Ключові слова: Андрущенко В. --
Головатий М. Ф.
Добрий день! Стаття Андрущенко В. Модернізація вищої освіти України в контексті Болонського процесу була надрукована в газеті Освіта. — 2004. — № 23. — 12–19 травня. Щоб замовити цю газету рекомендуємо звернутися у відділ газетних фондів НБУВ за посиланням: http://irbis-nbuv.gov.ua/fond/vgf/index.html
Видання є в НБУВ: ВА667468 Болонський процес: тенденції, проблеми, перспективи / Ред.: В.П. Андрущенко; Уклад.: В.П. Бех; Ю.Л. Маліновський; Асоц. ректорів пед. ун-тів. Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т вищ. освіти АПН України. — К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2004. — 220 с. Розкрито сутність Болонського процесу й обгрунтовано шляхи оновлення та модернізації українських освітянських стандартів зі збереженням позитивних досягнень і переваг вітчизняної системи освіти. Розглянуто євроінтеграцію України як чинник соціально-економічного розвитку держави. Проаналізовано особливості модернізації української освіти у контексті Болонського процесу. Визначено перспективи застосування інформаційних технологій у професійній діяльності учителя. Показано роль Болонського процесу як засобу інтеграції та демократизації вищої освіти. Охарактеризовано нормативно-правову базу формування національної системи освіти України. Представлено програму проведення педагогічного експерименту щодо впровадження кредитно-модульної системи організації освіти у вищих навчальних закладах III - IV рівнів акредитації. Висвітлено практичні аспекти участі педагогічних закладів України у Болонському процесі.,
ВА726965 Модернізація вищої освіти в Україні і світі: десять років наукового пошуку: монографія / Ред.: В.П. Андрущенко; Проаналізовано філософсько-методологічні й історичні аспекти освітньої модернізації. Розглянуто теоретичні, методичні та технологічні питання європейської та світової інтеграції вищої освіти. Висвітлено економічні й управлінські проблеми вдосконалення вищої школи. В.І. Луговий; М.Ф. Степка; Ін-т вищ. освіти АПН України. — Х., 2009. — 504 с.
ПЕРСОНАЛ. — 2004. — № 3. ст.5-7 Головатий М. Ф. Європейська й українська освіта — де точки єднання?