Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ЕКСПЕРИМЕНТ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Запитує: Оксана Баліцька (16.05.2011) Тема запиту: Доброго дня! Мены треба написати роботу на тему "Компютеризований психологычний експеримент", рекомендовано дві книги по цій теми (нижче вказані), але я не можу ніде їх знайти, в тому числі у вас на сайті в електронному каталозі. Допоможіть, будь ласка, знайти ці книги, або іншу літературу на цю тематику. Наперед дякую! 1. Специфика психологических методов в условиях использования компьютера / О. Н. Арестова, Л. Н. Бабанин, А. Е. Войскунский ; Под ред. О. К. Тихомирова; МГУ им. М. В. Ломоносова, Фак. психологии 109 с. 22 см М. Изд-во МГУ 1995 2. «Эксперимент и квазиэксперимент в психологии» Под редакцией Т. В. Корниловой |
Ключові слова: Арестова О. Н. -- Корнилова Т.В.
Доброго дня, Оксано! На жаль одна із потрібних Вам книг <Специфика психологических методов в условиях использования компьютера / О. Н. Арестова, Л. Н. Бабанин, А. Е. Войскунский ; Под ред. О. К. Тихомирова; МГУ им. М. В. Ломоносова, Фак. психологии 109 с. 22 см М. Изд-во МГУ 1995 > не зберігається у фондах НБУВ. Пропонуємо Вам скористатися наступним посиланням, де є E-mail автора. Видання є в НБУВ: ВА654279 Эксперимент и квазиэксперимент в психологии [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по направлению и спец. психологии / подгот. Л. Н. Бабанин [и др.] ; ред. Т. В. Корнилова. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 253 с. Сайт журнала <Вопросы психологии>
|
| 2. |
Запитує: Василь (02.11.2012) Тема запиту: Добрий вечір. Прошу надати мені допомогу в пошуку таких матеріалів: Австрійський Експеримент у місті Вергель 1929 р., Система часткового резервування грошей США, інформація про ФРС (Федеральну Резервну Систему) США: історія, сучасність. Фондовий ринок (Деривативи). Дякую!!! |
Примітка: Вергель (вільні шилінги), ФРС. Ключові слова: Австрійський експеримент -- Вергель -- система часткового резервування грошей -- ФРС -- дериватив
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела: The Money Changers: Currency Reform from Aristotle to E-Cash, Федеральная резервная система в экономике США, Корецька Н. І. Структура кредитної системи Сполучених Штатів Америки. [Електронний ресурс] / Н. І. Корецька, Н. С. Різник. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/fkd/2011_1/part2/31.PDF . - Назва з екрану., Карлова І. О. Система банківського регулювання та нагляду: порядок її формування та особливість організації в розвинутих країнах світу. [Електронний ресурс] / І. О. Карлова, Г. І. Братійчук. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vntu/2008_17_1/43.pdf . - Назва з екрану., Кравченко Н. Г. Національні банківські резервні системи: порівняльний аспект. / Н. Г. Кравченко // Наукові записки НаУКМА. Сер. Юридичні науки. - 2008. - Т. 77. - С. 75-78., Носов О. Ю. Розвиток механізму резервування у банківській системі / О. Ю. Носов // Науковий вісник НЛТУ України : зб. наук.-техн. праць. - Львів, 2006. - Вип. 16.5. - С. 204-208., Малиновська Т. М. Розвиток банківської системи в розвинутих країнах світу / Т. М. Малиновська // Право та державне управління : зб. наук. праць. - Запоріжжя, 2012. - № 2. - С. 59-62., Дук І. В. Еволюція, стадії розвитку і функції центральних банків розвинутих країн світу / І. В. Дук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. праць. Сер. Економічні науки. - Рівне, 2009. - Вип. 2. - С. 91-96., Супрович Г. О. Новий підхід до класифікації деривативів / Г. О. Супрович // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. праць. - К., 2011. - Вип. 18. - С. 354-360., Бойко М. Ю. Деривативы как эффективный финансовый инструмент / М. Ю. Бойко, Т. М. Писня // Бізнес Інформ. - 2010. - № 3. - С. 91-93.
|
| 3. |
Запитує: Олена (11.12.2012) Тема запиту: Як саме визначають точки діаграми експериментально. Хто це робив і як в Київському національному університеті імені Тараса Шевченко? |
Примітка: Статті та книги не раніше 2000року Ключові слова: точки діаграми
Доброго дня! На жаль, надати список літератури по Вашій темі в рамках Віртуальної довідки не представляється можливим, тому що запит сформульований дуже вузько і вимагає поглибленого вивчення. Пропонуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. На все добре!
