![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ІНДИВІДУАЛЬНА$<.>+<.>K=МОБІЛЬНІСТЬ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Запитує: Олександр Ісак (23.02.2012) Тема запиту: Доброго дня. Я аспірант і тема моєї дисертації "Формування академічної мобільності майбутніх учителів інформатики засобами інформаційно-комунікаційних технологій". Допоможіть будь ласка підібрати літературу для написання роботи. Дякую. |
Ключові слова: академічна мобільність -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатика
Доброго дня! На жаль, надати список літератури по Вашій темі в рамках Віртуальної служби не представляється можливим, тому що запит сформульований дуже вузько і вимагає поглибленого дослідження. Пропонуємо список літератури більш загального характеру. Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням. На все добре! Видання є в НБУВ: ВА711770 Семеріков, Сергій Олексійович. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі [Текст] : монографія / С. О. Семеріков ; наук. ред. М. І. Жалдак ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Кривий Ріг : Мінерал, 2009. - 339 с., ВА671111 Інтеграція вищої освіти України в Європейський освітній простір: досвід академічної мобільності між Україною та Європейським Союзом: Метод. посіб. — К.: Ін-т електродинаміки НАН України, 2005. — 75 с. — укp. - (Розкрито сутність Болонського процесу як одного з суттєвих чинників об'єднання євпропейських країн, головним завданням якого є формування загального освітнього та наукового простору з єдиними вимогами, критеріями та стандартами. Проаналізовано сучасний стан академічної мобільності в Україні та за кордоном, з'ясовано причини та фактори, що негативно впливають на її розвиток. Розроблено рекомендації та практичні пропозиції щодо розробки навчальних програм з підготовки бакалаврів і магістрів з урахуванням досвіду провідних європейських університетів та НТУ України "КПІ". Обгрунтовано доцільність впровадження модульно-кредитної системи навчання та єдиної системи залікових одиниць ECTS в Україні.), Ж23569 Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і в світі / В. Андрущенко, В. Молодиченко // Вища освіта України. — 2010. — N 1. — С. 14-41., ВА736614 Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти України: монографія / В. В. Лапінський, А. Ю. Пилипчук, М. П. Шишкіна, О. М. Спірін, В. Д. Руденко, В. М. Дем'яненко, В. В. Олійник, К. І. Скрипка, З. Савченко, В. І. Горбаченко; Ред.: В. Ю Биков; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. — К.: Пед. думка, 2010. — 159 с. - (Розглянуто проблеми створення інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для інформатизації системи освіти (СО). Розкрито науково-методичні засади створення засобів ІКТ, які базуються на дослідженнях СО України як об'єкта інформатизації. Визначено параметри СО, зокрема, структуру та види діяльності для створення типових засобів і систем інформатизації, їх ефективність за інформатизації певного об'єкта та виду діяльності. Увагу приділено техічним та електронним засобам навчання, технологіям організації й управління інформаційними ресурсами. Наведено рекомендації щодо створення та використання засобів ІКТ для закладів освіти.), Ж22868 Концептуальні підходи до формування ІКТ-компетентності учителя в системі післядипломної освіти / Л. Чернікова // Нова пед. думка. — 2008. — N 4. — С. 59-61. , Ж14642 Підвищення значущості інформаційно-комунікаційних технологій в освіті України / В. Ю. Биков // Педагогіка і психологія. — 2009. — N 1. — С. 28-33.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ЧЕРЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ, Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ: КРИТЕРІЇ ВНУТРІШНЬОГО ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ, АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ, Діагностика інформаційно-комунікаційних компетентностей, КОМПОНЕНТНО-СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ СУТНІСНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФЕНОМЕНА “ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ”. ст.146, МІЖНАРОДНА СТУДЕНТСЬКА АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ: ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТА СУБ’ЄКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ, МетА та завдання фахової підготовки вчителя Інформатики за кредитно-модульною системо, Формування професійної компетентності майбутніх вчителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. П. Осадча; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.
