FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_81\Ibis\Default\header_1.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_81\Ibis\Default\search_search.frm
 E-mail:                yuli4kaww@mail.ru юлія
 Тема запиту:    Допоможіть будь ласка. Тема курсової "Вправи на формуваня (англійська)іншомовної лексичної компетенції учнів 5 класу" Дякую!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Розділ знань:     Мовознавство   

Ключові слова:
іншомовна лексична компетенція

Шановна Юліє! Маємо надію, що підібрані нами матеріали стануть Вам у нагоді.

  Видання є в НБУВ:

   ВА661682 Мартинова, Раїса Юріївна. Цілісна загальнодидактична модель змісту навчання іноземних мов [Текст] / Р. Ю. Мартинова. - К. : Вища школа, 2004. - 456 с. - ,

  РА360524  Лінгводидактичні засади навчання лексики німецької мови учнів 7 - 8 класів спеціалізованих шкіл: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.В. Церна; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 20 с. — укp.,

   Р87837 Литвинюк, Ольга Іванівна. Навчально- методичний комплекс "Україна" для викладання іноземних мов в 5-6 класах середньої школи: методична концепція та шляхи її реалізації [Текст] / О. І. Литвинюк ; Дніпропетровський держ. ун-т. - Д. : Видавництво ДДУ, 1992. - 13 с.,

  ВА577761 Організація та забезпечення процесу навчання іноземної мови в середніх навчальних закладах [Текст] / С. Ю. Ніколаєва [та ін]. - К. : Ленвіт, 1997. - 110 с

  Раїса ЯНІВ, СКЛАДОВІ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ, ЇХ ВИДИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ З НИМИ,
  Логвіна С.А. ДО ПРОБЛЕМИ ТРАКТУВАННЯ ПОНЯТТЯ “ІНШОМОВНИЙ ПОТЕНЦІЙНИЙ СЛОВНИК”,
  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ КОЛЕКТИВНО-УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ,
  Теоретичні основи тестового контролю іншомовної комунікативної компетенції учнів середньої загальноосвітньої школи (на матеріалі англійської мови): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 [Електронний ресурс] / О.П. Петращук; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 2000. — 38 с. — укp.
 E-mail:                verochka17@ukr.net Віра
 Тема запиту:    Допоможіть будь-ласка з пошуком матеріалу на тему: "Особливості формування комунікативної компетенції учнів початкової школи на уроках англійської мови". Дякую!
Розділ знань:     Філологічні науки. Художня література   

Ключові слова:
викладання англійської мови -- початкова школа -- комунікативна компетенція учнів

Добрий день! Прогляньте, будь ласка, наступну інформацію:

  Видання є в НБУВ:

   ВА634610 Семова, Светлана Вадимовна Английский язык для младших классов [Текст] : читаем, пишем, говорим / С. В. Семова. - Донецк : БАО, 2002. - 80 с - Основний фонд,

   Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе   ,

   Панова Л.С. Обучение иностранному языку в школе   ,

   ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. ,

  ВА678783   Комунікативний підхід до навчання іноземної мови учнів початкової школи: Навч.-метод. посіб. / Уклад.: Т.В. Зубенко; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2006. — 120 с. - (Викладено методологічні та теоретичні засади комунікативного підходу до навчання іноземної мови учнів початкової школи. Розглянуто особливості організації комунікативно орієнтованого навчання, розвитку іншомовної комунікативної компетенції молодшого школяра. Наведено рекомендації щодо організації комунікативно орієнтованого уроку іноземної мови у початковій школі. Запропоновано методики проведення комунікативних, рольових і дидактичних ігор.),

  ВА713748  Комунікативно-ігровий метод навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи (теоретико-методологічний аспект): монографія / О.О. Паршикова; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. — Донецьк: Вебер, 2009. — 295 c. - (Проаналізовано наукові засади комунікативно-ігрового методу навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи, який грунтується на врахуванні взаємодії вікових характеристик молодших школярів і процесів засвоєння ними мови у динаміці розвитку. Визначено та науково обгрунтовано рівні елементарної іншомовної комунікативної компетенції, відповідно до яких встановлено етапи навчання іноземної мови у початковій школі, конкретизовано їх цілі, об'єкти, зміст, запропоновано схеми іншомовно-мовленнєвої діяльності учнів і способи її моделювання на кожній стадії засвоєння іноземної мови. Подано опис розробленої концепції комунікативно-ігрового навчання, яке забезпечує ефективне і в той же час радісне та ненапружене оволодіння іноземною мовою учнями початкової загальноосвітньої школи.)

  ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА: МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ,
  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ КОЛЕКТИВНО-УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ,
  ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ,
  ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ШВЕЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ,
  Застосування інформаційно- комунікаційних технологій у викладанні англійської мови,
  Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі,
  ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ,
  МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ,
  ІНОЗЕМНІ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ ПОЛЬЩІ: ЗМІНИ ДО ПРОГРАМНОЇ РЕФОРМИ,
  НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ПИСЬМІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ,
  Формування у старшокласників комунікативної компетенції в процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.П. Федоренко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.,
   Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. О. Паршикова; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 44 с. — укp.
 E-mail:                belokon.olga@i.ua Ольга
 Тема запиту:    Допоможіть будь-ласка знайти відповідь на питання: Педагогічні умови успішного формування соціальних компетенцій в учнів професійно-технічному навчальному закладі. Дякую
Розділ знань:     Народна освіта. Педагогічні науки   

Ключові слова:
соціальні компетенції -- професійно-технічний засіб -- СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Пропонуємо також звернутися за додатковою інформацією у відділ ДБО за наступним посиланням: http://www.nbuv.gov.ua/library/h_dbo.html

  Видання є в НБУВ:

   ВА646405 Життєва компетентність особистості [Текст] : наук.-метод. посіб. / ред. Л. В. Сохань [та ін.] ; Науково-методичний центр середньої освіти. - К. : Богдана, 2003. - 520 с.,

  ВА741540 Формування соціальної компетенції старшокласника [Текст] / [упоряд. Ж. М. Сташко]. - К. : Шкільний світ, 2011. - 127 с.,

   ВА743772 Степаненко, І. В. Життєва компетентність особистості: філософсько-антропологічний та соціокультурний виміри [Текст] : монографія / І. В. Степаненко, М. Д. Степаненко. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 217 с. ,

   ВА667114  Єрмаков, І. Г. Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної середньої школи [Текст] : практико зорієнтований посіб. / І. Г. Єрмаков, Д. О. Пузіков. - К. : [б.в.], 2005. - 108 с.,

  Ж14642 Вплив суспільствознавчої освіти на формування соціальних уявлень молоді про способи й моделі взаємодій / Т.О. Вольфовська // Педагогіка і психологія. — 2006. — N 4. — С. 99-108.

  ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАНЦІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ,
  Формування соціальних компетенцій учнів засобами історичних дисциплін,
  ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ В ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ,
  ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СПЕЦКУРСУ «ВЛАСНА СПРАВА»,
  Педагогические условия развития социальной компетентности старшеклассников,
  ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВОЇ АДАПТАЦІЇ І РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧНІВ З ВАДАМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ,
  ВПЛИВ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА НА ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ІДЕЙ А.С. МАКАРЕНКА,
   РА366722 Педагогічні умови соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.В. Клочан; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.,
  РА355927 Психологічні умови формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів сфери обслуговування: автореф. дис... канд. психол. наук / І.М. Матійків; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 20 с. — укp.
 E-mail:                verochka17@ukr.net Віра
 Тема запиту:    Формування компетенції в аудіюванні у молодших школярів на початковому етапі вивчення англійської мови.
Розділ знань:     Мовознавство   Культура. Наука. Освіта   

Ключові слова:
аудіювання -- початкова школа -- англійська мова

Доброго дня! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію:

  Видання є в НБУВ:

  ВА684284 Бігич, Оксана Борисівна. Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови початкової школи [Текст] : навч. посіб. / О. Б. Бігич. - К. : Ленвіт, 2006. - 200 с.,

  ВА625401 Филатов, Валерий Михайлович. Теория и практика раннего обучения иностранным языкам [Текст] : для пед. колледжей, языковых педвузов / В. М. Филатов, Г. Е. Филатова ; общ.ред. В. М. Филатов ; Российская академия образования. Южное отделение, Образовательный центр "АНИОН". - Ростов-н/Д : АНИОН, 1999. - 382 с.,

  ВА702510 Гальскова, Наталья Дмитриевна. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика [Текст] : учеб. пособие для студ., обучающихся по спец. "Теория и методика преподавания иностранных языков и культур" / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. - 5-е изд., стер. - М. : Академия, 2008. - 334 с. - (Высшее профессиональное образование. Иностранные языки). - Библиогр.: с. 319-331.,

  ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. - Бібліогр.: с. 191-192.,

   РА290779 Метьолкіна, Оксана Борисівна. Індивідуалізація навчання аудіювання учнів 1 класу середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням англійської мови [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Метьолкіна Оксана Борисівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1996. - 23 с.,

  Ж70151 Мовний портфель молодшого школяра як засіб формування стратегічної компетенції в процесі навчання іншомовного аудіювання / Л.В. Ягеніч // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту. — 2003. — N 12. — С. 125-128. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. - (Подано короткий опис частин мовного портфеля з аудіювання для молодшого школяра та системи оцінювання у процесі роботи з ним.)

  Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі,
  МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ,
  РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ В НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОМУ КОМПЛЕКСІ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ,
  Формування навичок аудіювання на різних етапах вивчення англійської мови,
  АУДИТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ,
  РА352866 Формування у молодших школярів стратегічної компетенції в процесі навчання аудіювання англійською мовою: автореф. дис... канд. пед. наук / Л.В. Ягеніч; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 21 с. — укp.
 E-mail:                hrustuna91@rambler.ru Квітковська Христина
 Тема запиту:    Формування іншомовної (англійської) фонетичної компетенції учнів 5 класу
 Примітка:         статті, книжки,підручники
Розділ знань:     Мовознавство   

Ключові слова:
фонетична компетенція -- фонетика англійської мови -- формування мовних компетенцій -- навчання англійської мови

Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, відвідати читальний зал обслуговування періодичними виданнями, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою:м.Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3.

  Видання є в НБУВ:

  ВА670976  Паращук В. Ю. Теоретична фонетика англійської мови: Навч. посіб. / В.Ю. Паращук. — Вінниця: Нова кн., 2005. — 228 с. ,

  ВА686859  Фонематична, складова та інтонаційна структура англійської мови : навч. посіб. / Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя / Уклад.: Л.Б. Карпусь. — Ніжин, 2007. — 52 с. ,

  ВА671284 Роман С. В. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. ,

  ВА648917 Роман С. В. Планування та аналіз навчального процесу з іноземної мови у початковій школі (на матеріалі англійської мови) [Текст] : навч. посіб. з методики викладання інозем. мов / С. В. Роман ; відп. ред. Л. Ж. Норкіна ; Горлівський держ. педагогічний ін-т іноземних мов. - Горлівка : ГДПІІМ, 2003. - 106 с.,

  ВА758686 Барабанова Г. В. Лингводидактическая игра в обучении английскому языку в средней школе [Текст] : [учеб. пособие] / Г. В. Барабанова. - Севастополь : СевНТУ, 2012. - 82 с.,

  ВС36330 Методика викладання іноземних мов [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закладів / С. Ю. Ніколаєва [та ін.] ; ред. К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 2002. - 327 с.,

  ВА701523  Гороть Є. І. Корективний фонетико-орфографічний курс сучасної англійської мови: навч. посіб. / Є.І. Гороть, Т.Ю. Лісінська, Л.К. Малімон, А.Б. Павлюк, О.О. Рогач ; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2008. — 304 с. ,

  ВА574748 Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах [Текст] / підгот. Н. К. Скляренко [та ін.] ; ред. С. Ю. Ніколаєва. - К. : Ленвіт, 1996. - 96 с. - (Бібліотечка журналу "Іноземні мови" ; вип. 2). ,

  ВА593310 Панова Л. С. Методика навчання іноземної мови в школі [Текст] : навч.-метод. посіб. для студ. ф-ту іноземних мов / Л. С. Панова ; Ніжинський держ. педагогічний ун-т ім. Миколи Гоголя. - Ніжин : [б.в.], 1999. - 108 с.,

  ВА656039 Іноземна мова в середній школі: методичні засади викладання [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / уклад. С. Г. Чиж ; Київський славістичний ун-т. - К. : [б.в.], 2004. - 123 с.

  Мірошник І. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / І. В. Мірошник. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vknlu/Ptp/2011_20/Miroshnyk.pdf. - Назва з екрану.,
  Москалюк Л. В. Експериментальна перевірка ефективності методики вмотивованого контролю рівня сформованості англомовної лексичної компетенції у молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. В. Москалюк. - Режим доступа. - URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vknlu/Ptp/2009_16/16.pdf. - Назва з екрану.,
  Шастова І. В. Зміст компетенції в техніці читання на початковому ступені навчання (школа з поглибленим вивченням англійської мови) [Електронний ресурс] / І. В. Шастова. - Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vknlu/Ptp/2012_21/Shastova.pdf. - Назва з екрану.
 E-mail:                palaminna@mail.ru Інна
 Тема запиту:    Диференційований підхід до оцінювання рівня комунікативної компетенції студентів-медиків
 Примітка:         маю підготувати доповідь на зазначену тему
Розділ знань:     Народна освіта. Педагогічні науки   

Ключові слова:
комунікативна компетенція студентів-медиків -- оцінювання рівня

Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела.

