Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=КЛАСИЧН$<.>+<.>K=ЕПОС$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Запитує: Ирина (28.08.2012) Тема запиту: Допоможіть в пошуку інформації для написання магістерського диплому: Педагогічні погляди Марини Тимофіївни Семенової в контексті розвитку школи класичного танцю по системі А.Я. Ваганової. Дякую. |
Примітка: написання магістерського диплому Ключові слова: Ваганова А. Я. -- Класичний танець
Перегляньте наступні матеріали. Видання є в НБУВ: Ваганова, Агрипинна Яковлевна. Основы классического танца , Богданов-Березовский, Валериан Михайлович. А.Я. Ваганова , Красовская, Вера Михайловна. Агрипинна Яковлевна Ваганова , Кремшевская, Галина Дмитриевна. Агрипинна Яковлевна Ваганова Володько В. Ф. Роль класичного танцю у створенні українського національного балету / В. Ф. Володько // Мистецтвознавчі записки. - 2009. - № 16. - С. 122-125., Фомкін О. В. До питання про роль петербурзької балетної школи у формуванні системи балетної освіти в Росії та країнах СНД / О. В. Фомкіна // Інтелігенція і влада. Сер. Історія. - 2008. - Вип. 11. - С. 199-207., Афанасьєв С. М. Школа виконавської майстерності Володимира Андрійовича Денисенка: до історії вітчизняної хореографічної освіти (60-80-ті роки ХХ століття) / С. М. Афанасьєв // Вісник Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2012. - № 1. - С. 144-147., Нечитайло В. С. Хореографічна культура як показник світоглядних інновацій / В. С. Нечитайло // Вісник Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2012. - № 1. - С. 172-178., Агриппина Ваганова, Как Агриппина Ваганова стала первым в стране профессором хореографии?, Метод Вагановой
|
| 2. |
Запитує: Ангеліна (21.01.2013) Тема запиту: Академічна педагогічна парадигма розвитку класичної університетської освіти в Україні (XIX - поч. XX ст.). |
Примітка: Интернет ресурси та статті Ключові слова: освіта -- університет
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали, а також самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА666859 Павко, Анатолій Іванович. Вітчизняна університетська педагогічна освіта в імперську добу: історіографічні та методичні аспекти [Текст] / А. І. Павко, Л. Ф. Курило. - К. : Знання України, 2005. - 120 с. - Бібліогр.: с. 95-119. - (Висвітлено основні історіографічні етапи вивчення вітчизняної університетської педагогічної освіти імперської доби. Відзначено актуальність даної наукової проблеми, проаналізовано новітні методологічні засади її дослідження та визначено перспективні напрямки подальшої розробки. Здійснено узагальнення та теоретичне осмислення ретроспективних процесів становлення та розвитку освітніх і виховних систем в Україні у XIX - на початку XX ст. Встановлено основні тенденції та специфічні риси розвитку університетської освіти на східноукраїнських і західноукраїнських землях. Розглянуто особливості формування, взаємодії та трансформації педагогічних ідей, теорій і концепцій, а також виникнення та використання нових підходів у навчанні та вихованні. Значну увагу приділено вивченню творчої спадщини видатних українських педагогів та історії розвитку вищої та середньої класичної освіти.), В343131 Київський університет як осередок національної духовності, науки, культури: Матеріали наук.-теорет. конф., присвяч. 165-річчю ун-ту. Ч. 1. Гуманітарні науки / Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К.: Вид. центр "Київ. ун-т", 1999. — 141 с. — укp. - (Розглянуто деякі аспекти філософії, економіки, історії та міжнародних відносин. Висвітлено принципи методологічної нейтральності релігієзнавства, місце аналітичної філософії в структурі сучасної світової філософії, проблеми раціональної інтерпретації розвитку теоретичного знання. Досліджено історію становлення та розвитку богемістики в Київському університеті, міжнародні зв'язки вчених Університету св. Володимира у XIX - на початку XX століття. ), ВА749203 Лях Г. Р. Лекції з історії педагогіки України (ХІХ - початок ХХ сторіччя): навч. посіб. / Г. Р. Лях, М. С. Рижкова ; Слов'ян. держ. пед. ун-т, [Каф. педагогіки]. — Слов'янськ: СДПУ, 2011. — 116 с.: табл. — Бібліогр.: с. 113-115. — укp. , ВА713162 Педагогічна освіта в Україні і Польщі: реалії та перспективи [Текст] : зб. наук. праць / ред. Д. Герцюк, Р. Куха. - Л. : [Видавничий центр ЛНУ ім. І.