Ключові слова: особистий імідж --
референт-помічник керівника
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук в електронних каталогах і базах даних НБУВ (Див. посилання).
Видання є в НБУВ:
ВА711389 Варенко В. М. Референтна справа: навч. посіб. / В. М. Варенко. - К. : Кондор, 2009. - 212 с. (Наведено кваліфікаційну характеристику професії секретаря-референта. Висвітлено питання організації інформаційно-довідкової роботи та ділових заходів на підприємстві. Розкрито особливості роботи з документами, що містять комерційну таємницю. Встановлено основні ознаки офіційно-ділового стилю документів, описано процеси їх редагування та виправлення. Визначено сутність корпоративної культури, обгрунтовано загальні правила ділового спілкування, показано його специфіку. Розроблено рекомендації щодо формування та підтримки іміджу ділової людини й організації. Визначено місце секретаря-референта в структурі управління підприємства, розглянуто особистісні й професійні якості, необхідні для успішного здійснення даного виду діяльності).,
ВА740208 Барна Н. В. Естетика іміджмейкінгу: монографія / Н. В. Барна, С. І. Уланова; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К., 2010. - 200 с. (Розглянуто іміджмейкерство як феномен масової культури, розкрито його сутність, поліфункціональність та особливості у галузі соціальної та загальної психології, політології, маркетингу. Визначено, що в комунікативних схемах, на яких грунтується сучасна культура, естетична виразність форми зорієнтовує їх зміст на привабливість споживання інформаційної складової, яку містить сучасне товарне виробництво. Доведено, що естетичне виконує функцію замінника справжнього культурного спілкування, фактично імітує його. Проаналізовано особливості імідж-образу як різновиду художньої творчості. Розкрито специфіку іміджмейкерської естетики в інформаційно-комунікативних технологіях ХХ ст., принципи створення та стильові особливості імідж-образу).,
ВА656867 Данильчук Л. А. Основы имиджа и этикета: Учеб. пособие для студ. вузов / Л. А. Данильчук. - К. : Кондор, 2004. - 234 с. (Рассмотрены вопросы формирования стиля, создания гармоничного образа. Раскрыта сущность понятий имиджа, этикета, а также имиджелогические основы создания образа успешного делового человека. Изложены правила застольного этикета, описаны виды примов).,
В349782 Седова Л. Н. Могущество имиджа: Учеб. пособие. Ч. 2 / Л. Н. Седова; Харьк. нац. экон. ун-т. - Х., 2005. - 400 с. (Определены составляющие имиджа. Предложены модели поведения, описаны механизмы психологического воздействия, изложены правила мудрого отношения к жизни. Охарактеризованы принципы построения делового имиджа. Рассмотрены физическое состояние делового человека как форма выражения его имиджа, интерьер офиса как физическая карточка фирмы, макияж как системное видение имиджа, аксессуары как свидетельство респектабельності).,
ВА736907 Холод А. М. Основы имиджелогии: учеб. пособие / А. М. Холод; Киев. междунар. ун-т. - К., 2011. - 182 с. (Освещены теоретические и методологические проблемы имиджелогии. Раскрыты методика и особенности проведения имиджелогических исследований. Рассмотрена концепция структуры и инструментария имиджелогии по Г. Г. Почепцову. Уделено внимание вопросам политической, банковской, психолого-педагогической, предпринимательской, менеджментской, экономической имиджелогии).,
ВА598071 Проблемы имиджелогии: Материалы I междунар. конф., 8 - 9 февр. 2000 г. в г.Кривом Роге, Украина / ред.: Ю. С. Лазебник; Европ. ун-т финансов, информ. систем, менеджмента и бизнеса. - Кривой Рог, 2000. - 383 с.,
ВА586016 Почепцов Г. Г. Имиджелогия: теория и практика / Г. Г. Почепцов. - К. : АДЕФ-Украина, 1998. - 392 с.,
В354153/1 Организационная культура и имидж современного руководителя: учеб. пособие. - Х., 2012. - Ч.1. - 75 с. (Рассмотрены социально-культурные и профессионально-административные аспекты формирования организационной культуры современного предприятия. Показано место и значение имиджевой компоненты в оптимизации межличностных и межпрофессиональных связей в коллективе на микро- и макроуровнях. С теоретической и прикладной точки зрения представлены технологии бизнес-коммуникаций, современные методы управления персоналом, стратегии построения эффективной трудовой команды).,
ВА573508 Кузин Ф. А. Имидж бизнесмена : практическое пособие / Ф. А. Кузин. - М. : Ось-89, 1996. - 304 с.,
ВС35421 Монахов Г. А. Мелочи создают совершенство. Деловой и светский этикет. Благоприятный персональный имидж / Г. А. Монахов ; худож. Х. Бидструп. - К. : Альтерпрес, 2001. - 474 с.,
ВА645428 Алехина И. Имидж и этикет в бизнесе / И. Алехина ; Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации. - М. : Дело, 2003. - 112 с.
Електронні каталоги і бази даних