Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=АКАДЕМІЧНА$<.>+<.>K=ДОБРОЧЕСНІСТЬ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Запитує: Олександр Ісак (23.02.2012) Тема запиту: Доброго дня. Я аспірант і тема моєї дисертації "Формування академічної мобільності майбутніх учителів інформатики засобами інформаційно-комунікаційних технологій". Допоможіть будь ласка підібрати літературу для написання роботи. Дякую. |
Ключові слова: академічна мобільність -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатика
Доброго дня! На жаль, надати список літератури по Вашій темі в рамках Віртуальної служби не представляється можливим, тому що запит сформульований дуже вузько і вимагає поглибленого дослідження. Пропонуємо список літератури більш загального характеру. Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням. На все добре! Видання є в НБУВ: ВА711770 Семеріков, Сергій Олексійович. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі [Текст] : монографія / С. О. Семеріков ; наук. ред. М. І. Жалдак ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Кривий Ріг : Мінерал, 2009. - 339 с., ВА671111 Інтеграція вищої освіти України в Європейський освітній простір: досвід академічної мобільності між Україною та Європейським Союзом: Метод. посіб. — К.: Ін-т електродинаміки НАН України, 2005. — 75 с. — укp. - (Розкрито сутність Болонського процесу як одного з суттєвих чинників об'єднання євпропейських країн, головним завданням якого є формування загального освітнього та наукового простору з єдиними вимогами, критеріями та стандартами. Проаналізовано сучасний стан академічної мобільності в Україні та за кордоном, з'ясовано причини та фактори, що негативно впливають на її розвиток. Розроблено рекомендації та практичні пропозиції щодо розробки навчальних програм з підготовки бакалаврів і магістрів з урахуванням досвіду провідних європейських університетів та НТУ України "КПІ". Обгрунтовано доцільність впровадження модульно-кредитної системи навчання та єдиної системи залікових одиниць ECTS в Україні.), Ж23569 Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і в світі / В. Андрущенко, В. Молодиченко // Вища освіта України. — 2010. — N 1. — С. 14-41., ВА736614 Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти України: монографія / В. В. Лапінський, А. Ю. Пилипчук, М. П. Шишкіна, О. М. Спірін, В. Д. Руденко, В. М. Дем'яненко, В. В. Олійник, К. І. Скрипка, З. Савченко, В. І. Горбаченко; Ред.: В. Ю Биков; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. — К.: Пед. думка, 2010. — 159 с. - (Розглянуто проблеми створення інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для інформатизації системи освіти (СО). Розкрито науково-методичні засади створення засобів ІКТ, які базуються на дослідженнях СО України як об'єкта інформатизації. Визначено параметри СО, зокрема, структуру та види діяльності для створення типових засобів і систем інформатизації, їх ефективність за інформатизації певного об'єкта та виду діяльності. Увагу приділено техічним та електронним засобам навчання, технологіям організації й управління інформаційними ресурсами. Наведено рекомендації щодо створення та використання засобів ІКТ для закладів освіти.), Ж22868 Концептуальні підходи до формування ІКТ-компетентності учителя в системі післядипломної освіти / Л. Чернікова // Нова пед. думка. — 2008. — N 4. — С. 59-61. , Ж14642 Підвищення значущості інформаційно-комунікаційних технологій в освіті України / В. Ю. Биков // Педагогіка і психологія. — 2009. — N 1. — С. 28-33. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ЧЕРЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ, Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ: КРИТЕРІЇ ВНУТРІШНЬОГО ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ, АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ, Діагностика інформаційно-комунікаційних компетентностей, КОМПОНЕНТНО-СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ СУТНІСНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФЕНОМЕНА “ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ”. ст.146, МІЖНАРОДНА СТУДЕНТСЬКА АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ: ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТА СУБ’ЄКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ, МетА та завдання фахової підготовки вчителя Інформатики за кредитно-модульною системо, Формування професійної компетентності майбутніх вчителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. П. Осадча; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.