|
| 2. |
Запитує: Ольга (09.04.2015) Тема запиту: Добрий день! Допоможіть підібрати літературу для написання курсової роботи по темі: "Педагогічне спілкування в індивідуальній роботі зі школярами". Дякую! |
Ключові слова: педагогічне спілкування -- індивідуальна робота зі школярами
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Також Ви можете здійснити повнотекстовий пошук, використавши пошукове поле "Повнотекстові ресурси" на Головній сторінці НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА623783 Коберник Г. І. Індивідуалізація й диференціація навчання в початкових класах: теорія та методика / Г. І. Коберник ; Уман. держ. пед. університет ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2002. - 232 c. , ВА743507 Дуткевич Т. В. Психологічна готовність майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії з учнями : монографія / Т. В. Дуткевич, В. А. Терещенко; Кам'янець-Поділ. нац. університет ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Поділ., 2010. - 160 c. , Ж70151 Герасименко С. О. Індивідуальне навчання в школі як сучасна технологія професійно-педагогічної підготовки вчителя / С. О. Герасименко, В. Д. Рабушко, Н. М. Абакумова // Вісн. Житомир. держ. пед. університету. - 2000. - С. 193-195., Ж14603 Калюжна Ю. І. Психологія взаємодії вчителя з учнями у педагогічному процесі / Ю. І. Калюжна // Постметодика. - 2010. - № 6. - С. 22-25., Ж22868 Тищенко Л. Сучасні підходи до організації навчання у початковій школі / Л. Тищенко // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 66-68., Ж70936 Рева Ю. В. Технологія діалогічної взаємодії на уроці – важлива основа міцних знань та розвитку особистості школяра / Ю. В. Рева // Педагогіка вищ. та серед. школи : зб. наук. праць. - Кривий Ріг, 2011. - Вип. 31. - С. 29-37.
Бородій Д. Психолого-педагогічні аспекти формування ефективного стилю спілкування майбутнього вчителя зі школярами / Д. Бородій // Пед. і психологія проф. освіти. - 2013. - № 2. - С. 181-188., Блинова О. Є. Відкритість до спілкування педагога і старшокласника: діагностика і формування / О. Є. Блинова // Теорет. і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць. - Луганськ, 2013. - № 2. - С. 35-41. , Мальнєва О. В. Технологія педагогічного спілкування вчителя з учнями / О. В. Мальнєва // Пед. та психологія : зб. наук. праць. - Харків, 2011. - Вип. 40(2). - С. 59-64. , Остапчук Н. Використання невербальних засобів комунікації у особистісному спілкуванні педагога з учнями / Н. Остапчук // Псих.-пед. проблеми сіл. школи. - 2011. - № 39(2). - С. 221-228. , Абрамович Г. Психолого-педагогічне спілкування як компонент педагогічної майстерності вихователя / Г. Абрамович, Л. Софіян // Псих.-пед. проблеми сіл. школи. - 2013. - № 44. - С. 136-142. , Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 3. |
Запитує: Тетяна (06.07.2015) Тема запиту: Доброго дня!Допоможіть, будь ласка, віднайти матеріали за темою "Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до реалізації індивідуальної траекторії навчання" з метою науково-дослідницької роботи або хоча б, хто з науковців займався проблемою підготовки майбутніх вчителів до реалізації індивідуальної траекторії навчання. Щиро вдячна! |
Ключові слова: індивідуальна траекторія навчання -- індивідуальна освітня траєкторія -- особистісно-орієнтоване навчання -- індивідуальне навчання
