Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ПОПИТ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1.
Запитує: Оксана (09.01.2013) Тема запиту: Доброго вечора!Вітаю Вас з Різдвом Христовим!Велике Вам ДЯКУЮ за допомогу!!!Я не маю змоги відвідати бібліотеку особисто, тому прошу надати мені наступні статті в електронному вигляді:1) Головіна С.В. “Формування нового соціального мислення як передумова підвищення конкурентоспроможності трудових ресурсів”, джерело: журнал “Актуальні проблеми економіки” №3, ст.220-226 2) Джегур Г.В. “Державне регулювання попиту і пропозиції на послуги робочої сили: світовий і втчизняний досвід”, джерелозбірник наукових праць “Формування ринкових відносин в Україні”, 2010 р., №1, ст.175-180 3) Махмудова І. “Оценка качества рабочей силы и конкурентные позиции предприятия”, видавництво: “Человек и труд”, 2010р., №5, ст.50-53 4) Власова Є.А. “Анализ показателй движения трудовых ресурсов в Рус. Экономике”, журнал: «Вопросы статистики», 2010, №5, ст.44-50 5) Кравченко І.С. “Формування робочої сили: мегаекономічний аспект”, журнал: Демографія та соц. Економіуа, 2011 р., №1, ст.69-78 6) Сардак С.Є. “Теоретичні основи формування суспільних проблем і господарський механізм їх вирішення шляхом управління розвитком людських ресурсів”, журнал: “Проблеми науки”, 2011, №4, ст.20-27 7) Ядранський Д.М. “Аналіз трудових ресурсів і соціально-психологічний аспект”, журнал “Економіка та держава”, 2012, №4. ст.54-57 8) Ядранський Д.М. “Соціально-психологічні особливості трудових ресурсів як об'єкта обліку праці”, журнал: “Економіка та держава”, 2012 р., №2. ст.98-100 Дякую за розуміння!Вдалих свят! |
| 2.
Запитує: Вікторія (18.11.2013) Тема запиту: Доброго здоров'я! Тема: механізм формування попиту на сільськогосподарську продукцію. Наперед вдячна! |
Ключові слова: сільське господарство -- попит
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3; здійснити пошук у каталогах та інформаційних ресурсах, розміщених на сайті НБУВ (див. посилання): Видання є в НБУВ: ВА721345 Павленчик Н. Ф. Формування та функціонування ринку сільськогосподарської продукції [Текст] : [монографія] / Н. Ф. Павленчик, А. О. Павленчик. - Л. : [б.в.], 2009. - 172 с., ВА735126 Рудик Н. І. Формування ефективного ринку сільськогосподарської продукції [Текст] : монографія / Н. І. Рудик ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : РВВ Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2010. - 211 с., ВА741951 Легеза Д. Г. Конкурентоспроможність продукції сільськогосподарських підприємств [Текст] : монографія / Д. Г. Легеза. - К. : ННЦ "Ін-т аграр. економіки", 2011. - 394 с., Ж69948 Польова О. Л. Аналіз формування платоспроможного попиту на сільськогосподарську продукцію / О. Л. Польова // Зб. наук. пр. Вінниц. держ. аграр. ун-ту . - 2000. - Вип. 7. - С. 229-233., Ж14378 Шморгун Л. Г. Еластичність попиту і пропозиції на основні види сільськогосподарської продукції на сучасному аграрному ринку України / Л. Г. Шморгун // Вісн. аграр. науки . - 2001. - № 8. - С. 70-73. Пуріга І. П. Формування попиту на сільськогосподарську продукцію / І. П. Пуріга // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - Мелітополь, 2012. - № 3. - С. 256-263., Бистрова І. О. Методичні підходи до оцінки попиту на продукцію агросфери / І. О. Бистрова // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - Мелітополь, 2010. - № 3. - С. 114-120., Махмудов Х. З. Взаємозалежність попиту і прпозиції на аграрно-продовольчому ринку [Електронний ресурс] / Х. З. Махмудов. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pprbsu/2011_31/11_31_23.pdf. - Назва з екрану., Козак Л. В. Сільськогосподарська продукція як товар: теоретико-методологічні основи позиціювання / Л. В. Козак // Інноваційна економіка. - 2012. - № 11. - С. 188-192., Каталоги
|
| 3.