  Малашевська К. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців: теоретичний аналіз [Електронний ресурс] / К. О. Малашевська. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvvnu/ped/2010_13/R2/Malashevska.pdf . - Назва з екрану.,
  Чорновіл І. С. Комунікативна компетенція медичних працівників середньої ланки як одна з їх головних професійних якостей [Електронний ресурс] / І. С. Чорновіл. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pfto/2011_16/files/P1611_45.pdf . - Назва з екрану.,
  Мельник А. І. Сучасні тенденції іншомовної підготовки фахівців медичної галузі [Електронний ресурс] / А. І. Мельник. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2011_85/Melnyk.pdf . - Назва з екрану.,
  Бай Ш. М. Роль терминологической лексики в формировании коммуникативной компетенции студентов / Ш. М. Бай // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. – Симферополь : НИЦ КИПУ, 2012. – Вып. 34 : Педагогические науки. – С. 61-64.,
  Алексеєнко Т. М. Про створення навчального посібника з граматики для студентів-медиків 1 курсу / Т. М. Алексеєнко, Т. А. Іванова, Т. Є. Манівська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. праць. – Харків, 2008. – Вип. 12. – С. 18-23.,
  Бухальська С. Компетентнісний підхід. Теоретичний аналіз ключових дефініцій вищої медичної освіти [Електронний ресурс] / С. Бухальська. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Npd/2009_2/Buhalska%20S.pdf . - Назва з екрану.,
  Вороненко Ю. В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції) / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 6-17.,
  Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря / К. Л. Бурда, І. Я. Заліпська, В. І. Зевако [та ін.] // Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 74-76.,
  Кахно І. В. Детермінанти особистісного становлення студентів-медиків на етапі професійного навчання / І. В. Кахно // Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільський, 2010. - Вип. 8. - С. 418-428.,
  Банчук М. Моделі оцінювання підготовки спеціаліста-медика на різних рівнях, спрямовані на протидію зловживанням та корупції [Електронний ресурс] / М. Банчук. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvuu/PSF/2009_11/Banchuk.pdf . - Назва з екрану.,
  Лимар Л. В. Аналіз дослідження сформованості готовності до безконфліктної взаємодії з пацієнтами студентів-медиків [Електронний ресурс] / Л. В. Лимар. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/psy/2010_82_1/limar.pdf . - Назва з екрану.
 E-mail:                igers@mail.ru Катерина
 Тема запиту:    Доброго дня, допоможіть підібрати літературу з методики викладання іноземних мов за темою "Зміст та форми контролю рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції учнів 10-11 класів шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов".
Розділ знань:     Філологічні науки. Художня література   

Ключові слова:
іншомовна комунікативна компетенція -- контроль рівня сформованості -- зміст та форми -- учні 10-11 класів шкіл

Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також радимо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання).

  Видання є в НБУВ:

  ВА750366 Стратегії іншомовної комунікації : колект. моногр. / Л. О. Ковальчук, Я. А. Костін, І. Д. Ярощук [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - 162 c. (Досліджено проблеми категоризації комунікативних одиниць, теорії міжкультурної комунікації у царині академічного економічного дискурсу з ідентифікацією її теоретичного значення. Зосереджено увагу на питаннях формування комунікативної компетентності в процесі вивчення фахової іноземної мови та пошуку шляхів його інтенсифікації за умови концентрації на мовно-інтелектуальній діяльності особистості, яка грунтується на поняттях мовної комунікації, функціональних властивостей мови та мовлення в їх нерозривній єдності. Значну увагу приділено дотичним до економічної сфери терміносистемам, а також визначено лінгвістичні умови функціонування фахових термінів у наукоих текстах. Проаналізовано мовні засоби актуалізації навчальних матеріаліыв з іноземної мови, спрямованих на підготовку студента з високим рівнем комунікативної компетенції, де особлива увага приділяється комунікативній наповненості дієслівних граматичних структур. Наголошено на важливості перекладу в міжкультурній комунікації.),

  РА403654 Грабар Е. В. Тестовий контроль сформованості іншомовної комунікативної компетенції в учнів середніх шкіл США : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Е. В. Грабар ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2013. - 21 c. (Досліджено проблему тестового контролю сформованості іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) у шкільній освіті. Вперше у вітчизняній науковій практиці на основі компаративно-педагогічного аналізу з'ясовано особливості тестового контролю рівня сформованості ІКК в учнів середніх шкіл США. Виокремлено етапи розвитку тестології як науки у хронологічній послідовності. Досліджено проблему підготовки змісту та технологій використання тестових завдань для контролю рівня сформованості ІКК в учнів середніх шкіл США. Визначено умови, що забезпечують ефективне використання тестових завдань. Обгрунтовано шляхи творчого використання прогресивних ідей досвіду США з тестування у системі шкільної освіти України. Розроблено рекомендації для вдосконалення тестового контролю у загальноосвітніх навчальних закладах України.),

  Ж70200 Кабусь Н. Д. Технологічний аспект організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови / Н. Д. Кабусь // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. пр. - Харків, 2006. - Вип. 18. - С. 279-288. (На підставі факторного аналізу виявлено педагогічні умови й обгрунтовано технологію організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови, спрямовану на розвиток творчих і гуманістичних якостей особитості, підвищення рівня іншомовної комунікативної компетентності.),