|
| 4. |
Запитує: Олена (10.12.2012) Тема запиту: Хто в Украіїні і світі займається визначенням точок діаграм стану експериментально і які досягнення? |
| 5. |
Запитує: Олена (11.12.2012) Тема запиту: Як знаходять криві на фазових діаграмах(теоретично, експериментально)? |
Примітка: статті, книги не раніше 2000 року видання Ключові слова: діаграми
На жаль, надати список літератури по Вашій темі в рамках Віртуальної довідки не представляється можливим, тому що запит сформульований дуже вузько і вимагає поглибленого вивчення. Пропонуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. На все добре!
|
| 6. |
Запитує: Анна (01.11.2013) Тема запиту: Добрий вечір! Допоможіть, будь ласка, з пошуком літератури на тему: Педагогічний експеримент в управлінській діяльності керівників ЗНЗ. |
Ключові слова: педагогічний експеримент -- управлінська діяльність -- керівники
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3; здійснити пошук у каталогах та інформаційних ресурсах, розміщених на сайті НБУВ (див. посилання): Видання є в НБУВ: ВА658111 Мармаза О. І. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом [Текст] / О. І. Мармаза. - Х. : Видавнича група "Основа", 2004. - 240 с., ВА712137 Управління експериментальною діяльністю ЗНЗ [Текст] / упоряд. Н. Мурашко. - К. : Шкільний світ, 2007. - 128 с., ВА599328 Бондар В. І. Теорія і технологія управління процесом навчання в школі [Текст] / В. І. Бондар ; АПН України, Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : [б.в.], 2000. - 192 с., ВА707750 Житник Б. О. Методологічні проблеми дослідницької діяльності вчителя [Текст] / Б. О. Житник ; Організація дослідницько- експериментальної роботи в сучасній школі / Є. М. Павлютенков. Дослідницька діяльність як продуктивна освітня послуга методичного менеджменту : [навч. посіб.: зб.] / І. В. Маслікова. - Х. : Основа, 2008. - 160 с., ВА601290 Даниленко Л. І. Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи [Текст] / Л. І. Даниленко. - К. : Логос, 1998. - 139 с., ВА631780 Евдокимова М. В. Управление образовательными системами [Текст] : учебно-метод. пособие / М. В. Евдокимова ; Новгородский гос. ун-т им. Ярослава Мудрого. - Великий Новгород : НовГУ им. Ярослава Мудрого, 2001. - 60 с., В347209/Ч. 1 Аспекти управлінської діяльності в школі [Текст] / упоряд. Н. Мурашко. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 . - (Бібліотека "Шкільного світу") (Директор школи. Бібліотека). Аспекти управлінської діяльності в школі [Текст] / упоряд. Н. Мурашко. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 . - (Бібліотека "Шкільного світу") (Директор школи. Бібліотека)., ВА685372 Вдовиченко Р. П. Управлінська компетентність керівника школи [Текст] / Р. П. Вдовиченко. - Х. : Основа, 2007. - 111 с., ВА671971 Павлютенко Є. М. Основи управління школою [Текст] / Є. М. Павлютенков, В. В. Крижко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2006. - 171 с., ВА736604 Бондар О. С. Сучасні форми внутрішньошкільного контролю [Текст] / Оксана Боднар. - К. : Шкільний світ, 2011. - 126 с., В347209/Ч. 2 Аспекти управлінської діяльності в школі [Текст] / упоряд. Н. Мурашко. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 . - (Бібліотека "Шкільного світу") (Директор школи. Бібліотека). Ч. 2. - К. : [б.в.], 2003. - 128 с., ВА662852 Сорочан Т. М. Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія та практика: Моногр. / Т. М. Сорочан; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Знання, 2005. - 384 с. Єльникова Г. Моделювання управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу / Г. Єльникова, В. Маслов // Імідж сучасного педагога. - 2008. - № 3/4. - С. 3-8., Вознюк Л. В. Особливості управління експериментальною діяльністю у системі шкільної освіти / Л. В. Вознюк // Філософські проблеми освіти : збірник наукових праць. - Дніпропетровськ, 2011. - № 2. - С. 52-57., Каталоги
|
| 7. |
Запитує: Катя (04.11.2013) Тема запиту: Одно та багатофакторні експерименти |
Ключові слова: експеримент
