Ключові слова: малий бізнес --
середній бізнес --
бюджетування
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика України" та Реферативною базою даних "Україніка наукова".
Видання є в НБУВ: ВА694671 Буряк Л. Д. Фінансовий менеджмент у малому бізнесі : навч. посіб. / Л. Д. Буряк; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2007. - 426 c.,
С10778/1 Фінансова політика України: реалії та перспективи розвитку : зб. ст. та доп. I Всеукр. наук.-прак. конф. студ. та молодих вчен., 15 - 16 трав., 2008 р., Хмельницький / ред.: І. М. Михайловська; Хмельниц. нац. ун-т. - Хмельниц., 2008. - 168 c.,
Ж68427/спец.вип. Контролінг у бізнесі: теорія і практика : міжнар. наук.-практ. конф., 18 - 19 квіт. 2008 р., Київ / ред.: О. О. Бєляєв; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 504 с.,
Ж69574 Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. Вип. 7(98) / ред.: І. Г. Манцуров; Н.-д. екон. ін-т. - К., 2009. - 167 с.,
Ж69229 Табачук Г. П. Система
бюджетування як технологія управління банківським бізнесом / Г. П. Табачук, С. В. Єлейко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2005. - Вип. 6. - С. 331-335.,
Ж29409/А Фещур Р. В.
Бюджетування як ефективний спосіб індикативного управління діяльністю організації / Р. В. Фещур, Ю. С. Колодій, Н. Ю. Глинський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 527. - С. 82-86.,
Ж25176 Сурженко Л. О.
Бюджетування як механізм управління бізнес-процесом "маркетинг" на підприємстві / Л. О. Сурженко // Екон. вісн. Донбасу. - 2012. - № 2. - С. 95-98.
Довбуш Н. Є. Сутність бюджетування на підприємствах малого і середнього бізнесу / Н. Є. Довбуш // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 2. - С. 193-196.,
Довбуш Н. Є. Концептуальні основи бюджетування на підприємствах малого і середнього бізнесу / Н. Є. Довбуш // Інноваційна економіка. - 2015. - № 3. - С. 242-247.,
Фертюк С. В. Вдосконалення систем бюджетування підприємств на принципах маркетингу, нарощування цінності для споживачів і потенціалу бізнесу / С. В. Фертюк // Економічні науки. Cер. Облік і фінанси. - 2010. - Вип. 7(3). - С. 403-409. ,
Реферативна база даних,
Наукова періодика України