Франка : Тріада плюс], 2008. - 347 с., Ж72651 Завальнюк О. М. О.С.Грушевський і становлення національної університетської освіти в Україні (початок ХХ століття) / О.М. Завальнюк // Пробл. історії України XIX - початку XX ст . — 2004. — Вип. 8. — С. 203-211. — Бібліогр.: 33 назв. — укp. , Ж23773 Класичні університети України: світовий досвід. Українські реалії // Вища шк . — 2007. — N 6. — С. 9-18. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. Горбань А. В., Шевчук В. О. Становлення та розвиток системи освіти в Україні у 1920 - 1930 - х - роках [ Електронний ресурс ] / А. В. Горбань , Шевчук В. О. . - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gileya/2012_58/Gileya58/I18_doc.pdf. - Назва з екрану., Жижко Т. А. Університетська освіта: спроба філософсько-педагогічної рефлексії [ Електронний ресурс ] / / Т. А. Жижко . - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gileya/2009_27/Gileya27/F26.pdf. - Назва з екрану., Жижко Т. А. Місце та роль університету в системі освіти [ Електронний ресурс ] / Т. А. Жижко . - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gileya/2009_28/Gileya28/F26.pdf. - Назва з екрану., Сипченко В., ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТСЬКИХ САМОВРЯДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ УНІВЕРСИТЕТІВ УКРАЇНИ (ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) / В. Сипченко // Гуманізація навчально-виховного процесу Збірник наукових праць . - 2011. - Вип. 57. - С. 140 - 148., ДЕМ’ЯНЕНКО Н. ПЕДАГОГІЧНА ПАРАДИГМА ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ: ГЕНЕЗА Й ЕВОЛЮЦІЯ [ Електронний ресурс ] / Н. ДЕМ’ЯНЕНКО . - Режим доступу : URL : http://www.philosophy.ua/lib/19demyanenko-fo-2-4-2006.pdf. - Назва з екрану.
|
| 3. |
Запитує: Ростислав (20.03.2015) Тема запиту: Здравствуйте, підкажіть, будь ласка, яка у вас є література на тему "Філософські ідеї в класичному психоаналізі З.Фрейда"? |
Ключові слова: класичний психоаналіз -- Зігмунт Фрейд -- філософькі ідеї
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА715094 Щукін Є. О. Основні напрямки сучасної філософії: феноменологія, психоаналіз, екзистенціалізм, герменевтика, структуралізм, постструктуралізм : навч. посібник / Є. О. Щукін, О. В. Патлайчук, І. Є. Чугуєва ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2009. - 116 c. (На рівні сучасного філософського мислення з урахуванням засад світоглядного плюралізму й ідеологічної толерантності проаналізовано основні напрямки сучасної європейської й американської філософської думки. Досліджено історію формування та розвитку феноменології, екзистенціалізму, філософської герменевтики, структуралізму та поструктуралізму (постмодернізму). Висвітлено погляди, ідеї та концепції їх провідних представників, зокрема, З. Фрейда, А. Адлера, К.Г. Юнга, В. Райха, Е. Фромма, К. Ясперса, М. Гайдеггера, Ж.-П. Сартра, Г. Марселя, А. Камю, Г.-Г. Гадамера, П. Рікьора, К. Леві-Стросса, Р. Барта, Ж. Лакана, Л. Альтюссера, Ж. Дерріда, Ж.-Ф. Ліотара, М. Фуко, Ж. Дельоза, Ф. Гваттарі, Ж. Бодрійара, Д. Ваттімо.), ВА630207 Левчук Л. Т. Психоаналіз: історія, теорія, мистецька практика : навч. посіб. для студ. гуманіт. спец. вищ. навч. закл. / Л. Т. Левчук. - Київ : Либідь, 2002. - 255 c. (Розглянуто особливості відтворення логіки становлення та розвитку психоаналізу, а також трансформації ідей З.Фрейда та його послідовників у творчості представників експресіонізму та сюрреалізму. Висвітлено засади психоаналітичної теорії, а також її мистецтвознавчу модифікацію. Проаналізовано вплив психоаналізу на становлення таких славнозвісних напрямів мистецтва ХХ ст., як експресіонізм і сюрреалізм. Розглянуто проблему З.Фрейда та слов'янського гуманізму. Проаналізовано вплив психоаналітичних ідей на теоретичні школи Одеси, Харкова, Львова.), ВА745016 Мазин В. А. Зигмунд Фрейд: психоаналитическая революция / В. А. Мазин. - Нежин : Аспект-Поліграф, 2011. - 360 с., ВА612368 Шейко В. М. Історико-культурологічні аспекти психоаналізу / В. М. Шейко. - Харків : Основа, 2001. - 151 c. (Висвітлено питання щодо ролі психоаналізу для розвитку культури та її творця і носія - людини. Особливу увагу приділено історико-культурологічним аспектам вчення З.