  Ж68690 Кухта І. В. Іншомовна компетентність у контексті формування комунікативної культури студентів у процесі вивчення іноземної мови / І. В. Кухта // Вісн. Вінниц. політехн. інституту. - 2008. - № 4. - С. 27-32. (Розкрито зміст та структуру іншомовної компетентності. Доведено важливість її опанування студентами у процесі вивчення іноземної мови, оскільки іншомовна компетентність складає основу іншомовної культури, а отже, забезпечує високий рівень володіння іноземною мовою.),

  Ж24028 Грабар Е. В. Зміст тестових завдань із визначення рівня сформованості іншомовної компетенції школярів США / Е. В. Грабар // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2. - С. 52-58. (Проблема вдосконалення оцінки знань і контролю навичок та вмінь учнів для вчителів іноземних мов сьогодні є надзвичайно актуальним. Для перевірки успішності засвоєння матеріалу використовують різні форми, методи та прийоми контролю. Одним із найефективніших засобів контролю у навчанні іноземної мови є тест, який став об'єктом дослідження. Розглянуто зміст тестових завдань, представлених 4-ма видами мовленнєвої діяльності - читання, говоріння, слухання, письмо, які використовують учителі іноземних мов у середніх навчальних закладах США. Метою проведення тестового контролю рівня сформованості іншомовних навичок і вмінь учнів з читання в освітній системі США є одержання інформації про сприйняття й розуміння учнем автентичних текстів протягом визначеного терміну. Тестування з письма передбачає діагностику сильних і слабких сторін комунікативної компетенції учня, тобто оцінювання навичок і вмінь використання мови засобами письма. Тести з аудіювання спрямовані на визначення рівня розуміння основного змісту текстів, виокремлення важливої інформації, вирізнення головних ідей, деталей. Тест із говоріння має на меті спонукати учня до спілкування за допомогою дискусії, доповідей, обговорень, інтервію тощо. Отже, широкий спектр завдань дозволяє вчителям одержати валідну інформацію про рівень знань, умінь і навичок учнів з іноземної мови.)

