірмовий стиль,
АМЕРИКАНСЬКА ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ (СТАТТЯ ДРУГА),
КРЕАТИВ ЯК ІНСТРУМЕНТ У РІШЕННІ ЗАВДАНЬ ПОЗИЦІЮВАННЯ