|
| 2. |
Запитує: Ангеліна (21.01.2013) Тема запиту: Академічна педагогічна парадигма розвитку класичної університетської освіти в Україні (XIX - поч. XX ст.). |
Примітка: Интернет ресурси та статті Ключові слова: освіта -- університет
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали, а також самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА666859 Павко, Анатолій Іванович. Вітчизняна університетська педагогічна освіта в імперську добу: історіографічні та методичні аспекти [Текст] / А. І. Павко, Л. Ф. Курило. - К. : Знання України, 2005. - 120 с. - Бібліогр.: с. 95-119. - (Висвітлено основні історіографічні етапи вивчення вітчизняної університетської педагогічної освіти імперської доби. Відзначено актуальність даної наукової проблеми, проаналізовано новітні методологічні засади її дослідження та визначено перспективні напрямки подальшої розробки. Здійснено узагальнення та теоретичне осмислення ретроспективних процесів становлення та розвитку освітніх і виховних систем в Україні у XIX - на початку XX ст. Встановлено основні тенденції та специфічні риси розвитку університетської освіти на східноукраїнських і західноукраїнських землях. Розглянуто особливості формування, взаємодії та трансформації педагогічних ідей, теорій і концепцій, а також виникнення та використання нових підходів у навчанні та вихованні. Значну увагу приділено вивченню творчої спадщини видатних українських педагогів та історії розвитку вищої та середньої класичної освіти.), В343131 Київський університет як осередок національної духовності, науки, культури: Матеріали наук.-теорет. конф., присвяч. 165-річчю ун-ту. Ч. 1. Гуманітарні науки / Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К.: Вид. центр "Київ. ун-т", 1999. — 141 с. — укp. - (Розглянуто деякі аспекти філософії, економіки, історії та міжнародних відносин. Висвітлено принципи методологічної нейтральності релігієзнавства, місце аналітичної філософії в структурі сучасної світової філософії, проблеми раціональної інтерпретації розвитку теоретичного знання. Досліджено історію становлення та розвитку богемістики в Київському університеті, міжнародні зв'язки вчених Університету св. Володимира у XIX - на початку XX століття. ), ВА749203 Лях Г. Р. Лекції з історії педагогіки України (ХІХ - початок ХХ сторіччя): навч. посіб. / Г. Р. Лях, М. С. Рижкова ; Слов'ян. держ. пед. ун-т, [Каф. педагогіки]. — Слов'янськ: СДПУ, 2011. — 116 с.: табл. — Бібліогр.: с. 113-115. — укp. , ВА713162 Педагогічна освіта в Україні і Польщі: реалії та перспективи [Текст] : зб. наук. праць / ред. Д. Герцюк, Р. Куха. - Л. : [Видавничий центр ЛНУ ім. І.Франка : Тріада плюс], 2008. - 347 с., Ж72651 Завальнюк О. М. О.С.Грушевський і становлення національної університетської освіти в Україні (початок ХХ століття) / О.М. Завальнюк // Пробл. історії України XIX - початку XX ст . — 2004. — Вип. 8. — С. 203-211. — Бібліогр.: 33 назв. — укp. , Ж23773 Класичні університети України: світовий досвід. Українські реалії // Вища шк . — 2007. — N 6. — С. 9-18. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. Горбань А. В., Шевчук В. О. Становлення та розвиток системи освіти в Україні у 1920 - 1930 - х - роках [ Електронний ресурс ] / А. В. Горбань , Шевчук В. О. . - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gileya/2012_58/Gileya58/I18_doc.pdf. - Назва з екрану., Жижко Т. А. Університетська освіта: спроба філософсько-педагогічної рефлексії [ Електронний ресурс ] / / Т. А. Жижко . - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gileya/2009_27/Gileya27/F26.pdf. - Назва з екрану., Жижко Т. А. Місце та роль університету в системі освіти [ Електронний ресурс ] / Т. А. Жижко . - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gileya/2009_28/Gileya28/F26.pdf. - Назва з екрану., Сипченко В., ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТСЬКИХ САМОВРЯДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ УНІВЕРСИТЕТІВ УКРАЇНИ (ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) / В. Сипченко // Гуманізація навчально-виховного процесу Збірник наукових праць . - 2011. - Вип. 57. - С. 140 - 148., ДЕМ’ЯНЕНКО Н. ПЕДАГОГІЧНА ПАРАДИГМА ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ: ГЕНЕЗА Й ЕВОЛЮЦІЯ [ Електронний ресурс ] / Н. ДЕМ’ЯНЕНКО . - Режим доступу : URL : http://www.philosophy.ua/lib/19demyanenko-fo-2-4-2006.pdf. - Назва з екрану.
