Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>A=POP$<.>+<.>A=MIHAI$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Запитує: Алексей Попов (28.11.2012) Тема запиту: Уважаемые сотрудники библиотеки. Не могли бы Вы ответить, есть ли в НБУВ им. В.И. Вернадского дореволюционный педагогический журнал "Вестник учителей рисования" (издавался в Москве). Если есть, то за какие годы и какие номера? Благодарю за помощь |
| 2. |
Запитує: Марина (18.04.2013) Тема запиту: Доброго вечора! Чи є в бібліотеці російський журнал ФИНАНСЫ за 2010-11 рр. Заздалегідь дякую! |
Ключові слова: Финансы
Доброго дня! Журнал "Финансы" наявний в НБУВ за 2011 рік. Видання є в НБУВ: Ж26602 Финансы : ежемес. теорет. и науч.- практ. журн., М. - № 1-12.
|
| 3. |
Запитує: Мальований Михайло Іванович (30.07.2013) Тема запиту: За які роки у Вас є Статистичні збірники "Соціальний захист населення України" |
| 4. |
Запитує: Кравчук Михайло (10.12.2014) Тема запиту: Темою моєї дипломної роботи є "Відшкодування шкоди, завданої неможливістю здійснення права власності на майно", на жаль я не можу знайти самостійно необхідну літературу. Прошу допомогти у цій непростій справі. |
Ключові слова: захист права власності -- відшодування шкоди
Доброго дня! Сподіваємось, Вам у нагоді стануть наступні джерела. Для самостійного пошуку додаткових джерел інформації радимо скористатись каталогом книжкових видань НБУВ (див. посилання), реферативною базою даних НБУВ (див. посилання) та базою "Наукова періодика України" (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА643006 Цивільний кодекс України : прийнятий 16 січня 2003 року. - Харків : Одіссей, 2003. - 479 с. - (Серія "Закони України")., ВА701588 Право власності та інші речові права : нормативна база / упоряд. О. М. Роїна. - Київ : Скіф, 2008. - 339 с., ВА737189 Ромовська З. В. Українське цивільне право. Право власності : підручник : акад. курс / З. Ромовська. - Київ : Правова єдність, 2011. - 246 с., ВА742012 Спасибо І. А. Набуття права власності : [монографія] / І. А. Спасибо ; Акад. прав. наук України, НДІ приват. права і підприємництва. - Київ : НДІ приват. права і підприємництва, 2009. - 170 с., ВА730415 Харченко О. С. Підстави припинення права власності : монографія / О. С. Харченко ; НАН України, Київ. ун-т права. - К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2009. - 174 с., ВА780605 Личенко І. О. Захист законних інтересів громадян України у сфері власності: адміністративно-правове дослідження : монографія / І. О. Личенко ; Львів. держ. ун-т внутр. справ. - Львів : ЛьвДУВС, 2014. - 415 с., ВА678312 Розгон О. В. Межі та обмеження права власності : монографія / О. В. Розгон. - Харків, 2006. - 187 c. - (Монографії). Куцкір Г. М. Підстави відшкодування шкоди, завданої незаконним позбавленням або обмеженням права власності у кримінальному провадженні / Г. М. Куцкір // Наше право . - 2014. - № 6. - С. 131-137., Голубєва H. Ю. Захист права власності при позбавленні власника володіння (віндикаційний позов) / H. Ю. Голубєва // Актуальні проблеми держави і права. - 2008. - Вип. 42. - С. 94-98., Ківалова Т. С. Особливості правового регулювання цивільних відносин відшкодування шкоди / Т. С. Ківалова // Актуальні проблеми держави і права. - 2008. - Вип. 37. - С. 154-159., Книжкові видання та компакт-диски, Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 5. |
Запитує: Людмила (11.11.2016) Тема запиту: Сюжетно-рольові ігри, як засіб розвитку діалогічного мовлення молодших школярів |
Ключові слова: гра -- діалогічне мовлення