  Каменський О. І. Методика формування англомовної компетенції студентів економічних спеціальностей засобами комп'ютерних технологій : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. І. Каменський ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2009. - 20 с. (Визначено зміст і структуру англомовної компетенції студентів-економістів, встановлено критерії, показники та рівні її сформованості. Обгрунтовано педагогічні умови формування даної якості у студентів-економістів з використанням комп'ютерних технологій (змістова й процесуальна єдність навчання на основі інтеграції колективної та самостійної форм навчальної діяльності, інтеграція англомовних комунікативних та інформаційно-когнітивних умінь на основі використання комп'ютерних технологій, забезпечення свідомого засвоєння навчального матеріалу комунікативно орієнтованою системою вправ). Розкрито зміст понять "іншомовна професійно-комунікативна компетенція" та "інформаційно-когнітивна компетенція". Розроблено й апробовано циклічно-концентричну модель і методику формування англомовної компетенції студентів-економістів засобами комп'ютерних технологій. Удосконалено зміст курсу з навчальної дисципліни "Англійська мова" для економічних факультетів.),
  Бігунова С. А. Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. А. Бігунова ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 19 с. (Досліджено психологічний потенціал та розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови, якими є: залучення учнів до загальнокультуринх цінностей народу, мова якого вивчається; урахування особливостей рідної мови; формування соціокультурної й іншомовної комунікативної компетенцій; активна комунікація; багатовимірність моделі спілкування; розвиток особистісного соціокультурного досвіду. Зроблено висновок, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови та зростання когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. З'ясовано, що психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб'єктивного самовизначення учнів і здатності виявляти толерантність відносно представників інших культур; неупереджене ставлення до різної інформації, виховання ідеологічної нейтральності до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається; уникнення стереотипів у мисленні, усвідомлення себе як суб'єкта культури та здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.),
  Якимчук Ю. В. Психологічні особливості інтенсифікації розвитку комунікативних здібностей майбутніх фахівців міжнародних відносин : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю. В. Якимчук ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2008. - 20 с. (Запропоновано визначення поняття та розкрито психологічну сутність комунікатиних здібностей, описано їх структуру. Розкрито психологічні особливості іншомовної комунікації майбутніх фахівців міжнародних відносин, обгрунтовано умови інтенсифікації, критерії, показники та рівні розвитку їх комунікативних здібностей. Шляхом емпіричного дослідження простежено динаміку розвитку іншомовних комунікативних здібностей майбутніх фахівців міжнародних відносин у процесі вивчення іноземної мови. Розроблено методику розвитку іншомовних комунікативних здібностей студентів ВНЗ, наведено рекомендації щодо інтенсифікації даного процесу.),
  Канюк О. Л. Формування вмінь іншомовного ділового спілкування майбутніх соціальних працівників у процесі професійної підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Канюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2009. - 20 с. (Досліджено проблему формування вмінь іншомовного ділового спілкування майбутніх фахівців соціальної роботи у процесі професійної підготовки у ВНЗ. Проаналізовано особливості комунікативної діяльності соціальних працівників. Розкрито сутність і функції ділового спілкування у професійній діяльності фахівців соціальної роботи. Виокремлено основні уміння ділового професійного спілкування. Визначено роль і місце іншомовного ділового спілкування у професійній підготовці сучасних фахівців, проаналізовано основні наукові підходи до іншомовної освіти майбутніх фахівців. Розроблено й апробовано модель формування умінь іншомовного ділового спілкування соціальних працівників у процесі професійної підготовки, визначено організаційно-педагогічні умови, дотримання яких забезпечує ефективне формування уміння іншомовного ділового спілкування. Визначено критерії та показники рівнів сформованості умінь іншомовного ділового спілкування.),
  Гапоненко Л. П. Формування готовності студентів вищих педагогічних закладів до іншомовного спілкування : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. П. Гапоненко ; Криворіз. держ. пед. університет. - Кривий Ріг, 2003. - 20 с. (Розкрито сутність готовності до іншомовного спілкування, виявлено основні характеристики даної здібності, визначено структурні компоненти її змісту, запропоновано критерії діагностики рівнів сформованості даного важливого показника професіоналізму у студентів. Вперше теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію комунікативно-ситуативного моделювання, яка стимулює ріст рівня готовності студентів до використання іноземної мови як засобу спілкування. Конкретизовано сукупність педагогічних умов, які забезпечують результативність підготовки студентів до іншомовного спілкування.),
  Козак С. В. Формування іномовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Козак ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2001. - 20 с. (Досліджено закономірності формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту в процесі навчання іноземної мови. Теоретично обгрунтовано сутність і конкретизовано структуру феномена іншомовної комунікативної компетенції як професійно важливої якості фахівця. Виявлено рівні іншомовної комунікативної компетенції та розроблено методику їх діагностики. Визначено дидактичне забезпечення базового етапу навчання іноземної мови у вищому морському навчальному закладі на засадах комунікативного, контекстного й особистісно-орієнтованого підходів. З'ясовано умови та експериментально апробовано ефективність технології формування іншомовної комунікативної компетенції курсантів морської академії, спроектованої на засадах принципу рольової перспективи у навчанні іноземної мови.),
  Татаріна І. О. Формування іншомовної комунікативної культури майбутніх учителів засобом педагогічної риторики : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Татаріна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2005. - 21 с. (Запропоновано систему завдань, спрямованих на формування іншомовної комунікативної культури майбутніх учителів засобом педагогічної риторики. Розроблено дидактичну модель формування даної культури студентів, етапами якої є когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, конструктивно-творчий. Визначено педагогічні умови, за яких така робота відбуватиметься ефективніше. Виявлено критерії та показники, рівні розвитку іншомовної комунікативної культури студентів засобом педагогічної риторики.),
  Кухта І. В. Формування іншомовної комунікативної культури майбутніх фахівців туристичної сфери : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Кухта ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2011. - 22 с. Обгрунтовано суть і структуру іншомовної комунікативної культури (ІКК) майбутніх фахівців туристичної сфери. Розкрито особливості та концептуальні підходи до формування ІКК, визначено критерії, показники та рівні сформованості досліджуваного феномену. Створено модель формування ІКК у процесі професійної підготовки. Визначено етапи (підготовчий, початковий, творчий) і педагогічні умови її ефективної реалізації. Уточнено суть поняття "іншомовна комунікативна культура майбутнього фахівця туристичної сфери".),
  Наукова періодика України,
  Реферативна база даних
 E-mail:                carriatida@ukr.net Потапенко Елизавета
 Тема запиту:    Формування іншомовної лексичної компетенції дітей середнього дошкільного віку.
Розділ знань:     Культура. Наука. Освіта   

Ключові слова:
іншомовна лексична компетенція -- середній дошкільний вік

Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання).

  Видання є в НБУВ:

  ВА690843 Богуш А. М. Дошкільна лінгводидактика : теорія і методика навчання дітей рідної мови: підручник для студ. вищ. пед. навч. закладів, які навчаються за спец. "Дошкільне виховання" / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш. - Київ : Вища школа, 2007. - 542 с.,

  ВА634731 Богуш А. М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика / А. М. Богуш. - Запоріжжя : Просвіта, 2002. - 216 с.,

  ВА737532 Аніщук А. М. Дошкільна лінгводидактика : навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. спец. "Дошкільна освіта" / А. М. Аніщук. - Ніжин : [Вид-во НДУ ім. М. Гоголя], 2011. - 246 с.,

  ВА668287 Котик Т. М. Українська дошкільна лінгводидактика: історія, здобутки, перспективи / Т. М. Котик. - Одеса : СВД М.П.Черкасов, 2005. - 295 с.