Доброго дня! Радимо скористатися наступними матеріалами. Видання є в НБУВ: ВА724224 Кошовий М. Д. Теорія і практика планування експериментів [Текст] : навч. посіб. для студ. спец. "Комп'ютерні інформаційні управляючі системи та технології", "Системи управління та автоматики", "Метрологія та вимірювальна техніка" вищих навч. закл. / М. Д. Кошовий, А. Г. Михайлов ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "ХАІ". - Х. : ХАІ, 2009. - 154 с., ВА724320 Копець Л. Класичні експерименти в психології [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Людмила Копець. - К. : Києво-Могилян. акад., 2010. - 283 с., ВА733802 Оптимальне планування експерименту при дослідженні технологічних процесів, приладів і систем [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. Д. Кошовий [та ін.] ; Ін-т інновац. технологій змісту і освіти, Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х. : ХАІ, 2010. - 156 с., ВА734512 Планування експериментів і обробка їх результатів [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. У. Ігнаткін, О. В. Рязанцев, О. М. С'янов, В. А. Литвиненко ; під ред. В. У. Ігнаткіна ; Дніпродзерж. держ. техн. ун-т. - Дніпродзержинськ : ДДТУ, 2010. - 156 с., ВА736508 Основи технічного експерименту [Текст] : навч. посіб. / Глухів. держ. пед. ун-т ім. О. Довженка ; [уклад.] А. П. Горшков. - Глухів : РВВ ГДПУ, 2009. - 100 с., ВА745788 Методика і техніка експерименту з оптики [Текст] : [посіб. для студ. фіз. спец. вищ. пед. навч. закл. та вчителів фізики] / Садовий М. І. [та ін.]. - Луцьк : Гадяк Жанна Володимирівна, 2011. - 290 с., ВА747747 Садовий М. І. Методика і техніка експерименту з механіки [Текст] : [посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. та вчителів] / Садовий М. І., Лазаренко Д. С. ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - 116 с., ВА670812 Черемних Є. В. Теорія планування експерименту та приклади її застосування [Текст] : навч. посіб. для студ. магістер. рівня підгот. / Є. В. Черемних, Т. М. Сало ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2005. - 147 с., ВА665222 Теорія планування експерименту [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Нечаєв [та ін.]. - К. : Кондор, 2005. - 232 с.
|
| 8. |
Запитує: Галина (15.04.2015) Тема запиту: Добрий день! Допоможіть, будь ласка, знайти дисертації, які можна буде продивитися повністю, у яких проводився психолінгвістичний асоціативний експеримент та використовувався метод семантичного диференціалу, в ідеалі на матеріалі реклами продуктів харчування, або хоча б інших рекламних повідомлень. Дякую! |
| 9. |
Запитує: Наталія (15.09.2016) Тема запиту: Герасименко І. В. Методика використання технологій дистанційного навчання в підготовці бакалаврів комп'ютерних наук : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / І. В. Герасименко; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - Київ, 2014. - 21 c. - укp. Теоретично обгрунтовано та розроблено методику використання технологій дистанційного навчання (ДН) в підготовці бакалаврів комп'ютерних наук. Проаналізовано теоретичні основи використання технологій ДН в освітньому процесі ВНЗ. Розроблено модель освітнього середовища ДН ВНЗ на основі системи підтримки ДН. Визначено основні етапи впровадження технологій ДН в освітній процес ВНЗ та уточнено основні етапи створення електронного навчального курсу. Визначено особливості підготовки бакалаврів комп'ютерних наук за умов широкого використання інформаційно-комунікаційних технологій та технологій ДН. Розроблено основні компоненти методики використання технологій ДН в підготовці бакалаврів комп'ютерних наук та експериментальним шляхом перевірити їх ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + З970 р(4УКР)3-3 Шифр НБУВ: РА412267 Пошук видання у каталогах НБУВ Скажіть, будь ласка, чи наявна дисертація у фондах НБУВ. Дякую |
Ключові слова: дисертації
Потрібна Вам дисертація у каталогах НБУВ не відображена. Захищені дисертації за останні три роки тільки частково надходять до фондів, у зв’язку з тимчасовою відсутністю місця зберігання видань у книгосховищі НБУВ. Рекомендуємо звернутися до Залу електронної бібліотеки Державної науково-технічної бібліотеки України (м. Київ, вул. Антоновича, 180 (20 кімн.) тел. 521-09-51), де зберігаються електронні версії дисертації, або звертатися по місцю захисту дисертацій.