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА673002 Луцан Н. І. Мовленнєво-ігрова діяльність дітей дошкільного віку / Н. І. Луцан; Півден. наук. центр АПН України. - Одеса: СВД М.П.Черкасов, 2005. - 320 c. (Розкрито суть поняття мовленнєво-ігрової діяльності (МІД) у контексті психології, лінгвістики, лінгводидактики. Висвітлено проблему розвитку зв'язного мовлення (ЗМ) дошкільників у МІД. Наведено педагогічні погляди на проблему ігрової та мовленнєвої діяльності у вітчизняній та зарубіжній педагогіці, описано особливості розвитку МІД у дошкільному дитинстві. Запропоновано методику діагностики та стимулювання розвитку ЗМ у дітей даної вікової категорії в МІД.), ВА698430 Луцан Н. Розвиток мовлення дітей в ігровій діяльності : навч.-метод. посіб. / Н. Луцан; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. Пед. інститут. - Івано-Франківськ, 2008. - 168 c. (Розглянуто психологічний і лінгвістичний аспекти зв'язного мовлення, розкрито теоретичні засади мовленнєво-ігрової діяльності дітей, наведено характеристику та класифікацію різних видів вербальних ігор і вправ, а також мовленнєвих ситуацій. Проаналізовано особливості становлення та розвитку діалогічного та монологічного мовлення у дітей. Наведено рекомендації щодо використання вербальних творчих ігор та ігрових мовленнєвих вправ і ситуацій у навчально-виховному процесі, спрямованому на розвиток зв'язного мовлення у дітей. Визначено особливості проведення репродуктивної та творчої вербальної гри. Розроблено зміст занять щодо розвитку діалогічного мовлення та збагачення словника дітей лексикою українських народних ігор. Описано структурні компоненти та форми організації мовної гри.), ВА713748 Паршикова О. О. Комунікативно-ігровий метод навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи (теоретико-методологічний аспект) : монографія / О. О. Паршикова; Макіїв. екон.-гуманіт. інститут. - Донецьк : Вебер, 2009. - 295 c. (Проаналізовано наукові засади комунікативно-ігрового методу навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи, який грунтується на врахуванні взаємодії вікових характеристик молодших школярів і процесів засвоєння ними мови у динаміці розвитку. Визначено та науково обгрунтовано рівні елементарної іншомовної комунікативної компетенції, відповідно до яких встановлено етапи навчання іноземної мови у початковій школі, конкретизовано їх цілі, об'єкти, зміст, запропоновано схеми іншомовно-мовленнєвої діяльності учнів і способи її моделювання на кожній стадії засвоєння іноземної мови. Подано опис розробленої концепції комунікативно-ігрового навчання, яке забезпечує ефективне і в той же час радісне та ненапружене оволодіння іноземною мовою учнями початкової загальноосвітньої школи.), ВА784036 Богуш А. М. Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи : навч. посіб. / А. М. Богуш, Н. І. Луцан. - 3-тє вид., допов. - Київ : Слово, 2014. - 302, [1] c. (Розкрито теоретичні засади мовленнєво-ігрової діяльності дітей дошкільного віку. Охарактеризовано і класифіковано різні види ігор: дидактичні словесні, вербальні; а також мовленнєві, ігрові ситуації і вправи. Подано опис різних видів ігор, вправ, мовленнєвих ситуацій. Розглянуто спецкурс для студентів "Мовленнєво-ігрова діяльність дітей у дошкільних закладах".), РА400337 Копосов П. Г. Розвиток мовлення учнів 1 - 2 класів у навчально-ігровій діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / П. Г. Копосов; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2013. - 20 c. (Висвітлено актуальну проблему розвитку мовлення учнів І - ІІ класів. Розроблено лінгводидактичну модель формування мовленнєвих умінь і навичок учнів зазначених класів на уроках української мови засобом навчально-ігрової діяльності. З'ясовано суть, структуру й механізми мовленнєвої діяльності дітей. Уточнено критерії оцінювання лексико-граматичних умінь, уміння усно переказувати тексти й створювати власні усні висловлювання. Ураховано вимоги програми, можливості чинних підручників і посібників, дані констатувальних зрізів, стан досліджуваної проблеми в практиці навчання української мови в І і ІІ класах. Розроблено форми, зміст, методи і прийоми розвитку мовлення