  Чувакова Т. Г. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови / Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Сер. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2013. - № 5. - С. 223-226.,
  Грицик Н. В. Сучасні тенденції розвитку дошкільної іншомовної освіти в контексті європейського освітнього простору / Н. В. Грицик // Вісн. Чернігів. нац. пед. університету. Сер. Пед. науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 67-70. ,
  Кирста Н. Р. Формування лексичної компетенції старших дошкільників засобами поетичних творів українських письменників / Н. Р. Кирста // Пед. дискурс : зб. наук. праць. - Хмельницький, 2012. - Вип. 13. - С. 137-142.,
  Рібцун Ю. В. Формування лексичної складової імпресивного мовлення молодших дошкільників із ЗНМ / Ю. В. Рібцун // Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Сер. Соц.-педагогічна. - Кам'янець-Подільськ, 2011. - Вип. 17(2). - С. 294-301.,
  Василенко О. Ігрова діяльність як основний спосіб оволодіння іншомовною компетентністюдітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Василенко. - Режим доступу : URL : http://lib.iitta.gov.ua/1887/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2B2.Pdf. - Назва з екрана.,
  Формування освітніх компетенцій дитини:проблеми, розвиток, збірник матеріалів II Всеукраїнського науково-методичного семінару для науковців, практичних працівників та студентів (27 березня 2014 року) / гол. ред. І. П. Рогальська-Яблонська [та ін.]. – Умань: АЛМІ, 2014. – 116 с.,
  Казачінер О. С. Усі заняття з англійської мови в ДНЗ (за базовим компонентом дошкільної освіти) / О. С. Казачінер. — Харків : Вид. група «Основа», 2014. — 285 [3] c.,
  Книжкові видання,
  Наукова періодика України,
  Реферативна база даних
 E-mail:                i-ira75395@bigmir.net Ірина
 Тема запиту:    Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти інофрмацію про формування мовленнєвої компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри з дорослим. Дякую.
Розділ знань:     Вища освіта   

Ключові слова:
формування мовленнєвої компетенції

Перегляньте, будь ласка, наступні матеріали, для додаткового підбору літератури скористайтесь архівом довідок за ключовим словом "мовлення", також рекомендуємо скористатися проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ та опрацювати самостійно систематичний каталог НБУВ.

  Видання є в НБУВ:

  ВА766107 Трифонова О. С. Формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку / О. С. Трифонова; НАПН України. - Одеса : Лерадрук, 2012. - 467 c.,

  ВА766106 Трифонова О. С. Компетентнісний підхід до формування мовно-мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку / О. С. Трифонова; НАПН України. - Одеса : Лерадрук, 2012. - 203 c.,

  ВА737532  Аніщук А. М. Дошкільна лінгводидактика : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ спец. "Дошкільна освіта" / А. М. Аніщук; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2011. - 246 c.

  РА383646 Калмикова Л. О. Психологія розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Л. О. Калмикова; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. – Київ, 2011. - 42 c.,
  Ласточкіна О. В. Характеристика мовленнєвої підготовки дошкільників / О. В. Ласточкіна // Актуал. питання корекційн.освіти: зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільський, 2012. - Вип. 3. - С. 127-133.,
  Трифонова О. Методичні засади формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку / О. Трифонова // Нова пед. думка. - 2014. - № 3. - С. 89-92.,
  Галунова Н. М. Формування мовної свідомості та мовленнєвої компетенції в онтогенезі (за результатами проведення вільного асоціативного експерименту з дітьми молодшого та середнього дошкільного віку) / Н. М. Галунова // Психолінгвістика. - 2009. - Вип. 3. - С. 103-108.,
  Реферативна база даних,
  Наукова періодика України
 E-mail:                hristinaviznak@gmail.com Христина
 Тема запиту:    Формування соціокультурної компетенції на уроках літературного читання.
Розділ знань:     Культура. Наука. Освіта   

Ключові слова:
літературне читання -- соціокультурна компетенція

Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання).

  Видання є в НБУВ:

  ВА787694  Шуляр В. І. Сучасний урок української літератури / В. І. Шуляр. - Миколаїв : Іліон, 2014. - 552 c. ,

  ВА764857 Науменко В. О. Психолого-педагогічні основи навчання читання у початковій школі : навч. посіб. для студ. ВНЗ / В. О. Науменко. - Київ, 2012. - 121 c.