|
| 10. |
Запитує: Наталія (01.03.2017) Тема запиту: Добрий день. Потрібна інформація для написання магістерської роботи на тему: Пiдготовка майбутнiх вихователiв до здiйснення iндивiдуального пiдходу в роботi з дiтьми дошкiльного вiку (зокрема має бути експериментальне дослідження готовності майбутніх вихователів до здійснення даної роботи). Дякую. |
Ключові слова: майбутні вихователі -- дошкільнята -- діти дошкільного віку -- індивідуальний підхід
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА676242 Бєлєнька Г. В. Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання / Г. В. Бєлєнька. - Київ : Світич, 2006. - 304 с., ВА795314 Теорія та практика дошкільної освіти в сучасних експериментальних дослідженнях / Л. І. Зайцева [та ін.].- Харків : Діса плюс, 2015. - 447 с. , ВА718939 Розвиток дитини-дошкільника: сучасні підходи та освітні технології / Г. В. Бєлєнька [та ін.]. - Київ : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. - 272 с., ВА718934 Підготовка вихователів до розвитку особистості дитини в дошкільному віці / Г. В. Бєлєнька [та ін.]. - Київ : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. - 310 с., ВА739537 Теорія і практика дошкільної освіти в Україні / З. Н. Борисова [та ін.]. - Київ, 2011. - 231 с. Куземко Л. В. Професійна підготовка педагога дошкільної освіти до індивідуальної роботи з дітьми / Л. В. Куземко // Освітол. дискурс. - 2010. - № 1. - С. 103-113., Куземко Л. В. Використання Веб-квестів у проектуванні самостійної роботи майбутніх вихователів ДНЗ / Л. В. Куземко, Т. Ю. Бондаренко // Молодий вчений. - 2016. - № 4. - С. 541-544., Аніщук А. М. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку / А. М. Аніщук // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Сер. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2012. - № 4. - С. 109-113. , Маргіта Н. Готовність майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників / Н. Маргіта // Наук. вісн. Ужгород. нац. університету. Сер. Педагогіка. Соц. робота. - Ужгород, 2011. - Вип. 20. - С. 76-79. , Листопад О. А. Експериментальне дослідження формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / О. А. Листопад // Наука і освіта. - 2015. - № 9. - С. 125-131., Сухорукова С. В. Ресурсний підхід до формування індивідуального стилю майбутнього вихователя дітей дошкільного віку / С. В. Сухорукова // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2015. - № 3. - С. 65-70. , Соловйова-Нікітіна Л. М. Актуальні проблеми підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах трансформації вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / Л. М. Соловйова-Нікітіна. - Режим доступу : URL : http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=2634. - Назва з екрана., Збірник наукових статей студентів спеціальності «Дошкільна освіта» / За заг. ред. проф. О. Л. Кононко. – Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2014., Збірник наукових статей студентів спеціальності «Дошкільна освіта» / за заг. ред. проф. О.Л.Кононко. – Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2016 – 243 с., Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / Н. П. Гагаріна. - Кіровоград : КЗ "КОІППО освіти імені Василя Сухомлинського", 2014. - 68 с., Наукова періодика України, Реферативна база даних, Книжкові видання
|
| 11. |
Запитує: Анна (16.05.2017) Тема запиту: Добрий день. Мені потрібна ця стаття :Харчук В. Герой-експериментатор у В.Винниченка //Слово і час. - 1998.- №11.- С.62-66. Якщо вона є у Вас, то змогли б ви, будь ласка, надіслати її мені? Дякую. |
Ключові слова: Слово і час -- МБА
Доброго дня! Потрібний Вам журнал зберігається у фондах НБУВ. Рекомендуємо звернутися за e-mail: [email protected] , [email protected] , тел. 044-524-33-98 з приводу копіювання та доставки електронних копій документів згідно з переліком платних послуг, які надаються у Відділі міжбібліотечного абонемента НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: Ж27444/1998/11 Слово і час : наук.-теорет. журн./ Нац. акад. наук України, Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Нац. спілка письм. України. - К. : Фенікс, 1998 р. Електронна доставка документів
|
| 12. |
Запитує: Анастасія (20.02.2018) Тема запиту: Доброго дня! Чи маєте Ви якусь літературу, пов'язану з такими питаннями, як: 1. Соціалізація особистості в умовах інноваційного освітнього середовища. 2. Розробка критеріїв і показників для самооцінювання результатів дослідно-експериментної роботи. Буду вдячна за кожне джерело по цій темі. |
Ключові слова: соціалізація особистості -- інноваційне освітнє середовище