учнів на уроках навчання грамоти й української мови. Створено систему комплексних ігрових вправ взаємопов'язаного навчання мови й розвитку мовлення.), Ж70936 Ткачук О. С. Використання дидактичної гри фонетичного спрямування в навчально-виховному процесі / О. С. Ткачук // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. праць. - 2010. - Вип. 28. - С. 326-333. (Аргументовано роль гри у формуванні окремих якостей особистості. Проаналізовано систему дій у дидактичній грі, яка є складовою уроку. Розкрито роль дидактичної гри фонетичного спрямування у вдосконаленні мовленнєвої навички молодших школярів. Запропоновано низку ігор мовленнєвого спрямування, що розвивають увагу, мовно-слухове сприймання, фонетичний слух. Зроблено висновок, що дидактичні ігри є засобом активізації пізнавальної діяльності учнів, що спрямовується на формування потреби в знаннях, удосконалення пізнавальних умінь.), Ж24982 Петровська Т. Методи і прийоми розвитку образного мовлення на уроках читання в 4 класі / Т. Петровська // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 165-168. (Розглянуто ефективні методи і прийоми роботи з розвитку образного мовлення учнів на уроках читання в IV класі, серед яких: словесне малювання, ігри-розминки, словникова робота, коментування образних засобів художнього твору. Досліджено етапи роботи над образністю мовлення. Зазначено, що ключові читацькі вміння формуються поряд з художньою образністю мовлення під час аналізу твору.), Ж16225 Богуш А. М. Мовленнєвий супровід словесних ігор / А. М. Богуш // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 87-90. (Наведено характеристику словесних ігор, спрямованих на вирішення мовленнєвих завдань. Визначено поняття "словесна гра", у якому реалізовано важливий методологічний принцип єдності мови, мислення і мовлення. Охарактеризовано і класифіковано словесні ігри, розкрито їх структурні компоненти та форми організації. Зроблено висновок щодо доцільності використання словесних ігор у практичній роботі дошкільних навчальних закладів з розвитку мовлення і художньої літератури як ігрового методу; як самостійної гри-заняття, що проводиться під керівництвом педагога; як прийому на заняттях з інших розділів програми.), Ж16225 Богуш А. М. Розвиток особистості дитини в ігрових мовленнєвих ситуаціях / А. М. Богуш, Н. І. Луцан // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 3-5. (Розкрито вплив ігрових мовленнєвих ситуацій на розвиток особистості дитини дошкільного віку. Визначено поняття ситуації, ігрової мовленнєвої ситуації, класифіковано їх види (природні та навчальні), систему ознак. Наведено схеми класифікацій ігрових мовленнєвих ситуацій, розглянуто їх групи (ситуації розвитку діалогічного і монологічного мовлення) та системи, що існують у дошкільній лінгводидактиці. Охарактеризовано підходи до класифікації ігрових мовленнєвих ситуацій (інсценування на основі готових текстів, рольова гра на основі ілюстрацій, навчальні ситуації). Ігрову мовленнєву ситуацію розглянуто як штучно змодельовані ігрові обставини за змістом знайомих художніх творів (казок) або епізодів життя дитини та створені для цього умови їх реалізації, що стимулюють і активізують мовленнєве спілкування дітей, сприяють розвитку діалогічного і монологічного мовлення. З'ясовано, що ігрові мовленнєві ситуації посідають значне місце в роботі з розвитку мовлення дітей дошкільного віку.) Олексинська А. О. Ігрові вправи для навчання учнів початкової школи мовного і мовленнєвого матеріалу / А. О. Олексинська, М. Л. Писанко // Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 60-63. , Азовська Н. В. Формування лексичної компетентності в молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення засобами ігрової діяльності / Н. В. Азовська, В. В. Бережна // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 4. - С. 114-124. , Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова" , Зал каталогів