  Ніколаєску І. О. Формування соціальної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до вимог нових державних освітніх стандартів : наук.-метод. посіб. / І. О. Ніколаєску. - Черкаси : ОІПОПП, 2014. - 76 с.,
  Вітюк В. Основні шляхи формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи [Електронний ресурс] / В. Вітюк. - Режим доступу : URL : http://ddpu.drohobych.net/native_word/wp-content/uploads/2016/04/2013-60.pdf. - Назва з екрана.,
  Корицька Г. Реалізація соціокультурної змістової лінії на уроках української мови [Електронний ресурс] / Г. Корицька. - Режим доступу : URL : http://lad-osvita.at.ua/PDF/Na-dopomogu/realizacija_sociokulturnoji_zmistovoji_liniji.pdf. - Назва з екрана.,
  Дідух І. О. Формування соціокультурної компетенції учнів молодшого шкільного віку на прикладах народної казки [Електронний ресурс] / І. О. Дідух. - Режим доступу : URL : http://ippo.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2014/05/%D0%94%D1%96%D0%B4%D1%83%D1%85-%D0%86.%D0%9E.pdf. - Назва з екрана.,
  Матвійчук К. В. Формування високої мовленнєвої компетентності особистості як шлях до її успішної соціалізації / К. В. Матвійчук, К. І. Санталова // Тавр. вісн. освіти. - 2013. - № 4. - С. 166-175.,
  Татаровська О. В. Стратегії читання та мовна компетенція під час вивчення англійських літературних текстів / О. В. Татаровська // Вісн. Львів. держ. ун-ту безпеки життєдіяльності : зб. наук. праць. - Львів, 2013. - № 7. - С. 291-298.,
  Марущак О. М. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. М.Гоголя]. Сер. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2012. - № 7.,
  Нацюк М. Б. Психологічні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови в процесі читання художньої літератури / М. Б. Нацюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І.Франка . - 2013. - Вип. 1. - С. 151-156.,
  Васильєва О. В. Комунікативний підхід на уроках літературного читання в початковій школі / О. В. Васильєва // Пед. альманах : зб. наук. праць. - Херсон, 2015. - Вип. 25. - С. 69-74.,
  Копелюк С. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках літературного читання / С. Копелюк // Гір. шк. Укр. Карпат. - 2015. - № 12-13. - С. 163-165.,
  Калініна Л. В. Особливості формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи / Л. В. Калініна // Наук. зап. [Нац. ун-ту "Острозька академія"]. Сер. Філологічна. - Острог, 2013. - Вип. 33. - С. 179-182.,
  Наукова періодика України,
  Реферативна база даних,
  Книжкові видання
 E-mail:                stangaras@mail.ru Александр
 Тема запиту:    Добрый день. Скажите такая диссертация была защищена или написана. «Формування гендерної компетенції керівників та у майбутніх керівників навчальних закладів»
Розділ знань:     Соціологія   

Ключові слова:
гендерна компетенція керівників

У фондах НБУВ зберігається наступна дисертація.

  Видання є в НБУВ:

  ДС127122 Нежинська О. О. Психологічні умови формування гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Нежинська Олена Олександрівна ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти". - Київ, 2011. - 272, [5] арк. : табл.
 E-mail:                sv.zajc@gmail.com Світлана
 Тема запиту:    Доброго дня, шановні колеги! Працюю бібліографом ЦНБ Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна, укладаю бібліографію нашого вченого В.О.Шалаєва. Шукаючи матеріали конференції, де він друкувався, з'ясувала, що вони є в вашій бібліотеці (у Харкові нема). Навіть маю відомості, на яких сторінках стаття, але невідомо, у якому томі (з'ясувала, що їх -4). Наводжу опис статті у матераілах конф.: Тимофєєва В. Р. Пізнавально-комунікативна діяльність іноземних студентів в процесі формування предметної компетенції / В. Р. Тимофєєва, В. О. Шалаєв // Вища освіта в Україні: реалії, тенденції, перспективи розвитку : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 17–18 квіт. 1996 р. : [у 4 ч.] / Акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. – Київ, 1996. – Ч. ?. – С. 44–45. Інвентарні номери томів такі: В340930/Ч. 1; В340930/Ч. 1 (прод.), ч. 2; В340930/Ч. 3, ч. 4; В340930/Ч. 4 (прод.). Дякую за допомогу!
Розділ знань:     Культура. Наука. Освіта   


Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що зазначена стаття надрукована в частині IV (продовження). Див. посилання:

  Видання є в НБУВ:

  В340930/Ч. 4 (прод.) Вища освіта в україні: реалії, тенденції, перспективи розвитку : Матеріали Міжнародної наук.- практ. конф., 17-18 квітня 1996 р. / ред. В. П. Андрущенко [та ін.] ; АПН України, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. Ч. 4 (прод.) : Інноваційні технології в навчально- виховному процесі вузу, 1996. - 152 с.
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_81\Ibis\Default\footer_search.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_81\Ibis\Default\footer_71.frm