Фрейда, його послідовників та опонентів. Визначено роль психоаналізу в творчому розвитку людини, суспільства, їх взаємини між собою та природою. Акцентовано увагу на взаємозв'язку, взаємовпливі, психоаналізі та художній творчості.), ВА735425 Кузнєцов В. І. Вступ до історії філософії : навч. посібник / В. І. Кузнєцов ; НАН України, Київ. ун-т права. - Київ, 2008. - 139 c. (Висвітлено історію розвитку й основні ідеї західної філософії від античних часів до сьогодення. Охарактеризовано типи філософського мислення. Описано різні моделі розуміння дійсності, суспільства та людини. Увагу приділено філософським поглядам Фалеса, Сократа, Платона, Аристотеля, Декарта, Канта, Гегеля, Фрейда.), Р110908 Матеуш В. О. Фрейд і дорога до психоаналізу: [критика, роздуми, спогади] / В. О. Матеуш. - Хмельницький : Вид-во Алли Цюпак, 2007. - 39 с., Ж13130 Сойко В. В. Философские аспекты психоанализа / В. В. Сойко // Тр. Крым. гос. мед. университета. - 2005. - Т. 141, ч. 5. - С. 163-170. (Взаємини між психоаналізом і філософією дуже стійкі та багатогранні. Висвітлено філософські ідеї мислителів минулого та їх вплив на становлення і формування вчення З.Фрейда про людину та культуру. Фрейдовські уявлення про психічну реальність і буття людини в світі представлено в межах психоаналітичної філософії як філософії Нового часу.), Ж15184 Шейко В. Історико-філософські аспекти становлення культурології (фрейдизм) / В. Шейко // Вісн. Кн. палати. - 2001. - № 6. - С. 27-32., Ж71480 Шейко В. М. Художня творчість та культура в концепції З. Фрейда / В. М. Шейко // Вісн. Харків. держ. акад. дизайну і мистецтва. - 2004. - № 7. - С. 144-153. (Зазначено, що розгляд історико-культурологічних аспектів психоаналізу, дослідження його ролі у розвитку культури, художньої творчості виявляють нові можливості духовного піднесення людини. Сьогодні висвітлення нових можливостей духовного удосконалення людини має пріоритетне, стратегічне значення для розвитку людства.) Шейко В. М. Формування моделі особистості та постулати психоаналізу З. Фрейда / В. М. Шейко // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. праць. - Харків, 2012. - Вип. 36. - С. 4-11., Базалук О. О. Екзистенціально-філософський аналіз феномену життя в західноєвропейській філософії кінця XIX - першої половини ХХ ст. : автореф. дис... д-ра філос. наук : 09.00.05 / О. О. Базалук ; Дніпропетр. нац. університет. - Дніпропетровськ, 2007. - 38 с. (Проведено порівняльний аналіз змісту концепцій філософії життя в західноєвропейській філософії кінця XIX - першої половини XX ст. З'ясовано причини їх переходу від пріоритетного розгляду феномена життя до вивчення проблеми сутності та природи людини. Визначено причини формування некласичної філософської думки та її актуалізації у філософії XIX ст. Досліджено процеси та явища в інтелектуальній, соціальній і матеріальній сфері, які стимулювали процес формування ірраціоналізму. Розглянуто витоки формування "філософії життя" - основної ірраціоналістичної течії кінця XIX - початку XX ст. Показано значущість філософських досліджень С. К'єркегора та А.Шопенгауера у формуванні нових ідей, відмінних від ідей класичної філософії. Визначено й охарактеризовано основні етапи змін поглядів представників "філософії життя" на основну проблематику - феномен життя. Здійснено історико-філософський аналіз концепцій філософії життя Ф.Ніцше, В.Дільтея, А.Бергсона, Г.Зіммеля, О.Шпенглера та П.Тейяр де Шардена, виявлено трансформацію їх поглядів на феномен життя. Розкрито значущість і ступінь впливу гносеологічних досліджень філософії життя. Визначено характер впливу на філософські концепції життя природничонаукових досліджень. Показано зв'язок ідей західноєвропейської філософії кінця XIX - початку XX ст. з вченням В.Вернадського про "живу речовину" та з дослідженнями несвідомого З.Фрейда. Здійснено порівняння концепції філософії життя з метою визначення загальних характеристик і відмінностей, а також встановлення особливостей висвітлення основної проблематики - феномена життя. Виявлено закономірності формування кожної подальшої концепції філософії життя на основі попередньої. Проведено критичний аналіз концепцій існування людини (Dasein) в екзистенціальній філософії. Встановлено причину зміни проблематики в некласичній філософїї. Визначено причину переходу в концепціях філософії життя від досліджень феномена життя до переважного аналізу буття людини.), Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
|
|
|