|
| 6. |
Запитує: Вікторія (12.06.2017) Тема запиту: Доброго ранку! Я б хотіла дізнатися, як знайти список дисертацій з 1915 по 1917 рік на вашому сайті. Не можу знайти на жаль... |
| 7. |
Запитує: Ганна (08.01.2020) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, знайти матеріали для дипломної роботи на тему: Вираження концептуальної метафори "кохання" в оригіналі і перекладі (на матеріалі поетичної творчості Персі Біші Шеллі і Джона Кітса) |
Ключові слова: Персі Біші Шеллі -- Percy Bysshe Shelley -- Джон Кітс
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: В276829/Vol 4 The Oxford encyclopedia of British literature / ed.in chief D. S. Kastan. - Oxford : Oxford UP[etc.], Vol 4 : Modernism - Percy Bysshe Shelley. - 2006. - 533 p., ВА613776 Черноземова Е. Н. История английской литературы: планы. Разработки. Материалы. Задания: Практикум для студ. язык. вузов / Е. Н. Черноземова. - 3. изд. - М. : Флинта ; М. : Наука, 2001. - 240 с. , ВС47833 Давиденко Г. Й. Історія зарубіжної літератури ХIX - початку XX cт. : навч. посіб. / Г. Й. Давиденко, О. М. Чайка; Глухів. держ. пед. ун-т ім. С.М. Сєргєєва-Ценського. - 2-е вид., переробл. та доповн. - К. : Центр учб. л-ри, 2009. - 400 c. , ВА576605 Наливайко Д. С. Зарубіжна література ХІХ сторіччя. Доба романтизму : підручник / Д. С. Наливайко, К. О. Шахова ; Міжнародний фонд "Відродження". - Київ : Заповіт, 1997. - 464 с, ПпВА1118 Моруа А. Ариель, или Жизнь Шелли / А. Моруа ; пер. с фр. В. Л. Меранов ; Избранное : Пер. с англ. / П. Б. Шелли ; ред. и сост. В. Д. Мазо. - М. : Издательская группа "Прогресс", 1999. - 480 с.: , ВА211335 Никольская Л. И. Шелли в России : (Лирика Шелли в рус. пер. XIX-XX вв.) : Пособие для студентов-филологов к спецкурсу "Взаимосвязи литератур и проблемы перевода" / М-во просвещения РСФСР. Смол. гос. пед. ин-т им. К. Маркса. - Смоленск : [б. и.], 1972. - 152 с. , ВО872486 Колесников Б. И. Революционная эстетика П. Б. Шелли . - Москва : Высш. школа, 1963. - 114 с. , ВА219112 Дьяконова Н. Я. Китс и его современники. - Москва : Наука, 1973. - 199 с. , ВА170673 Джон Китс. (1795 - 1821). Методические материалы к вечеру посвящ. 150 - летию со дня смерти. - М., 1971. - 26 с. , ВО868285 Викторовская И. В. Поэзия Джона Китса : Автореферат дис. на соискание ученой степени кандидата филологических наук / Ленингр. ордена Ленина гос. ун-т им. А. А. Жданова. - Ленинград : [б. и.], 1963. - 16 с. , РА341514 Квасова Л. В. Межиндивидуальное и индивидуальное при воплощении универсальных смыслов в поэтических текстах (на материале лирики Ф.Тютчева и П.Шелли): автореф. дис... канд. филол. наук: 10.02.19 / Квасова Людмила Валентиновна ; Саратовский гос. ун-т им. Н.Г.Чернышевского. - Саратов, 1989. - 16 с. Іліх М. В. Павло Грабовський як перекладач Персі Біші Шеллі / М. В. Іліх // Актуал. проблеми філології та перекладознавства. - 2016. - Вип. 10(1). - С. 288-292., Малыгина К. А. Метеосимвол "ветер" в поэзии П. Б. Шелли (на материале "Оды западному ветру"): переводческий анализ / К. А. Малыгина // Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. - 2013. - № 9(1) . - С. 58-63., Гловацька І. В. "Слово – це ніби такий маленький будиночок, а звук – вогник у нім”: інтерпретація текстів Дж. Кітса та П. Б. Шеллі у "Тихих піснях" В. Сильвестрова / І. В. Гловацька // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2018. - Вип. 28. - С. 125-135. , Сєрова Н. Психологічний портрет ліричного героя у поезіях Джона Кітса / Н. Сєрова // Теорет. і дидакт. філологія. - 2013. - Вип. 15. - С. 355-366., Носач О. О. Тема краси у поетичному мовленні Джона Кітса [Електронний ресурс] . - Режим доступу : URL : http://library.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/04/Filologichni_studii_2014.pdf#page=170. - Назва з екрана.
|
|
|
|