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА588397 Васецька Т. М. Врахування особливостей темпераменту у навчанні та вихованні дітей молодшого шкільного віку (на допомогу вчителям початкових класів, вихователям, батькам) / Т. М. Васецька; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - Київ, 1998. - 54 c., ВА764568 Прокоф'єва М. Ю. Індивідуалізація та диференціація навчання молодших школярів : навч. посіб. для студ. ВНЗ / М. Ю. Прокоф'єва. - Сімферополь : Таврида, 2013. - 222 c., ВА623783 Коберник Г. І. Індивідуалізація й диференціація навчання в початкових класах: теорія та методика / Г. І. Коберник; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Київ : Наук. світ, 2002. - 232 c., ВА653195 Творча особистість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі : Зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., 27 - 29 квіт. 2004 р. / ред.: В. Г. Тарасов; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка, Упр. освіти і науки Житомир. облдержадмін., Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Житомир, 2004. - 250 c. , Ж16225 Косенко В. А. Індивідуальний підхід як умова виховання обдарованих дітей молодшого шкільного віку / В. А. Косенко // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 91-94., Ж16225 Давидюк Л. А. Проблема диференціації процесу навчання учнів молодшого шкільного віку в сучасній початковій школі / Л. А. Давидюк // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 185-188., Ж22620 Корж Н. Школа - це стиль виховання, навчання й життя. Реалізація особистісного потенціалу учня: індивідуальна траєкторія його освіти та гімназійний освітній округ / Н. Корж // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 3. - С. 46-65., Ж69212 Гусак Л. Технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи / Л. Гусак // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 8. - С. 102-107., Ж22868 Тищенко Л. Сучасні підходи до організації навчання у початковій школі / Л. Тищенко // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 66-68. , Ж16225 Ноздрова О. П. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до моделювання уроків з використанням логічних завдань (на прикладі вивчення методики математики) / О. П. Ноздрова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 114-116.
Цимбалару А. Навчальний посібник як засіб моделювання освітнього простору молодших школярів [Електронний ресурс] / А. Цимбалару. - Режим доступу : URL : http://lib.iitta.gov.ua/7898/1/%25D0%25A1%25D1%2582%25D0%25B0%25D1%2582%25D1%2582%25D1%258F%2520%25D0%25BF%25D0%25BE%25D1%2587.%25D1%2588%25D0%25BA.pdf. - Назва з екрана., Цимбалару А. Освітній простір молодших школярів у загальноосвітньому навчальному закладі: особ ливості моделювання / А. Цимбалару // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 52-58. , Люріна Т. І. Становлення професіоналізму майбутніх учителів: аспект підготовки до застосування індивідуалізації та диференціації в навчанні учнів / Т. І. Люріна // Вісн. Глухів. нац. пед. ун-ту ім. Олександра Довженка. Сер. Пед. науки. - Глухів, 2012. - Вип. 20. - С. 126-130. , Антипець В. П. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку / А. М. Аніщук // Наук. зап. Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя. Сер. Психолого-пед. науки. - Ніжин, 2012. - № 4. - С. 109-113., Коберник Г. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення індивідуалізації навчання учнів / Г. Коберник // Проблеми підгот. сучас. вчителя : зб. наук. праць. - Умань, 2012. - № 6(3). - С. 36-43., Прасол Н. Індивідуалізація як основа професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах кредитно-трансферної системи навчання / Н. Прасол // Наук. зап. Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. Володимира Винниченка. Сер. Пед. науки. - Кіровоград, 2013. - Вип. 123(2). - С. 280-283. , Наукова періодика України , Реферативна база даних
|
| 4. |
Запитує: Ольга (16.11.2016) Тема запиту: Доброго дня!Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу з теми: Традиційні форми індивідуальної та масової роботи в національних бібліотеках. Дякую. |
Ключові слова: індивідуальна робота -- масова робота