Запитує: Дубина Аліса (18.05.2015) Тема запиту: СЕ-маркування. Історія та причини виникненя, практика застосування, вплив на попит. Використання СЕ-маркування в Україні. Використання СЕ-маркування в світі. |
Примітка: Періодика, монографії, автореферати, дисертації. Ключові слова: СЕ-маркування -- маркування -- Європейський сертифікат відповідності
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також Ви можете звернутись за допомогою до фахівців Відділу довідково-бібліографічного обслуговування (див. посилання), який знаходиться в головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА678063 Сертификация и подтверждение соответствия в Украине : Учеб. пособие / С. И. Кондрашов, Л. В. Константинова, М. М. Буденный [и др.] ; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. институт". - Харків, 2006. - 368 c. , ВА751022 Дятлова В. В. Система організаційно-технічного регулювання економіки: трансформаційні процеси в Україні / В. В. Дятлова; Донец. держ. ун-т управління. - Донецьк : ВІК, 2011. - 399 c., РА357380 Олейнікова С. С. Державне регулювання систем стандартизації та сертифікації в Україні : автореф. дис... канд. наук з держ. упр. / С. С. Олейнікова; Донец. держ. ун-т управління. - Донецьк, 2008. - 20 c. Стукаленко О. В. Окремі питання щодо порівняння законодавства України та ЄС в сфері маркування будівельної продукції / О. В. Стукаленко // Наук. вісн. Міжнар. гуманітар. університету. Сер. Юриспруденція. - Одеса, 2013. - Вип. 6-1(1). - С. 202-205., Вимоги до маркування харчових продуктів – забезпечення їх безпечності та якості / Н. М. Богатко, В. З. Салата, Н. В. Букалова, М. В. Каблучко // Наук. вісн. Львів. нац. ун-ту вет. мед. та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2013. - Т. 15, № 3(3). - С. 258-264. , Стандарти та сертифікація продукції в ЄС [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://www.rfse.od.ua/files/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F%20%D0%B2%20%D0%95%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BC%20%D0%A1%D0%BE%D1%8E%D0%B7%D0%B5_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0_%D0%A3%D0%9A%D0%A0.pdf. - Назва з екрана., Знак СЄ [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://www.ucci.org.ua/services/CEMarking_u.pdf. - Назва з екрана., Киевское бюро сертификации [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://kievburo.com.ua/index.php/service/sertifikat-es. - Назва з екрана., Вимоги до маркування харчової продукції [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://st.ck.ua/sb20140730.pdf. - Назва з екрана., Відділ довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 4.
Запитує: Ніна (06.01.2016) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть правильно оформити "Зошит незадоволеного попиту користувачів". Дякую. |
Ключові слова: читацький попит -- попит користувачів -- зошит незадоволеного попиту користувачів
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ДС89065 Яковенко О. Г. Організаційно-технологічні аспекти використання інформаційних ресурсів у наукових бібліотеках (1918-2004 рр.) : дис. ... канд. іст. наук : 07.00.08 / Яковенко Олена Григорівна ; Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2005. - 210 арк. Науково-дослідна робота в бібліотеках Хмельниччини. Вип. 4. / Хмельниц. ОУНБ ім. М.Островського. – Хмельницький, 2009. – 30с., Створення інформаційного ресурсу з питань бібліотекознавства, бібліографознавства, книгознавства, документознавства й інформаційної діяльності в традиційній та електронній формах в освітянських бібліотеках : (метод. рек.) / ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. - Київ, 2013. – 51 с., Доукомплектування фондів освітянських бібліотек МОН України та НАПН України: методичні рекомендації. - Київ, 2010. - С. 92. (Зразок "Зошиту незадоволеного попиту користувачів").
|
| 5.