Доброго дня! Сподіваємося, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА585704 Лукашевич М. П. Соціалізація: Виховні механізми і технології : навч.-метод. посіб. / М. П. Лукашевич ; Ін-т змісту і методів навчання. - Київ, 1998. - 112 c. (У посібнику подано адаптивно розвиваючу концепцію соціалізації, яку розроблено з метою дослідження місця і ролі виховання у здійсненні соціалізації особистості. Розглядається поведінка людини, вплив на неї навколишнього середовища (соціального та природного), виховання людини як соціальна система. Дана концепція має інноваційний характер, є актуальною для теоретичної та практичної діяльності науковців і педагогічних працівників. Кожну тему розкрито на основі порівняльного аналізу існуючого наукового розуміння проблем, висвітлення їх у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі, авторського концептуального бачення проблем.), ВА663844 Авер'янова Г. М. Особливості соціалізації молоді в умовах трансформації суспільства / Г. М. Авер'янова, Н. М. Дембицька, В. В. Москаленко ; АПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - Київ : "ППП", 2005. - 306 c. (Розглянуто теоретико-методологічні засади дослідження закономірностей соціалізації молоді за умов трансформації суспільства. Проаналізовано проблеми виховання та стадійності, актуалізовані процесами соціальної адаптації. Розкрито сутність економічної, політичної та статеворольової соціалізації та наведено характеристику перехідного соціального типу особистості. Встановлено особливості психологічного впливу та соціалізуючу функцію грошей, показано позитивне ставлення підростаючого покоління до економічних реформ та участь підлітків у підприємницькій діяльності. Досліджено різні аспекти формування політичної свідомості української молоді та особливості засвоєння індивідом гендерної культури суспільства у процесі соціалізації.), ВА641046 Безпалько О. В. Соціальна педагогіка в схемах і таблицях : навч. посіб. / О. В. Безпалько ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Логос, 2003. - 134 c. (Розглянуто соціальну педагогіку як науку і сферу практичної діяльності. Розкрито основні поняття соціальної педагогіки, а також надано характеристику процесу соціалізації особистості. Висвітлено принципи і методи соціально-педагогічної діяльності. Визначено професійну роль соціального педагога.), В347364 Стрельніков В. Ю. Педагогічні основи забезпечення особистісного і професійного розвитку студентів засобами інноваційних технологій навчання / В. Ю. Стрельніков ; Полтав. ун-т спожив. кооперації України. - Полтава : РВВ ПУСКУ, 2002. - Кн. 1. - 294 c. (Висвітлено особливості практичного втілення державної освітньої політики, пріоритетом якої є особистісний розвиток молоді. Проаналізовано стан проблеми особистісного і професійного розвитку студента у зарубіжній і вітчизняній літературі. Описано механізми професійної соціалізації у студентський період. Визначено форми професіоналізації особистості у вищій школі, розкрито духовні засади проектування освітнього процесу. Розглянуто питання управління розвитком креативності студентів у навчальному процесі.), ВА674809 Галузяк В. М. Педагогіка : навч. посіб. / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - Вінниця : ДП "Держ. картогр. ф-ка", 2006. - 400 c. (Викладено загальні засади педагогіки, дидактики, теорії виховання та школознавства. Розглянуто питання розвитку, соціалізації та виховання особистості. Описано особливості морального, естетичного, трудового, національного та фізичного виховання. Висвітлено педагогічні вимоги до особистості вчителя, стилі педагогічного спілкування. Розкрито сутність процесу навчання, його принципів, змісту, методів, засобів, технологій, форм організації та контролю.), ВА678618 Галус О. М. Порівняльна педагогіка : навч. посіб. / О. М. Галус, Л. М. Шапошнікова. - Київ : Вища шк., 2006. - 216 c. (Висвітлено сутність, функції, завдання, історичні періоди розвитку порівняльної педагогіки. Проаналізовано розвиток дошкільної, шкільної, професійно-технічної, вищої та післядипломної освіти у провідних країнах світу. Наведено відомості стосовно нових моделей навчання, альтернативних й експериментальних шкіл, нових навчальних дисциплін, сучасних зарубіжних педагогічних виховних концепцій. Розкрито напрями модернізації шкільної освіти, підвищення ефективності навчання, особливості соціалізації особистості в сучасних освітніх системах.), Ж29137 Сокурянская Л. Г. Образование в контексте трансформации современного общества / Л. Г. Сокурянская // Вісн. Харків. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи. - 2000. - № 462. - С. 26-32. (Розглянуто проблеми становлення освіти як суб'єкта соціокультурної трансформації. Висвітлено питання актуалізації ролі освітньої системи як агента соціалізації особистості. Надано кількісні та якісні характеристики вищої освіти у сучасній Україні. Проаналізовано глобальні та регіональні, зовнішні та внутрішні фактори, що зумовлюють становлення суб'єктності як якості соціального інституту освіти. Серед глобальних чинників розглянуто інформатизацію суспільства, екологію суспільної свідомості, підвищення комунікативної культури, зростання впливу засобів масової інформації тощо. Серед регіональних факторів - становлення правової держави та громадянського суспільства. За умов сучасної України інститут освіти здійснює суттєвий вплив на процеси її соціокультурної трансформації.), Ж24479 Москаленко В. Проблема виховання в контексті соціалізації особистості / В. Москаленко // Соц. психологія. - 2005. - № 2. - С. 3-17. (Розглянуто питання нової парадигми сучасної педагогічної діяльності, яка, базуючись на тому, що особистість формується в процесі соціалізації, тобто в результаті засвоєння суспільного досвіду через включення її в широку систему оточуючого соціального середовища, відкидає школоцентризм і вбачає у вихованні систему цілеспрямованих та організованих взаємодій "дорослі - діти" і "діти - діти", котрі реалізуються не тільки в межах загальноосвітньої школи, але й у просторі закладів додаткової освіти, громадських організацій, дозвіллєвій сфері тощо. Відтак організоване виховання стає завданням не лише загальноосвітніх закладів, але й суспільства в цілому.) Галус О. М. Соціалізація особистості: сутність, концептуальні підходи у наукових теоріях, напрямах, школах / О. М. Галус // Зб. наук. пр. Хмельн. ін-ту соц. технологій Ун-ту "Україна". - 2010. - № 2. - С. 69-75., Шевчук В. І. Виховний аспект соціалізації особистості студента вищих педагогічних навчальних закладів / І. В. Шевчук // Наук. зап. [Нац. ун-ту "Остроз. акад."]. Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 22. - С. 196-200., Пішванова В. О. Освіта як чинник соціалізації особистості / В. О. Пішванова // Акт. питання культурології. - 2012. - Вип. 12. - С. 210-213. , Акіншина О. А. Сутність та особливості сучасного освітнього простору, спрямованого на успішну соціалізацію дитини в шкільні роки / О. А. Акіншина, К. І. Санталова // Тавр. вісн. освіти. - 2014. - № 4. - С. 21-25., Твердовська О. В. Освіта як гуманітарна технологія соціалізації особистості / О. В. Твердовська, Ф. П. Власенко // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2015. - № 4. - С. 24-27., Тичина А. К. Освіта в контексті соціалізації особи / А. К. Тичина // Наук. вісн. Ізмаїл. держ. гуманіт. університету. - Ізмаїл, 2010. - Вип. 29. - С. 34-35., Чжан Сінь Освіта як одна з основних комунікативних складових соціалізації особистості / Сінь Чжан // Наук. часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Сер. 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія. - Київ, 2017. - Вип. 37. - С. 154-163., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 13. |
Запитує: Майя (03.02.2020) Тема запиту: Експериментальна перевірка ефективності методики активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів засобами наочності Констатувальний експеримент Формувальний експеримент |
Ключові слова: констатувальний експеримент -- формувальний експеримент
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА762294 Дьомін О. А. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні сільськогосподарської техніки : монографія / О. А. Дьомін; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Лисенко М.М., 2012. - 135 c., ВА773783 Дьомін О. А. Дидактичні умови використання наочності при вивченні сільськогосподарської техніки : монографія / О. А. Дьомін; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Логос, 2013. - 194 c. , ВА797852 Дьомін О. А. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі практичної підготовки з механізації сільськогосподарського виробництва : монографія / О. А. Дьомін, І. О. Колосок; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Логос, 2015. - 496 c. , РА297117 Дьмін О. А. Використання наочності як засобу активізації навчально- пізнавальної діяльності студентів аграрного вузу [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Дьомін Олександр Анатолійович ; Національний аграрний ун-т. - Київ, 1997. - 25 с., Ж68599 Корінь Г. О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі доведення формул скороченого множення / Г. О. Корінь // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13. - С. 99-104., Ж71868 Стадніков Г. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях із фізичного виховання у вищому навчальному закладі / Г. В. Стадніков // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 1. - С. 256-261. , Ж101424 Іващенко М. В. Особливості використання елементів змішаного навчання в процесі викладання навчальних дисциплін у закладах вищої освіти / М. В. Іващенко, Т. Б. Бикова // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1. - С. 221-226. Терехова В. І. Результати формувального етапу експериментальної роботи щодо досліджування рівнів сформованості готовності майбутніх перекладачів до міжкультурного спілкування / В. І. Терехова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. Івана Франка . - 2012. - Вип. 65. - С. 150-155. , Колос К. Р. Констатувальний етап експерименту з розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос, О. М. Спірін // Інформ. технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 183-205., Герлянд Т. М. Експериментальне дослідження загальноосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників-аграріїв: констатувальний етап / Т. М. Герлянд // Наук. вісн. Ужгород. нац. університету. Сер. Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 33. - С. 36-39. , Ковальчук З. Я. Вплив формувального експерименту на комунікативну толерантність та рефлексійність особистості у педагогічній взаємодії / З. Я. Ковальчук // Вісн. Чернігів. нац. пед. університету. Сер. Психологічні науки. - 2014. - Вип. 121. - С. 164-168. , Дідик Н. М. Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів / Н. М. Дідик // Проблеми сучас. психології. - 2013. - Вип. 22. - С. 110-119.
|
| 14. |
Запитує: Оксана (21.07.2020) Тема запиту: Доброго дня, Допоможіть будьласка підібрати літературу (бажано сучасні наукові джерела) по темі: розвиток пізнавального інтересу старших дошкільників в процесі експериментування. А також підкажіть будьласка як можна переглянути тексти цих документів. Дякую. |
Ключові слова: метод експериментування -- діти дошкільного віку
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні видання. З приводу копіювання та доставки електронних копій документів згідно з переліком платних послуг, які надаються у Відділі міжбібліотечного абонемента НБУВ, можете звернутися за e-mail: [email protected] , [email protected] , тел. 044-524-33-98. Видання є в НБУВ: ВА672801 Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : навч. посібник / Т. І. Поніманська. - Київ : Академвидав, 2006. - 456 с. , ВА613392 Дыбина О. В. Неизведанное рядом : занимательные опыты и эксперименты для дошкольников / О. В. Дыбина [и др]. - М. : Творческий Центр "Сфера", 2001. - 188 с. -, ВС47923 Сучасні технології в дошкільній освіті України : матеріали наук.-метод. семінару, 2008 р., Київ / ред.: В. П. Андрущенко; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. - 94 c., ВА752875 Бабюк Т. Й. Організація дослідницько- експериментальної діяльності дітей у природі : навч.-метод. посіб. / Т. Й. Бабюк; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Сисин О.В. : Абетка, 2012. - 63 c. (Описано наявні в літературі та виявлені в ході власних досліджень загальні особливості дитячого експериментування. Висвітлено зміст і завдання природничо-наукових дослідів та експериментів, розкрито основні методичні вимоги щодо організації експериментально-дослідницької діяльності в ДНЗ. Простежено вікову динаміку становлення навичок експериментування дітей перших семи років життя.), Р97746 Савушкина А. Л. Эволюция детского творчества в условиях экспериментального совмещения вербальных и музыкальных компонентов познавательной деятельности дошкольников / А. Л. Савушкина ; ред. О. П. Елисеев ; Российский гос. педагогический ун-т им. А.И.Герцена. - СПб. : Издательство РГПУ им. А.И.