|
| 3. |
Запитує: Аліна (23.03.2023) Тема запиту: Доброго дня! Скажіть, будь ласка, у вас є література про академічну доброчесність? |
Ключові слова: академічна доброчесність
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика України", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА817687 Академічна доброчесність: проблеми дотримання та пріоритети поширення серед молодих вчених : колект. монографія / [Артюхов А. та ін. ; за заг. ред. Н. Г. Сорокіної, А. Є. Артюхова, І. О. Дегтярьової] ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. [та ін]. - Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2017. - 168 с., А821566 Академічна доброчесність студента як чинник формування громадянського суспільства = Academic student`s integrity as a factor of civil society formation : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих учених, 1-2 берез. 2018 р. / [відп. ред. Н. І. Зорій] ; Вищ. держ. навч. закл. України "Буковин. держ. мед. ун-т", Студент. рада БДМУ. - Чернівці : БДМУ, 2018. - 239 с., Р138249 Гаєв Є. О.Шість уроків з академічної доброчесності : навч. посіб. / Гаєв Є. О. - Київ : Інтерсервіс, 2020. - 41 с., ВА856612 Кулик О. Д. Методологія й організація фахових досліджень та академічна доброчесність : навч. посіб. / О. Д. Кулик ; Ун-т ім. Григорія Сковороди в Переяславі, Ф-т укр. та інозем. філології, Каф. укр. лінгвістики і методики навчання. - Переяслав : Домбровська Я. М., 2022. - 371 с. Гаруст Ю. В. Академічна доброчесність - шлях до захисту інтелектуальної власності українських науковців / Ю. В. Гаруст, Б. О. Павленко // Правові горизонти. - 2017. - Вип. 4. - С. 88-95. , Кодекс академічної доброчесності молодого вченого // Наук. вісн. Дніпропетров. держ. ун-ту внутр. справ. - 2017. - № 1. - С. 357-360. , Островська Н. О. Формування академічної доброчесності майбутніх соціальних працівників в умовах закладу вищої освіти / Н. О. Островська, О. О. Добровіцька // Вісн. Луганськ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2022. - № 3. - С. 316-325. , Опанасенко Н. І. Академічна доброчесність як одна з вимог написання наукових робіт магістрами початкової освіти / Н. І. Опанасенко, Г. М. Черненко // Наук. часоп. Нац. педагог.ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Сер. 5 Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 85. - С. 137-141. , Гасюк І. Л. Якість освіти й академічна доброчесність: сутність понять і їх практична реалізація в освітньому просторі України / І. Л. Гасюк, І. М. Дарманська // Наук. вісн. Південноукраїнськ. нац. педагог. ун-ту ім. К. Д. Ушинського. - 2022. - № 1. - С. 74-86., Стежко З. В. Академічна доброчесність у вищій освіті: прояви та мотиваційні чинники / З. В. Стежко, Н. С. Шалімова, І. І. Андрощук // Наук. вісн. Південноукраїнськ. нац. педагог. ун-ту іме. К. Д. Ушинського. - 2022. - № 3. - С. 7-15., Дуліба Є. В. Верховенство права, правова культура, освіта й академічна доброчесність / Є. В. Дуліба, О. Є. Аврамова, А. М. Куліш, В. В. Миргород-Карпова // Вісн. Харків. нац. ун-ту внутр. справ. - 2022. - № 3. - С. 15-25., Паламар С. Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти / С. Паламар, М. Науменко // Освітологічн. дискурс. - 2022. - № 3-4. - С. 76-92. , Засєкіна Л. В. Академічна доброчесність, якість освіти та якість життя студентів в умовах дистанційного навчання під час Covid-19 / Л. В. Засєкіна // Наук. зап. Нац. ун-ту "Острозька академія". Сер. Психологія. - 2021. - Вип. 12. - С. 41-45., Ковальова Є. В. Академічна доброчесність студента в процесі навчання / Є. В. Ковальова, А. В. Гелевешко // Креативний простір. - 2021. - № 3. - С. 10-11., Воронова С. Академічна доброчесність в системі загальної середньої освіти / С. Воронова // Молодь і ринок. - 2021. - № 2. - С. 95-100., Вергун A. Академічна доброчесність з позицій антиплагіатної експертизи: ключові принципи та їх імплементація / A. Вергун, С. Ягело // Укр. педагог. журнал. - 2021. - № 1. - С. 100-108. , Башкір О. Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України / О. Башкір // Освітологічний дискурс. - 2021. - № 2. - С. 77-90., Дорожко А. О. Стан і проблеми академічної доброчесності та причини її порушення / А. О. Дорожко // Наук. зап. [Центральноукраїнськ. держ. пед. ун-ту ім. Володимира Винниченка]. Сер. Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 194. - С. 204-208., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
|
|
|