Запитує: Анастасія (05.11.2020) Тема запиту: Добрий день! Мені дуже потрібна інформація (або ресурси де я зможу її знайти) з таких питань: 1. Попит користувачів бібліотеки та маркетингові характеристики. 2. Вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на діяльність бібліотеки. 3. Визначення оптимальної моделі номенклатури госпрозрахункових бібліотечно-бібліографічних, інформаційних та сервісних послуг. 4. Інформаційний маркетинг як інструмент управління ринковою діяльністю інформаційної структури. |
Ключові слова: потреби користувачів -- інформаційний маркетинг -- діяльність бібліотек
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ, каталогом залу бібліотекознавчої ліератури. Видання є в НБУВ: ВА797520 Прокопенко Л. І. Інформаційні потреби користувачів обласних універсальних наукових бібліотек України : монографія / Прокопенко Л. І. ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2015. - 218 с. , РА439341 Коновал Л. В. Інформаційні потреби користувачів наукових бібліотек: стан і перспективи розвитку в умовах електронної комунікації : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / Коновал Людмила Володимирівна ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2018. - 23 с., ВА582381 Реалії та перспективи українського книжкового ринку : про інформаційний маркетинг. І не лише про нього... / упоряд. Е. І. Огар ; Українська академія друкарства. - Львів : Аз-Арт, 1997. - 144 с. , ВА662083 Давидова І. О. Бібліотечне виробництво в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова; Харк. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2005. - 294 c., ВА619570 Чубукова О. Ю. Економіка інформації: ринок продуктів та послуг / О. Ю. Чубукова. - Київ : Нора-Прінт, 2001. - 344 c. , Р98630 Інформаційний маркетинг : навч.-метод. матеріали до курсу / уклад. І. О. Давидова ; Харківська держ. академія культури. Кафедра соціальних комунікацій. - Харків : ХДАК, 2003. - 15 с. , ВА637475 Уебб С. П. Стягнення плати за бібліотечні та інформаційні послуги : пер. з англ. / С. П. Уебб ; The British Council. Ukraine. - Б.м. : [б.в.], 1994. - 66 с. Ігнатенко В. Бібліотека: забезпечення інформаційних потреб маркетологів / В. Ігнатенко // Вісн. Книжк. палати. - 2010. - № 8. - С. 18-21., Лопата О. Історія вивчення інформаційних потреб читача: сутність та методика (20-ті роки XX ст.) / О. Лопата // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 236-255. , Лопата О. Дослідження інформаційних потреб читача в контексті бібліотечноїпрактики 20-х — початку 30-х років XX століття / О. Лопата // Вісн. Книжк. палати. - 2011. - № 8. - С. 34-39., Лопата О. Дослідження інформаційних потреб читача в контексті бібліотечної практики 20-х — початку 30-х років XX століття / О. Лопата // Вісн. Книжк. палати. - 2011. - № 7. - С. 23-28, Яковенко О. Традиційні та новаційні аспекти організації роботи з незадоволеними запитами користувачів у науковій бібліотеці / О. Яковенко, Л. Коновал // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2016. - Вип. 44. - С. 126-140. , Коновал Л. Функціональні можливості САБ "ІРБІС64" у дослідженні інформаційних потреб користувачів бібліотеки / Л. Коновал // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 38. - С. 264-279. , Коваль Т. Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв / Т. Коваль // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 147-155., Дригайло С. В. Бібліотечно-інформаційні продукти і послуги для користувачів наукових бібліотек / С. В. Дригайло // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2010. - № 4. - С. 79-86., Касаткін В. Основні електронні інформаційні технології та їх вплив на розвиток сучасної бібліотечної діяльності / В. Касаткін, Т. Касаткіна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30. - С. 294-300., Грабар Н. Вплив спілкування на комунікаційні зв'язки в бібліотечній діяльності / Н. Грабар // Вісн. Книжк. палати. - 2016. - № 7. - С. 24-27., Жукова В. П. Вплив чинників на професійно-діяльнісне середовище бібліотеки / В. П. Жукова // Вісн. Харк. держ. акад. культури. - 2010. - Вип. 31. - С. 208-215. , Степанов В. Ю. Інформаційний маркетинг у сфері культури / В. Ю. Степанов // Культура України. - 2012. - Вип. 39. - С. 39-46. , Давидова І. Ринкова стратегія бібліотек з позицій інформаційного менеджменту / І. Давидова // Бібліот. вісник. - 2001. - № 5. - С. 10-12. , Розколупа Н. Платні послуги в бібліотеках / Н. Розколупа // Бібліот. планета. - 2012. - № 1. - С. 25-27. , Чуприна Л. Бібліотечний сайт: електронні розрахунки за платні послуги в контексті маркетингової стратегії / Л. Чуприна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2009. - Вип. 25. - С. 58-66., Добко Т. Платні довідково-бібліографічні послуги бібліотек: історія і сучасність / Т. Добко // Бібліот. вісник. - 2013. - № 1. - С. 19-28. , Добко Т. Платні інформаційні послуги у бібліотеках України: правові засади і практика / Т. Добко // Бібліот. планета. - 2012. - № 4. - С. 18-22., Семесько В. Платні послуги бібліотек: правовий аспект та зарубіжний досвід / В. Семесько // Вісн. Книжк. палати. - 2015. - № 5. - С. 19-21., Наукова періодика України - простий пошук, Реферативна база даних , Каталог залу бібліотекознавчої літератури
|
|
|
|