Герцена, 2001. - 48 с., Ж70586 Демидова Ю. О. Педагогічні умови формування пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності / Ю. О. Демидова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 92-96. (На матеріалі експериментального дослідження висвітлено зміст педагогічних умов формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності. Наголошено на необхідності поєднання різних форм та видів конструювання у навчанні дітей.), Ж16225 Олійник О. О. Роль пізнавальної активності та мислення у формуванні самооцінки старших дошкільників / О. О. Олійник // Наука і освіта. - 2009. - № 8. - С. 217-219. (Здійснено експериментальне вивчення впливу мисленнєвих операцій та пізнавальної активності на формування адекватної самооцінки в старшому дошкільному віці. Визначено рівень розвитку мисленнєвих операцій та пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку як умови формування їх самооцінки. Встановлено залежність рівня розвитку та ступінь адекватності самооцінки старших дошкільників від рівня розвитку мисленнєвих операцій (синтезу, аналізу, узагальнення) та пізнавальної активності.), Ж16225 Маргіта Н. М. Критерії готовності майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників / Н. М. Маргіта // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 155-157. (Розглянуто експериментування як провідний вид діяльності дошкільників в контексті реалізації положень базової програми розвитку дитини "Я у світі". Виділено та охарактеризовано критерії готовності майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників, а саме: пізнавально-змістовий, когнітивний, мотиваційний, рефлексивно-оцінний, операційно-діяльнісний, креативний, відповідно до яких з'ясовано рівні та показники готовності студентів до організації експериментування.), Ж15708 Варшамова Д. Р. Особливості формування пізнавально-пошукової діяльності у старших дошкільників зі зниженим слухом / Д. Р. Варшамова // Дефектологія. - 2012. - № 2. - С. 34-38. (Розглянуто проблему формування пізнавально-пошукової діяльності дітей зі зниженим слухом. Наведено основні теоретичні засади експериментальної методики, спрямованої на формування пізнавально-пошукової діяльності дітей зі зниженим слухом старшого дошкільного віку. Визначено низку організаційно-методичних принципів, що сприяють найбільш ефективній реалізації експериментальної методики. Наведено результати здійсненої експериментальної роботи. Зроблено висновок про те, що використання експериментальної методики у процесі навчання дає змогу скоригувати рівень розвитку пізнавально-пошукової діяльності дошкільників зі зниженим слухом, сприяє розвиткові здатності до активного відтворення знань та їх використанню під час засвоєння нового матеріалу, сприяє ефективному розвитку мислення та мовлення, дає можливість сформувати позитивне ставлення до активної пізнавальної діяльності.), Ж16225 Лісовська Т. А. Розвиток творчих здібностей старших дошільників у процесі музично-імпровізаторської діяльності / Т. А. Лісовська // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 93-95.(Розкрито змістову сутність понять «творчість» та «творчі здібності» у процесі музично-імпровізаторської діяльності старших дошкільників. Досліджено мотивацію музично-творчої діяльності та формування в старшому дошкільному віці пізнавального інтересу до музики, який переростає в прагнення до власної імпровізації, нової музичної інформації, бажання експериментувати зі звуками. Встановлено, що вікові можливості дітей та рівень їх художньої культури дозволяють встановити зв'язок музики з літературою, живописом, театром. Зауважено, що спрямованість на результат, створення зрозумілого і виразного образу, прагнення отримати схвалення глядачів свідчать про те, що участь в музично-імпровізаторській діяльності стає для дитини не грою, а художньою творчістю.) Бєлєнька Г. В. Підготовка студентів до творчого використання методу експериментування в роботі з дітьми / Г. В. Бєлєнька // Наук. вісн. Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Сер. Педагогічні науки. - 2015. - № 2. - С. 10-13., Барна Х. В. Експериментування як засіб організації діяльності дітей у дошкільному навчальному закладі / Х. В. Барна // Наук. вісн. Мукачів. держ. університету. Сер. Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 2. - С. 89-93., Маргіта Н. Історична практика використання експериментування як методу дослідного навчання у роботі з дітьми дошкільного віку / Н. Маргіта // Наук. вісн. Ужгород. нац. університету. Сер. Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 23. - С. 81-83. , Маргіта Н. Готовність майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників / Н. Маргіта // Наук. вісн. Ужгород. нац. університету. Сер. Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 76-79. , Олексин Л. Теоретичні основи екологічної освіти у виявленні дослідницьких умінь дітей дошкільного віку шляхом експериментування / Л. Олексин, В. Салій // Молодь і ринок. - 2016. - № 11-12. - С. 38-41. , Карапузова І. Дитяче експериментування: реалії та перспективи / І. Карапузова, С. Бурсова // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 9. - С. 39-49.
|
|
|
|