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у Каталозі залу бібліотекознавчої літератури (див. посилання): Видання є в НБУВ: ВА660806 Бібліографічні студії пам'яті українського бібліографа Ігоря Корнєйчика / ред.: В. О. Ярошик; Харк. держ. наук. б-ка ім. В.Г.Короленка. - Харків, 2004. - 107 c. (Розглянуто сучасні проблеми теорії і практики бібліографії у бібліотеках Харківщини, зокрема використання ресурсів Інтернет у бібліотечній роботі. Описано традиційні і нетрадиційні форми індивідуальної роботи з користувачами юнацьких бібліотек як засоби формування світогляду особистості.), ВА729631 Система обслуговування користувачів у вузівській бібліотеці: матеріали Всеукр.наук. ювіл. конф(дніпропетровськ,1-3жовт.2009р.) : матеріали Всеукр. наук. ювіл. конф. (Дніпропетровськ, 1-3 жовт. 2009 р.). Студент і вузівська бібліотека: формування взаємодії та тенденції розвитку : матеріали наук. ювіл. конф. (Дніпропетровськ, 30-31 березня 2005 р.) / Нац. гірн. ун-т, Наук.-техн. б-ка ; редкол.: Нефедова О. Н. [та ін.]. - Дніпропетровськ : НГУ, 2009. - 120 с. , ВС47947 Дубровіна Л. А. Бібліотечна справа в Україні в ХХ столітті : монографія / Л. А. Дубровіна, О. С. Онищенко; Нац. б-ка України ім. В.І.Вернадського НАН України. - Київ, 2009. - 530 c., ВС55043 Добко Т. В. Довідково-бібліографічна діяльність наукових бібліотек Національної академії наук України: становлення та розвиток (ХХ ст. - перше десятиліття ХХІ ст.) : / Т. В. Добко; ред.: О. С. Онищенко; НАН України, НБУ ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2013. - 374 c., ВА588027 Ашаренкова Н. Г. Функції масової роботи бібліотеки в сучасній соціокультурній ситуації в суспільстві / Ашаренкова Н.Г. // Культура України: стан, проблеми, тенденції розвитку: Зб. наук. ст./ ІПК ПК; Редкол.: В.Г.Чернець, В.А.Бўтаїв, А.П.Обертинська та ўн. - 1997. - С.132-138. , В343102/Т. 1 Полтавець А. П. Імідж бібліотеки = масова робота + реклама / Полтавець А.П. // Бібліотеки та асоціації в світі, що змінюється: нові технології та нові форми співробітництва: матеріали 5-ї Ювілейної міжнародної конференції "Крим-98"(Судак, 6-14 червня 1998 р.). - 1999. - Т. 1.-С.87-89., РА307161 Каліберда Н. Ю. Система обслуговування читачів Національної бібліотеки України. Історія формування та тенденції розвитку (1918 - початок 90-х років) : Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.08 / Н. Ю. Каліберда; НАН України. Нац. б-ка України ім. В.І.Вернадського. - Київ, 1999. - 18 c. (Дисертацію присвячено теоретичним і практичним аспектам формування системи обслуговування читачів у контексті історичного розвитку Національної бібліотеки України. Обгрунтовано вплив об'єктивних і суб'єктивних факторів на створення організаційної та змістовної моделі обслуговування в різні історичні періоди. Виявлено нові документи, факти, імена, введення яких до наукового обігу стало можливим за сучасних демократичних умов, сформульовано висновки щодо організації обслуговування як визначального чинника виконання бібліотекою її суспільного призначення.), Ж15184 Грабар Н. Використання методики аутокомунікації в системі індивідуальної роботи бібліотек вищої школи / Н. Грабар // Вісн. Кн. палати. - 2013. - № 9. - С. 12-15. (Розкрито специфіку індивідуальної роботи бібліотечних фахівців із відвідувачами бібліотек. Розглянуто аутокомунікацію як засіб підготовки читачів до спілкування.), Ж14595 Онищенко О. Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського в 1918 - 1998 рр.: основні етапи розвитку / О. Онищенко, Л. Дубровіна // Бібл. вісник. - 1998. - № 5. - С. 5-18.
Печена А. В. До становлення масової роботи вітчизняних бібліотек: суспільно-історичний аспект / А. В. Печена // Вісн. Харків. держ. акад. культури. - 2011. - Вип. 34. - С. 156-163., Грінішина І. І. Діяльність читального залу №1 наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка з національного виховання майбутніх освітян засобами масової культурно-просвітницької роботи / І. І. Грінішина // Наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2013. - Вип. 3. - С. 264-268., Шевчук В. А. Індивідуальна робота з читачем – запорука успішної роботи бібліотекаря / В. А. Шевчук // Наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2015. - Вип. 4. - С. 224-229. , Каталог залу бібліотекознавчої літератури
|
|
|
|